Misschien krijgt hij steun van Martijn?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen? Hij krijgt een of andere nitwit toegewezen via de piketregeling.
Minder dan 20 jaar, de zaak is op een haar na niet verjaart.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het delict is 20 jaar geleden gepleegd. Hij is nu aangehouden. Dus 20 jaar.
Ze zijn op zoek naar een verdachte. Die verdachte is nu pas opgepakt. 20 jaar dus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef wollah het volgende:
[..]
nee want hij is bijna 20 jaar onverdacht geweest. Je lult dus onzin
Anker krijgt subsidie om mensen te helpen die hem normaal nooit zouden kunnen betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Topadvocaten doen dat soms ''gratis'' om bekendheid te vergaren.
nee hij is pas een paar dagen verdacht. Een paar dagen dus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar een verdachte. Die verdachte is nu pas opgepakt. 20 jaar dus.
In ieder geval meer dan een paar dagen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Minder dan 20 jaar, de zaak is op een haar na niet verjaart.
Men weet niet zeker of Nicky misbruikt is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zelf een speeltje in zijn anus gestopt?
Vader heette K.Ees.quote:
quote:
Het vermoede is toch al 20 jaar lang dat Verstappen is verkracht en vermoord. Dan zoek je dus een verdachte. Onderdeel van dat proces is inderdaad dat je bij een persoon uitkomt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef wollah het volgende:
[..]
nee hij is pas een paar dagen verdacht. Een paar dagen dus.
Lees nog eens wat ik schrijf!quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Men weet niet zeker of Nicky misbruikt is.
Als een van de top strafrecht advocaten hem gaat verdedigen gaat het idd lastig worden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bewijslast is natuurlijk het grote probleem in een zaak met enkel DNA, waar niet eens de doodsoorzaak of seksueel misbruik is vastgesteld.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen? Hij krijgt een of andere nitwit toegewezen via de piketregeling.
Ze kregen ontzettend veel doodsbedreigingen inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef Beatific het volgende:
Ik betwijfel of Anker en Anker deze zaak zouden willen. De zaak Robert M. is hun persoonlijk erg zwaar gevallen en ik geloof dat ik een van de broers wel eens heb horen zeggen dat hij zo'n zaak niet snel opnieuw zou willen doen.
tja, je kan het op verschillende manieren bekijkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het vermoede is toch al 20 jaar lang dat Verstappen is verkracht en vermoord. Dan zoek je dus een verdachte. Onderdeel van dat proces is inderdaad dat je bij een persoon uitkomt.
Robert M. had twee topadvocaten uit Leeuwarden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig advocaten zo'n monster willen verdedigen, daar maken ze zich niet populair mee. Robert M. had ook één of andere onbekende derderangs advocaat.
dan is het wel een grote lul dat die zijn familie al maanden niet ingelicht heeft waar hij was, ook zijn doodzieke moeder ( die nu dood is volges mij)quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:31 schreef Rodgrod het volgende:
Denk persoonlijk dat hij geen enkel idee had dat hij werd gezocht en vervolgens is herkend door een toerist.
Nee, maar ik lees nergens dat dat zo is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn anus was ver opgen gewijd, dat gebeurt vanzelf?
Geen idee, kan je me dat vertellen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef falling_away het volgende:
[..]
Mooi toch, die Nederlandse zurigheid?
Doet het pijn bij het plassen??
Hiddema is ook gestopt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een van de top strafrecht advocaten hem gaat verdedigen gaat het idd lastig worden.
Vervelend voor hem dat dat beroemde Limburgse advocatenkantoor niet meer bestaat.
Max Sr. had hem in 1998 nog wel bij kunnen staan.
Een extreem onnatuurlijke wijde anus is voor jouw geen reden tot denken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees nergens dat dat zo is.
En als het al zo is, dan moet je ook nog eens 20 jaar na dato aan gaan tonen dat dat Jos dat veroorzaakt heeft en het niet al zo was.
Ja, want zijn DNA was natuurlijk zo maar per ongeluk toevallig op de onderbroek van Nicky terecht gekomenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees nergens dat dat zo is.
En als het al zo is, dan moet je ook nog eens 20 jaar na dato aan gaan tonen dat dat Jos dat veroorzaakt heeft en het niet al zo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |