Misschien krijgt hij steun van Martijn?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen? Hij krijgt een of andere nitwit toegewezen via de piketregeling.
Minder dan 20 jaar, de zaak is op een haar na niet verjaart.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het delict is 20 jaar geleden gepleegd. Hij is nu aangehouden. Dus 20 jaar.
Ze zijn op zoek naar een verdachte. Die verdachte is nu pas opgepakt. 20 jaar dus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef wollah het volgende:
[..]
nee want hij is bijna 20 jaar onverdacht geweest. Je lult dus onzin
Anker krijgt subsidie om mensen te helpen die hem normaal nooit zouden kunnen betalen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Topadvocaten doen dat soms ''gratis'' om bekendheid te vergaren.
nee hij is pas een paar dagen verdacht. Een paar dagen dus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar een verdachte. Die verdachte is nu pas opgepakt. 20 jaar dus.
In ieder geval meer dan een paar dagen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Minder dan 20 jaar, de zaak is op een haar na niet verjaart.
Men weet niet zeker of Nicky misbruikt is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zelf een speeltje in zijn anus gestopt?
Vader heette K.Ees.quote:
quote:
Het vermoede is toch al 20 jaar lang dat Verstappen is verkracht en vermoord. Dan zoek je dus een verdachte. Onderdeel van dat proces is inderdaad dat je bij een persoon uitkomt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef wollah het volgende:
[..]
nee hij is pas een paar dagen verdacht. Een paar dagen dus.
Lees nog eens wat ik schrijf!quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Men weet niet zeker of Nicky misbruikt is.
Als een van de top strafrecht advocaten hem gaat verdedigen gaat het idd lastig worden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bewijslast is natuurlijk het grote probleem in een zaak met enkel DNA, waar niet eens de doodsoorzaak of seksueel misbruik is vastgesteld.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen? Hij krijgt een of andere nitwit toegewezen via de piketregeling.
Ze kregen ontzettend veel doodsbedreigingen inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef Beatific het volgende:
Ik betwijfel of Anker en Anker deze zaak zouden willen. De zaak Robert M. is hun persoonlijk erg zwaar gevallen en ik geloof dat ik een van de broers wel eens heb horen zeggen dat hij zo'n zaak niet snel opnieuw zou willen doen.
tja, je kan het op verschillende manieren bekijkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het vermoede is toch al 20 jaar lang dat Verstappen is verkracht en vermoord. Dan zoek je dus een verdachte. Onderdeel van dat proces is inderdaad dat je bij een persoon uitkomt.
Robert M. had twee topadvocaten uit Leeuwarden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig advocaten zo'n monster willen verdedigen, daar maken ze zich niet populair mee. Robert M. had ook één of andere onbekende derderangs advocaat.
dan is het wel een grote lul dat die zijn familie al maanden niet ingelicht heeft waar hij was, ook zijn doodzieke moeder ( die nu dood is volges mij)quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:31 schreef Rodgrod het volgende:
Denk persoonlijk dat hij geen enkel idee had dat hij werd gezocht en vervolgens is herkend door een toerist.
Nee, maar ik lees nergens dat dat zo is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn anus was ver opgen gewijd, dat gebeurt vanzelf?
Geen idee, kan je me dat vertellen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef falling_away het volgende:
[..]
Mooi toch, die Nederlandse zurigheid?
Doet het pijn bij het plassen??
Hiddema is ook gestopt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een van de top strafrecht advocaten hem gaat verdedigen gaat het idd lastig worden.
Vervelend voor hem dat dat beroemde Limburgse advocatenkantoor niet meer bestaat.
Max Sr. had hem in 1998 nog wel bij kunnen staan.
Een extreem onnatuurlijke wijde anus is voor jouw geen reden tot denken?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees nergens dat dat zo is.
En als het al zo is, dan moet je ook nog eens 20 jaar na dato aan gaan tonen dat dat Jos dat veroorzaakt heeft en het niet al zo was.
Ja, want zijn DNA was natuurlijk zo maar per ongeluk toevallig op de onderbroek van Nicky terecht gekomenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees nergens dat dat zo is.
En als het al zo is, dan moet je ook nog eens 20 jaar na dato aan gaan tonen dat dat Jos dat veroorzaakt heeft en het niet al zo was.
Terechte conclusie.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef wollah het volgende:
[..]
tja, je kan het op verschillende manieren bekijken
Klopt, daarom klopt mijn zienswijze ook. Dus jouw "je lult onzin" is onzin.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef wollah het volgende:
[..]
tja, je kan het op verschillende manieren bekijken
Tja, ook zonder dure advocaten wordt de bewijslast van verkrachting en moord lastig. Ze hebben enkel DNA van hem op Nicky.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een van de top strafrecht advocaten hem gaat verdedigen gaat het idd lastig worden.
Vervelend voor hem dat dat beroemde Limburgse advocatenkantoor niet meer bestaat.
Max Sr. had hem in 1998 nog wel bij kunnen staan.
Je weet helemaal niet waar het DNA zat.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:42 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ja, want zijn DNA was natuurlijk zo maar per ongeluk toevallig op de onderbroek van Nicky terecht gekomen
Televaagquote:Jos Brech zocht online Spaanse dorpjes
Updated 2 min geleden
5 min geleden in BINNENLAND
TILBURG - De 55-jarige Jos Brech, verdacht van betrokkenheid bij de dood van Nicky Verstappen, heeft rond de periode van zijn verdwijning specifiek gezocht naar verlaten dorpjes in het noorden van Spanje.
Bushcraft Basecamp "The Old Crow”. De man die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Nicky Verstappen, Jos Brech, verbleef in het kamp in de Vogezen, middenin een bos, waarvan hij beheerder was.
Dat vertelt zijn voormalige bushcraft-collega Johan Mees uit Den Bosch tegen het Brabants Dagblad.
„Dat hij in Spanje is aangehouden, verbaast mij dus niets.”
Alles om zijn hachje te redden hè. Als je gewoon 20 jaar kan doorleven alsof er niets aan de hand is dan zal de ziekte van je bloedeigen moeder je ook niet warm of koud laten worden. Geen scrupules deze persoon.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dan is het wel een grote lul dat die zijn familie al maanden niet ingelicht heeft waar hij was, ook zijn doodzieke moeder ( die nu dood is volges mij)
Ik hoop dat hij gaat praten inderdaad... benieuwd wat hij te vertellen heeft...quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarschijnlijk kickt hij erop om na al die jaren eindelijk z'n muil open te kunnen doen..
Ik denk dat met zijn openbaarheid een nog veel grotere stinkput open gaat als het om kindermisbruik gaat. Het dorp hult zich niet voor niks al jaren in smerig stilzwijgen..
Jawel, stond ergens in een krantenartikel, weet niet meer welkequote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar het DNA zat.
terechte opmerkingquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, daarom klopt mijn zienswijze ook. Dus jouw "je lult onzin" is onzin.
Akkrumquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef Beatific het volgende:
[..]
Robert M. had twee topadvocaten uit Leeuwarden.
Waar lees je dat? En ja, het is triest, maar er moet natuurlijk wel bewezen worden dat Jos dat gedaan heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een extreem onnatuurlijke wijde anus is voor jouw geen reden tot denken?
Ok. Nu geloof ik je.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:44 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Jawel, stond ergens in een krantenartikel, weet niet meer welke
Staat in de OP.. onder de spoiler van de reconstructie van de DNA match.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:44 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Jawel, stond ergens in een krantenartikel, weet niet meer welke
"Op de kleding van Nicky Verstappen, op zijn onderbroek en pyjama, zijn 'verdachte sporen' aangetroffen."quote:
Ik denk dat hij wel elke dag wat stress zal hebben gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef JeMoeder het volgende:
Alles om zijn hachje te redden hè. Als je gewoon 20 jaar kan doorleven alsof er niets aan de hand is
precies, die vent zoekt niet voor niets de plek op waar dat jochie lag, ( en waar iig zijn sperma ook lag, 'moordenaar komt vaak terug op plek waar hij degene om heeft gebracht'). Dan ben je al lichtelijk helemaal gestoordquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarschijnlijk kickt hij erop om na al die jaren eindelijk z'n muil open te kunnen doen..
Ik denk dat met zijn openbaarheid een nog veel grotere stinkput open gaat als het om kindermisbruik gaat. Het dorp hult zich niet voor niks al jaren in smerig stilzwijgen..
Ook weer van die harde schijf gehaald zeker die zijn zus aanbracht vanwege zijn vermissing.quote:
Televaagquote:Jos Brech werd in veld in kraag gevat
MAASTRICHT - Jos Brech, de 55-jarige man die verdacht wordt bij de betrokkenheid bij de dood van Nicky Verstappen, is zondagmiddag „zo’n 50 à 60 kilometer” van de Spaanse stad Barcelona in een veld in de kraag gevat door de Spaanse politie. Hij woonde afwisselend in een tentje en in een verlaten huis met andere dakloze mensen.
Dat zei Peter R. de Vries, die de familie Verstappen bijstaat, zondag. Hij en de familie werden zondag bijgepraat over de aanhouding van Jos Brech.
Volgens De Vries heeft Jos Brech niks gezegd tegen de Spaanse politie.
Hoe snel Jos Brech aan Nederland kan worden uitgeleverd, hangt volgens De Vries af van de mate van medewerking van de verdachte. „Het hangt ervan af of hij instemt met de uitlevering. Als hij zich ertegen verzet, dan moet de rechter erover oordelen. Eventueel verzet kan er dus toe leiden dat het wat langer zal duren.”
Niet waar...quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ook weer van die harde schijf gehaald zeker die zijn zus aanbracht vanwege zijn vermissing.
Ik denk dat de man nooit een dag gaat zitten al het bewijs is onrechtmatig verkregen.
Jij noemt Wim Anker een onbekende derderangs advocaat??quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig advocaten zo'n monster willen verdedigen, daar maken ze zich niet populair mee. Robert M. had ook één of andere onbekende derderangs advocaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |