Maar dat an sich bewijst alleen dat hij daar aan heeft gezeten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:45 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
"Op de kleding van Nicky Verstappen, op zijn onderbroek en pyjama, zijn 'verdachte sporen' "
https://www.ad.nl/binnenl(...)roordeling~a9891264/
Jos Brech, has sido arrestado por el asesinato de Nicky Verstappenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat er geen enkel Nederlandse agent kon zeggen:
Jos Brech, Je bent aangehouden voor de moord op Nicky Verstappen
precies, gewoon ff gaan kijken ook de volgende dag waar het lichaam gevonden is spreekt al van enorme ziekheidquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Alles om zijn hachje te redden hè. Als je gewoon 20 jaar kan doorleven alsof er niets aan de hand is dan zal de ziekte van je bloedeigen moeder je ook niet warm of koud laten worden. Geen scrupules deze persoon.
Staat zelfs al een nepprofiel op FaceBookquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wel een snelle photoshop, hulde aan de grappenmaker.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat er geen enkel Nederlandse agent kon zeggen:
Jos Brech, Je bent aangehouden voor de moord op Nicky Verstappen
Aldus Peter R.quote:Jos Brech, de 55-jarige man die verdacht wordt bij de betrokkenheid bij de dood van Nicky Verstappen, is zondagmiddag „zo’n 50 à 60 kilometer” van de Spaanse stad Barcelona in een veld in de kraag gevat door de Spaanse politie. Hij woonde afwisselend in een tentje en in een verlaten huis met andere dakloze mensen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:48 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Staat zelfs al een nepprofiel op FaceBook
quote:Vriendelijke oude man. Ik hou van hiken, bushcraften en kinderen. Soms last van woede aanvallen
hoe kan je stress hebben als je de volgende dag durft te gaan kijken bij het lichaam?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel elke dag wat stress zal hebben gehad.
Iedereen zei ook dat hij extreem stil en introvert was, niemand kreeg hoogte van hem. Die man had zich waarschijnlijk helemaal geïsoleerd. Erg gezond is dat niet.
Het DNA is niet onrechtmatig verkregen. En hoe is het verkrijgen van die HD volgens jou onrechtmatig?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ook weer van die harde schijf gehaald zeker die zijn zus aanbracht vanwege zijn vermissing.
Ik denk dat de man nooit een dag gaat zitten al het "bewijs" is onrechtmatig verkregen.
Afhankelijk van wat hem uiteindelijk tenlaste zou worden gelegd. Doodslag zou bijvoorbeeld niet meer verjaren, voor feiten zoals ontvoering was het inderdaad erg krap (twee maandjes).quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Minder dan 20 jaar, de zaak is op een haar na niet verjaart.
Na aangemerkt te zijn als verdachte. Zie -wederom- de reconstructie van de DNA match in de OP.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:48 schreef Za het volgende:
[..]
Nee?
Materiaal aangeleverd ivm zijn vermissing aanwenden in een strafzaak.
Dan had er wel een ruil deal gesloten kunnen wordenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:48 schreef Strani het volgende:
Nog een mazzeltje dat Nederland niet Belgie is, gezien de relatie tussen hen en Spanje als het over uitleveringen gaat.
Dr zal genoeg NIET openbaar gemaakt zijn. Ik denk dat er weldegelijke dna op Nicky is aangetroffen. Misschien geen spermasporen, maar wel dna.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tja, ook zonder dure advocaten wordt de bewijslast van verkrachting en moord lastig. Ze hebben enkel DNA van hem op Nicky.
Oepsquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij noemt Wim Anker een onbekende derderangs advocaat??
Ja, wat een dom plan van hem.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Greys het volgende:
Zo snel gevonden en ook nog levend. Geloof dat weinig dat gedacht hadden.
Er zijn meerdere (verschillende) DNA sporen aangetroffen. DNA afname onder 3000 mannen is nog bezig.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:49 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dr zal genoeg NIET openbaar gemaakt zijn. Ik denk dat er weldegelijke dna op Nicky is aangetroffen. Misschien geen spermasporen, maar wel dna.
Nee, zijn zus leverde het aan omdat hij vermist was.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:49 schreef SureD1 het volgende:
Na aangemerkt te zijn als verdachte. Zie -wederom- de reconstructie van de DNA match in de OP.
Misschien om de zaak van dichtbij in de gaten te houden of zo?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
hoe kan je stress hebben als je de volgende dag durft te gaan kijken bij het lichaam?
Wim liep hier vorig jaar op de dorpskermis en had geen contant geld meer. De pinautomaat is een dorp verderop. Ik heb hem toen 50 contant gegeven. De volgende dag stond het weer op mijn rekening. Bij zo iemand doe ik dat zonder twijfel. Wat een baas.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:46 schreef Knip het volgende:
De Ankertjes hadden echt een grote kluif aan de zaak Robert M.
en waren niet enthousiast om weer zo een grote zaak aan te pakken
Okquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:52 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, zijn zus leverde het aan omdat hij vermist was.
Jos B. was toen nog niet officieel als verdachte gehoord noch aangemerkt en dat is een voorwaarde om DNA te kunnen vorderen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Betalen? High profile case, dus media-exposure voor de advocaat. Die doen dat gratis.
Dat dusquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:38 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig advocaten zo'n monster willen verdedigen, daar maken ze zich niet populair mee. Robert M. had ook één of andere onbekende derderangs advocaat.
Is dat de reden waarom iedereen hier denkt dat heel het dorp in t complot zit?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:51 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Er zijn meerdere (verschillende) DNA sporen aangetroffen. DNA afname onder 3000 mannen is nog bezig.
Hij is ook 20 jaar niet gepaktquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik niet, heeft ie namelijk 20 jaar niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat?quote:
Ergens zou je verwachten dat hij opeens moet gaan breken. Alle bewijzen zijn nu 100%quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik niet, heeft ie namelijk 20 jaar niet gedaan
Dat zeg ik toch ook. Maar DNA sporen tonen niet direct moord aan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:49 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dr zal genoeg NIET openbaar gemaakt zijn. Ik denk dat er weldegelijke dna op Nicky is aangetroffen. Misschien geen spermasporen, maar wel dna.
Doorwandelen naar Marokko, ja?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij had beter kunnen doorwandelen naar Marokko ofzo. Valt me ergens wel tegen dat hij zich zo snel heeft laten pakken.
Hij is al eerder loslippig geweest. Ik denk echt dat hij alles gaat bekennenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik denk namelijk van niet, mocht er alleen het DNA bewijs zijn dan heeft het OM er nog een zware kluif aan namelijk. Tenzij de politie nog meer bewijs heeft dat nog niet openbaar gemaakt is.
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom iedereen hier denkt dat heel het dorp in t complot zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |