Schoolvakanties zijn voorbij nu, dus was er voor hem geen ruk meer aan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Liftdeur het volgende:
Maar Jos lag dus lekker te chillen op een strandje in Lloret de Mar, had geen flauw benul van wat er allemaal gaande was.
Lekker man.
Nee hoor, hij heeft zelf een speeltje in zijn anus gestopt?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bewijslast is natuurlijk het grote probleem in een zaak met enkel DNA, waar niet eens de doodsoorzaak of seksueel misbruik is vastgesteld.
Ja bijzonder...quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:34 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik heb eerder gezegd dat we hem niet moeten overschatten maar rondlopen in Nederlandse enclave Barcelona.. lol
Uiteraard, maar tis toch best wel een ding dat ie überhaupt gevonden is en nog leeft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Hold your horses joh.. de man is nog niet veroordeeld en met wat ik nu over deze zaak weet (wat niet zo veel is) word dat nog een hele kluif.
Nee, ik bedoel 20 jaar. Daarom zei ik dat ook.quote:
dat klopt nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 20 jaar. Daarom zei ik dat ook.
Dat heb ik dan gemist, voor zover ik weet ontbreekt bewijs van misbruik. Het wordt wel vermoed idd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zelf een speeltje in zijn anus gestopt?
Het delict is 20 jaar geleden gepleegd. Hij is nu aangehouden. Dus 20 jaar.quote:
Zum kotzenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Mooi toch, die Nederlandse éénheid.
Die biedt zich aan hem aan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen?
Vanwege de media-aandacht zal een type Plasman zich vast gratis aanbieden. Declareert de uren wel bij de redacties van Pauw en Jinekquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen? Hij krijgt een of andere nitwit toegewezen via de piketregeling.
Topadvocaten doen dat soms ''gratis'' om bekendheid te vergaren.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef falling_away het volgende:
Waarom zou hij een dure bekende advocaat kunnen betalen? Hij krijgt een of andere nitwit toegewezen via de piketregeling.
nee want hij is bijna 20 jaar onverdacht geweest. Je lult dus onzinquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het delict is 20 jaar geleden gepleegd. Hij is nu aangehouden. Dus 20 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |