SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Foei, gij cultuurbarbaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Die CD van Dune is wel leuk. Deze remix wmb dan weer wat minder.
Onmogelijk, is van J&S.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Die CD van Dune is wel leuk. Deze remix wmb dan weer wat minder.
Tja i.t.t. u ben ik geen fan van J&Squote:Op zondag 26 augustus 2018 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Foei, gij cultuurbarbaar
Meesterwerkje van Jam & Spoon....
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tis potverdorie al bijna acht uur joh. Dat ging snel.
Geeft niet. Ieder zijn smaak. Waar zit die negeerknop ook alweer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja i.t.t. u ben ik geen fan van J&S
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet. Ieder zijn smaak. Waar zit die negeerknop ook alweer?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt goed dit, dat hoor je weer.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet. Ieder zijn smaak. Waar zit die negeerknop ook alweer?
Vermoedelijk zit Theo even met zijn neus boven de luiers, anders was hij er nu geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had een beetje erg veel nieuwe nummers over. Heb er eentje doorgeschoven. Daarvoor in de plaats een luchtalarm voor Theo Thee: Wolfsheim
Boven de luiers?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vermoedelijk zit Theo even met zijn neus boven de luiers, anders was hij er nu geweest.
Denk dan toch dat je iemand anders bedoelde.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boven de luiers?![]()
Heb ik groot nieuws gemist?
Ik weet dat er een mini Theo Thee aankomt, maar niet dat die er al is?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dan toch dat je iemand anders bedoelde.
Mevrouw Thee zit nog in de 37e week of zo, maar je kan toch ook oefenen met luiers?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet dat er een mini Theo Thee aankomt, maar niet dat die er al is?
Maar goed... - hij heeft zich niet gemeld tijdens Wolfsheim. Niks voor Theo Thee
Hehe, maar goed ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Voor Fogel even een Noorse zangeres. En het is niet Annie.
Ja. ken ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, maar goed ook
Ken je Aurora al overigens?
quote:
Klinkt prima ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze zangeres, Kate Havnevik, zong ook het nummer "Only This Moment" van Röyksopp.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zekers.
En dit ook. Goed idee van je, om gewoon twee keer Tunng te draaien
Oscarquote:
Naatjequote:Op zondag 26 augustus 2018 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen het laatste stukje nu aan het meepakken helaas, was eten.
slechts twee keer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou mij niks verbazen als Tunng op 31 december gewoon twee keer in de Top 10 van mijn jaarlijst blijkt te staan.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Na slechts 2 nummers ben ik fan van Tunng.
ik heb het al eerder gezegd:quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Peaceman, we hebben er weer eentje
Macrobiotisch voeden en indoctrineren die handel!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb het al eerder gezegd:
indoctrinatie helpt...
Monsieur Elfquote:
Bijna professioneel?quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Graag gedaan weerBedankt voor het luisteren en voor jullie reacties.
Veel plezier met Peaceman![]()
Ik ga even eten, ben z.s.m. weer terug
Eet smakelijk!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Graag gedaan weerBedankt voor het luisteren en voor jullie reacties.
Veel plezier met Peaceman![]()
Ik ga even eten, ben z.s.m. weer terug
Ooit leren we hetquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan aan mij liggen, maar er was hier geen seconde Gup te horen tussen jullie.
Kan je eigenlijk als een andere DJ nog bezig is, alvast uitzending activeren aanvinken? Daar heb ik geen idee van.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk als een andere DJ nog bezig is, alvast uitzending activeren aanvinken? Daar heb ik geen idee van.
Daarom ben ik er... als geheugensteuntje.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:19 schreef brother52 het volgende:
Was alweer vergeten hoe leuk CSH eigenlijk is.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom ben ik er... als geheugensteuntje.
Maakt niets uit. Dat worden vaak leuke shows.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
het wordt weer een avond van geweldige overgangen qua stijlen
hij is dood.. the end.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:31 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, moet weer eens verder gaan lezen in die bio van hem
Dat is verrekte handig!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:35 schreef peaceman het volgende:
Bright Eyes - The Calendar Hung Itself...
Is dat J. Rotten als 1 van de zangers? Klinkt als...quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:39 schreef peaceman het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club - Whatever Happened to My Rock 'N Roll [Punk Song]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Black_Rebel_Motorcycle_Clubquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat J. Rotten als 1 van de zangers? Klinkt als...
en vergeet Good Times niet.quote:
quote:
Nee, echt niet. Nu nog Steven Seagal op gitaar en klaar zijn ze.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:54 schreef peaceman het volgende:
Voor een acteur is het niet heel slecht.
Gup classicquote:
Lekker gegeten ?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is terug en weer ingeschakeld
Ja, dEUS is soms vaag.quote:
Ja, even gezondigd bij een bepaald restaurant met een grote gele Mquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lekker gegeten ?
[..]
Ja, dEUS is soms vaag.
Och jee.. ik moet daar soms ook etenquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, even gezondigd bij een bepaald restaurant met een grote gele M
(Ik had nog een kortingsmunt liggen)
Zo af en toe is wel eens leuk; niet te vaakquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Och jee.. ik moet daar soms ook eten
ik ga liever naar de concurrent als er dan toch fastfood gegeten moeten worden...quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo af en toe is wel eens leuk; niet te vaak
Deze heb ik ooit nog wel eens gespeeld geloof ik.quote:
Brrrr... neequote:Op zondag 26 augustus 2018 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga liever naar de concurrent als er dan toch fastfood gegeten moeten worden...
Ligt er aan welkequote:
iemand die het kent... dat is al bijzonder.quote:
Ik dacht dat er Nijn stond, maar er staat Neinquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
iemand die het kent... dat is al bijzonder.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Nijn stond, maar er staat Nein
quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Nijn stond, maar er staat Nein
1e 4 albums van Arcade Fire zijnquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed nummer. Zal iets met de titel hebben te maken...
De eerste 4 is ook nogal wat. Vaak is het 1 album oké, daarna pulp, om vervolgens eens totaal andere weg in te slaan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e 4 albums van Arcade Fire zijntot
, laatste album is helaas
tot
Dit nummer laat perfect horen wat er mis is met veel muziek van nu. Vier generieke standaardakkoorden en straks ook nog eens een plichtmatig stukje rap.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:38 schreef peaceman het volgende:
Rihanna - Love The Way You Lie (Part II) (feat. Eminem)
De iPod heeft weer een leuk lijstje opgeleverd. Bedanktquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:57 schreef peaceman het volgende:
en de laatste:
The Go-Betweens - Crooked Lines
Veel plezier zo bij Lucky en bedankt voor het luisteren.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:02 schreef peaceman het volgende:
Ik ga vanaf de bank nog even meeluisteren. Heb wel genoeg achter de PC gezeten vandaag.![]()
Veel plezier allen!
Dat zou het kunnen zijn als we dezelfde bron gebruiken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
Die stem leek een beetje op "mijn" voiceover
Zie die Naatje eens uit z'n plaat gaanquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn trein wiebelt mee op de beat, erg fijn
Edit: mijn UI ook![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
BOHDiep, zwaar, lekker
Moet helaas bijna afzwaaien dus
Ja, valt mij ook honderd procent mee. Ik had verwacht dat het wel maanden, misschien zelfs jaren kon gaan duren.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ooh, die kloothommel is opgepakt, mooi! Dat valt me mee zo snel.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, valt mij ook honderd procent mee. Ik had verwacht dat het wel maanden, misschien zelfs jaren kon gaan duren.
10! Jaar te langquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ooh, die kloothommel is opgepakt, mooi! Dat valt me mee zo snel.
Ja, dat is het erge. Ik las vandaag iets op het AD over een vermiste Nederlandse jongen die al jaren zoek is en die - naar nu blijkt - vrij dicht in de buurt van Jos Brech was.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:43 schreef Charlotte3 het volgende:
Wie weet hoeveel slachtoffers hij nog meer gemaakt heeft.. in het buitenland wellicht
Link?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat is het erge. Ik las vandaag iets op het AD over een vermiste Nederlandse jongen die al jaren zoek is en die - naar nu blijkt - vrij dicht in de buurt van Jos Brech was.
Klonk oké hoor. Als ik ooit nieuwe jingles nodig heb, weet ik je te vindenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ff zien hoe DJ 11 een beetje fraai uit de bus kwam.
Die stem van knok is gewéldig om jingles te maken, maar ik maak ze ook graag. Zeker samen met knok. Was leuke tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klonk oké hoor. Als ik ooit nieuwe jingles nodig heb, weet ik je te vinden
De Trentemöller remix vind ik ook erg fijn. Net als de Delirium die Jam & Spoon maakten...quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ze leuk aan Moby's Go sleutelden.
Over J&S getypt, ik zat eens in mijn spoonmap te kijken en door een hier niet nader te noemen DJ van 2 cijfers is die collectie inmiddels vrij aanzienlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Trentemöller remix vind ik ook erg fijn. Net als de Delirium die Jam & Spoon maakten...
Zal nog verder worden uitgebreid, denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over J&S getypt, ik zat eens in mijn spoonmap te kijken en door een hier niet nader te noemen DJ van 2 cijfers is die collectie inmiddels vrij aanzienlijk.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal nog verder worden uitgebreid, denk ikLekker, trouwens: Olive
Jammer welquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:06 schreef De_Nater het volgende:
Meh, lukt me mobiel niet om listen.pls te doen in vlc zo snel. Maar heb dan ook een superoude mobiel.
Je bent veuls te veel van huis joh.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:06 schreef De_Nater het volgende:
Meh, lukt me mobiel niet om listen.pls te doen in vlc zo snel. Maar heb dan ook een superoude mobiel.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:11 schreef De_Nater het volgende:
Ha, doorzetten helpt, moest gewoon stuk of 10 keer dat ding aanklikken
Leuke shows en zeer grote verscheidenheid aan muziek. Plus mic!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
De Nater is een doorzetter en een baas
Ik klink als Kermit de Kikker. Ik wil het de mensheid niet aandoen om een microfoon te gaan gebruiken.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuke shows en zeer grote verscheidenheid aan muziek. Plus mic!
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klink als Kermit de Kikker. Ik wil het de mensheid niet aandoen om een microfoon te gaan gebruiken.
Oh, niks bijzonders, maar de hele dag op pad geweest en na gisteren vind ik het wel een beetje welletjes...quote:
Ik dacht dat ik een roep naar homijn hoorde op de radio, er werd rabbit gezegd...quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is hier niet. Die is - geloof ik - ontroostbaar in het Dodetopicspel
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:19 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een roep naar homijn hoorde op de radio, er werd rabbit gezegd...
Ah, na dat modderbad is een beetje rust wel welkom ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders, maar de hele dag op pad geweest en na gisteren vind ik het wel een beetje welletjes...
Een kikker! Duidelijk!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:19 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een roep naar homijn hoorde op de radio, er werd rabbit gezegd...
Ik rust nu uit met je show aan...quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, na dat modderbad is een beetje rust wel welkom ja.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rust nu uit met je show aan...
Ach, na een bepaalde gebeurtenis trek ik er niet zo zwaar meer aan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een kritische luisteraar erbij...
quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Criticaster MadMaster rijmt anders wel lekker
Tof, dank je, Mad.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt goed zo overigens, dat mag ook gezegd worden...
Oeh, Mad, jij hebt al die remixen nog liggen van de beste man.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Die jingle doet me aan de Weerbericht mix van Ben Liebrand denken...
Gouda naar Amsterdam, maar op Amsterdam heb ik nog wel ff een frikandel gescoord, dus moest ik langer wachten op de bus. En die bus doet er vervolgens een half uur over vanaf CSquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar kwam je helemaal vandaan, naat? Je was lang onderweg.
Yep, deze dus ook (voor later).quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, Mad, jij hebt al die remixen nog liggen van de beste man.
Geweldig. Balen dat collectors item mini cd hier pleite is.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, deze dus ook (voor later).
Bijna dezelfde stem ook...
Schade?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, kut, vergeten de externe harde schijfgebeuren te fixen toen ik thuis was
Heb je vannacht echt niet nodig.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dat ritme doet me wat denken aan die plaat van INXS
Nee, muziek die ik in 2011 enzo verzameld heb staat daarop, dus daar heb ik niets aan zolang het in Gouda ligt ipv in Amsterdamquote:
Ah, meer keuze met draaien en luisteren. Balen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, muziek die ik in 2011 enzo verzameld heb staat daarop, dus daar heb ik niets aan zolang het in Gouda ligt ipv in Amsterdam
Síquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dat ritme doet me wat denken aan die plaat van INXS
topshowquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lucky nog een uurtje doorgaat
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lucky nog een uurtje doorgaat
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
pas toen ze het harder gingen zingen werd het pop muzik, maar in het begin hoorde ik echt gewoon steeds ah classic...
ik hoor het niet zo, misschien vaag in de vertequote:Op maandag 27 augustus 2018 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Toch lijkt dit veel op de tune van Ghostbusters
Who you gonna call?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Toch lijkt dit veel op de tune van Ghostbusters
Raar nummer, trouwens. De eerste keer dat die vraag wordt gesteld, wordt er antwoord gegeven. Toch wordt de vraag daarna nog 26 keer gesteld.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Raar nummer, trouwens. De eerste keer dat die vraag wordt gesteld, wordt er antwoord gegeven. Toch wordt de vraag daarna nog 26 keer gesteld.
Jij ook bedankt, 11, voor alles en welterusten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet helaas ook afhaken. Morgen gewoon weer werken....
Bedankt L2B; fijne tracks
Hier net zo, naatje. Dan is het weer leuk geweest voor vandaag. Wanneer ga jij weer draaien, btw?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga om 1 uur direct mijn oogjes dicht doen, me dunkt en blijf luisteren tot die tijd, maar ga zometeen wel al laptop weg leggen
Sowieso niet morgen en overmorgen en dan is het daarna ff kijken hoe ik mijn week invulquote:Op maandag 27 augustus 2018 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier net zo, naatje. Dan is het weer leuk geweest voor vandaag. Wanneer ga jij weer draaien, btw?
Druk dus. We wachten het braaf af. Stream begint te haperen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso niet morgen en overmorgen en dan is het daarna ff kijken hoe ik mijn week invul
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
ik dacht, waar heb je het over, toen zag ik de titel van je show...
quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:58 schreef Rafeiro het volgende:
Zal binnenkort weer even speelkwartiertje doen
Oh?quote:Op maandag 27 augustus 2018 00:59 schreef Rafeiro het volgende:
Qua stem lijk je trouwens best op Symph.
Graag gedaan en ik kijk uit naar je volgende show, naat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, dat was het dan ook officieel, thnx man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |