SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Foei, gij cultuurbarbaarquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Die CD van Dune is wel leuk. Deze remix wmb dan weer wat minder.
Onmogelijk, is van J&S.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:48 schreef peaceman het volgende:
Die CD van Dune is wel leuk. Deze remix wmb dan weer wat minder.
Tja i.t.t. u ben ik geen fan van J&Squote:Op zondag 26 augustus 2018 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Foei, gij cultuurbarbaar
Meesterwerkje van Jam & Spoon....
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tis potverdorie al bijna acht uur joh. Dat ging snel.
Geeft niet. Ieder zijn smaak. Waar zit die negeerknop ook alweer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja i.t.t. u ben ik geen fan van J&S
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet. Ieder zijn smaak. Waar zit die negeerknop ook alweer?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt goed dit, dat hoor je weer.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet. Ieder zijn smaak. Waar zit die negeerknop ook alweer?
Vermoedelijk zit Theo even met zijn neus boven de luiers, anders was hij er nu geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had een beetje erg veel nieuwe nummers over. Heb er eentje doorgeschoven. Daarvoor in de plaats een luchtalarm voor Theo Thee: Wolfsheim
Boven de luiers?quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vermoedelijk zit Theo even met zijn neus boven de luiers, anders was hij er nu geweest.
Denk dan toch dat je iemand anders bedoelde.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Boven de luiers?![]()
Heb ik groot nieuws gemist?
Ik weet dat er een mini Theo Thee aankomt, maar niet dat die er al is?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dan toch dat je iemand anders bedoelde.
Mevrouw Thee zit nog in de 37e week of zo, maar je kan toch ook oefenen met luiers?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet dat er een mini Theo Thee aankomt, maar niet dat die er al is?
Maar goed... - hij heeft zich niet gemeld tijdens Wolfsheim. Niks voor Theo Thee
Hehe, maar goed ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Voor Fogel even een Noorse zangeres. En het is niet Annie.
Ja. ken ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, maar goed ook
Ken je Aurora al overigens?
quote:
Klinkt prima ditquote:Op zondag 26 augustus 2018 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze zangeres, Kate Havnevik, zong ook het nummer "Only This Moment" van Röyksopp.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zekers.
En dit ook. Goed idee van je, om gewoon twee keer Tunng te draaien
Oscarquote:
Naatjequote:Op zondag 26 augustus 2018 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen het laatste stukje nu aan het meepakken helaas, was eten.
slechts twee keer?quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou mij niks verbazen als Tunng op 31 december gewoon twee keer in de Top 10 van mijn jaarlijst blijkt te staan.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Na slechts 2 nummers ben ik fan van Tunng.
ik heb het al eerder gezegd:quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Peaceman, we hebben er weer eentje
Macrobiotisch voeden en indoctrineren die handel!quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb het al eerder gezegd:
indoctrinatie helpt...
Monsieur Elfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |