Bovendien heb je voor dat soort doeleinden handschoenen. Buddha was gewoon niet zo heel snugger.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:31 schreef nickhguitar het volgende: [..] Het is tevens een rare uitspraak want als je een stuk steenkool tegen iemand aan tyft dan verbrandt diegene ook wel.
Meh.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
TS mag de scores aanpassen. En de topscoorders.
Eens.quote:
Knie aan gort en daar 4,5 miljoen netto verdienen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gaat nu al voor een carrière die als een nachtkaars uit gaat? Wat een rare stap.
Goed punt, mijn knie is ook aan gort en ik heb het minder getroffen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Knie aan gort en daar 4,5 miljoen netto verdienen.
Uitermate verstandige stap.
Doe gewoon even. Jaloers kreng.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe gewoon even. Jaloers kreng.
Simpel gezegd: een gebrek aan kwaliteit. Het is precies hetzelfde liedje als vorig seizoen, vaak loopt het elftal de helft van de wedstrijd als een kip zonder kop over het veld en is het alleen te danken aan de nog veel mindere kwaliteit van de tegenstanders dat het nog zo vaak goed afloopt.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nou, nou, nou. Zo'n overwinning is uiteindelijk erg lekker, maar god, dit hoeft echt niet. Wat is dat toch? Rigo was niet zo goed hoorde ik? Heb alleen de samenvatting gezien en bij die 1-1 liep hij er inderdaad mensonterend slapjes bij.
was echt heel kut om te zien inderdaad. Vanaf half linksbuiten naar binnendraaien ( dus denkende: Ok gevaar wordt minder...en maar jiet ingrijpen.... toen de Jong ook niet ingrijpen en die knaap dacht: hey hij ligt ineens lekker voor mijn rechter ik ga eens uithalen)quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Nou, nou, nou. Zo'n overwinning is uiteindelijk erg lekker, maar god, dit hoeft echt niet. Wat is dat toch? Rigo was niet zo goed hoorde ik? Heb alleen de samenvatting gezien en bij die 1-1 liep hij er inderdaad mensonterend slapjes bij.
Ja, en hoe kan dát? Je spelers moeten toch met gemak 10 keer zo goed zijn als die van PEC? Ik vind het onbegrijpelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Simpel gezegd: een gebrek aan kwaliteit. Het is precies hetzelfde liedje als vorig seizoen, vaak loopt het elftal de helft van de wedstrijd als een kip zonder kop over het veld en is het alleen te danken aan de nog veel mindere kwaliteit van de tegenstanders dat het nog zo vaak goed afloopt.
In de eindstand van de eredivisie zal dat verschil duidelijk te zien zijn ook hoor. Maar per individuele wedstrijd bekeken zal er net als vorig seizoen ontzettend veel bras tussen zitten. Met Arias en van Ginkel hebben we ook behoorlijk ingeleverd en van se nieuwelingen lijkt vooralsnog alleen Angelino extra kwaliteit toe te voegen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 17:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja, en hoe kan dát? Je spelers moeten toch met gemak 10 keer zo goed zijn als die van PEC? Ik vind het onbegrijpelijk.
tis geen verkeerde gastquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
Topic kapen en vervolgens niet de OP aanpassen
tikt dumfries die niet te missen kans is praatten we al anders over m. Bovendien zegt De Jong al zeer tervreden te zijn met die rushes over links en rechtsquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de eindstand van de eredivisie zal dat verschil duidelijk te zien zijn ook hoor. Maar per individuele wedstrijd bekeken zal er net als vorig seizoen ontzettend veel bras tussen zitten. Met Arias en van Ginkel hebben we ook behoorlijk ingeleverd en van se nieuwelingen lijkt vooralsnog alleen Angelino extra kwaliteit toe te voegen.
Ja, als PSV al zijn kansen zou benutten zou het team ontegenzeglijk méér kwaliteit bezitten. Dat lijkt me logischquote:Op zondag 26 augustus 2018 17:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tikt dumfries die niet te missen kans is praatten we al anders over m. Bovendien zegt De Jong al zeer tervreden te zijn met die rushes over links en rechts
Ik vind overtuigende overwinningen eigenlijk lekkerder.quote:Op zondag 26 augustus 2018 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
hooohoooquote:Op zondag 26 augustus 2018 19:52 schreef Scarface88 het volgende:
Deed Pereiro mee gisteren? Denk dat Badder toch gelijk heeft. Geef je m vertrouwen speelt ie alsnog als een zak hooi.
Dit ja. Of het is een 9 of het is een 2. Eigenlijk moet je als van Bommel dan zeggen dan ga ik liever voor een constante 6. Weet je in ieder geval wat je kan verwachten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
een goede wedstrijd en dan weer een aantal niet en dan weer eentje goed en dan weer aantal onzichtbaar etc.
Dat is toch geen nieuws? Hij verloor niet voor niks regelmatig zijn basisplaats.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:52 schreef Scarface88 het volgende:
Deed Pereiro mee gisteren? Denk dat Badder toch gelijk heeft. Geef je m vertrouwen speelt ie alsnog als een zak hooi.
Ik denk dat van Bommel gewoon gaat voor de laatste kans van Pereiro, laat het maar 10 wedstrijden zien en anders is het duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. Of het is een 9 of het is een 2. Eigenlijk moet je als van Bommel dan zeggen dan ga ik liever voor een constante 6. Weet je in ieder geval wat je kan verwachten.
Toen draaide PSV in zijn algemeenheid ook nog aardigquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:33 schreef TehRocks het volgende:
Pereiro speelde niet eens zo'n slechte eerste helft naar mijn mening
Thanks for the credits, maar dit is ook weer te makkelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 19:52 schreef Scarface88 het volgende:
Allemaal de schuld van PSV natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:54 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
Bakkali. Die heeft sinds zijn vertrek non-stop halal-frikandellen gegeten.
Die houden we erinquote:
Hoe vind je zelf dat hij het bij PSV heeft gedaan tot nu toe?quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:52 schreef satecl het volgende:
Vraagje aan de PSV kenners: Is die Ramselaar nou echt zo slecht dat hij uit de basis wordt gehouden door een jeugdspelertje? Ik vond hem altijd wel wat hebben. Zeker in balbezit.
Ik kijk niet zo heel veel naar PSV. Daarom vraag ik het hier.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat hij het bij PSV heeft gedaan tot nu toe?
Helaas voegt hij niets toe.
Gewoon goede jeugd. Ramselaar zou overigens wel prima bij Feyenoord passen qua niveau en stijl.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:52 schreef satecl het volgende:
Vraagje aan de PSV kenners: Is die Ramselaar nou echt zo slecht dat hij uit de basis wordt gehouden door een jeugdspelertje? Ik vond hem altijd wel wat hebben. Zeker in balbezit.
Tegen Feyenoord speelde hij toevallig wel twee keer als een enorme baas.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo heel veel naar PSV. Daarom vraag ik het hier.
Dus beter dan Vilhena. Zou wellicht een goede vervanger zijn mocht Vilhena naar Cocu gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord speelde hij toevallig wel twee keer als een enorme baas.
Eens met hierboven, denk dat hij prima bij Feyenoord zou passen. Werkt hard, blijft gaan en heeft de creativiteit die jullie nodig hebben.
Soort Clasie, alleen dan met techniek en inzicht.
Prachtig toch dat mensen op socialmedia zo pronken met hun domheid.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen op insta zo zijn
quote:
hahahaquote:Op maandag 27 augustus 2018 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prachtig toch dat mensen op socialmedia zo pronken met hun domheid.
Als je keihard wordt gedist door Bergwijn, dan is er echt wat mis in je bovenkamer.
Dan heb je verder geen enkel zinvol iets in het leven inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit dat je naar een instagram gaat van een speler van een andere club om daar als een huilende kleuter over te komen.
weet niet wat voor plaatje het is maar kan me ook niet voorstellen dat er staat dat ze goed gespeeld hebben en trots zijn op het spelquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit dat je naar een instagram gaat van een speler van een andere club om daar als een huilende kleuter over te komen.
Lex Immers.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
Wie gaat de vervanger voor Thomas worden, jongens?
Zo groot mag het bestand niet zijnquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan neem ik een jaar lang een UI van de reet van GGMM.
Nuri Sahinquote:Op maandag 27 augustus 2018 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
Als we ons woensdag kwalificeren voor de CL moet TopsportToon en de Jong gewoon vol voor Guti gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
Na het zien van de afgelopen wedstrijden ben ik het zowaar met je eens.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als we ons woensdag kwalificeren voor de CL moet TopsportToon en de Jong gewoon vol voor Guti gaan.
Ik zie m regelmatig voorbij komen op de Spaanstalige "Futbol" zenders die ik hier ontvang en die gozer is alles wat wij nu zoeken. Gewoon net als Ajax een keer gek doen en een flink bedrag op tafel leggen. Deze speler is dat waard. Inzicht, goede pass, scorend vermogen. Alles.
Maar dan heb je nog maar 1.5 dag alles rond te krijgen met onderhandelingen. Zie het somber in tenzij ze nu al aan t onderhandelen zijn met Pachuca.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:46 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Na het zien van de afgelopen wedstrijden ben ik het zowaar met je eens.
Als dat scenario er ligt (Gutiérrez kopen bij CL deelname), dan ligt er al lang een afspraak onder. Anders was het niet zo stil geweest aan dat front.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog maar 1.5 dag alles rond te krijgen met onderhandelingen. Zie het somber in tenzij ze nu al aan t onderhandelen zijn met Pachuca.
[ afbeelding ]
Topsport Toon zal die wedstrijd tegen BATE misschien af willen wachten.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat scenario er ligt (Gutiérrez kopen bij CL deelname), dan ligt er al lang een afspraak onder. Anders was het niet zo stil geweest aan dat front.
Volgens wiki is er 5 miljoen voor Pereiro betaald, voor wat dat waard is natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2018 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Topsport Toon zal die wedstrijd tegen BATE misschien af willen wachten.
Mocht PSV groepsfase CL halen, dan komt misschien Gutierrez, mocht het niet lukken dan wellicht een goedkopere optie of een huuroptie.
Hoop speculaties...
Anderzijds, PSV heeft al 2 ondermaats presterende dure aankopen in de selectie (Pereiro en Romero), en dan nog een speler kopen die behoorlijk wat kost? Ik vind het best risicovol.
En je zult hem waarschijnlijk met winst kunnen verkopen, maar hij brengt te weinig. Hij is zo verdomd grillig. Komende woensdag en komend weekend spelen we thuis, dan zul je zien dat hij er weer staat. In 1 van die duels dan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens wiki is er 5 miljoen voor Pereiro betaald, voor wat dat waard is natuurlijk
Zoals Badder zei, speelt hij ook op de allerkutste positie als je elftal niet draait. Of je krijgt geen bal óf je moet hem bij Hendrix op gaan halen en ben je uit positie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 21:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
En je zult hem waarschijnlijk met winst kunnen verkopen, maar hij brengt te weinig. Hij is zo verdomd grillig. Komende woensdag en komend weekend spelen we thuis, dan zul je zien dat hij er weer staat. In 1 van die duels dan.
Pereiro krijgt van mij nog wel een paar wedstrijden het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Anderzijds, PSV heeft al 2 ondermaats presterende dure aankopen in de selectie (Pereiro en Romero), en dan nog een speler kopen die behoorlijk wat kost? Ik vind het best risicovol.
Het is verlies... Wel minimaal verlies maar alsnog verlies.quote:Rik Elfrink weet via Twitter te melden dat Derrick Luckassen is afgereisd naar Berlijn om zijn transfer naar Hertha BSC af te ronden. Indien de verdediger door de medische keuring weet te komen, wordt hij voor een jaar gehuurd. De Duitsers hebben bovendien ook een optie tot koop weten te bedingen. Volgens het Duitse B.Z. Berlin bedraagt de optie tot koop vijf miljoen euro.
En de huursom? En wordt zijn salaris 100% overgenomen? Ook zaken die je moet meerekenen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 04:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is verlies... Wel minimaal verlies maar alsnog verlies.
moeten ze wel opschietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:39 schreef Ronzz het volgende:
‘PSV broedt deze week op toptransfer à la Andrés Guardado’
![]()
![]()
Prima. Al ben ik niet echt onder de indruk van de rondzingende namen. Toch vooral spelers die veel talent, maar weinig mentaliteit hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:39 schreef Ronzz het volgende:
‘PSV broedt deze week op toptransfer à la Andrés Guardado’
![]()
![]()
Tolisso is ook onhaalbaar lijkt mequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima. Al ben ik niet echt onder de indruk van de rondzingende namen. Toch vooral spelers die veel talent, maar weinig mentaliteit hebben.
Is er van vrijwel elke ploeg geen top 10 te maken van late doelpunten? Dit lijstje gaan nota bene terug naar 2014quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:08 schreef PSVCL het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)ergie-time~a03b8e20/
Kan niet goed blijven gaan natuurlijk..
Inmiddels valt er ook makkelijk een top 10 te vullen met late, beslissende PSV-goals.
1. PSV - Feyenoord 4-3
In december 2014 sprint Memphis in blessuretijd 80 meter. De 'oorsprong' van PSV's Fergie Time.
2. BATE Borisov - PSV 2-3
Donyell Malen afgelopen dinsdag met zijn kapitale late goal die PSV dicht bij poulefase CL brengt.
3. PEC Zwolle - PSV 1-2
De winnende goal van Luuk de Jong in Zwolle dit weekeinde in minuut 93.
4. PEC Zwolle - PSV 0-1
Vorig seizoen was Isimat matchwinnaar in Zwolle, in de 92ste minuut. Onverdiend, maar wat een pret
4. PEC Zwolle - PSV 0-1
Vorig seizoen was Isimat matchwinnaar in Zwolle, in de 92ste minuut. Onverdiend, maar wat een pret.
5. PSV - CSKA Moskou 2-1
Oké, geen goal in blessuretijd, maar kort ervoor. Pröpper knalt PSV naar 1/8ste finale in de Champions League. Kort daarvoor stond het nog 0-1.
6. Vitesse - PSV 0-1
Iedereen heeft zich al verzoend met 0-0, maar dan mikt Hendrix op sinterklaasavond '15 raak in de laatste aanval.
7. PSV - Heerenveen 4-3
Januari 2017: Van Ginkel maakt 3-3 na 89 minuten, Moreno zorgt even later zelfs voor de miraculeuze 4-3.
8. Heracles - PSV 1-2
Luuk de Jong scoort diep in de extra tijd. PSV ontsnapt in januari 2018 tijdens het eerste duel na de winterstop.
9. Fortuna - PSV 1-2
Dante Rigo bevrijdt PSV vorig weekeinde in de blessuretijd in Sittard. Fortuna bezwijkt toch.
10. PSV - FC Twente 4-3
Herfst 2017: eigen goal Thesker in de 92ste minuut. Ondanks drie Twentse gelijkmakers wint PSV nog.
10 potjes in 4 jaar, seriously? Wat een aanstellerij, een wedstrijd duurt 90 min + blessuretijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:08 schreef PSVCL het volgende:
Inmiddels valt er ook makkelijk een top 10 te vullen met late, beslissende PSV-goals.
1. PSV - Feyenoord 4-3
In december 2014 sprint Memphis in blessuretijd 80 meter. De 'oorsprong' van PSV's Fergie Time.
Donyell Malen afgelopen dinsdag met zijn kapitale late goal die PSV dicht bij poulefase CL brengt.
3. PEC Zwolle - PSV 1-2
4. PEC Zwolle - PSV 0-1
Vorig seizoen was Isimat matchwinnaar in Zwolle, in de 92ste minuut. Onverdiend, maar wat een pret
4. PEC Zwolle - PSV 0-1
Vorig seizoen was Isimat matchwinnaar in Zwolle, in de 92ste minuut. Onverdiend, maar wat een pret.
5. PSV - CSKA Moskou 2-1
Oké, geen goal in blessuretijd, maar kort ervoor. Pröpper knalt PSV naar 1/8ste finale in de Champions League. Kort daarvoor stond het nog 0-1.
6. Vitesse - PSV 0-1
Iedereen heeft zich al verzoend met 0-0, maar dan mikt Hendrix op sinterklaasavond '15 raak in de laatste aanval.
7. PSV - Heerenveen 4-3
Januari 2017: Van Ginkel maakt 3-3 na 89 minuten, Moreno zorgt even later zelfs voor de miraculeuze 4-3.
8. Heracles - PSV 1-2
Luuk de Jong scoort diep in de extra tijd. PSV ontsnapt in januari 2018 tijdens het eerste duel na de winterstop.
9. Fortuna - PSV 1-2
Dante Rigo bevrijdt PSV vorig weekeinde in de blessuretijd in Sittard. Fortuna bezwijkt toch.
10. PSV - FC Twente 4-3
Herfst 2017: eigen goal Thesker in de 92ste minuut. Ondanks drie Twentse gelijkmakers wint PSV nog.
Die ken ik niet echt, zou dat iemand zijn die het groepsproces zou kunnen verstoren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zo'n Sahin zie ik ook echt niet zitten.
vind het ook maar een beetje spijkers op laag water zoeken, wel is het zo dat als je blijft spelen zoals tegen PEC het niet goed kan blijven gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:00 schreef tja77 het volgende:
Of je doelpunt in minuut 2 of minuut 90+2 maakt staat los van geluk.
Sterker nog: maak je hem in minuut 90+2, dan speelt (gebrek aan) conditie bij de tegenstander en doorzettingsvermogen een grotere rol dan in minuut 2.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:00 schreef tja77 het volgende:
Of je doelpunt in minuut 2 of minuut 90+2 maakt staat los van geluk.
Sterker nog: maak je hem in minuut 90+2, dan speelt (gebrek aan) conditie bij de tegenstander en doorzettingsvermogen een grotere rol dan in minuut 2.
Eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook maar een beetje spijkers op laag water zoeken, wel is het zo dat als je blijft spelen zoals tegen PEC het niet goed kan blijven gaan
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook maar een beetje spijkers op laag water zoeken, wel is het zo dat als je blijft spelen zoals tegen PEC het niet goed kan blijven gaan
Zal Veloso wel worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zo'n Sahin zie ik ook echt niet zitten.
Ik kan je verklappen dat je als speler ook best buiten de stad kunt wonen waar de club is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar in FM hoef je als speler niet in Eindhoven te wonen
Is dat de volledige lijst? Ze zijn er toch wel een paar vergeten, of niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:08 schreef PSVCL het volgende:
1. PSV - Feyenoord 4-3
3. PEC Zwolle - PSV 1-2
4. PEC Zwolle - PSV 0-1
4. PEC Zwolle - PSV 0-1
5. PSV - CSKA Moskou 2-1
6. Vitesse - PSV 0-1
7. PSV - Heerenveen 4-3
8. Heracles - PSV 1-2
9. Fortuna - PSV 1-2
10. PSV - FC Twente 4-3
Genoeg spelers die dat ook niet doen. Lekker in Oirschot of een ander rustiek dorp rond de stad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar in FM hoef je als speler niet in Eindhoven te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |