Juist dat kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk om te laten zien dat de deur dicht zit en dat je dus moet upgraden oppassen om er tegenaan te lopen
Haha, gewenning nodig, anders loop ik er zo met mijn kop tegenaan. Momenteel zie je 'm bijna niet hangen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:41 schreef monsterd. het volgende:
Dat scheidt wel mooi af. Vanwaar de stroken tape, ga je het bestikkeren? Dat kan wel tof zijn! Beetje origami stijl
Deze post zie ik net pas. Ja, werkt heel goed! Je smeert er een hele dikke laag op en met een trekkertje maak je 'm vlak. Gewoon steeds 1 of 2 vierkante meter doen per keer. Het hoeft niet 100% perfect te zijn want de volgende dag schuur je oneffenheden er zo uit.quote:Op zondag 4 november 2018 09:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Werkt dat muurglad een beetje? Heb een paar muren die wel oké zijn maar niet perfect.. En om die nu ook nog te laten stuccadoren
Dat klinkt makkelijk. Mag jij het volgende muurtje doen. 😂😂😂quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze post zie ik net pas. Ja, werkt heel goed! Je smeert er een hele dikke laag op en met een trekkertje maak je 'm vlak. Gewoon steeds 1 of 2 vierkante meter doen per keer. Het hoeft niet 100% perfect te zijn want de volgende dag schuur je oneffenheden er zo uit.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:26 schreef Six. het volgende:
[..]
Dat klinkt makkelijk. Mag jij het volgende muurtje doen. 😂😂😂
De foto's zijn ook bijna allemaal van hem deze keerquote:Op woensdag 7 november 2018 18:00 schreef AnneX het volgende:
Wat goe-oedSix.
Ok. Seven voor de foto’s en rapportage.
Eerst niet, toen toch wel. En vandaag dus wel geprobeerd maar uiteindelijk de poging gestaakt. Evengoed, onze ruit spiegelt aan de buitenkant al behoorlijk.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:09 schreef Tegan het volgende:
Dat spiegelfolie zou er toch niet komen?
Wegens de spiegelfolie gekozen voor bottom up, maar niet de top down versiequote:Op woensdag 7 november 2018 21:11 schreef Postbus100 het volgende:
Zijn dit ook gordijnen die je van bovenaf naar beneden kunt laten zakken? Dat kan soms nog wel eens ideaal zijn. Niet de inkijk, wel de uitkijk en het licht.
Volgens mij 1,50! Erfstukje van mijn oma, dit was haar grote trots.quote:Op donderdag 8 november 2018 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie dat je een ronde eettafel hebt, mag ik vragen met welke diameter?
Ik ben er ook naar aan het kijken maar kan zo moeilijk inschatten welke maat voor mij goed zou zijn
Oké nou mocht ik nog tijd overhebben kan ik dat op die muur net structuur verf eens proberenquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze post zie ik net pas. Ja, werkt heel goed! Je smeert er een hele dikke laag op en met een trekkertje maak je 'm vlak. Gewoon steeds 1 of 2 vierkante meter doen per keer. Het hoeft niet 100% perfect te zijn want de volgende dag schuur je oneffenheden er zo uit.
Hoezo is dit? Je kunt toch gewoon [ img ] zonder spaties typen, daar je link achter plakken en dan weer [ /img] erachter typen zonder spaties?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:29 schreef Seven. het volgende:
Fotootje van buiten (img tags binnen een minuutje, maar die moet ik eerst kopiëren uit mijn vorige post)
Welkom in ons topic, en in ons huis.quote:Op donderdag 8 november 2018 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is dit? Je kunt toch gewoon [ img ] zonder spaties typen, daar je link achter plakken en dan weer [ /img] erachter typen zonder spaties?
Ik lurk hier verder vooral want mooi project! Dat groen bij je trap
quote:Op donderdag 8 november 2018 18:40 schreef Juup© het volgende:
Speeltuin voor de deur voor Eight, Nine, etc ....
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lampjes achter plissé gordijn rood maken
Bijverdienen
quote:Op donderdag 8 november 2018 21:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welkom in ons topic, en in ons huis.
Ja, dat kan wel maar ik had tot deze morgen de [ ] haakjes niet standaard op mijn toetsenbord. Heeft me echt 3 jaar lang gestoord, het heeft ook een eeuwigheid geduurd voor ik de mobiele versie in mijn instellingen ontdekte
.
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 november 2018 21:57 schreef Mojo.jojo het volgende:
Anders heb in https://imgbb.com/upload nog een reuzemakkelijke site om foto's te uploaden en een link te genereren die je hier kunt plakken.
Complimenten voor dit topic. Vooral ook voor Six. Doe het hem niet na.
Staat op de lijst!quote:Op woensdag 14 november 2018 14:24 schreef valentijn101 het volgende:
Aan de slaapkamerkant een grote spiegel er op plakken een idee?
Zet de klink aan de behangkant hoger op de deur. Zet het handvat rechtop en vervang het door een kandelaar. Tadaaa nog geheimere deur.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2018 14:40 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Zet de klink aan de behangkant hoger op de deur. Zet het handvat rechtop en vervang het door een kandelaar. Tadaaa nog geheimere deur.![]()
[ afbeelding ]
Oeh, dat is ook gaaf.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:44 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Hahaha, wij zaten te denken aan een schilderij met een lijst die uitsteekt, dat vastschroeven zodat de lijst zelf ook als handgreep kan dienen.
quote:Op woensdag 14 november 2018 14:46 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook gaaf.
Dat is zelf beter als mijn volgende idee.
[ afbeelding ]
En dan iets er aan hangen
Gewoon zoeken op "hidden rooms" of "secret rooms"quote:Op woensdag 14 november 2018 14:48 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
![]()
Geniaal, wie verzint dit soort dingen?
Dankjewelquote:Op woensdag 14 november 2018 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat wordt het mooi! Ik vind jullie tuin prachtig en heel sfeervol
Hahaha!quote:Op woensdag 14 november 2018 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Camera al geïnstalleerd voor de kristalnacht![]()
Ja, afwerken is echt een hele fijne fase. Ergens ga ik het straks jammer vinden als het straks klaar is.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:37 schreef monsterd. het volgende:
Wat een heerlijk gevoel om dit afgewerkt te zien worden! En een hidden door idee is echt heel gaaf, kun je creatief gezien heel goed mee uit de voeten
Tjonge die vent van je is echt handig 🖖quote:Op donderdag 15 november 2018 21:27 schreef Seven. het volgende:
De kitchenette is klaar op de handgreepjes na:
Tjonge die vent van je is echt handig 🖖quote:
Ja, wat een kerel hè?quote:Op donderdag 15 november 2018 22:54 schreef Six. het volgende:
[..]
Tjonge die vent van je is echt handig 🖖
Toen we begonnen met onze verbouwing, had Six. een fulltime baan als horeca manager, maar wegens verbouwing is de locatie van zijn werkgever 1,5 jaar gesloten, dus Six. zoekt wel naar een leuke uitdaging tussen het klussen doorquote:Op donderdag 15 november 2018 23:04 schreef AnneX het volgende:
Quote: Tjonge die vent van je is echt handig 🖖
Eensch![]()
Heb je er nog een reguliere job naast?
Die ben jij tochquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:21 schreef Seven. het volgende:
.....dus Six. zoekt wel naar een leuke uitdaging tussen het klussen door.
.......
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het wel echt knap wat maakt allemaal
Nice! Hoe bevalt de glazen deur tot nu toe? Al een zere neus gekregen?quote:Op zaterdag 17 november 2018 18:37 schreef Seven. het volgende:
Hierna nog 1 laagje betonverf op de vloer, aldus Six.:
Tot zover is het goed gegaan. Je voelt echt temperatuurverschil ij de hal en het gangetje, had ik niet verwacht van een glazen deur.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nice! Hoe bevalt de glazen deur tot nu toe? Al een zere neus gekregen?
Dank jequote:Op woensdag 21 november 2018 06:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw, dat wordt een heel gezellige ruim zo ! Past allemaal mooi bij elkaar, ook qua kleuren.
Heerlijk rustig iig !
Gat zit hoger dan het lijktquote:Op woensdag 21 november 2018 00:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat ronde gat in die glazen deur op die hoogte![]()
Past Six zijn gereedschap daar ook doorheen![]()
Dat is het! Ik ben as we speak lekker thuis aan het werken. Even een wasje opvouwen tussendoorquote:Op woensdag 21 november 2018 07:54 schreef monsterd. het volgende:
Het ziet eruit als een heerlijke werkplek!
Dankjewel!quote:Op woensdag 21 november 2018 09:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ziet er allemaal heel strak uit mooi die vloer zo ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |