Verschilt per cao. In de basis is ouderschapsverlof onbetaald en zolang je werkgever akkoord is met parttime is er geen probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 13:41 schreef ikke_84 het volgende:
Douchen na het gymen op de basisschool daar heb ik nog nooit van gehoord. Op de middelbare wel. Daar deden we vroeger dan net alsof we onder de douche stonden als de lerares kwam controleren![]()
Bedankt voor alle tips wat betreft het spelen na school.
Ik ga eens kijken wat hier handig is.
Gisteren heb ik hem maar buiten op het schoolplein laten spelen met zijn buurjongen die al in groep 4 zit. Hij is dan wel de jongste van de kinderen waar hij mee speelt maar als er wat is komt hij dat thuis netjes melden. 1 van de kinderen had zijn fiets afgepakt en dat kwam hij dan ook even melden. Hij heeft het daarna wel zelf weer opgelost (ga ik vanuit want hij kwam met fiets weer thuis)
Weet iemand trouwens hoe het zit met je contract uren als je ouderschapsverlof is afgelopen. Kan je die dan gewoon wijzigen (Ik wil graag 20 uur blijven werken ipv 24) of moet je eerst weer een x aantal maanden/jaren die 24 werken?
Bosdagen als soort van schoolreisjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De bosdagen worden door de kleuters bij ons ook gezien als schoolreisje, ze hebben niet nog een aparte schoolreis oid.
(..)
Ik zie mijn kind ook graag, maar als hij moet kiezen tussen een vriendje en mama trek ik meestal aan het kortste eind hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik vind 2x per week spelen nog steeds wel veel. Hoeveel dagen zijn jullie dan thuis in de week? Op mijn vrije dag wil ik m'n kind wel graag zien, hij speelt op de BSO toch ook al met z'n vriendjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 17:42 schreef amaranta het volgende:
Anyway.... compleet iets anders....Wat afschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BSO en school zijn bij ons wel verschillende kindjes (extern BSO dat de locatie deelt met KDV waar A heen gaat, de school heeft geen eigen BSO). En ik ben dus 2 dagen thuis. Maar geheel tegen mijn verwachting in vind ik het best leuk om af en toe mama-van-3 te zijn. Dynamiek tussen de kinderen is dan ook zo anders. Ik hoef veel minder te bemiddelen dan als I en A samen zijn. En als I bij een ander kindje speelt, kan ik met A 1-op-1 iets doen, of makkelijker voor mezelf iets doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik vind 2x per week spelen nog steeds wel veel. Hoeveel dagen zijn jullie dan thuis in de week? Op mijn vrije dag wil ik m'n kind wel graag zien, hij speelt op de BSO toch ook al met z'n vriendjes...
Ik ben nu steeds confuus in welk topic ik zit? Dit is de sc toch? Maar het lijkt hier nu van kleuter tot puber.
Anyway.... compleet iets anders....Och jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat intens verdrietig. Arme collega en arme kindjes....
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik ben nu steeds confuus in welk topic ik zit? Dit is de sc toch? Maar het lijkt hier nu van kleuter tot puber.
Anyway.... compleet iets anders....Wat heftig.. Zo’n jong gezinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft schijnbaar met Legionella te makenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 11:23 schreef watmoetikkiezen het volgende:
dat is echt raar.. waterverspilling ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:25 schreef PureEvil het volgende:
Nog niks geen nieuws betr. Recent verhaal? Ik las net wel ditdiegene is niet met fiets vertrokken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik heb het wel gezien, maar kreeg er geen specifiek naar gevoel bij. Anders dan hoe verdrietig de hele situatie is.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:03 schreef Books1 het volgende:
Over recent verhaal. Een vriendin van mij stuurde het filmpje van zoon door (youtube) en ik heb er zo'n naar gevoel bij. Iemand anders dit gezien toevallig?
Verdrietig het idd ten zeerste helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien, maar kreeg er geen specifiek naar gevoel bij. Anders dan hoe verdrietig de hele situatie is.
Het is niet met zoveel woorden gezegd meen ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb even gemist dat het hier niet meer met naam en toenaam genoemd mag wordenSomeone care to inform me (dm?)
Dat is inderdaad het filmpje dat ik heb gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:28 schreef amaranta het volgende:
Het filmpje is toch “niks” anders dan een interview bij een lokale zender?
Idd..... 🤔quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik? Het klinkt geheimzinnig...
Ok, ik had even gemist dat het topic weg was, vandaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Naam en username mogen niet genoemd worden nee
Allemachtig wat een nachtmerrie ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoop dat dit dan wel mag.
Aanstaande vrijdag ( vandaag dus) opnieuw een zoekactie. Met honden en twee boten voorzien van sonarapparatuur. Ze gaan eerst in de ochtend het water in het Kogerpark onderzoeken en dreggen (waar de schoenen zijn gevonden). Als daar niets gevonden wordt gaan ze verder zoeken met deze boten op de zaan.
Gekopieerd van FB van de zoon.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vandaag een goede daad verricht. Tijdens het hardlopen werd ik door iemand aangehouden. Haar hond zat vast en haar zus was onderweg met een zaag. Maar waar ik liep kun je met de auto niet komen. Dus ik de zus beneden opgewacht en samen naar de hond gelopen die nog een stuk het bos in was. Tak doorgezaagd en nog een ander takje en toen was de hond los. Waarschijnlijk wel zijn staart gebroken.
Thuis had mijn man al wat berichtjes gestuurd of ik al terug was van hardlopen. Ik loop zonder telefoon.Ik ben er ook nooit op gerust als man gaat fietsen of hardlopen. Los even van dit gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is niet helemaal duidelijkquote:
Het ging erom dat het niet zo netjes is om haar fok!naam ineens publiekelijk te koppelen aan haar gewone naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:42 schreef amaranta het volgende:
Ik neem aan dat praten over feiten gewoon mag. Alleen speculazen niet.
Ik heb je een dm gestuurd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik de enige op heel fok die geen idee heeft over wie dit gaat?
Weird
Volgens mij heb ik ook een stuk gemist...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik de enige op heel fok die geen idee heeft over wie dit gaat?
Weird
Vergeefs, aldus een nieuwsbericht van vanavond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 12:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoop dat dit dan wel mag.
Aanstaande vrijdag ( vandaag dus) opnieuw een zoekactie. Met honden en twee boten voorzien van sonarapparatuur. Ze gaan eerst in de ochtend het water in het Kogerpark onderzoeken en dreggen (waar de schoenen zijn gevonden). Als daar niets gevonden wordt gaan ze verder zoeken met deze boten op de zaan.
Gekopieerd van FB van de zoon.
maar niemand legt toch een link naar wat dan ook? er is geen verbintenis tussen foknaam en echte naam, er worden geen privegegevens openbaar gegooid zo. daar ging het toch om?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, stiekeme hyperlinks en cryptische hints gaan we dus ook niet doen.
Als je elkaar op de hoogte wil houden zijn daar tig andere kanalen voor, maar niet via FOK.
De behoefte is begrijpelijk hoor, maar we moeten wel ergens een grens trekken
ik heb wat dingen weggehaald maar die stonden er welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:04 schreef simmu het volgende:
[..]
maar niemand legt toch een link naar wat dan ook? er is geen verbintenis tussen foknaam en echte naam, er worden geen privegegevens openbaar gegooid zo. daar ging het toch om?
welke van de "zij's""quote:
Dat dus. Dingen die van belang zijn moet je dan aan autoriteiten doorgeven, en het verder aan hen overlaten. Speculeren en gevoelige informatie delen is gewoon niet ok, of iemand het nou zelf online heeft gezet of niet.quote:Op zondag 2 september 2018 11:41 schreef trui het volgende:
Als mij wat overkomt zit ik er ook niet op te wachten dat dan plots mijn fok-identiteit
bekendgemaakt wordt en iedereen mijn posthistorie gaat napluizen. Toch niet zo ingewikkeld om je aan bepaalde privacy afspraken te houden?
Oh dat snap ik best, maar dat wat er gisteren en vandaag wordt geplaatst vind ik meer het mededelen van zaken dan een uiting van behoefte om ergens over te praten.quote:Op zondag 2 september 2018 12:56 schreef amaranta het volgende:
Maar ik kan me prima voorstellen dat er onder users juist behoefte is om er (hier op fok) over te praten.
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 september 2018 07:22 schreef Crumpette het volgende:
Dan iets anders! Ik ben dit weekend getrouwdhet was zo tof!
![]()
ik zweef nog een beetje geloof ik.
Pizza met geitenkaas en vijgenquote:Op maandag 3 september 2018 10:11 schreef Burdie het volgende:
Gefeliciteerd Crump!
Weet iemand nog een leuk recept met vijgen? Na 10+ kilo en counting is de inspiratie van wat er mee te doen wel een beetje op.
Of wil iemand van hier misschien gratis vijgen?
Een betere tip misschien: gebruik geen blokje maar poeder. Daar zit geen lijm in om het blok te vormen én niet dat ranzig oplosbare plastic. Beter voor de doorstroom in kleine gaatjes die dan minder dichtslibben.quote:Op maandag 3 september 2018 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Crumpette! Gefeliciteerd!
En Feecell, als je nog mee leest, bedankt voor de tip het afwasmachineblokje los in de bak te doen. Geen plakblokje meer en eindelijk weer eens gewoon elke keer schone afwas.
Ik open ook de deur niet meer om er toch nog iets bij te zetten, dat zal ook helpen.
Ja een gigantische boom in de achtertuin! We hadden er ook een merel gezinnetje in, zo gezelligquote:Op maandag 3 september 2018 10:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd CrumpHeerlijk nog even doorzweven
![]()
Ik eet eigenlijk nooit vijgen, heb je ze in de tuin Burdie?
Bakjes 'gratis vijgen' bij de poort zetten?quote:Op maandag 3 september 2018 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja een gigantische boom in de achtertuin! We hadden er ook een merel gezinnetje in, zo gezellig. Maar dus kennelijk ook iets van 15+ kilo vijgen per jaar, en zó dol zijn we er nou ook weer niet op
.
Zo zijn we al van een paar kilo af gekomen iddquote:Op maandag 3 september 2018 14:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Bakjes 'gratis vijgen' bij de poort zetten?
quote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef Franny_G het volgende:
Nou, mijn vriend heeft het al twee keer gedaan. Maar hij is van mening dat driemaal scheepsrecht is. Ik denk daar anders over..
Geniet nog lekker na, Crumpette!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |