maar niemand legt toch een link naar wat dan ook? er is geen verbintenis tussen foknaam en echte naam, er worden geen privegegevens openbaar gegooid zo. daar ging het toch om?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, stiekeme hyperlinks en cryptische hints gaan we dus ook niet doen.
Als je elkaar op de hoogte wil houden zijn daar tig andere kanalen voor, maar niet via FOK.
De behoefte is begrijpelijk hoor, maar we moeten wel ergens een grens trekken
ik heb wat dingen weggehaald maar die stonden er welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:04 schreef simmu het volgende:
[..]
maar niemand legt toch een link naar wat dan ook? er is geen verbintenis tussen foknaam en echte naam, er worden geen privegegevens openbaar gegooid zo. daar ging het toch om?
welke van de "zij's""quote:
Dat dus. Dingen die van belang zijn moet je dan aan autoriteiten doorgeven, en het verder aan hen overlaten. Speculeren en gevoelige informatie delen is gewoon niet ok, of iemand het nou zelf online heeft gezet of niet.quote:Op zondag 2 september 2018 11:41 schreef trui het volgende:
Als mij wat overkomt zit ik er ook niet op te wachten dat dan plots mijn fok-identiteit
bekendgemaakt wordt en iedereen mijn posthistorie gaat napluizen. Toch niet zo ingewikkeld om je aan bepaalde privacy afspraken te houden?
Oh dat snap ik best, maar dat wat er gisteren en vandaag wordt geplaatst vind ik meer het mededelen van zaken dan een uiting van behoefte om ergens over te praten.quote:Op zondag 2 september 2018 12:56 schreef amaranta het volgende:
Maar ik kan me prima voorstellen dat er onder users juist behoefte is om er (hier op fok) over te praten.
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 september 2018 07:22 schreef Crumpette het volgende:
Dan iets anders! Ik ben dit weekend getrouwdhet was zo tof!
![]()
ik zweef nog een beetje geloof ik.
Pizza met geitenkaas en vijgenquote:Op maandag 3 september 2018 10:11 schreef Burdie het volgende:
Gefeliciteerd Crump!
Weet iemand nog een leuk recept met vijgen? Na 10+ kilo en counting is de inspiratie van wat er mee te doen wel een beetje op.
Of wil iemand van hier misschien gratis vijgen?
Een betere tip misschien: gebruik geen blokje maar poeder. Daar zit geen lijm in om het blok te vormen én niet dat ranzig oplosbare plastic. Beter voor de doorstroom in kleine gaatjes die dan minder dichtslibben.quote:Op maandag 3 september 2018 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Crumpette! Gefeliciteerd!
En Feecell, als je nog mee leest, bedankt voor de tip het afwasmachineblokje los in de bak te doen. Geen plakblokje meer en eindelijk weer eens gewoon elke keer schone afwas.
Ik open ook de deur niet meer om er toch nog iets bij te zetten, dat zal ook helpen.
Ja een gigantische boom in de achtertuin! We hadden er ook een merel gezinnetje in, zo gezelligquote:Op maandag 3 september 2018 10:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd CrumpHeerlijk nog even doorzweven
![]()
Ik eet eigenlijk nooit vijgen, heb je ze in de tuin Burdie?
Bakjes 'gratis vijgen' bij de poort zetten?quote:Op maandag 3 september 2018 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja een gigantische boom in de achtertuin! We hadden er ook een merel gezinnetje in, zo gezellig. Maar dus kennelijk ook iets van 15+ kilo vijgen per jaar, en zó dol zijn we er nou ook weer niet op
.
Zo zijn we al van een paar kilo af gekomen iddquote:Op maandag 3 september 2018 14:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Bakjes 'gratis vijgen' bij de poort zetten?
quote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef Franny_G het volgende:
Nou, mijn vriend heeft het al twee keer gedaan. Maar hij is van mening dat driemaal scheepsrecht is. Ik denk daar anders over..
Geniet nog lekker na, Crumpette!.
Vlakbij de Efteling, dus relatief dichtbijquote:Op maandag 3 september 2018 14:51 schreef Tink89 het volgende:
Woon je in de buurt van rijen? Ik lust ze wel!
Het woord "vriend" is cruciaal in deze zinquote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef Franny_G het volgende:
Nou, mijn vriend heeft het al twee keer gedaan. Maar hij is van mening dat driemaal scheepsrecht is. Ik denk daar anders over..
quote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef Franny_G het volgende:
Je bent gewoon een sentimentele muts en ja, ik heb dat soms ookquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:28 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd Crumpette!
Morgenavond komt op tv een programma van Ria Bremer, over zwangerschap en bevallen in Nederland, waarbij ze terugkijken naar een zelfde programma 35 jaar geleden.
Bevallen met Bremer - TVGids.nl www.tvgids.nl/bevallen-met-bremer/artikel/806201/
En ik zit zo een beetje te bedenken op de bank dat er onwijze stappen zijn gemaakt op het gebied van fertiliteit, maar dat bevallen vast hetzelfde zal zijn als 35 jaar geleden.
Tot ik me ineens realiseer dat ik gewoon ruim 17 jaar geleden bevallen bendat is ook gewoon echt lang geleden
echt joh, soms vergeet je dat gewoon in de dagelijkse sleur, maar op dit soort momenten ben ik af en toe echt verbijsterd over de jaren die voorbij zijn gevlogen. Onvoorstelbaar....Hebben jullie dat ook? Of ben ik gewoon een sentimentele muts?
Jij loopt wat dat betreft net iets voor op mij. Mijn oudste wordt in januari 17 jaar en mijn jongste in november 15.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:35 schreef Lois het volgende:
het zal de tijd van het jaar wel zijn dan, dat sentimentele
Mijn jongste wordt dit weekend 15... die ene waarvan je dacht dat ze nooit in haar eigen bed zou gaan slapen en het woord uitslapen niet kende.
Die moet je nu rond het middaguur uit haar eigen bed sleuren wil ze opstaan. Heerlijke puber
Dan hier nog een sentimentele muts, ik ben dan "nog maar" 11 jaar geleden bevallen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:28 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd Crumpette!
Morgenavond komt op tv een programma van Ria Bremer, over zwangerschap en bevallen in Nederland, waarbij ze terugkijken naar een zelfde programma 35 jaar geleden.
Bevallen met Bremer - TVGids.nl www.tvgids.nl/bevallen-met-bremer/artikel/806201/
En ik zit zo een beetje te bedenken op de bank dat er onwijze stappen zijn gemaakt op het gebied van fertiliteit, maar dat bevallen vast hetzelfde zal zijn als 35 jaar geleden.
Tot ik me ineens realiseer dat ik gewoon ruim 17 jaar geleden bevallen bendat is ook gewoon echt lang geleden
echt joh, soms vergeet je dat gewoon in de dagelijkse sleur, maar op dit soort momenten ben ik af en toe echt verbijsterd over de jaren die voorbij zijn gevlogen. Onvoorstelbaar....Hebben jullie dat ook? Of ben ik gewoon een sentimentele muts?
Ja dat heb ik dus ook steedsquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:23 schreef Lois het volgende:
de tijd dat we constant citroen en/of broccoli kochten bij de supermarkt is goddank voorbij
En er zijn er een paar die ik nog steeds mis. Met name Catootje eigenlijk.quote:
Die is ooit vetrokken na een opmerking van mij geloof ik. Daar heb ik me later nog wel rot om gevoeld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
En er zijn er een paar die ik nog steeds mis. Met name Catootje eigenlijk.
Oh echt? Dat wist ik niet. Maar als je na 1 opmerking definitief vertrekt had het waarschijnlijk anders ook niet lang geduurd voordat ze was vertrokken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is ooit vetrokken na een opmerking van mij geloof ik. Daar heb ik me later nog wel rot om gevoeld.
wow bijzonder!!quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef Lois het volgende:
Bijna 18 jaar hangen we hier al BE, bizar he?
OUD / In mijn buik..
Ik las al mee sinds Big Brother, maar durfde me niet te registreren. Ik heb ook wel hele goede herinneringen aan die 1e BB. Sowieso het toen nog bijzondere concept en voor het eerst ook dat ik iets op tv meebeleefde via internet. Dat vond ik toen nog echt magisch.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
wow bijzonder!!
12-10-1999 is mijn registratie datum
Ja, dat komt nooit meer terug helaas.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh haha, ik las alleen jouw eerste zin in een preview en zie nu dat jij het ook magisch noemt!![]()
Maar dat was het wel.
Oh nee, zover ging ik niet. Ik moest het met het dagelijkse halfuurtje doen. En ik liftte mee op de streamverslagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:23 schreef Vicky het volgende:
BB1 was ook geweldig om naar te kijken.. eigenlijk ook saai 😂😂
Ik had 24 uur livestream op de tv..
Oh wat heerlijk om al die "oude namen" terug te zienquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:15 schreef Lois het volgende:
Bijna 18 jaar hangen we hier al BE, bizar he?
OUD / In mijn buik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |