SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
alrightyquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:16 schreef De_Nater het volgende:
Ik ga nu ff van setting wisselen, dus even drie minuutjes ofzo niet ingetuned
quote:
En een vocal sample die alleen maar kan komen uit Blur - Girls & Boys (PSB 12-inch mix)quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:21 schreef knokkels het volgende:
DJ Marky Mark & The Funky Bunch drumsample
En de vrij obvious reference in de titel ookquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
Net op het moment dat ik me bedacht dat het blur was, komt elf met de bevestiging
Klopt, maar er is maar één officiële remix van dat nummer en de geïsoleerde vocal komt verder nergens anders voor dan in die remixquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
En de vrij obvious reference in de titel ook
Ik moet ook eens leren om vocals te isoleren. Schijnt te kunnen met Ableton Livequote:Op zondag 26 augustus 2018 03:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar er is maar één officiële remix van dat nummer en de geïsoleerde vocal komt verder nergens anders voor dan in die remix
Er draait iets en het ligt niet eens aan je drankgebruikquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:34 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit nou weer, kom ik helemaal straalbezopen thuis en wordt er nog gedraaid
Ik moest nog even aan mijn verslaving werkenquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:34 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is dit nou weer, kom ik helemaal straalbezopen thuis en wordt er nog gedraaid
Ik twijfelde alquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er draait iets en het ligt niet eens aan je drankgebruik
Lekker tochquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:34 schreef MTheBassman het volgende:
Poeh lekker man, heerlijk feestje weer gehadquote:
Geen verlenging?quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:41 schreef knokkels het volgende:
Kun je nog een goede 20 minuten meedoen
Hmmmmmmmmquote:
waar ben je geweest?quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat deze muziek veel beter is dan van wat ik heb gehoord in de clubs vanavond
Natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat deze muziek veel beter is dan van wat ik heb gehoord in de clubs vanavond
In Groningen. De clubs waren 't Gat van Groningen en de warhol. eerstvolgende ging nog wel maar de tweede verveelde me behoorlijk.quote:
Verlenging, je bent een godquote:
warhol? Klinkt als een alternatieve avantgardistische club met veel kunstenaarsquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Groningen. De clubs waren 't Gat van Groningen en de warhol. eerstvolgende ging nog wel maar de tweede verveelde me behoorlijk.
Sja, ik kan je nou niet gedesillusioneerd laten slapen of wel?quote:
Hmm, ken ik inderdaad niet. Ben wel op een gegeven moment in Groningen uit geweest, maar niet daar. (overigens zou ik me niet meer kan herinneren waar)quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Groningen. De clubs waren 't Gat van Groningen en de warhol. eerstvolgende ging nog wel maar de tweede verveelde me behoorlijk.
Daar zit je nog wel redelijk dicht in de buurt. Het is de meest populaire club voor de wat meer kunstzinnige types en er wordt nog weleens wat leuks gedraaid maar vandaag was het echt geen fuck aan.quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
warhol? Klinkt als een alternatieve avantgardistische club met veel kunstenaars
Groningen is heerlijk om uit te gaan, maar je moet net de goeie plekken en clubs kennen. Het verschilt van uitermate kut naar super chill hier, zolang je weet waar je heen moet.quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, ken ik inderdaad niet. Ben wel op een gegeven moment in Groningen uit geweest, maar niet daar. (overigens zou ik me niet meer kan herinneren waar)
Ja hier is het ook moeilijk. Je moet net de goeie clubs kennen. Hier is een goede club met lekkere techno gemixt met 90s dansmuziek. Het is echt geweldig maar niemand van mijn leeftijd wil daar meer heen. Echt jammerquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was gisteren in Il Caffé, was weer mainstream meuk, dat is echt wel het nare aan gewoon uitgaan, geen fijne muziek. Ken eigenlijk niet echt een club in Amsterdam die gewoon fijn draait zonder dat het een concert is zegmaar...
ehhhh.....quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:45 schreef knokkels het volgende:
Het valt me trouwens op dat ik hier nog helemaal niet heb zitten kuchen in de mic![]()
Das wel fijn ja, die stijl. Maar wat is jouw leeftijd dat ze dat niet meer doen?quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja hier is het ook moeilijk. Je moet net de goeie clubs kennen. Hier is een goede club met lekkere techno gemixt met 90s dansmuziek. Het is echt geweldig maar niemand van mijn leeftijd wil daar meer heen. Echt jammer
Helaas veel tegenwoordige pop nummers, waar ik zelf (Bijna 23) wel echt een beetje klaar mee ben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 03:54 schreef naatje_1 het volgende:
Das wel fijn ja, die stijl. Maar wat is jouw leeftijd dat ze dat niet meer doen?
Trustahquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas moet ik nu afhaken; de vermoeidheid slaat toe.
Welterusten allemaal
Mensen bij mn studievereniging zijn eigenlijk ook anti-pop, dus dat is fijn, maar we weten niet echt een plek om goed uit te gaan. Sowieso houden we in principe meer van gewoon lullen. Zijn wel een paar mensen helemaal into Drum n Bass, dat is wel lachen. Door de knakker die daar mee bezig is zijn we in Praag naar een ziek vet Drum n Bass feest geweest. Maar dat is toch meer concert-achtig dan een club ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas veel tegenwoordige pop nummers, waar ik zelf (Bijna 23) wel echt een beetje klaar mee ben.
slaap lekker Elfquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas moet ik nu afhaken; de vermoeidheid slaat toe.
Welterusten allemaal
Ik heb idd veel liever een pub waar je lekker met elkar kan lullen. Maar ja, ik accepteer het en doe op dat mometn gewoon lekker mee. Ik heb dan toch te veel bier op dat het me wat kan schelenquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen bij mn studievereniging zijn eigenlijk ook anti-pop, dus dat is fijn, maar we weten niet echt een plek om goed uit te gaan. Sowieso houden we in principe meer van gewoon lullen. Zijn wel een paar mensen helemaal into Drum n Bass, dat is wel lachen. Door de knakker die daar mee bezig is zijn we in Praag naar een ziek vet Drum n Bass feest geweest. Maar dat is toch meer concert-achtig dan een club ofzo
whehehe goeiequote:
Op de middelbare school, bij die schoolfeesten zegmaar, dan deed ik gewoon veel bier in mn mik, maar dan alsnog gingen mijn oren bloeden...quote:Op zondag 26 augustus 2018 04:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb idd veel liever een pub waar je lekker met elkar kan lullen. Maar ja, ik accepteer het en doe op dat mometn gewoon lekker mee. Ik heb dan toch te veel bier op dat het me wat kan schelen
Jep, de muziek kan in dat opzicht heel veel uitmaken. Jammer dat er weinig kroegen zijn die die muziek hebben waar ik van kan genieten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 04:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op de middelbare school, bij die schoolfeesten zegmaar, dan deed ik gewoon veel bier in mn mik, maar dan alsnog gingen mijn oren bloeden...
Ierse Pubsquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb idd veel liever een pub waar je lekker met elkar kan lullen. Maar ja, ik accepteer het en doe op dat mometn gewoon lekker mee. Ik heb dan toch te veel bier op dat het me wat kan schelen
Eigen kroeg starten dus!quote:Op zondag 26 augustus 2018 04:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jep, de muziek kan in dat opzicht heel veel uitmaken. Jammer dat er weinig kroegen zijn die die muziek hebben waar ik van kan genieten.
Hier is een hele mooie pub met goeie pints. Heerlijke bartenders ook, echt klassiek Iersquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ierse Pubs![]()
En dan of Irish Stout, óf Crossbow cider
Dat idee is me wel vaker binnengeschoten jaquote:
''All your music are belong to usquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:09 schreef knokkels het volgende:
[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://78.media.tumblr.c(...)1_500.gif]afbeelding[/url] ]
No offense, maar ik wil zo ver mogelijk uit de buurt van A'dam blijven indien mogelijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:09 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, the Waterhole is natuurlijk wel prima te doen in Amsterdam, met vaak van die live bands
Ook een goed nummerquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
''All your music are belong to us
Dan zit je in Groningen best goedquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
No offense, maar ik wil zo ver mogelijk uit de buurt van A'dam blijven indien mogelijk
Gaat ook meer om wat ik te beleven heb in mn stadquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
No offense, maar ik wil zo ver mogelijk uit de buurt van A'dam blijven indien mogelijk
Er is een reden dat ik hier verblijfquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zit je in Groningen best goed
In de stad Amsterdam, waar de zeelieden lallenquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat ook meer om wat ik te beleven heb in mn stad
Hier ben ik heel lang naar op zoek geweest.quote:
Dat is wel heel naarquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier ben ik heel lang naar op zoek geweest.
Had ik hem eindelijk. harddiskcrash. Net een week voordat ik zou gaan backuppen
Ik kijk je haske diep in je zielquote:Op zondag 26 augustus 2018 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is wel heel naarDoe je aan zielzoeker of haal je alles legit binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |