SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Ja, alleen heb je er wel jaren plezier vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klote dingen zijn het en duur in aanschaf ja.
Had het over die antieke krengen, waar je je jatten onherroepelijk een keer op legt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je er wel jaren plezier van
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:22 schreef knokkels het volgende:
@TT Einde van de avond wordt alleen een beetje Naatje.
Mea Culpa
Bij mij is er ook nog geen enkel kopje, bordje, wat dan ook gesneuveld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Knok: vaatwasser is zo fijn, en sinds ik er 1 heb sneuvelt er eigenlijk nooit meer servies
Dan staat je indexering uit in je services volgens mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:29 schreef De_Nater het volgende:
Heel fijn, verkenner kan sommige files niet vinden als ik een zoekterm gebruik, terwijl ik ze gewoon zie staan. Heb al troubleshoot search gedaan, maar levert niets op.
Nou, er zijn dus andere tracks die die ook niet vind, waarvan ik dan vervolgens niet weet of ik die inderdaad niet heb of dat ie ze niet vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan staat je indexering uit in je services volgens mij.
Waarom zoek je ze op als je ze al ziet staan btw?![]()
Ah!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nou, er zijn dus andere tracks die die ook niet vind, waarvan ik dan vervolgens niet weet of ik die inderdaad niet heb of dat ie ze niet vind
Eens!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
GOA track met een Spaans tintje. Lekker.
Israelisch volgens mijquote:
Ofra Haza, jaquote:
quote:
Geeft niet hoor, ik ben over de eerste schok heen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Driepink het volgende:
O en hoi allen![]()
Charlotte![]()
knokkels(nee je mag mijn pink nog steeds niet hebben
)
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben over de eerste schok heen.
Daarnaast zouden mijn handen dan verder van het toetsenbord afzitten wat weer drastische consequenties hebben mbt de snelheid
quote:
Ik ken ze, iemand die ik ken heeft er eenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja dat. Alhoewel ik nog steeds wel een robohand wil
Even kijken of ik een voorbeeld kan vinden
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken ze, iemand die ik ken heeft er een
Nee hij heeft gewoon een onderarm met pols en hand eraan, 5 vingers etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
waitwhut? die heeft ook iets minder vingers dan standaard de bedoeling? Of zo'n hand die je kunt bedienen met je eigen hnd van afstand
Goffer. Nastyquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon een onderarm met pols en hand eraan, 5 vingers etc.
Hoe ie bestuurt word weet ik niet (zo goed ken ik hem niet)
Die kreeg ie gratis omdat ziekenhuis een foutje had gemaakt en hij daardoor geen ledematen meer had![]()
Die was nog iets duurder geloof ik, was 1 of 2 jaar geleden het nieuwste van het nieuwste.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goffer. Nasty
Duur foutje wel. Die echte lopen wel tegen de 10 ruggen aan.
Voor een fractie van die prijs kun je er eentje laten 3D printen
Ouchquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die was nog iets duurder geloof ik, was 1 of 2 jaar geleden het nieuwste van het nieuwste.
Leuk joh, vleesetende infectie oplopen in het ziekenhuis
Mijn verzoekje was voor de afsluiter mocht je die nog niet hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:26 schreef De_Nater het volgende:
Antwoord is meerdere keren binnengekomen, hulde!
Dan kan je lang wachten, muhahahahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn verzoekje was voor de afsluiter mocht je die nog niet hebben
Rond 0100 toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, muhahahaha
Vooralsnog, mogelijk ga ik verlengen als er dan nog roosteraars zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Rond 0100 toch?
Je mag hem ook eerder draaien maar ik denk niet dat ie in je playlist past qua bpm
O nou na 1en ga ik wel slapen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Vooralsnog, mogelijk ga ik verlengen als er dan nog roosteraars zijn
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat kan vast wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is ie zachter als de vorige keer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:47 schreef knokkels het volgende:
en ineens horen we *BONK* en dan is Naat buiten adem van zijn stoel afgepleurd
Hij is sowieso zachter dan Eggsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is ie zachter als de vorige keer?
Nee ik bedoel die toeterquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij is sowieso zachter dan Eggs
Eggs is dan ook keihard
Ohquote:
OJAH?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij is sowieso zachter dan Eggs
Eggs is dan ook keihard
Keihard in de zin van GoaGodquote:
Klinkt wel kinkyquote:
Possieeeeequote:Op zondag 26 augustus 2018 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond![]()
Onbekende film voor mij....
ik las roboband...quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:19 schreef knokkels het volgende:
Zo. Even stoppen met zoeken naar die robohand. Irritant dat ik hem niet kan vinden. Effe Roken dan maar
er is wel geluid bij mij...quote:
Tegeltjeswijsheid #41:quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Even gestopt en opnieuw gestart, dat hielp
quote:
Heb je aan je rechterhand niet genoeg ofzo?quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met een arduino ingebouwd en 5 motortjes zodat elke vinger afzonderlijk aan te sturen is
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Even gestopt en opnieuw gestart, dat hielp
Blijkt het een tarantula hawk te zijn, oepsquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:27 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat op zoek naar die extreem grote mug
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is net 6 maanden 30 graden geweest en net gisteren is het 17 graden geworden met regen, en dan draait ie dit. 6 MAANDEN TE LAAT, VENT!
Had het nog niet on air gezegd, maar je had gelijkquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is net 6 maanden 30 graden geweest en net gisteren is het 17 graden geworden met regen, en dan draait ie dit. 6 MAANDEN TE LAAT, VENT!
Eggs zat al voor mequote:Op zondag 26 augustus 2018 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenzij er een andere dj draaien wil... Eggs?
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Had het nog niet on air gezegd, maar je had gelijk
Dan ga ik gewoon mijn voormalige buurman inschakelen. Die heeft daar wel verstand van en die wil hem vast wel voor zijn zoontje hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijkt het een tarantula hawk te zijn, oeps
Ik heb al een hele dag niet gedraaid anders *kuch*quote:
En nu zijn de planten besproeitquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:38 schreef knokkels het volgende:
Sta je rustig in de tuin te roken, Naatje op de telefoon door de oordopjes heen. Zegt je blaas helemaal ineens out of the blue: JA MAAR HO! IK MOET GELEEGD WORDEN! NU!@
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:38 schreef knokkels het volgende:
Sta je rustig in de tuin te roken, Naatje op de telefoon door de oordopjes heen. Zegt je blaas helemaal ineens out of the blue: JA MAAR HO! IK MOET GELEEGD WORDEN! NU!@
Het is een wesp van flink formaatquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon mijn voormalige buurman inschakelen. Die heeft daar wel verstand van en die wil hem vast wel voor zijn zoontje hebben
Nee, dat nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En nu zijn de planten besproeit
Nee, knoopje erinquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus jij meteen braaf op je knietjes?
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is een wesp van flink formaat
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je aan je rechterhand niet genoeg ofzo?
Volgens mij heb je een DM naar die ene knokkels in die andere dimensie gestuurdquote:
Of ik verlengd mag worden was de vraagquote:Op zondag 26 augustus 2018 00:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een DM naar die ene knokkels in die andere dimensie gestuurd
Donequote:Op zondag 26 augustus 2018 00:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Of ik verlengd mag worden was de vraagUurtje erbij
hihaho ik was eerderquote:
quote:
quote:
Dat vind ik ook echt niet kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
3 of 4 dagen geleden een post in (wat luister je nu) gemeld aan fok (er stond gewoon nazi muziek op fok), 2 dagen geleden maar een pm naar Yvonne gestuurd want de walgelijke muziek stond er nog....
Yvonne is dan wel terug deels maar Fok is er wel op achteruit gegaan in haar afwezigheid... Gelukkig is het inmiddels verwijderd...
waar draai jij mee overigens?quote:
mixxxquote:
Ik gebruik Rizzla rood, al is het eigenlijk oranjequote:
1 of ander kloontje vermoed ik maar het stond er wel voor 2 a 3 dagen zonder dat modjes ingrepen... Dat snap ik niet...quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt niet kunnen.
Dat mensen het luisteren, mjah mogen zij weten. Gooi het dan niet op een openbaar forum neer als FOK! Doe het dan op Stormfront oid
Of gewoon helemaal niet
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik gebruik Rizzla rood, al is het eigenlijk oranje
Het is verwerpelijk, maar daar zien like 10 mensen het?quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 of ander kloontje vermoed ik maar het stond er wel voor 2 a 3 dagen zonder dat modjes ingrepen... Dat snap ik niet...
quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik gebruik Rizzla rood, al is het eigenlijk oranje
komt omdat het een beetje not done is om te gastmodden, ook al zijn er gewoon modjes online die zoiets kunnen doen, maar had je wel TR gezet en alles?quote:Op zondag 26 augustus 2018 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 of ander kloontje vermoed ik maar het stond er wel voor 2 a 3 dagen zonder dat modjes ingrepen... Dat snap ik niet...
Het is een vrij druk topic en ik geloof niet dat ik de enige ben die het gerapporteerd heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is verwerpelijk, maar daar zien like 10 mensen het?
Niet te druk maken, rapporteren en verder gaan.
Geen tr maar pr.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
komt omdat het een beetje not done is om te gastmodden, ook al zijn er gewoon modjes online die zoiets kunnen doen, maar had je wel TR gezet en alles?
Mjah, als jij het als gastmodje ziet, en er tussen neus en lippen door op wordt gewezen, en de reguliere mods doen er niets aan?quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
komt omdat het een beetje not done is om te gastmodden, ook al zijn er gewoon modjes online die zoiets kunnen doen, maar had je wel TR gezet en alles?
Al was je er wel bij, de mods hebben niets gedaan, pas na mijn melding aan yvonne zijn de posts gedelete.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, als jij het als gastmodje ziet, en er tussen neus en lippen door op wordt gewezen, en de reguliere mods doen er niets aan?
Nu zeg ik niet dat dat is gebeurd, overigens. Ik was er niet bij.
Als je wat dichterbij was deed ik het wel voor jequote:Op zondag 26 augustus 2018 01:04 schreef Driepink het volgende:
Jammer dat ik mn volume niet nog harder kan zetten
quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je wat dichterbij was deed ik het wel voor je
* knokkels zet volume iets harderquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:04 schreef Driepink het volgende:
Jammer dat ik mn volume niet nog harder kan zetten
Slaap lekkert 3pink!quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:06 schreef Driepink het volgende:
[..]Ik stel het zeer op prijs, maar ik duik nu mijn bedje in
![]()
Naatje, volgende keer dat je op een zaterdag draait luister ik het helemaal af, of je nou tot 0100 draait of tot 0400
slaap lekker!quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:06 schreef Driepink het volgende:
[..]Ik stel het zeer op prijs, maar ik duik nu mijn bedje in
![]()
Naatje, volgende keer dat je op een zaterdag draait luister ik het helemaal af, of je nou tot 0100 draait of tot 0400
Mafze driepinkquote:
Ik wil op zich welquote:
ok top, dan ga ik proberen het om 2 af te rondenquote:
Dat is wel na je bedtijd hequote:Op zondag 26 augustus 2018 01:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ok top, dan ga ik proberen het om 2 af te ronden
Kolsch, sowiesoquote:
Nawww slaap lekkerquote:
quote:
quote:Knokkels-Tijd
Een beetje gezelschap
Tijd voor jezelf
Het Helpt Je De Dag Door
't IsDJ Knokkels Tijd
Maar dan heb je wel een specifiek idee bij feestmuziek denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd maar op zaterdag avond zou het feest muziek moeten zijn, hulde einde van de werk week, check alle andere stadions.... Onbekende muziek valt daar in mijn ogen niet onder... Maar goed ik zal wel weer de eikel zijn die altijd wat moet zeiken....
3FM. Hihiquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:39 schreef De_Nater het volgende:
Op 3fm gaan ze echt niet zomaar hardstyle draaien bijv
IIG bekendere muziek dan die meuk die jij draait....quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een specifiek idee bij feestmuziek denk ik
3fmquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:39 schreef De_Nater het volgende:
Op 3fm gaan ze echt niet zomaar hardstyle draaien bijv
Toen ze nog populair waren ook, in de tijd dat ik luisterde zegmaar.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3fm
Ik bedoel populaire zenders!
Volgens mij haalt de LOS tegenwoordig nog betere luistercijfers dan 3FMquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
3fm
Ik bedoel populaire zenders!
Jij luistert nog bijna dagelijks dus dat zegt niet veel....quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Toen ze nog populair waren ook, in de tijd dat ik luisterde zegmaar.
Begrijp me niet verkeerd Naat, het is niet persoonlijk op jou bedoeld, ik heb deze discussie al jaren met de radio...quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:43 schreef De_Nater het volgende:
En in het eerste uur heb ik redelijk veel 'feestmuziek' gedraaid, dus denk dat je net intunede op het moment dat ik ff de rust zocht
Nee hoor, ben erachter gekomen dat ik maar 3 djs waardeer. Voor de vakantie had ik samen met I. een probeersessie van de nachtradio gedaan en de meeste djs zijn redelijk saai. En heb het na mijn vakantie ook niet echt meer geluisterdquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij luistert nog bijna dagelijks dus dat zegt niet veel....
Heb je na je vakantie amper meer gesproken in dat topic, dus als ik het mis heb met je luister gewoontes, sorry.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee hoor, ben erachter gekomen dat ik maar 3 djs waardeer. Voor de vakantie had ik samen met I. een probeersessie van de nachtradio gedaan en de meeste djs zijn redelijk saai. En heb het na mijn vakantie ook niet echt meer geluisterd
Iedereen z'n ding. Dat vorige nummer vond ik wel grappig, maar hier heb ik helaas niks mee.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:50 schreef De_Nater het volgende:
En hier ga ik bijvoorbeeld ook echt prima op los
Klinkt lekker ja!quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:50 schreef De_Nater het volgende:
En hier ga ik bijvoorbeeld ook echt prima op los
Nog even zegt iequote:Op zondag 26 augustus 2018 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Goedenacht
* Elfletterig schakelt nog even in
Moet je naar de tekst luisteren ipv het haten omdat t rap is.....quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding. Dat vorige nummer vond ik wel grappig, maar hier heb ik helaas niks mee.
Rap vind ik best okee, maar Mr. Polska is nou niet echt mijn favorieten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je naar de tekst luisteren ipv het haten omdat t rap is.....
quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zolang ik nog wakker blijf
quote:23:00 - 02:00 DJ Nater - Gesnater Met De Nater
02:00 - 03:00 DJ Knokkels - Nachtelijk Met Knok
Ik had het gezien; ik keek of er nog uitzending wasquote:
Ja ik denk dat ik die bedoeldequote:Op zondag 26 augustus 2018 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde een sample uit Break 4 Love
bierquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar het ook alweer reclame van was
Mooi lijstjequote:Op zondag 26 augustus 2018 02:05 schreef De_Nater het volgende:
02. 0:00:28 Human Resource - Dominator
01. 0:00:00 2 Unlimited - Get Ready For This
03. 0:15:20 Don Rimini - Lady, Look At Me
04. 0:20:28 Felix da Housecat - Marshall & Pierre
05. 0:25:04 araabMUZIK - Stick Up
07. 0:31:34 Simian Mobile Disco - Audacity Of Huge
08. 0:35:22 Jeugd Van Tegenwoordig, De - Watskeburt?!
10. 0:42:44 The Prodigy - Need Some1 (Friction Remix)
11. 0:46:48 Noisia, Phace - Imperial (
12. 0:53:28 FEDDE LE GRAND - Put Your Hands Up For Detroit [Radio Edit]
13. 0:58:56 Duck Sauce - Big Bad Wolf
14. 1:03:50 Royksopp - The Girl And The Robot (Album Version)
15. 1:08:06 Bob Sinclar feat. Raffaella Carra - Far L'amore
16. 1:14:30 AC/DC - Highway to Hell
17. 1:17:46 Nirvana - Come As You Are
18. 1:24:20 Drenge - Outside
19. 1:27:48 broeder Dieleman - De Groeten
20. 1:32:30 Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
21. 1:40:49 Gotye - Learnalilgivinanlovin
22. 1:43:39 Tenacious D - Tribute
23. 1:47:39 LCD Soundsystem - I Used To (Dixon Retouch)
24. 1:54:45 Disclosure, Guy Lawrence - Moonlight
25. 1:58:15 Justice - Love S.O.S. (WWW)
26. 2:03:11 Animal Collective - Buffalo Tomato
27. 2:08:01 Re-Style - Get It Crackin' (Sefa Radio Edit)
28. 2:11:10 Underworld - Born Slippy
29. 2:22:22 Kolsch - Grey
30. 2:27:14 Ross From Friends - Project Cybersyn
31. 2:32:04 Todd Terje - Inspector Norse
32. 2:39:02 Chinese Man - Anvoye (Clap! Clap! Remix)
33. 2:43:04 Endangered Species - Ping Pong Future Jazz Mix
34. 2:47:12 Party Harders Vs The Subs - The Pope of Dope
35. 2:51:18 Kav Verhouzer & Sjaak - Stap Voor Stap
36. 2:54:02 Mr. Polska - Gustav
37. 2:58:00 Nobody Beats The Drum - Radikal Device
38. 3:02:48 Klf - 3 Am Eternal (Original Edit)
Je wordt de nieuwe Vout?quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, dus, morgen (technisch gezien vandaag) ben ik weer bij mn ouders en daar staat op een externe harde schijf echt fijn veel muziek die ik verzameld heb tot 2012 ongeveer, dan heb ik ook meteen breder palet om 'feestmuziek' te doen ook.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
Knokkels, mijn ogen dwingen me om te gaan slapen....![]()
Sorry....
Fijne show nog en tot laters...
quote:
refereerde hieraan, met feestmuziek wordt dus geen après ski gedaan (niet bij mij iig)quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd maar op zaterdag avond zou het feest muziek moeten zijn, hulde einde van de werk week, check alle andere stadions.... Onbekende muziek valt daar in mijn ogen niet onder... Maar goed ik zal wel weer de eikel zijn die altijd wat moet zeiken....
quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
Knokkels, mijn ogen dwingen me om te gaan slapen....![]()
Sorry....
Fijne show nog en tot laters...
Nopequote:
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:06 schreef De_Nater het volgende:
Dit klinkt als turn up the bass... Heb je DHS - House of God?
Hmmmmmmmmm goh, zou je denkenquote:
Tssssssssquote:
Ah, a Trifectaquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
Een TUTB classic trio die ik overigens noodzakelijk achter elkaar draai:
LA Style - James Brown is Dead
Holy Noise - James Brown is Still Alive
Obscure FM - Michael Jackson is in Heaven Now (die is wel optioneel though)
quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
De mastering heeft érg minimalistisch uitgepakt
Ik snap zeker wel hoe het kan, en ik kan je verzekeren: Het lag niet aan jouquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap niet hoe het kan, maar je bent er weer eindelijk, deze keer lag het aan mij volgens mij
Oh, ik zag al de juiste nr-info, dus ik vond het nogal vreemd dat het wel stil wasquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap zeker wel hoe het kan, en ik kan je verzekeren: Het lag niet aan jou
Ja, ik weet niet of dat goed door was gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich een leuk nummer, maar ik zou het anders produceren. Geen sax door de coupletten heen en alles een tandje sneller.
Deze? Age Of Love?quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
klinkt een beetje als project cybersyn (wat ik eerder vanavond draaide), in het begin dan, met die dieplage tonen
Zo'n track gewoon nog eens opnieuw onderhanden worden genomen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat goed door was gekomen.
Het was goed gemasterd, en toen werd de mastertape corrupt. Moesten ze op het allerlaatste moment, deadline in zicht alles opnieuw in mekaar masteren. Het komt nét niet genoeg van de grond.
Klassieker. Track geremixt door Jam & Spoon in 1992. Het werd in 1997 een hit en klonk toen nog steeds fris. Ik ga nog eens een remix-themashow aan Jam & Spoon wijden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, helemaal in het begin van het nr
Ik ken niet per se het hele PSB oeuvre hoorquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
En voor Naatje die het PSB-oeuvre wel een beetje kent: Inner Sanctum is toch ook heel duidelijk een verwijzing naar dit nummer.
Foeiquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken niet per se het hele PSB oeuvre hoor
Dat betekent dus dat je nog te weinig naar Elf luistertquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken niet per se het hele PSB oeuvre hoor
Nopequote:
weet ik veel, misschien een motorhead remix ofzo weet je wel. maar ik ken geen motors, dus het houdt op voor mijquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:44 schreef knokkels het volgende:
Oh ja, en wel in de show passend natuurlijk. Hier past Motörhead niet tussen
TUTBquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
ook eentje die in de TUTB collectie van mij zit
Ja, rode schoentjes is zeker een hit geweest, alleen deze zijn stukgedanst, dat is weer een ander dan de rode schoentjes zelf, voor zover ik weetquote:Op zondag 26 augustus 2018 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt verrassend goed. Is dit niet een heel klein hitje geweest?
De Rode Schoentjes ken ik. De Rubberen Kaplaarzen natuurlijk ook.quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, rode schoentjes is zeker een hit geweest, alleen deze zijn stukgedanst, dat is weer een ander dan de rode schoentjes zelf, voor zover ik weet
Heel heel kleintjequote:Op zondag 26 augustus 2018 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt verrassend goed. Is dit niet een heel klein hitje geweest?
Ik ben er dan altijd weer om die wond wreed open te krabben.quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Rode Schoentjes ken ik. De Rubberen Kaplaarzen natuurlijk ook.
Maar deze Stukgedanste Schoentjes had ik ver verdrongen. Heb het nagekeken: 4 weken in de Tipparade in 1992
Ben je bekend met A*S*Y*S?quote:
Mag altijd, mag ik hem niet hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2018 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik brutaal zijn en Plaza - Yo Yo aanvragen?
Jahoor, eigenlijk gewoon een heel fijn irritant kuthitje in TUTB stylequote:Op zondag 26 augustus 2018 03:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag altijd, mag ik hem niet hebben?![]()
Ja ik ken hem welquote:Op zondag 26 augustus 2018 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jahoor, eigenlijk gewoon een heel fijn irritant kuthitje in TUTB style
Best extreem lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |