oke, thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:20 schreef IkFok het volgende:
[..]
broer kon die niet mee heb ik hier eens gelezen
Wat voor shotjes?quote:
We hebben nu ook al helderzienden in Utopia.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Hij gaat vast naar huis.. ik zag het in zijn ogen.. Aldus HerrTimeTeef over Sjon
Stoerpraat nr #5
Kies maar.quote:
Ik ga richten nu.quote:
Ik gok hoor, Brenda en Jessie.quote:
Nouja als je 2 friezen heb die met elkaar fries praten, is het wel lastig hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:25 schreef Yaksa het volgende:
Dat mensen zeggen dat ze Fries niet kunnen verstaan snap ik niet.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Jessie had het er net over, maar Fries kun je in een paar maanden leren.
Klopt. Ik heb een diploma Fries voor nietFriestaligen gehaald in 1 cursusjaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:25 schreef Yaksa het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Doet dan maar een jagermeister
Het meeste versta ik wel, al is het soms tricky omdat niet alles is wat het lijkt. Ik hou van talen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:25 schreef Yaksa het volgende:
waarvoor zou je dat willen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:26 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een diploma Fries voor nietFriestaligen gehaald in 1 cursusjaar.
Zoals: "It ken net" zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het meeste versta ik wel, al is het soms tricky omdat niet alles is wat het lijkt. Ik hou van talen.
Ja, dat soort dingen.quote:
Hulde,quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:26 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een diploma Fries voor nietFriestaligen gehaald in 1 cursusjaar.
Ik heb 7 jaar in Friesland gewoond en werkte daar ook. Inburgeren dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarvoor zou je dat willen dan?
Ik kom zo even langs.quote:
Ja, dat kin ik wol.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hulde,Mar,kinne jo it ek in bytsje lêze?
Fries lezen is gemakkelijker dan het spreken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hulde,Mar,kinne jo it ek in bytsje lêze?
Harkje giet t bêst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Fries lezen is gemakkelijker dan het spreken.
Zo klinkt het wel een beetje. Of hij is dronken van zichzelf.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarvoor zou je dat willen dan?
doe jij je witte spookje weer eens terugquote:
Nog 1quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
doe jij je witte spookje weer eens terug
Ik kreeg net weer een blik in de caravan op de schildersezel en denk dan weer aan die verfdoos die ze heeft gekregen vandaag ...zal vast ook olieverf bij zitten gezien het potje verdunner wat erbij zat ...zo zonde om dit aan die meid te geven ....quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne gaat weer sigaretten kopen, nu ze er 1 gerookt heeft.
Shelly, niet wil sterk zijn.
Sanne weet zeker dat haar vriendin zit te kijken en denkt jah, goed zo Sanne.
Jo skriuwe ek noch in it geaf Frysk.quote:
Ze zal nu echt geld moeten verdienen als ze wil gaan roken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kreeg net weer een blik in de caravan op de schildersezel en denk dan weer aan die verfdoos die ze heeft gekregen vandaag ...zal vast ook olieverf bij zitten gezien het potje verdunner wat erbij zat ...zo zonde om dit aan die meid te geven ....
Weer ontopic maar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jo skriuwe ek noch in it geaf Frysk.
Tja hij kan het weten, stamt zelf af van de baviaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
Apen zijn ook sociaal, wist je dat? Heel sociaal volk zegt sjon
ik zag er een cap van...de wanhoop straalde ervan af, wat moet dat kind daar inderdaad meequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kreeg net weer een blik in de caravan op de schildersezel en denk dan weer aan die verfdoos die ze heeft gekregen vandaag ...zal vast ook olieverf bij zitten gezien het potje verdunner wat erbij zat ...zo zonde om dit aan die meid te geven ....
Tige dank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jo skriuwe ek noch in it geaf Frysk.
Ligt al 3 weken buiten de koelkastquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:
John deelt kaas uit, oude kaas, geen hele oude kaas, maar oude kaas.
Jawis.Tim klinkt echt bezopen,en ze ze bespreken security op festivals en bij clubs.quote:
Brenda ook ...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zal nu echt geld moeten verdienen als ze wil gaan roken.Ik ben benieuwd.....
Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ligt al 3 weken buiten de koelkast
Brandon had backup van de paarden.quote:
quote:
Zal wel de tent ingekomen zijn omdat ik hier gezegd heb dat ik haar een opdracht wilde geven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag er een cap van...de wanhoop straalde ervan af, wat moet dat kind daar inderdaad mee
De nicht van Brandon.quote:
omdat ze zo hard gewerkt hebben vandaagquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: we komen morgen pas om 11 uur te voorschijn en we gaan niet voor 10 uur op de laptop.
Friezen kunnen wat hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jef liep bij -30 naar buiten in zijn Tshirt.
Dan zal hij toen niet helemaal helder zijn geweestquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee, bij 30 graden binnen en -10 graden buiten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat ze zo hard gewerkt hebben vandaag
als je opeens een witte vlek ziet, dan is het haar dikke reet, ook domme herten geven licht in het donkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:44 schreef mario390 het volgende:
ziet jemand manon ik hoor zij dudelijk maar is donker
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je opeens een witte vlek ziet, dan is het haar dikke reet, ook domme herten geven licht in het donker
Iedereen lacht anders, maar die discussie hebben we gisteren ook al gevoerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat kinderachtige lachje van Jeff
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je opeens een witte vlek ziet, dan is het haar dikke reet, ook domme herten geven licht in het donker
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zal wel westlands dialect zijn, zegt ze al vanaf dat ze in Utopia zit.
ik was niet bij die discussie, hijnis erg aanwezig op de streams dus ik omschrijf wat ik hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iedereen lacht anders, maar die discussie hebben we gisteren ook al gevoerd.
En nee, ik lach niet vanuit mijn tenen. En ook niet nep.
ik ken heel veel westlanders en 'driede' is geen westlands dialectquote:
quote:
oh vandaar dat ie zo hysterisch is ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:52 schreef IkFok het volgende:
Jeff gaat maandag de pillen halveren (als het werkt zegt die er gelijk bij)
Ze is zo lief en eerlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeffry en Gerrit zitten gezellig te kletsen, Brenda komt aan....die blik van haar naar Gerrit.
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben driededat kind is gewoon oerdom
Manon heeft genoeg gehad.quote:
Nee die lach van Jessie is fijn om te horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat kinderachtige lachje van Jeff
Vlamingen gebruiken driede ook.quote:
je moet daar ook niks lelijks zeggen, de moraalridders komen uit alle hoeken en gaten en springen bovenop jequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.
En vergeet positief niet.quote:
is toch geelstekel d'r dochter, hij heeft toch alleen maar een zoon die hij niet meer ziet?quote:
Ik hou ervan, lekker lachen gieren brullen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die lach van Jessie is fijn om te horen![]()
Wat nauw weer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.
driede is geen westlands, dus ze is gewoon domquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vlamingen gebruiken driede ook.
En driede is van oorsprong middelnederlands, maar niet meer echt in gebruik.
Dat weet dat kind echt niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff de molen in
op 5
lkkr bewegen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef mario390 het volgende:
manon is en betje dronken,maar kannbeter dann verdrietig zijn je moet en keer boter bij de vis doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
leuk is ze he SwansieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is nog geen reden om te zeggen dat ze dom is.quote:
Ik gun Jessie een publieksstem.Werd me niet in dank afgenomen.quote:
Het is gewoon fout en oerdom, kleutertaaltje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jessie leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te zeggen dat ze dom is.
Misschien doet ze het wel met opzet, om leuk te doen of zo. Kan ook.
Die zal ze nooit krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gun Jessie een publieksstem.Werd me niet in dank afgenomen.
Hoorde haar pas ook vragen of het nou liggen of leggen was (toen ze wilde gaan liggen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te zeggen dat ze dom is.
Misschien doet ze het wel met opzet, om leuk te doen of zo. Kan ook.
Dat dacht Romy ook.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gun Jessie een publieksstem.Werd me niet in dank afgenomen.
En dat zeg jij omdat?quote:
Ze wisselen echt razend snel met de beelden, amper te volgen, behalve het kopkluiven van Jessie en Jeffry.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stel je bent de Vader
Dochter Geelstekelt
en OpapisFles is ineens in je pc geland
.
Maak hier een poll aan
TBS
TBC
TBbq
![]()
pittige woorden tussen Hits und Meik
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
leuk is ze he Swansievagn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen ze maar in hun eigen tijd...amusementswaarde 0,0quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Leuk toch voor ze.
Ze zijn best wel een beetje fliefd.
dr wrd veel verteldquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze wisselen echt razend snel met de beelden, amper te volgen, behalve het kopkluiven van Jessie en Jeffry.
Gaat niets vanuit. Brrr.... snel naar een andere stream.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Leuk toch voor ze.
Ze zijn best wel een beetje fliefd.
Achterlijk ook, er zijn allerlei gesprekken gaande.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
doen ze maar in hun eigen tijd...amusementswaarde 0,0
kotsneigingen 100%quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
voorgat tegenwoordig toch?quote:
dus dat, sowieso vind ik ze daar allemaal daar viezig...dussssquote:
Vohrhol was het toch?quote:
En dan staat hij daar te shaken.Met zijn grote muil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon over Gerrit: ik heb dingen over hem gezegd, daar ben ik heel eerlijk in. Zijn familie gaat mij echt geen handje geven. Brenda: mij ook niet.
het zal je verbazen, maar sommige mensen hebben fatsoen.
dus dat, ook dat 'die mag niet bij mij bij de poort staan wachten'...waar dat opeens vandaan komtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon over Gerrit: ik heb dingen over hem gezegd, daar ben ik heel eerlijk in. Zijn familie gaat mij echt geen handje geven. Brenda: mij ook niet.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Fronthole is genderneutraal....je moet SP maar vragen, die kwam ermeequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow
Dikke Cuth
heel gewoon hier
wat?quote:
Die gaat gelijk op standby.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]En hem zich zo ongemakkelijk laten voelen dat hij niet weet hoe snel hij weer voor dood moet gaan liggen.
En Brenda ook, als ze van plan is om haar nest uit te komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan staat hij daar te shaken.Met zijn grote muil.
Hobby van manon, verlaten plekken fotograferen enzo. Urban Exploring...quote:
ik hoor een soort gebrom nu...land niet wat hij zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Niemand verstaat hem..
Groepsmensen, he, altijd positief en nooit over anderen kletsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, ook dat 'die mag niet bij mij bij de poort staan wachten'...waar dat opeens vandaan komt
Alweer? Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
dumpt ze jeff nu in bed en zelf weer terug naar mike ?
Huh... Heeft iedereen een fronthole dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Fronthole is genderneutraal....je moet SP maar vragen, die kwam ermee
Ach, zolang het licht is, is hij toch niet aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]En hem zich zo ongemakkelijk laten voelen dat hij niet weet hoe snel hij weer voor dood moet gaan liggen.
langwoordquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Fronthole is genderneutraal....je moet SP maar vragen, die kwam ermee
alleen die met een vagina, maar dat mag niet meer zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh... Heeft iedereen een fronthole dan?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat gelijk op standby.
Nu lekker een grote bek.Morgen op zombiemodus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, zolang het licht is, is hij toch niet aan.
Dat wilde Jeffry zelf. Die wil niet bij dat gezuip zitten. Jessie wilde ff kijken wie er nog aan het zuipen waren.quote:
ja...vagina bekt ook niet lekker trouwensquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
langwoord
joehoe ,.. suiker en melk dr in Fronthole'S
cuttjeszz bekt beter heur
Oh, op die fiets. Waarom niet? als alleen een vrouw een vagina heeft. Ik snap de logica niet. Wie bedenkt dit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
alleen die met een vagina, maar dat mag niet meer zeggen
ach datquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hobby van manon, verlaten plekken fotograferen enzo. Urban Exploring...
Geelstekel is de aanvragen voor een hutje aan het verwerken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
sjon hep z'n droom waargemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
simpele vogel
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu lekker een grote bek.Morgen op zombiemodus.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon wil het liefste naar Tsjernobyl.
Iemand zou hem een draculagebit moeten sturen, dan is het helemaal af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, zolang het licht is, is hij toch niet aan.
lieff hequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
dumpt ze jeff nu in bed en zelf weer terug naar mike ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lieff heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar hele mooie foto's van gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon wil het liefste naar Tsjernobyl.
TR Gemaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
sjon hep z'n droom waargemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
simpele vogel
NWS / De vagina is niet meer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Waarom niet? als alleen een vrouw een vagina heeft. Ik snap de logica niet. Wie bedenkt dit?
Ik heb haar nog steeds.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
NWS / De vagina is niet meer...
ja en nu...ga maar in de hoek staanquote:
Nou ophoeren met dat getong ik word er misselijk vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
NWS / De vagina is niet meer...
Ik hoop het voor haar, want anders had ze er gewoon met haar tengels af moeten blijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef Zucht.... het volgende:
Ze hep ut tochnie allenig betaald?
Is ook niet nodig voor die 15 klanten die komen en bij voorbaat al 20 euro moeten betalen om binnen te komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geen extra pollies voor de fotodag.
Ze zou een standbeeld moeten krijgen op de damquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Jessie hebt de hele avond betaald qua drank.
Alles wat over is moet wel ff terug naar hun tent.
Op zich is dat wel correct.
Oh zo bang dat haar wat misgaatquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ook uit het raampie naar buiten turen
Gewoon seggu dat su motte maile.Houdt su meer over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie heeft maar 20 pollies voor morgen. Lekker geregeld, wel moeilijk sjoemelen.
Ik noem dat gierig en oh nee, gezellig, gewoon een feestje, leuk met iedereen hebben etc etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Jessie hebt de hele avond betaald qua drank.
Alles wat over is moet wel ff terug naar hun tent.
Op zich is dat wel correct.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon seggu dat su motte maile.Houdt su meer over.
Is toch ook onzin om dat ding om 23.00 uur nog aan te laten staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
Mijk doet nou die arregaat uit, ik wil slapeeee
ze woont niet alleen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is toch ook onzin om dat ding om 23.00 uur nog aan te laten staan.
Ja dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is toch ook onzin om dat ding om 23.00 uur nog aan te laten staan.
shelly?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
De Westlandse kut wiltlegguh,stelletje randdebieluh,is nie normaal.
even verlengsnoer uit het hok leggen, maakt niet zoveel herriequote:
Niet getreurd,een echte Skûtsjesiler jout dêr neat om.quote:
Dan is ze safe, denkt ze. Dan kan ze kussen.quote:
ik luister liever naar die arregaat dan dat gesmekquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kussen kan ze toch ook wel als aggregaat aan staat
ze houdt wel van een gokjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze safe, denkt ze. Dan kan ze kussen.
Dan moet je wel meer in huis hebben hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet getreurd,een echte Skûtsjesiler jout dêr neat om.
Oja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze houdt wel van een gokjepil ? neuh waarom
Neuke kin altydquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Liggen ze net te kussen en dan vraagt Jessie: Wat voor weer wordt het morgen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze safe, denkt ze. Dan kan ze kussen.
Gelijk klaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Liggen ze net te kussen en dan vraagt Jessie: Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk
shelly d'r moeder is ook niet blij denk ik..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zucht.... het volgende:
Zit me net te gedenken dat Gé in het corps geen best figuur slaat met een vriendin als Shelley.
heeft hij haar gevingert?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Liggen ze net te kussen en dan vraagt Jessie: Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk
quote:
Beetje lastig voor je Mario.quote:
Whahaha deed ze dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Dat doet ze steeds. Ze heeft er eigenlijk helemaal geen zin in en zou het liefst bij de anderen staan.
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
shelly d'r moeder is ook niet blij denk ik..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ze ligt vast te wachten tot de rest binnenkomt, kan ze tenminste weer van aandacht aan Jeff af
Wa tsjin it bloed net kin,quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:25 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Een Fries zegt: Mozes ging ek troch de reade see
Die meid heeft een hart van steen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is een prachtige taalquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wa tsjin it bloed net kin,
hat gjin echte sin.
50 jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Deze bedacht ik ter plekke.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zucht.... het volgende:
Zit me net te gedenken dat Gé in het corps geen best figuur slaat met een vriendin als Shelley.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die zijn nog passioneler dan Jessie,
Die zei ook dat hij stonk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Tim laat Mijk foto's zien: kijk dat is de kleinste, die begint te lopen, 5 maanden.
Ik zou Guiness inschakelen.
![]()
quote:
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zucht.... het volgende:
Ouders,broer ,ex en nog iemand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:33 schreef utopiabasfan het volgende:
Wie komen er morgen allemaal voor Gerrit van zijn familie?
Gerrit bij ballenvriendjes, het studentencorps. Die zijn hard en vreselijk neerbuigend.quote:
opa en omaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ouders,broer ,ex en nog iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |