quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat gelijk op standby.
Nu lekker een grote bek.Morgen op zombiemodus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, zolang het licht is, is hij toch niet aan.
Dat wilde Jeffry zelf. Die wil niet bij dat gezuip zitten. Jessie wilde ff kijken wie er nog aan het zuipen waren.quote:
ja...vagina bekt ook niet lekker trouwensquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
langwoord
joehoe ,.. suiker en melk dr in Fronthole'S
cuttjeszz bekt beter heur
Oh, op die fiets. Waarom niet? als alleen een vrouw een vagina heeft. Ik snap de logica niet. Wie bedenkt dit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
alleen die met een vagina, maar dat mag niet meer zeggen
ach datquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hobby van manon, verlaten plekken fotograferen enzo. Urban Exploring...
Geelstekel is de aanvragen voor een hutje aan het verwerken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
sjon hep z'n droom waargemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
simpele vogel
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu lekker een grote bek.Morgen op zombiemodus.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon wil het liefste naar Tsjernobyl.
Iemand zou hem een draculagebit moeten sturen, dan is het helemaal af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, zolang het licht is, is hij toch niet aan.
lieff hequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
dumpt ze jeff nu in bed en zelf weer terug naar mike ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lieff heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb daar hele mooie foto's van gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon wil het liefste naar Tsjernobyl.
TR Gemaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
sjon hep z'n droom waargemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
simpele vogel
NWS / De vagina is niet meer...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Waarom niet? als alleen een vrouw een vagina heeft. Ik snap de logica niet. Wie bedenkt dit?
Ik heb haar nog steeds.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
NWS / De vagina is niet meer...
ja en nu...ga maar in de hoek staanquote:
Nou ophoeren met dat getong ik word er misselijk vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
doen ze maar in hun eigen tijd...amusementswaarde 0,0
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
NWS / De vagina is niet meer...
Ik hoop het voor haar, want anders had ze er gewoon met haar tengels af moeten blijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef Zucht.... het volgende:
Ze hep ut tochnie allenig betaald?
Is ook niet nodig voor die 15 klanten die komen en bij voorbaat al 20 euro moeten betalen om binnen te komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geen extra pollies voor de fotodag.
Ze zou een standbeeld moeten krijgen op de damquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Jessie hebt de hele avond betaald qua drank.
Alles wat over is moet wel ff terug naar hun tent.
Op zich is dat wel correct.
Oh zo bang dat haar wat misgaatquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ook uit het raampie naar buiten turen
Gewoon seggu dat su motte maile.Houdt su meer over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie heeft maar 20 pollies voor morgen. Lekker geregeld, wel moeilijk sjoemelen.
Ik noem dat gierig en oh nee, gezellig, gewoon een feestje, leuk met iedereen hebben etc etc.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Jessie hebt de hele avond betaald qua drank.
Alles wat over is moet wel ff terug naar hun tent.
Op zich is dat wel correct.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon seggu dat su motte maile.Houdt su meer over.
Is toch ook onzin om dat ding om 23.00 uur nog aan te laten staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:17 schreef Schakeltopia het volgende:
Mijk doet nou die arregaat uit, ik wil slapeeee
ze woont niet alleen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is toch ook onzin om dat ding om 23.00 uur nog aan te laten staan.
Ja dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is toch ook onzin om dat ding om 23.00 uur nog aan te laten staan.
shelly?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
De Westlandse kut wiltlegguh,stelletje randdebieluh,is nie normaal.
even verlengsnoer uit het hok leggen, maakt niet zoveel herriequote:
Niet getreurd,een echte Skûtsjesiler jout dêr neat om.quote:
Dan is ze safe, denkt ze. Dan kan ze kussen.quote:
ik luister liever naar die arregaat dan dat gesmekquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kussen kan ze toch ook wel als aggregaat aan staat
ze houdt wel van een gokjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze safe, denkt ze. Dan kan ze kussen.
Dan moet je wel meer in huis hebben hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet getreurd,een echte Skûtsjesiler jout dêr neat om.
Oja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze houdt wel van een gokjepil ? neuh waarom
Neuke kin altydquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Liggen ze net te kussen en dan vraagt Jessie: Wat voor weer wordt het morgen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze safe, denkt ze. Dan kan ze kussen.
Gelijk klaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Liggen ze net te kussen en dan vraagt Jessie: Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk
shelly d'r moeder is ook niet blij denk ik..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zucht.... het volgende:
Zit me net te gedenken dat Gé in het corps geen best figuur slaat met een vriendin als Shelley.
heeft hij haar gevingert?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Liggen ze net te kussen en dan vraagt Jessie: Wat voor weer wordt het morgen eigenlijk
quote:
Beetje lastig voor je Mario.quote:
Whahaha deed ze dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Dat doet ze steeds. Ze heeft er eigenlijk helemaal geen zin in en zou het liefst bij de anderen staan.
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
shelly d'r moeder is ook niet blij denk ik..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ze ligt vast te wachten tot de rest binnenkomt, kan ze tenminste weer van aandacht aan Jeff af
Wa tsjin it bloed net kin,quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:25 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Een Fries zegt: Mozes ging ek troch de reade see
Die meid heeft een hart van steen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is een prachtige taalquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wa tsjin it bloed net kin,
hat gjin echte sin.
50 jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Deze bedacht ik ter plekke.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zucht.... het volgende:
Zit me net te gedenken dat Gé in het corps geen best figuur slaat met een vriendin als Shelley.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die zijn nog passioneler dan Jessie,
Die zei ook dat hij stonk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Tim laat Mijk foto's zien: kijk dat is de kleinste, die begint te lopen, 5 maanden.
Ik zou Guiness inschakelen.
![]()
quote:
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:23 schreef Zucht.... het volgende:
Ouders,broer ,ex en nog iemand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:33 schreef utopiabasfan het volgende:
Wie komen er morgen allemaal voor Gerrit van zijn familie?
Gerrit bij ballenvriendjes, het studentencorps. Die zijn hard en vreselijk neerbuigend.quote:
opa en omaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ouders,broer ,ex en nog iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |