Iedereen lacht anders, maar die discussie hebben we gisteren ook al gevoerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat kinderachtige lachje van Jeff
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je opeens een witte vlek ziet, dan is het haar dikke reet, ook domme herten geven licht in het donker
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zal wel westlands dialect zijn, zegt ze al vanaf dat ze in Utopia zit.
ik was niet bij die discussie, hijnis erg aanwezig op de streams dus ik omschrijf wat ik hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iedereen lacht anders, maar die discussie hebben we gisteren ook al gevoerd.
En nee, ik lach niet vanuit mijn tenen. En ook niet nep.
ik ken heel veel westlanders en 'driede' is geen westlands dialectquote:
quote:
oh vandaar dat ie zo hysterisch is ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:52 schreef IkFok het volgende:
Jeff gaat maandag de pillen halveren (als het werkt zegt die er gelijk bij)
Ze is zo lief en eerlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeffry en Gerrit zitten gezellig te kletsen, Brenda komt aan....die blik van haar naar Gerrit.
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben driededat kind is gewoon oerdom
Manon heeft genoeg gehad.quote:
Nee die lach van Jessie is fijn om te horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat kinderachtige lachje van Jeff
Vlamingen gebruiken driede ook.quote:
je moet daar ook niks lelijks zeggen, de moraalridders komen uit alle hoeken en gaten en springen bovenop jequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.
En vergeet positief niet.quote:
is toch geelstekel d'r dochter, hij heeft toch alleen maar een zoon die hij niet meer ziet?quote:
Ik hou ervan, lekker lachen gieren brullen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die lach van Jessie is fijn om te horen![]()
Wat nauw weer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.
driede is geen westlands, dus ze is gewoon domquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vlamingen gebruiken driede ook.
En driede is van oorsprong middelnederlands, maar niet meer echt in gebruik.
Dat weet dat kind echt niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff de molen in
op 5
lkkr bewegen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef mario390 het volgende:
manon is en betje dronken,maar kannbeter dann verdrietig zijn je moet en keer boter bij de vis doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
leuk is ze he SwansieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat is nog geen reden om te zeggen dat ze dom is.quote:
Ik gun Jessie een publieksstem.Werd me niet in dank afgenomen.quote:
Het is gewoon fout en oerdom, kleutertaaltje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jessie leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te zeggen dat ze dom is.
Misschien doet ze het wel met opzet, om leuk te doen of zo. Kan ook.
Die zal ze nooit krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gun Jessie een publieksstem.Werd me niet in dank afgenomen.
Hoorde haar pas ook vragen of het nou liggen of leggen was (toen ze wilde gaan liggen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te zeggen dat ze dom is.
Misschien doet ze het wel met opzet, om leuk te doen of zo. Kan ook.
Dat dacht Romy ook.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gun Jessie een publieksstem.Werd me niet in dank afgenomen.
En dat zeg jij omdat?quote:
Ze wisselen echt razend snel met de beelden, amper te volgen, behalve het kopkluiven van Jessie en Jeffry.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stel je bent de Vader
Dochter Geelstekelt
en OpapisFles is ineens in je pc geland
.
Maak hier een poll aan
TBS
TBC
TBbq
![]()
pittige woorden tussen Hits und Meik
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
leuk is ze he Swansievagn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen ze maar in hun eigen tijd...amusementswaarde 0,0quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Leuk toch voor ze.
Ze zijn best wel een beetje fliefd.
dr wrd veel verteldquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze wisselen echt razend snel met de beelden, amper te volgen, behalve het kopkluiven van Jessie en Jeffry.
Gaat niets vanuit. Brrr.... snel naar een andere stream.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Leuk toch voor ze.
Ze zijn best wel een beetje fliefd.
Achterlijk ook, er zijn allerlei gesprekken gaande.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
doen ze maar in hun eigen tijd...amusementswaarde 0,0
kotsneigingen 100%quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
doen ze maar in hun eigen tijd...amusementswaarde 0,0
voorgat tegenwoordig toch?quote:
dus dat, sowieso vind ik ze daar allemaal daar viezig...dussssquote:
Vohrhol was het toch?quote:
En dan staat hij daar te shaken.Met zijn grote muil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon over Gerrit: ik heb dingen over hem gezegd, daar ben ik heel eerlijk in. Zijn familie gaat mij echt geen handje geven. Brenda: mij ook niet.
het zal je verbazen, maar sommige mensen hebben fatsoen.
dus dat, ook dat 'die mag niet bij mij bij de poort staan wachten'...waar dat opeens vandaan komtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon over Gerrit: ik heb dingen over hem gezegd, daar ben ik heel eerlijk in. Zijn familie gaat mij echt geen handje geven. Brenda: mij ook niet.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
Fronthole is genderneutraal....je moet SP maar vragen, die kwam ermeequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow
Dikke Cuth
heel gewoon hier
wat?quote:
Die gaat gelijk op standby.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]En hem zich zo ongemakkelijk laten voelen dat hij niet weet hoe snel hij weer voor dood moet gaan liggen.
En Brenda ook, als ze van plan is om haar nest uit te komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan staat hij daar te shaken.Met zijn grote muil.
Hobby van manon, verlaten plekken fotograferen enzo. Urban Exploring...quote:
ik hoor een soort gebrom nu...land niet wat hij zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Niemand verstaat hem..
Groepsmensen, he, altijd positief en nooit over anderen kletsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, ook dat 'die mag niet bij mij bij de poort staan wachten'...waar dat opeens vandaan komt
Alweer? Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
dumpt ze jeff nu in bed en zelf weer terug naar mike ?
Huh... Heeft iedereen een fronthole dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Fronthole is genderneutraal....je moet SP maar vragen, die kwam ermee
Ach, zolang het licht is, is hij toch niet aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]En hem zich zo ongemakkelijk laten voelen dat hij niet weet hoe snel hij weer voor dood moet gaan liggen.
langwoordquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Fronthole is genderneutraal....je moet SP maar vragen, die kwam ermee
alleen die met een vagina, maar dat mag niet meer zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh... Heeft iedereen een fronthole dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |