quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je opeens een witte vlek ziet, dan is het haar dikke reet, ook domme herten geven licht in het donker
Iedereen lacht anders, maar die discussie hebben we gisteren ook al gevoerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat kinderachtige lachje van Jeff
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je opeens een witte vlek ziet, dan is het haar dikke reet, ook domme herten geven licht in het donker
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Zal wel westlands dialect zijn, zegt ze al vanaf dat ze in Utopia zit.
ik was niet bij die discussie, hijnis erg aanwezig op de streams dus ik omschrijf wat ik hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iedereen lacht anders, maar die discussie hebben we gisteren ook al gevoerd.
En nee, ik lach niet vanuit mijn tenen. En ook niet nep.
ik ken heel veel westlanders en 'driede' is geen westlands dialectquote:
quote:
oh vandaar dat ie zo hysterisch is ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:52 schreef IkFok het volgende:
Jeff gaat maandag de pillen halveren (als het werkt zegt die er gelijk bij)
Ze is zo lief en eerlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Jeffry en Gerrit zitten gezellig te kletsen, Brenda komt aan....die blik van haar naar Gerrit.
Ik was vannacht op FB nog vrij netjes ,werd net niet gelyncht daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben driededat kind is gewoon oerdom
Manon heeft genoeg gehad.quote:
Nee die lach van Jessie is fijn om te horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat kinderachtige lachje van Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |