We kunnen altijd blijven dromenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou haar maar ineens aantreffen in je slaapkamer.
Dat is al een tijdje aan de gang, het is wachten op de eerste foto's dat ze samen kapsalon tjappenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:11 schreef Coco. het volgende:
Er broeit iets tussen Onlogisch en Masterminded.
Het staat nog niet 1-0.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd waar GGMM is. Hij was er net nog
Allebei Steven ook nog eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:10 schreef KingRoland het volgende:
WOW WTF
BERGWIJN
BERGHUIS
WAAROM is mij dit nooit opgevallen?
Kijkt momenteel net als ik naar Atlético Madrid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
RIP.
Jammer dat hij zo weinig post onder koffieplanter.
koffieplanter == cavaliers??quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
RIP.
Jammer dat hij zo weinig post onder koffieplanter.
Droom maar hard genoeg en je komt vanzelf in een psychose.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen altijd blijven dromen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou haar maar ineens aantreffen in je slaapkamer.
Dan heb ik nog een paar ploegen voor je.quote:
Chucky in het zijnet.,quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen die van Dumfries vond ik 100%
Ach gelukkig niet een vooraf bepaald schema zoals in Italië.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
Blijft lachwekkend dat die beschermde regel er is in de loting bij de TOTO KNVB Beker.
Het hele rechterrijtje ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een paar ploegen voor je.
Net als dat Feyenoord altijd thuis loot, belachelijke regel is datquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
Blijft lachwekkend dat die beschermde regel er is in de loting bij de TOTO KNVB Beker.
En die spelen toevallig allebei voor een grote Nederlandse club.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allebei Steven ook nog eens.
Komt ook vanwege concentratiegebrek omdat je toch weet nog genoeg mogelijkheden te krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Chucky in het zijnet.,
Zijn geen echte kansen maar je mag wel verwachten dat ze het beter uitspelen
Lekker belangrijk, wie geeft een neuk om de beker??quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |