Schuld van Sweet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:07 schreef Masterminded het volgende:
Ik zie dat PSV een strafschop tegenkreeg (lol).
Isimat speelt niet eens.
Voor de neutrale toeschouwer welquote:
Je bent niet neutraalquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer wel
sow, die wordt even op zijn plek gezet hoor. Knap werk weer Davy.quote:
Ik vind ze eigenlijk best goedquote:
Beter dan Berghuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Van mij mag PSV na 90 minuten de 3 punten pakken hoor.quote:
Ik vond dat Zoet wel klaar was voor een stapje hoger maar zijn optreden tegen BATE en vandaag tja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoet kwam weer als een debiel uit, maar hield hem goed tegen daarna
Ze domineren wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk best goed
en alles lijkt gevaarlijk maar PEC is ook gewoon rukquote:
Ik ben benieuwd. Als GGMM en Davy zich erin mengen kan het nog een prachtige avond wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:11 schreef Coco. het volgende:
Er broeit iets tussen Onlogisch en Masterminded.
En Cavaliers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Als GGMM en Davy zich erin mengen kan het nog een prachtige avond worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |