SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar:
Het deelnemersveld:
Op het moment van het ter perse gaan van dit topic is er toch al het een en ander duidelijk voor wat betreft het deelnemersveld. Van het podium van vorig jaar zal zeer waarschijnlijk alleen Ilnur Zakarin aan het vertrek staan. Nummer 4 van vorig jaar, onze eigen Wilco Kelderman, zal ook mee gaan doen als hij nog 4 weken op z'n fiets kan blijven zitten. Over brokkenpiloten gesproken: Superman komt mondjes snoeren.
Dan mogen we natuurlijk uitkijken naar de werken van de mannen die een mislukte Tour achter de rug hebben: Richie Porte, Nairo Quintana, Rigoberto Uran, dat werk. En de mannen die in de Giro op een hoop gegaan zijn: Simon Yates, Thibaut Pinot en Fabio Aru. Na het unaniem belachelijk grote succes tijdens deze Tour komt Movistar hier naast Quintana ook met Valverde en Landa op de proppen.
Nog even terug naar ONZE jongens: Stefan Krachtwijk gaat ongetwijfeld heel goed zijn in de achtste, negende en tiende week en kan een droomkoppel gaan vormen met Sjors Bennett. Vers gerekruteerd door het met wat dopingprobleempjes kampende Burgos komt Jetse Bol schroeien. En Danny van Poppel gaat sprintjes doen. Over sprinten gesproken: met Caleb Ewan en Nacer Bouhanni lijkt het zoals gewoonlijk geen indrukwekkend sprintersveld te worden. En dan wordt het ook niet als Elia Viviani daar nog bijkomt. Staat er een nieuwe Jonas Van Genechten op?
En de Belgen dan? Mani's poulain Bjorg Lambrecht doet mee, vriend van het forum Thomas de Gendt gaat ontsnappinkje spelen, andere vriend van het forum Dylan Teuns doet mee, net als nog een andere vriend van het forum, Laurens de Plus. En Tiesj, Tiesj ook.
Er zijn in dit stadium ook nog de nodige onzekerheden: zo stond Tourwinnaar Geraint Thomas in eerste instantie op de rol voor de Vuelta, net als groene trui-winnaar Peter Sagan. Met welke verzameling kneuzen komen Trek (misschien nog eens proberen met Brambilla als kopman?, lol) en Africa's Team (Meintjes?, Anton?, Kudus?) hier voor de dag?
TV:
EUROSPORT, het thuis van het wielrennen. Met José Been en een enthousiaste co-commentator
Sporza, met het gouden koppel Michel Wuyts en José de Cauwer
NOS: Wie zal het zeggen? Zou het wat uitmaken?
Spelen:
Cyclingmaster (ww: WivcoKevoerman)
Sportpools (ww = FOK)
Pick'em Spel: SPT / [wielrennen] Het La Vuelta 2018 Pick'em spel #1
WielerpronoReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Desondanks zou ik punten moeten krijgen door Sebas als kluns te kiezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Nieuwkomers' kiezen vaak een 0 punter, maar daar eindig je zelden erg hoog mee inderdaad.
Porte, naast Lopez wmb. de grote favoriet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:50 schreef hhh38 het volgende:
Wie van Porte, Pinot, Mollema en Nibali gaan toch wél voor een klassement?
Hoeft er ook niet te komen. Gaat toch prima samen als je hier bespreekt wie je denkt dat er tegen gaat vallen en wie er uit gaat halen, of het nou voor een spelletje is of niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook helemaal geen sportpools topic trouwens dus dat komt mooi uit.
Classic wimderon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeft er ook niet te komen. Gaat toch prima samen als je hier bespreekt wie je denkt dat er tegen gaat vallen en wie er uit gaat halen, of het nou voor een spelletje is of niet?
Die laat zich op achterstand lopen voor de ontsnappingen. Slim.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Sep komt bijna als laatste over de streep. Dus.
Kuss gaat hier weer achteruit fietsen jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeft er ook niet te komen. Gaat toch prima samen als je hier bespreekt wie je denkt dat er tegen gaat vallen en wie er uit gaat halen, of het nou voor een spelletje is of niet?
Dat geeft dus eigenlijk gewoon aan dat België maar 1 rondetalent heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben wel benieuwd naar De Plus deze ronde. Na Evenepoel t grootste Belgische rondetalent momenteel wmb.
Die is al bezig met krachten sparen voor de nucleaire explosies de komende 3 weken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Waarom was er in TDF wel een los topic dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Porte is ziek en geeft zelf aan dat hij niet in de buurt van zijn TDF vorm zit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Porte, naast Lopez wmb. de grote favoriet.
omdat subforumquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom was er in TDF wel een los topic dan?
Over een week gaat die gewoon weer schroeien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Porte is ziek en geeft zelf aan dat hij niet in de buurt van zijn TDF vorm zit.
Als Merijn Zeeman dit leest wordt hij boos. Heel boos.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geeft dus eigenlijk gewoon aan dat België maar 1 rondetalent heeft
Je vergeet Vervaekequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben wel benieuwd naar De Plus deze ronde. Na Evenepoel t grootste Belgische rondetalent momenteel wmb.
Ook overwogen, maar die gaat nog wel een paar leuke ontsnappingen rijden denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Carapaz als kluns. Zal hier toch minder laten zien dan in de giro. Of Valverde en Quintana moeten falen.
Over een week staat hij op 5 minuten achterstand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over een week gaat die gewoon weer schroeien.
Wat mij betreft zijn Lopez en S Yates wel de favorieten
Waarom zou een apart topic nódig zijn. Het gaat toch over de Vuelta?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh oké dan posten we nu gewoon alles in dit topic. Prima.
Dat moet je mij niet vragen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom was er in TDF wel een los topic dan?
Als Porte hier echt heel slecht is zal ie wel afstappenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:58 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de kluns kun je beter voor een "zekerheidje" a la Porte of Rolland gaan imo.
Hij gebruikt de Vuelta juist om in vorm te komen voor het WK.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Porte hier echt heel slecht is zal ie wel afstappen
Maar hij wil juist in vorm komen voor het WK, dan moet je uitrijden en gaan voor supercompensatie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Porte hier echt heel slecht is zal ie wel afstappen
Maar dan ga je m niet vol uitrijden lijkt me als je niet goed bent, zoveel tijd zit er niet tussenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gebruikt de Vuelta juist om in vorm te komen voor het WK.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:01 schreef wimderon het volgende:
Wat verwachten jullie van de Australiaantjes van Sunweb? Antwoord graag op een briefje.
Juist wel, zie de post van mijn goede vrind Wim.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan ga je m niet vol uitrijden lijkt me als je niet goed bent, zoveel tijd zit er niet tussen
Ik zou er geen problemen mee hebben als Hindley iets zou laten zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:01 schreef wimderon het volgende:
Wat verwachten jullie van de Australiaantjes van Sunweb? Antwoord graag op een briefje.
Dit is geen briefje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben als Hindley iets zou laten zien.
Als dat voor hem de ideale beulstraining is misschien. We zullen het zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist wel, zie de post van mijn goede vrind Wim.
Zou ik niet erg vindenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:06 schreef ijs_beer het volgende:
De ouwe Moreno. Nog even een keertje mooi 10e worden op een klimmetje.
Schuldig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Buchmann is verreweg het meest gekozen geheime wapen.
Zelfs ik heb hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Buchmann is verreweg het meest gekozen geheime wapen.
Nee, is ook meer hoop vanwege een bepaald spelletje hier op het forum.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh was boekmannetje nul punten in sportpools? Oeps.
Nu ben ik wat minder blij met mijn keuze voor Nelson Sotoquote:
Niké is ook in Spanjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel dagen zal Lars Boom in koers blijven?
Ik zet in op vier dagen.
Ik blijf geloof houden in Pello Bilbaoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ben ik wat minder blij met mijn keuze voor Nelson Soto
Als je punten krijgt voor het aantal minuten dat een renner in beeld is kan ik je alvast verzekeren dat jij laatste zult worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik blijf geloof houden in Pello Bilbao
Zubeldiatrofee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je punten krijgt voor het aantal minuten dat een renner in beeld is kan ik je alvast verzekeren dat jij laatste zult worden.
Hij begint er nu al aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:19 schreef showtimer het volgende:
Dielon gaat vlammen de komende weken
Hart is niet zo hardquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Brit met die moeilijke achternaam is dus ook aan het schroeien.
Met het hart gekoerst.quote:
Boom gaat 10.10 ofzo rijdenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongens, Lars Boom binnen de 30 seconden van de etappewinnaar of niet?
Dat vroeg ik nietquote:
Eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als hij dit kan, kan Piti het beter.
Makkelijk, hij gaat er alles aan doen om niet bij Roompot te belanden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongens, Lars Boom binnen de 30 seconden van de etappewinnaar of niet?
Motivatie en andere dingen die zich in het hoofd afspelen zijn natuurlijk een lastig iets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat Lars zelf niet doorheeft wat voor triest figuur hij is. Ik zou er graag bij zijn wanneer dat kwartje eindelijk eens valt.
Als je jezelf omringt met Niké-figuren niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat Lars zelf niet doorheeft wat voor triest figuur hij is. Ik zou er graag bij zijn wanneer dat kwartje eindelijk eens valt.
Lars lijkt me wel een renner voor Israel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Makkelijk, hij gaat er alles aan doen om niet bij Roompot te belanden.
Maar buiten eventueel verlenging bij TLJ gaat hier toch geen enkele World Tour ploeg aan beginnen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Makkelijk, hij gaat er alles aan doen om niet bij Roompot te belanden.
Mr Cyclingmole heeft Dennis op 9.30 staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niemand gaat sneller dan 9.40...binnen de 30 seconden dus
Azevedo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar buiten eventueel verlenging bij TLJ gaat hier toch geen enkele World Tour ploeg aan beginnen?
Onderschat CCC en Vaughters niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar buiten eventueel verlenging bij TLJ gaat hier toch geen enkele World Tour ploeg aan beginnen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Mr Cyclingmole heeft Dennis op 9.30 staan.
Benieuwd wat voor berekening daarachter zat.
Zo op +25 van Dylan binnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars zit op schema Teuns.
Nou, Dimension Data, EF of Katusha moet je niet onderschatten hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je zat er niet ver naast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Boom op 3 seconden, dat worden er zo 15.
Top 5 als het niet tegenzit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:34 schreef tdrone het volgende:
Wat verwachten jullie van Zakarin deze Vuelta?
Miguel heeft niemand nodig?quote:
Sunfieldquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:35 schreef wimderon het volgende:
Ilnoer Zakarin daalt als een omaatje in een mintgroene Honda Civic.
Alsof je iets hebt aan zo'n nonvaleur die alleen maar druk bezig is met zelf op de meest afgrijselijke manier achtste worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Miguel heeft niemand nodig?
Vermoeiende act.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof je iets hebt aan zo'n nonvaleur die alleen maar druk bezig is met zelf op de meest afgrijselijke manier achtste worden.
Tssk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof je iets hebt aan zo'n nonvaleur die alleen maar druk bezig is met zelf op de meest afgrijselijke manier achtste worden.
Dat was ik alweer vergeten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft wel de Tour gereden natuurlijk, afwachten hoe die combinatie bij hem gaat
(lol)quote:
Na de Dauphine had je deze act echt moeten droppen. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
(lol)
Het moet niet gekker worden. Meneer die zich het hardste afzet tegen het vlaggetje terwijl hij zelf alleen staat te springen om Bilbao vanwege, inderdaad, het vlaggetje.
Ackermann.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na de Dauphine had je deze act echt moeten droppen. Het begint een beetje zielig te worden.
Wat heeft Pello jou ooit misdaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
(lol)
Het moet niet gekker worden. Meneer die zich het hardste afzet tegen het vlaggetje terwijl hij zelf alleen staat te springen om Bilbao vanwege, inderdaad, het vlaggetje.
Hodeg.quote:
Het is ook een mooi tijdstip om wielrennen te kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het nu alweer reuzegezellig op dag één.
En daar gaat Campenaerts weer 10 seconden onderquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef franklop het volgende:
Castro gaat 5 seconden onder Van Baarle rijden
en daar gaat Dennis 20 seconden onderquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En daar gaat Campenaerts weer 10 seconden onder
Vetoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en daar gaat Dennis 20 seconden onder
Muñoz.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zat mis. Zie je hoe makkelijk dat ging?
Schachmann.
Mee eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop op een top 5 van Nelson
Dit zonder reden natuurlijk
Ik heb het niet zo met dat soort non-coureurs.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat heeft Pello jou ooit misdaan?
dat is de reden waarom de Movistars altijd beter tijdrijden in Spanje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:46 schreef wimderon het volgende:
Heel toevallig hebben we weinig beelden van Nelson gehad en zat hij in het ene beeld dat we kregen 5 meter achter de motor.
Een grote M op je shirt is in Spanje geen nadeel, in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:46 schreef wimderon het volgende:
Heel toevallig hebben we weinig beelden van Nelson gehad en zat hij in het ene beeld dat we kregen 5 meter achter de motor.
https://www.procyclingstats.com/race/ruta-del-sol/2015/stage-1bquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is de reden waarom de Movistars altijd beter tijdrijden in Spanje?
Die verhalen hoor je nogal eens, al heeft het in bepaalde wedstrijden natuurlijk ook met pieken naar enz. te maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is de reden waarom de Movistars altijd beter tijdrijden in Spanje?
Achter Kuss.quote:
Behalve die ene keer in Californië.quote:
Kwestie van tijd dat hij valt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het ziet er wel mooi uit bij Kelderman.
Hij zit perfect op de fiets, moet alleen nog wat harder trappen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het ziet er wel mooi uit bij Kelderman.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stelling: vooral vanwege zijn flitsende persoonlijkheid juichen wij voor Kelderman.
Als dat alles is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zit perfect op de fiets, moet alleen nog wat harder trappen.
Feitquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zit perfect op de fiets, moet alleen nog wat harder trappen.
Denk dat ie t met dat klimmetje wel kan beperken tot 20 seconden ofzo. Dan heeft ie het heel aardig gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Wuyts: ik ga enkel de grote namen noemen van de resterende starters..
Daarna “Kiel Reijnen”..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Wuyts: ik ga enkel de grote namen noemen van de resterende starters..
Daarna “Kiel Reijnen”..
Hangt ook wel af van TIAquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:53 schreef wimderon het volgende:
Bij UAE zegt de ene drinker dat Martin gaat kijken of hij een klassement kan rijden en de andere drinker dat hij een paar etappes uitkiest en misschien wel uitstapt zodra z'n vrouw gaat bevallen.
+0,25quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:57 schreef showtimer het volgende:
Wat heeft Sjors? Tissot doet hier weer kut
+25 sec.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:57 schreef showtimer het volgende:
Wat heeft Sjors? Tissot doet hier weer kut
Piti?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:57 schreef Marcoss het volgende:
Prima tijd van Kelderman, wordt beste van de klassementsrenners, denk ik.. Als je Kwiat niet meetelt als klasssmentsrenner dan
Dat was een matige gokquote:
Geldt eigenlijk wel een beetje voor heel Trek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Brandle bakt er al het hele seizoen niks van. Miskoop.
Ziggy.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verwacht hem achter Wilco, maar die kan ook zomaar de tijd van Oliveira verbeteren ja
Ik ben enorm benieuwd hoever hij kan komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Kwiat gaat meedoen om eindwinst.
Eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Lollerkowski gaat de Vuelta winnen en iedereen hier wordt viesmad
Ik vind den Loller een prachtcoureur dus ik word dan niet mad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Polen wint, win ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze is Kwiatek fan van het eerste uur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juicht Mevrouw KP voor een vlaggetje?
Ik heb niet de broek aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vrouwtje tevreden dus het baasje ook tevreden?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze is Kwiatek fan van het eerste uur.
Ik wel.quote:
Een sneeuwmuur is het hier niet mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |