Levende schilderijenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:54 schreef Studiotje het volgende:
Wel mooie luchtjes vandaag(links onweersbui 1, rechts komt onweersbui 2 aan)
[ afbeelding ]
Nee,quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een kutweer. Zon, regen, zon, regen, zon, regen, regen en zon tegelijk, zon, regen.
Onder mij langsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Uit het niets een flits en een seconde later een klap in Den Haag. Dit terwijl het zonnetje ook begint door te breken.
Boven mij langsquote:
Het is inderdaad gewoon koudquote:Wie afgelopen nacht of vanochtend naar buiten moest, heeft het wel gevoeld: het was fris. Volgens Weerplaza kende vooral Brabant en de Veluwe een uitzonderlijk koude nacht voor deze tijd van het jaar. Er werd zelfs een kouderecord verbroken.
https://www.bndestem.nl/b(...)oensdrecht~af2918f0/
En veel neerslagquote:Op zondag 26 augustus 2018 09:23 schreef Kirb het volgende:
Hier was het gister ook tussen de buien doorfietsen met inderdaad mooie luchten![]()
[ afbeelding ]
Opbokken met die warmtequote:Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef aloa het volgende:
Komt nog even een nazomer aan![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar komen. Ik mis gewoon die warmte van de afgelopen weken. Ik ben er gewoon gewend aan geraaktquote:Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was de afgelopen dagen gewoon depri merkte ik. Vooral gister. Kijk nu dus ook al op tegen de herfst/winter... Hopelijk worden die niet zo grijs.quote:Op zondag 26 augustus 2018 13:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laat maar komen. Ik mis gewoon die warmte van de afgelopen weken. Ik ben er gewoon gewend aan geraakt
Nou, hier nog steeds niks en nog steeds trekt dat regengebied op buienradar over mijn regio.quote:
Ik dacht al, bekende winkel! En idd, Assen...quote:Op zondag 26 augustus 2018 01:31 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
[ afbeelding ]
Was in Assen vandaag en daar kwam me toch een lucht aanzettenPaar flinke klappen maar was helaas van korte duur.
Hier giert het ook voor het eerst sinds tijden weer langs het huis. Persoonlijk vind ik het heerlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Harde wind nu. Gordijnen in slaapkamer hangen af en toe met de onderkant tegen het plafond.
Ik ook. Dekbed er bij en heel de nacht die wind please.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hier giert het ook voor het eerst sinds tijden weer langs het huis. Persoonlijk vind ik het heerlijk.
Veilig in je cocon.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ook. Dekbed er bij en heel de nacht die wind please.
Dat is nog zo ver weg.... vraag me af of dit beloofde feestje uberhaupt nog wel doorgaat...quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Eind volgende week schijnt het idd weer mooi te worden
De ligging zal bepalen in welke mate. Warmer iig welquote:Op maandag 27 augustus 2018 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is nog zo ver weg.... vraag me af of dit beloofde feestje uberhaupt nog wel doorgaat...
Weatherpro spreekt voor volgende week over 23 graden max terwijl Buienradar het over 27/28 graden heeft. Twee verschillende modellen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Eind volgende week schijnt het idd weer mooi te worden
De gebeden zijn gehoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:40 schreef aloa het volgende:
Volgende week weer zomerse temperaturen.![]()
[ afbeelding ]
Ervaring leert dat de kansloze 40+ voorspellingen vaak niet ver van de waarheid liggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:52 schreef MaLo het volgende:
Is nog veel te ver weg
Maar een mens mag hopen
Staat al een tijdje in de kaarten. Kans is zeker aanwezigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:52 schreef MaLo het volgende:
Is nog veel te ver weg
Maar een mens mag hopen
Maar niet koud!quote:
Hyves! wauw...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet koud!
En droog!
Count your blessings!
*insert Hyves glitterplaatje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |