SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ook irritant ja. En dan die menu's waar je jezelf doorheen moet worstelen. Vaak is het zo lang dat je niet meer weet welke optie je moest hebben, dus het nog een keer kan doorlopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt zoveel getraind, dat je vaak 15 minuten of meer in de wacht staat...
Ingebouwde speakers, stopcontacten, USB oplaadpunten, massagestand allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn het speakers, of is kan je er wijn in proppen?
Beetje jaren 80 look.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ingebouwde speakers, stopcontacten, USB oplaadpunten, massagestand alles
Dan héb je eindelijk iemand aan de telefoon; "Euhhh, wat moest ik ook weer?":Pquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook irritant ja. En dan die menu's waar je jezelf doorheen moet worstelen. Vaak is het zo lang dat je niet meer weet welke optie je moest hebben, dus het nog een keer kan doorlopen.
Ja dat wel. Maar er zijn meer uitvoeringenquote:
Vertel ons zo kort mogelijk waar u voor belt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook irritant ja. En dan die menu's waar je jezelf doorheen moet worstelen. Vaak is het zo lang dat je niet meer weet welke optie je moest hebben, dus het nog een keer kan doorlopen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan héb je eindelijk iemand aan de telefoon; "Euhhh, wat moest ik ook weer?":P
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel ons zo kort mogelijk waar u voor belt...
TELEFOON STORING!
Wij hebben nog geen reactie van u ontvangen.
Vertel ons zo kort mogelijk waar u voor belt....
"Momenteel kampen wij met een telefoonstoring. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Blijft u aan de lijn of kijk de status na op de website."quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel ons zo kort mogelijk waar u voor belt...
TELEFOON STORING!
Wij hebben nog geen reactie van u ontvangen.
Vertel ons zo kort mogelijk waar u voor belt....
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, bedankt voor al die uren en de GOA sessie.
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn 2 jogdials en een microfoon er boven...
quote:
Geen ideequote:
Ik reageer dan alleen als het zwaar beroerd was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat ook schijt, SCHIJT irritant is, via mail dat gemekker hoe de ervaring bij desbetreffende instantie/bedrijf was. Van Velux kreeg ik al zo'n mail vóórdat het raam geplaatst is.
Sommige autoverkopers vragen om een 'rapportcijfer' via mail, omdat ze daar een beoordeling van krijgen.
eenschquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker nummer. Maar zo quiet is het nu ook weer niet.
Da's best relatief danquote:
Van mij krijgt een appel, meneer. Dat is best goed hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat ook schijt, SCHIJT irritant is, via mail dat gemekker hoe de ervaring bij desbetreffende instantie/bedrijf was. Van Velux kreeg ik al zo'n mail vóórdat het raam geplaatst is.
Sommige autoverkopers vragen om een 'rapportcijfer' via mail, omdat ze daar een beoordeling van krijgen.
Dat is een best plan. Zonnepanelen: Wist u dat onze firma uw panelen binnen 6 weken bij u kan installeren? Zal best, alleen belden ze na 2,5 maand eens op om te zeggen dat het te heet was om te installeren en het vakantie was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reageer dan alleen als het zwaar beroerd was.
Lucht soms wel op en ze vragen er immers zelf om...
Het was te heet om te bellen of te mailen. En het was vakantie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een best plan. Zonnepanelen: Wist u dat onze firma uw panelen binnen 6 weken bij u kan installeren? Zal best, alleen belden ze na 2,5 maand eens op om te zeggen dat het te heet was om te installeren en het vakantie was.
Of ze dat niet eerder door kunnen geven per mail of telefoon.
tekst is ook nog eens heel fraai.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit klinkt ook lekker. Mooi nummer voor 11, als hij die sessie gaat doen met blazers.
Hey Ok01!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef ok01 het volgende:
Inschakelen met Charles Bradley![]()
![]()
Hallo mensen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was te heet om te bellen of te mailen. En het was vakantie.
Goedenavond, ok01.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef ok01 het volgende:
![]()
Hallo mensen
Ik vroeg dus laatst een offerte op voor een zonnescherm. Later kreeg ik er eentje tweedehands aangeboden. 1/10 de prijs van de nieuwe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek genoeg zijn ze er met de offertes altijd als de kippen bij.
Ha ok01quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef ok01 het volgende:
![]()
Hallo mensen
Die zijn zo van wat nou vrijblijvend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vroeg dus laatst een offerte op voor een zonnescherm. Later kreeg ik er eentje tweedehands aangeboden. 1/10 de prijs van de nieuwe.
Kreeg overigens geen offerte maar wel een rekening.
Uhhuh
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:17 schreef knokkels het volgende:
* knokkels doet net alsof ie dood is
Ben het er ook niet heel erg mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zijn zo van wat nou vrijblijvend.Dat is nogal wat een tiende van de nieuwprijs. Markiezen vielen me ook vies tegen qua prijs.
Uh.. wachtquote:
quote:
Je ziet toch dat het echt isquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uh.. wacht
Dat is niet echt toch?
Ze komt van IJsland.. daar sneeuwt het soms..quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Peaceman, waarom had Björk een * achter de titel?
Ik heb geen idee of dat wettelijk wel mag. Je hebt nog geen product, dus hoe het dan zit met de bedenktijd en zo, kweenie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben het er ook niet heel erg mee eens![]()
Maar ja, ik vroeg een offerte, zij geven een rekening. Hmmmmmm ik weet het niet hoor maar volgens mij was ik aan het orienteren en had ik nog niet eens gezegd dat ik *wilde* bestellen.
Okeequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze komt van IJsland.. daar sneeuwt het soms..
kortom: geen idee
Nee hoor, zijn acteurs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uh.. wacht
Dat is niet echt toch?
Hij heeft nog niet eens Ja gezegd, dus van bedenktijd is geen sprake.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat wettelijk wel mag. Je hebt nog geen product, dus hoe het dan zit met de bedenktijd en zo, kweenie.
Ik gok van nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat wettelijk wel mag. Je hebt nog geen product, dus hoe het dan zit met de bedenktijd en zo, kweenie.
Sterker nog, ik vroeg om een offertequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens Ja gezegd, dus van bedenktijd is geen sprake.
Mogen ze er voor rekenen, dat jij weet? Of laat ik het zo zeggen, als ze het in hun 'kleine lettertjes' hebben staan, ben je dan tot betaling verplicht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens Ja gezegd, dus van bedenktijd is geen sprake.
Dat blijft een lekker en tijdloos nummer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Souvenir
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:28 schreef peaceman het volgende:
Mike & The Mechanics - The living years
Ik heb NU pas die rekening binnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mogen ze er voor rekenen, dat jij weet? Of laat ik het zo zeggen, als ze het in hun 'kleine lettertjes' hebben staan, ben je dan tot betaling verplicht.
Dat bedrijven een rekening sturen voor het opmaken van een offerte, bedoel je? Dat mag alleen als daar duidelijke afspraken over gemaakt zijn met de aanvrager van de offerte. Kleine lettertjes zijn niet genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mogen ze er voor rekenen, dat jij weet? Of laat ik het zo zeggen, als ze het in hun 'kleine lettertjes' hebben staan, ben je dan tot betaling verplicht.
Nee, die hele stap van de offerte is overgeslagen. Ik kreeg de rekening wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat bedrijven een rekening sturen voor het opmaken van een offerte, bedoel je? Dat mag alleen als daar duidelijke afspraken over gemaakt zijn met de aanvrager van de offerte. Kleine lettertjes zijn niet genoeg.
Lachend in de vuilnisbak ermee dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die hele stap van de offerte is overgeslagen. Ik kreeg de rekening wel.![]()
Uhuh okee dan
Gaat je iPod daar niet kapot van? Zo'n hele band, al die apparatuur op zo'n iPodquote:
Verrassend sterk, die dingen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat je iPod daar niet kapot van? Zo'n hele band, al die apparatuur op zo'n iPod
Ja, dat bedoelde ik, dank je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat bedrijven een rekening sturen voor het opmaken van een offerte, bedoel je? Dat mag alleen als daar duidelijke afspraken over gemaakt zijn met de aanvrager van de offerte. Kleine lettertjes zijn niet genoeg.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat je iPod daar niet kapot van? Zo'n hele band, al die apparatuur op zo'n iPod
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
Blancmange - Feel Me (extended version)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
Hoe de LP heette die ik van ze had weet ik niet meer, maar er was geen slecht nummer op te vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
ik ook, denk ik.. geen idee hoe ik er aan komquote:
Mange Tout, gok ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe de LP heette die ik van ze had weet ik niet meer, maar er was geen slecht nummer op te vinden.
Beetje maarquote:
Zie edit voor de cover van het album...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zou het kunnen zijn. Gewoon alleen maar ijzersterke tracks.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
It's only Lof. En Knolraap. En schorseneren. En prei.
Dat getij keert nooit meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind niet al zijn nummers leuk maar deze vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik niets mee, net als The Boss.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |