maar dan komt er een slotje op.quote:Op woensdag 21 november 2018 14:39 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou liever zien dat de discordleden hier een SC zouden vinden waar ze met elkaar praten of wat vaker een leuk topic hier openen,
Omwille van die lieden of de gebezigde woorden?quote:Op woensdag 21 november 2018 15:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
maar dan komt er een slotje op.
Soms het een, soms het ander, soms een combi.quote:Op woensdag 21 november 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omwille van die lieden of de gebezigde woorden?
S priateľským pozdravom Flip.
Tinychatquote:Op woensdag 21 november 2018 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zit wat in, ware het niet dat FOK! hiervoor een optionaliteit mist: buiten een chatomgeving biedt discord namelijk ook de mogelijkheid om voice te gaan. Dat is in principe ook wat de hilariteit geeft. FOK! is populair geworden vanwege de commentaar die wordt gegeven op livestreams, of dit nu Big Brother was of Serious Request of nu Utopia of op een heel ander vlak het WK of de eredivisie, livestreams geven activiteit aan FOK! en livestreams bevinden zich niet op FOK!
Wat de FOK! 3.0 discord anders maakt dan de verschillende andere discordgroepjes die ook FOK!gerelateerd zijn is dat hier daadwerkelijk voice wordt gegaan en dat levert soms hilariteit op en soms juist diepe gesprekken. Discord is nu voor ONZ wat tinychat vroeger was (herinnert u zich deze nog, nog nog nog...). Als FOK! nou de mogelijkheid biedt om binnen het platform van FOK! te livestreamen, sure, dan slik ik alle kritiek bij deze in, maar die functionaliteit biedt FOK! niet, dus moeten we wel gebruik maken van externe omgevingen. En zo'n topic biedt de perfecte mogelijkheid om mensen op te roepen voice te gaan of commentaar te leveren op wat er in voice gebeurd (zoals recent een Monopoly die tijdens zijn dienst bij een tankstation op voice stond en Duitse klanten over de vloer kreeg, hi - la - risch).
Bovendien, nogmaals, als externe kanalen zo'n bedreiging vormen dan zouden die scribble en isketchtopics en dergelijke ook op slot moeten, daarvoor geldt dezelfde redenering in mijn ogen. Die hebben immers ook een chatmogelijkheid (wat ik ervan begrijp).
Ik heb moeite om deze reactie te begrijpen, hoe bedoel je dat je de hilariteit niet terug ziet op FOK! ? Het komt op mij over alsof je wilt zeggen dat de doelpunten die gemaakt worden tijdens een voetbalwedstrijd niet op FOK! worden gemaakt en dat de livetopics daarom eigenlijk ook niet interessant zijn...quote:Op woensdag 21 november 2018 19:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tinychatdie was ik vergeten... Er zal vast meerwaarde zijn voor discord, maar dat soort hilariteit zie ik niet terug op FOK!. Het is vluchtig en relatief besloten. Zelfs het bespreken ervan blijft op discord.
Doelpunten worden hier op FOK! gewoon besproken. Dat hilarische Duitse klanten van mono stuk niet.quote:Op woensdag 21 november 2018 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb moeite om deze reactie te begrijpen, hoe bedoel je dat je de hilariteit niet terug ziet op FOK! ? Het komt op mij over alsof je wilt zeggen dat de doelpunten die gemaakt worden tijdens een voetbalwedstrijd niet op FOK! worden gemaakt en dat de livetopics daarom eigenlijk ook niet interessant zijn...
Vluchtig is het zeker, maar besloten niet, iedereen kan op de invite reageren die in het topic staat, we vragen alleen dat je ook je username in het kanaal gebruikt. Ja, als je daarover moeilijk gaat doen, dan ben je waarschijnlijk een troll die we niet binnen willen hebben. Ook willen we graag activiteit van de mensen die aanwezig zijn, dus als je niet echt actief bent kun je gekickt worden, lijkt me meer dan logisch.
Vooralsnog vind ik je argumenten eerder gebaseerd op een dystopische visie op hetgeen wat de relatie tussen FOK! en Discord zou betekenen dan op een weloverwogen redenatie.
Relax gapquote:Op donderdag 22 november 2018 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en nu gaan we zelfs berichten verwijderen als er een mention naar discord in staatJoe!
die discord kanalen hebben hier alleen nog maar ellende opgeleverd omdat ze louter gebruikt worden om zaken die op fok niet zijn toegestaan toch te doen. En dan hier op fok erover gniffelen met z'n allenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en nu gaan we zelfs berichten verwijderen als er een mention naar discord in staatJoe!
Ik heb je nog nooit zien aanschuiven, waar baseer je dit op?quote:Op vrijdag 23 november 2018 06:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die discord kanalen hebben hier alleen nog maar ellende opgeleverd omdat ze louter gebruikt worden om zaken die op fok niet zijn toegestaan toch te doen. En dan hier op fok erover gniffelen met z'n allen
Als je zo nodig een discord groepje wilt maken doe dat dan volledig buiten fok om
Heb geen rechten om het te bekijken ...quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:38 schreef devzero het volgende:
Kan deze weer terug naar ONZ?
http://forum.fok.nl/topic/2470548
Was even weg. Heeft murp het gefixed? Was een trigger happy mod in het DTS spel die iets te graag met knopjes speelde.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb geen rechten om het te bekijken ...
https://www.ishetalvrijdag.nlquote:Op donderdag 6 december 2018 13:41 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdag lesbische tiener, bier en tettentopic #2
Waarom dicht?
smegquote:Op donderdag 6 december 2018 13:41 schreef smegmanus het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdag lesbische tiener, bier en tettentopic #2
Waarom dicht?
Beter stuur je pikante pics om dit gemis te compenseren.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter stuur je pikante pics om dit gemis te compenseren.
Haha loserquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 11:43 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De hele zaak is nog best een gevoelig onderwerp, en grappen erover maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal ongepast en smakeloos.
Stel je voor dat je onironisch een 4 maanden oude post quote om een mislukte crewbash te doenquote:
HAAAAHAAATJESquote:Op donderdag 13 december 2018 12:37 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Stel je voor dat je onironisch een 4 maanden oude post quote om een mislukte crewbash te doen
tl:dr;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |