abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183285464
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:39 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou liever zien dat de discordleden hier een SC zouden vinden waar ze met elkaar praten of wat vaker een leuk topic hier openen,
maar dan komt er een slotje op.
  woensdag 21 november 2018 @ 15:30:15 #152
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_183285539
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

maar dan komt er een slotje op.
Omwille van die lieden of de gebezigde woorden?

S priateľským pozdravom Flip.
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn
pi_183286017
quote:
16s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Omwille van die lieden of de gebezigde woorden?

S priateľským pozdravom Flip.
Soms het een, soms het ander, soms een combi.
  Forum Admin woensdag 21 november 2018 @ 19:02:39 #154
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183289223
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Daar zit wat in, ware het niet dat FOK! hiervoor een optionaliteit mist: buiten een chatomgeving biedt discord namelijk ook de mogelijkheid om voice te gaan. Dat is in principe ook wat de hilariteit geeft. FOK! is populair geworden vanwege de commentaar die wordt gegeven op livestreams, of dit nu Big Brother was of Serious Request of nu Utopia of op een heel ander vlak het WK of de eredivisie, livestreams geven activiteit aan FOK! en livestreams bevinden zich niet op FOK!

Wat de FOK! 3.0 discord anders maakt dan de verschillende andere discordgroepjes die ook FOK!gerelateerd zijn is dat hier daadwerkelijk voice wordt gegaan en dat levert soms hilariteit op en soms juist diepe gesprekken. Discord is nu voor ONZ wat tinychat vroeger was (herinnert u zich deze nog, nog nog nog...). Als FOK! nou de mogelijkheid biedt om binnen het platform van FOK! te livestreamen, sure, dan slik ik alle kritiek bij deze in, maar die functionaliteit biedt FOK! niet, dus moeten we wel gebruik maken van externe omgevingen. En zo'n topic biedt de perfecte mogelijkheid om mensen op te roepen voice te gaan of commentaar te leveren op wat er in voice gebeurd (zoals recent een Monopoly die tijdens zijn dienst bij een tankstation op voice stond en Duitse klanten over de vloer kreeg, hi - la - risch).

Bovendien, nogmaals, als externe kanalen zo'n bedreiging vormen dan zouden die scribble en isketchtopics en dergelijke ook op slot moeten, daarvoor geldt dezelfde redenering in mijn ogen. Die hebben immers ook een chatmogelijkheid (wat ik ervan begrijp).
Tinychat :') die was ik vergeten... Er zal vast meerwaarde zijn voor discord, maar dat soort hilariteit zie ik niet terug op FOK!. Het is vluchtig en relatief besloten. Zelfs het bespreken ervan blijft op discord.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_183294537
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:02 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Tinychat :') die was ik vergeten... Er zal vast meerwaarde zijn voor discord, maar dat soort hilariteit zie ik niet terug op FOK!. Het is vluchtig en relatief besloten. Zelfs het bespreken ervan blijft op discord.
Ik heb moeite om deze reactie te begrijpen, hoe bedoel je dat je de hilariteit niet terug ziet op FOK! ? Het komt op mij over alsof je wilt zeggen dat de doelpunten die gemaakt worden tijdens een voetbalwedstrijd niet op FOK! worden gemaakt en dat de livetopics daarom eigenlijk ook niet interessant zijn...

Vluchtig is het zeker, maar besloten niet, iedereen kan op de invite reageren die in het topic staat, we vragen alleen dat je ook je username in het kanaal gebruikt. Ja, als je daarover moeilijk gaat doen, dan ben je waarschijnlijk een troll die we niet binnen willen hebben. Ook willen we graag activiteit van de mensen die aanwezig zijn, dus als je niet echt actief bent kun je gekickt worden, lijkt me meer dan logisch.

Vooralsnog vind ik je argumenten eerder gebaseerd op een dystopische visie op hetgeen wat de relatie tussen FOK! en Discord zou betekenen dan op een weloverwogen redenatie.
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
  KLB - Grootste betweter 2018 woensdag 21 november 2018 @ 22:28:51 #156
392219 Guus_Geluk7
guus_pech6
pi_183294804
Sws was het vorige topic geopend in 20fucking16. Als die shit in het verleden zo problematisch was, waarom is het dan nu pas dicht?
  Forum Admin donderdag 22 november 2018 @ 12:25:35 #157
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183302061
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb moeite om deze reactie te begrijpen, hoe bedoel je dat je de hilariteit niet terug ziet op FOK! ? Het komt op mij over alsof je wilt zeggen dat de doelpunten die gemaakt worden tijdens een voetbalwedstrijd niet op FOK! worden gemaakt en dat de livetopics daarom eigenlijk ook niet interessant zijn...

Vluchtig is het zeker, maar besloten niet, iedereen kan op de invite reageren die in het topic staat, we vragen alleen dat je ook je username in het kanaal gebruikt. Ja, als je daarover moeilijk gaat doen, dan ben je waarschijnlijk een troll die we niet binnen willen hebben. Ook willen we graag activiteit van de mensen die aanwezig zijn, dus als je niet echt actief bent kun je gekickt worden, lijkt me meer dan logisch.

Vooralsnog vind ik je argumenten eerder gebaseerd op een dystopische visie op hetgeen wat de relatie tussen FOK! en Discord zou betekenen dan op een weloverwogen redenatie.
Doelpunten worden hier op FOK! gewoon besproken. Dat hilarische Duitse klanten van mono stuk niet.

Ik zie het discordkanaal hier in ONZ weinig brengen, maar wel komen halen.

Verder hanteren jullie kennelijk je eigen set aan regels die verbonden zijn aan het gebruik van jullie discordkanaal. Met een eigen soort van toegangsbeleid. Maar dan wel onder de naam/vlag van FOK!. En dat werkt juist een dystopie in de hand.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 22 november 2018 @ 13:42:59 #158
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_183303299
Wat zou de meerwaarde voor ONZ zijn dan?
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn
pi_183304149
Toch jammer dat FOK! op dit vlak ook weer staat voor achteruitgang in plaats van dat we naar voorem gaan. Maargoed, ik leg me er bij neer en heb als vervanging dan maar een FOK! IRC topic aangemaakt, want dat is kennelijk de soort omgeving die meer past bij de stilstand.
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_183306167
Oh, en nu gaan we zelfs berichten verwijderen als er een mention naar discord in staat :') Joe!
pi_183315833
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en nu gaan we zelfs berichten verwijderen als er een mention naar discord in staat :') Joe!
Relax gap
pi_183317681
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
die discord kanalen hebben hier alleen nog maar ellende opgeleverd omdat ze louter gebruikt worden om zaken die op fok niet zijn toegestaan toch te doen. En dan hier op fok erover gniffelen met z'n allen

Als je zo nodig een discord groepje wilt maken doe dat dan volledig buiten fok om
Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha CK rare imbeciel
pi_183322782
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 06:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

die discord kanalen hebben hier alleen nog maar ellende opgeleverd omdat ze louter gebruikt worden om zaken die op fok niet zijn toegestaan toch te doen. En dan hier op fok erover gniffelen met z'n allen

Als je zo nodig een discord groepje wilt maken doe dat dan volledig buiten fok om
Ik heb je nog nooit zien aanschuiven, waar baseer je dit op?
pi_183329269
Kan deze weer terug naar ONZ?

http://forum.fok.nl/topic/2470548
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 21:20:38 #165
279246 crew  HeaN82
(PAINT) ......................
pi_183332304
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2018 18:38 schreef devzero het volgende:
Kan deze weer terug naar ONZ?

http://forum.fok.nl/topic/2470548
Heb geen rechten om het te bekijken ...
pi_183335523
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2018 21:20 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Heb geen rechten om het te bekijken ...
Was even weg. Heeft murp het gefixed? Was een trigger happy mod in het DTS spel die iets te graag met knopjes speelde.
pi_183566092
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje hitler.
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 23:09:52 #169
279246 crew  HeaN82
(PAINT) ......................
pi_183602043
quote:
Beter stuur je pikante pics om dit gemis te compenseren.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje hitler.
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 11:38:45 #171
306837 crew  Flippiee
pi_183602915
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2018 10:44 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Beter stuur je pikante pics om dit gemis te compenseren.
;)
Op zondag 13 januari 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:waar wij zijn is het een FEEstje
  woensdag 12 december 2018 @ 22:19:21 #172
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_183691624
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:43 schreef PartyHard het volgende:

[..]

De hele zaak is nog best een gevoelig onderwerp, en grappen erover maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal ongepast en smakeloos.
Haha loser

Met je gevoelens :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 12:37:26 #173
415725 crew  PartyHard
Haat harde feestjes
pi_183701303
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:19 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Haha loser

Met je gevoelens :')
Stel je voor dat je onironisch een 4 maanden oude post quote om een mislukte crewbash te doen

tl:dr; :')
Op donderdag 27 december 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
Kijk, aan deze man zie je dat hij verstand van zaken heeft!
pi_183706284
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:37 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Stel je voor dat je onironisch een 4 maanden oude post quote om een mislukte crewbash te doen

tl:dr; :')
HAAAAHAAATJES

zo is het ouwe vleermuis

:B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_183718697
Kan het Skribbltopic een reeks worden?
AFCA!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: