Nog geen dag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:29 schreef ietjefietje het volgende:
Hoelang zat er eigenlijk tussen de vermissing van Nicky en de vonds van zijn lichaam?
Ik kan dat niet in de OP vinden.
Gedetailleerde vragen stellen omtrent de achtergrond en omstandigheden van dat delict om na te gaan of er wellicht een connectie naar de zaak NV gelegd zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je bedoelde met doorvragen, niet wat je niet zou doen.
Tijdens een getuigenverhoor, dus dat is niet tijdens een gesprekje op een terras met mede-scout Peters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er staat:
"De Simpelveldenaar vertelde toen dat hij in 1985 was verhoord over een zedendelict met kinderen en dat hij daarna in behandeling was gegaan bij de Riagg."
Meer is het niet. Daar kun je niets mee verder.
De elfjarige Nicky Verstappen werd op dinsdag 11 augustus dood aangetroffen op de Brunssummerheide. De jongen uit Heibloem was sinds de ochtend van de dag ervoor vermist. Het lichaam van Nicky Verstappen werd rond 21:00 uur gevonden tijdens een massale zoekactie waaraan behalve politie en brandweer ook Afcent-militairen en vele inwoners van Heibloem meededen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:29 schreef ietjefietje het volgende:
Hoelang zat er eigenlijk tussen de vermissing van Nicky en de vonds van zijn lichaam?
Source: dude, trust mequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Geloof me nou, die man is echt al lang dood.
Precies, er is geen reden om aan te nemen dat ze niet andere vragen hebben gesteld. Maar op een gegeven moment houdt het op natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Gedetailleerde vragen stellen omtrent de achtergrond en omstandigheden van dat delict om na te gaan of er wellicht een connectie naar de zaak NV gelegd zou kunnen worden.
Overigens ben ik het eens met de observatie dat wij niet kunnen achterhalen obv een krantenbericht of dat gebeurd is niet.
Ik heb ook geen wereldschokkend punt hoor, dat - dat ze meer hebben. En dat ze dat aan de goede verstaander hebben laten horen. Verder niks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:28 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. En het zou kunnen.
Alleen ik zie nu het belang ervan niet in. Ik begrijp nog steeds niet goed waar je heen wil.
Dat er wellicht meer bewijzen zijn? Ja. Dat zou kunnen.
Eerst Jos maar eens vinden en kijken wat hij te vertellen heeft.
Er zijn nog meer DNA sporen aangetroffen op Nicky dat vind ik ook interessant. En daar lees je nu niets meer over.
Bedanktquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef NoXia het volgende:
[..]
De elfjarige Nicky Verstappen werd op dinsdag 11 augustus dood aangetroffen op de Brunssummerheide. De jongen uit Heibloem was sinds de ochtend van de dag ervoor vermist. Het lichaam van Nicky Verstappen werd rond 21:00 uur gevonden tijdens een massale zoekactie waaraan behalve politie en brandweer ook Afcent-militairen en vele inwoners van Heibloem meededen.
Dit soort onzinnige speculaties zijn vervelend en voegen niets toe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Broscience.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Old Crow is niet meer dan een schuurtje boven op een berg (heb er koffie gedronken samen met nu overleden Erik Verzandvoort). Dat is geen adres. Waarschijnlijk omdat ie toch voornamelijk op die berg zou zijn heeft ie zijn eigen adres opgegeven, zijn moeder was al terminaal. Maar mogelijk heeft het inderdaad ook wel te maken gehad dat hij meer onder de radar wilde blijven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, had hij zich daar in moeten schrijven.... maar dat zal wel niet mogelijk zijn geweest.
Als hij slim was geweest dan had hij dat veel eerder gedaan, nu is het vooral een vlucht op het laatste moment geweest.
Ik verwacht zelfs dat zijn inschrijving in Veendam is geweest om of aan de oproep te ontkomen of omdat hij dacht dat de politie de moeite niet zou nemen helemaal van Limburg naar Veendam te reizen om te vragen waarom hij niet was komen opdagen voor het verwantschapsonderzoek.
Peter heeft het in z'n tweet over 27 april. Dat betreft login op zijn geocache account.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:29 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Was dus gewoon meneer van het padje af. Lekkere scoop hoor Peter
Zouden die andere sporen niet zijn van de kinderen in dezelfde tent....lekker stoeien voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wereldschokkend punt hoor, dat - dat ze meer hebben. En dat ze dat aan de goede verstaander hebben laten horen. Verder niks.
Om die andere sporen gaan ze door met het onderzoek.
Vermist sinds de ochtend van 10 augustus, gevonden om 21.00 uur op 11 augustus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:29 schreef ietjefietje het volgende:
Ah. Okay! Dan begrijpen we elkaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wereldschokkend punt hoor, dat - dat ze meer hebben. En dat ze dat aan de goede verstaander hebben laten horen. Verder niks.
Om die andere sporen gaan ze door met het onderzoek.
Fok!ster gespot!twitter:BlomAnky twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 13:34:18@PeterRdeV Was ik maar in 1998 rechercheur geweest toen hadden ze Jos Brech al in het vizier als pedofiel zat bij scouting en kon doorgaan met zijn praktijken toen konden ze hem al stoppen wat is dat toch met jou je hand boven pedofielen te houden en nu nep janken reageer retweet
Voor de duidelijkheid; meerdere mensen van dat Duitse forum zijn in de afgelopen maanden al door de politie gecontacteerd. Eén schrijft dat hij als getuige is gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Misschien moet Peter gewoon niet elke scheet melden, maar het gewoon doorspelen aan de politie die het verder uit kan zoeken? Ik weet het, zijn ego zal daar te groot voor zijn, maar door zaken meteen op Twitter te gooien zonder dat het uitgezocht wordt zal hij het onderzoek meer in de weg zitten dan er aan bijdragen.
Ga ik toevoegenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vermist sinds de ochtend van 10 augustus, gevonden om 21.00 uur op 11 augustus.
Maar het is misschien wel handig om de links naar de site van de politie in deze zaak en de wikipagina over de zaak eindelijk eens in de OP te zetten:
politie:
https://www.politie.nl/ge(...)stappen/de-zaak.html
wikipagina:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Nicky_Verstappen
En Peterrrrrrrrrr heeft vast ook wel ergens een dossier Verstappen.
True, ware het niet dat een van de rechercheurs het genoeg vond om - waarschijnlijk buiten alle vigerende gedragsregels om (weet iemand dat - of politie elkaar prive mag tippen? Komt me vreemd voor) een collega te tippen, die in een daaropvolgend gesprek met Brech op relevante info stuit (zijn “voorkeur”) waar op het eerste oog niks mee gebeurd lijkt te zijn (maar kan goed dat men daar in stilte op door gerechercheerd heeft, maar gezien de nogal knullige reactie van de politie op het krantenartikel uit 85 vrees ik daarvoor)...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Precies, er is geen reden om aan te nemen dat ze niet andere vragen hebben gesteld. Maar op een gegeven moment houdt het op natuurlijk.
Die tweet, wat bezielt mensenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 13:35 schreef NoXia het volgende:
Fok!ster gespot!twitter:BlomAnky twitterde op vrijdag 24-08-2018 om 13:34:18@PeterRdeV Was ik maar in 1998 rechercheur geweest toen hadden ze Jos Brech al in het vizier als pedofiel zat bij scouting en kon doorgaan met zijn praktijken toen konden ze hem al stoppen wat is dat toch met jou je hand boven pedofielen te houden en nu nep janken reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |