abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181400848
Gewoon toestaan. Wel afstand laten doen van elke vorm van hulp tenzij ze betalen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181400858
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:53 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Religie is de kanker van de wereld.
Duimpje omhoog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage donderdag 23 augustus 2018 @ 16:07:02 #78
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181400864
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Precies het in levensgevaar brengen van andere kinderen zou geen vrijwillige keuze moeten zijn. Dat is het nu klaarblijkelijk wel. Vroeger was deze discussie niet nodig naast een klein groepje religekkies maar nu leven we in een post fact World waar de aarde weer plat is, klimaatverandering niet bestaat, en we met alle geweld semi uitgeroeide ziektes proberen terug te krijgen... Gelukkig zijn we tegenwoordig allemaal hoger opgeleid en weten we alles beter.
Helemaal met je eens.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181401260
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:15 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Met scholen krijg je dan wel een heel vervelend probleempje met de leerplichtwet. Je moet verplicht naar school, maar dat kan niet als je op alle scholen geweigerd wordt.
Dus vaccineer je.

Of maak je geen kinderen.
Of flikker je op naar de bible belt.

/care. Als je maar heel ver weg blijft van kinderen van verstandige ouders.
pi_181401280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:22 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dus vaccineer je.

Of maak je geen kinderen.
Of flikker je op naar de bible belt.

/care. Als je maar heel ver weg blijft van kinderen van verstandige ouders.
Daar ben ik het mee eens. Maar vertel nu eens hoe je dat wettelijk in gaat kleden om dat mensen te verplichten?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Redactie Frontpage donderdag 23 augustus 2018 @ 16:26:50 #81
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181401369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar vertel nu eens hoe je dat wettelijk in gaat kleden om dat mensen te verplichten?
Volgens mij gaat verplichten nooit lukken, je kan wel financiële consequenties opleggen. Denk dan aan:
a) bij het optreden van een ziekte waarvoor gevaccinneerd had kunnen worden de zorgkosten uit eigen zak betalen. Hetzelfde geldt voor aandoeningen die het resultaat zijn van een dergelijke ziekte (denk bijvoorbeeld aan verlamming door polio);
b) geweigerd worden bij KDV (wettelijk verplichte weigering);
c) geen kinderbijslag.

En zo zijn er nog wel wat te verzinnen denk ik.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181401427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:26 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Volgens mij gaat verplichten nooit lukken, je kan wel financiële consequenties opleggen. Denk dan aan :
a) bij het optreden van een ziekte waarvoor gevaccinneerd had kunnen worden de zorgkosten uit eigen zak betalen;
b) geweigerd worden bij KDV (wettelijk verplichte weigering);
c) geen kinderbijslag.

En zo zijn er nog wel wat te verzinnen denk ik.
a) en b) kan ik me nog wel in vinden, c) vind ik net iets te ver gaan.

Maar belangrijker vind ik de vraag hoe je andere kinderen kunt beschermen tegen deze oningeenten?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Frontpage donderdag 23 augustus 2018 @ 16:32:38 #83
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181401499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

a) en b) kan ik me nog wel in vinden, c) vind ik net iets te ver gaan.

Maar belangrijker vind ik de vraag hoe je andere kinderen kunt beschermen tegen deze oningeenten?
c) wordt in Australië al toegepast, de vaccinatiegraad schiet daar nu omhoog.

Wat betreft het beschermen: daarvoor is die KDV maatregel. Je kan moeilijk niet ingeënte kinderen een soort van Jodenster laten dragen zodat je er met een wijde cirkel omheen kan lopen op straat of in winkels.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:40:56 #84
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181401674
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef wollah het volgende:

[..]

Meestal onterecht idd maar in dit geval niet natuurlijk. Veel religieuzen zijn nu tegen vaccinaties
In dit geval ook want Klaas Dijkhoff had het specifiek over de hoogopgeleide millenial zweefteefjes die hun anti-vaxx nieuws van Facebook halen, niet over fanatieke moslims of zwartekousen christenen.
pi_181401681
Slimme politiek van Dijkhof, ff makkelijk de aandacht afleiden van het het dividend debacle.

TRAP ER NIET IN !!!!!!!
pi_181401715
Je kunt die anti vaccinatie moedertje niet verplichten om Vlinder of Splinter te laten vaccineren wat je wel kunt doen is zulke mensen buiten de maatschappij te houden te beginnen met het schrappen van het BSN nummer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181401760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:43 schreef vipergts het volgende:
Je kunt die anti vaccinatie moedertje niet verplichten om Vlinder of Splinter te laten vaccineren wat je wel kunt doen is zulke mensen buiten de maatschappij te houden te beginnen met het schrappen van het BSN nummer.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181401778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ouders die niet laten inenten ook geen toegang tot medische zorg meer geven.
Exact: Als ze er zo op tegen zijn voor hun kinderen... maar zelf wel gebruik makes van: Hoe zo hypocriet!
pi_181401852
Groot voorstander van vaccinatie. Maar dit is wel een paardenmiddel die niet tot de risico's in verhouding staat. Wat is het risico? In andere landen met een vaccinatiegraad die vele malen lager ligt zijn er incidenteel uitbraken met bijvoorbeeld 17 doden. Bepaalde basale rechten zoals lichamelijke integriteit vind ik zwaarder wegen. We leven hier niet in China, maar als het aan D66 en VVD ligt geven we wel steeds meer van onze vrijheden op. De door de Tweede- en Eerste Kamer gejaste donorwet was al een pijnlijke klap en een aanval op de lichamelijke integriteit van de burgers, maar de lichamelijke integriteit mag blijkbaar helemaal kapot. Het verbaasd mij niets meer, de stem op D66 en VVD gaat er voor mij dan ook nooit meer komen.

Heel veel mensen die af zitten te geven op religie, terwijl het vermoedelijk hoofdzakelijk een deel van de SGP-achterban betreft, de bevindelijk protestantse hoek. Daarnaast een veelvoudig aantal aan andere personen die niet vaccineren vanwege andere motieven.
pi_181401866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:41 schreef Klepper272 het volgende:
Slimme politiek van Dijkhof, ff makkelijk de aandacht afleiden van het het dividend debacle.

TRAP ER NIET IN !!!!!!!
De gevolgen van deze achterlijke trend zijn veel groter dan het afschaffen van die belasting.
pi_181401950
Ik zou ook wel voor een vaccinatieplicht zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181401978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De gevolgen van deze achterlijke trend zijn veel groter dan het afschaffen van die belasting.
Bron ?
Gaat dat meer dan 2 miljard kosten ?
pi_181402016
Dus de VVD wil vaccinatie verplichten. Tot zover het liberalisme van de VVD...
pi_181402101
Ik denk niet dat er een wettelijke verplichting gaat komen, maar dat hij erover praat, is natuurlijk een grote knuppel die het hoenderhok in wordt geslingerd. De discussie komt weer op gang en meer fatsoenlijke en correcte informatie wordt gedeeld, waardoor mensen die hun kinderen niet vaccineren omdat ze twijfelen toch maar gaan zeggen "nou, vooruit dan maar", en hun kinderen wél gaan vaccineren.
En mocht de "dreiging" tot een verplichting niet helpen, dan kan de verplichting zelf er alsnog komen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181402146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:54 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Bron ?
Gaat dat meer dan 2 miljard kosten ?
Kinderen die voor het leven verlamd zijn, ouders die een tijdje niet meer kunnen werken vanwege een ziek of dood kind en dode kinderen die later niet kunnen produceren kosten aardig wat hoor.

Dat is nog afgezien van het grote menselijk leed waar geen euroteken bij staat als deze ziektes weer terugkomen.
pi_181402184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:45 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Ik denk dat Merel het anti vaccinatie moedertje vrij vlot bijdraait als ze die keuze krijgt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
pi_181402200
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk niet dat er een wettelijke verplichting gaat komen, maar dat hij erover praat, is natuurlijk een grote knuppel die het hoenderhok in wordt geslingerd. De discussie komt weer op gang en meer fatsoenlijke en correcte informatie wordt gedeeld, waardoor mensen die hun kinderen niet vaccineren omdat ze twijfelen toch maar gaan zeggen "nou, vooruit dan maar", en hun kinderen wél gaan vaccineren.
En mocht de "dreiging" tot een verplichting niet helpen, dan kan de verplichting zelf er alsnog komen.
Of het tegenovergestelde. Moslims krijgen in Nederland ook al jaren bagger over zich heen vanwege de barbaarse en achterlijke kanten van hun religie. De reactie was niet minder religieus worden, maar juist meer.
pi_181402229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Korten op sociale voorzieningen of extra belasting die je niet kan terugvragen. Dat laatste gebeurt geloof ik in Australië of ergens.
1 + 1 = blauw
pi_181402284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Of het tegenovergestelde. Moslims krijgen in Nederland ook al jaren bagger over zich heen vanwege de barbaarse en achterlijke kanten van hun religie. De reactie was niet minder religieus worden, maar juist meer.
Dat zeg ik:
quote:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181402290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:04 schreef westwoodblvd het volgende:
We hebben ook nog een grondwet die stelt dat iedereen zelf over zijn/haar lichaam beschikt. Vraag me af of dit wel zomaar kan.
Donorwet mocht ook. We hebben geen grondwettelijk/constitutioneel hof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')