abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181390905

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 23 augustus 2018 @ 06:20:42 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181390976
De morgenstront bedoel je zeker :(
Goedemorgen :W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181391091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
_O-

Goedemorgen Oscar en livelink. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_181391317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
Jij schijt 's ochtends je bed vol? :o of 1 van je kinderen?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:00:44 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181391369
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 07:52 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Jij schijt 's ochtends je bed vol? :o of 1 van je kinderen?
Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181391384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.
In dat geval... sterkte. :{
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:03:52 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:00 schreef livelink het volgende:

[..]

-O- dat is heel vervelend

c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_181391405
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:03 schreef just me het volgende:

[..]

-O- dat is heel vervelend

c_/ goedemorgen c_/
Goedemorgen. :W
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:06:38 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391407
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:06 schreef Melting het volgende:

[..]

Beetje aan het genieten van de rust in je vakantie ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391418
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:06 schreef just me het volgende:

[..]

Beetje aan het genieten van de rust in je vakantie ?
:Y
Heerlijk. Heb al 3 dagen niets gedaan. *O*

Zo meteen richting Amsterdam. Niets bijzonders doen, maar gewoon even eruit. :s)
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:11:09 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391438
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:07 schreef Melting het volgende:

[..]

Heerlijk. Heb al 3 dagen niets gedaan. *O*

Zo meteen richting Amsterdam. Niets bijzonders doen, maar gewoon even eruit. :s)
Goed bezig jij :Y

Ik ga zo naar Leiden om daar nog even te helpen :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391442
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:12:24 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391446
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef brother52 het volgende:
:W goedemorgen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391449
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:11 schreef just me het volgende:

[..]

Goed bezig jij :Y

Ik ga zo naar Leiden om daar nog even te helpen :)
Laatste dagje zeker?
Succes met klussen/de kabouter bezig houden. :P
Ain't it funny how it is
pi_181391452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef brother52 het volgende:
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:14:18 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391469
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef Melting het volgende:

[..]

Laatste dagje zeker?
Succes met klussen/de kabouter bezig houden. :P
Morgen is de grote verhuisdag en dan komt daarna kabouter 3.0 hier logeren en zaterdagmiddag komt kabouter 1.0 logeren, daarna een rustig weekje, heb ik dan wel verdiend :)

btw ik heb cafca al een tijdje niet meer gezien hier, die moet toch wel terug zijn van vakantie :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391495
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:14 schreef just me het volgende:

[..]

Morgen is de grote verhuisdag en dan komt daarna kabouter 3.0 hier logeren en zaterdagmiddag komt kabouter 1.0 logeren, daarna een rustig weekje, heb ik dan wel verdiend :)

btw ik heb cafca al een tijdje niet meer gezien hier, die moet toch wel terug zijn van vakantie :D
Daar ben je wel aan toe dan. :D

cafca heeft al een tijdje niets meer gepost op Fok!. Die is gewoon aan het genieten van zijn extra lange vakantie, neem ik aan.
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:17:20 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391500
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:16 schreef Melting het volgende:

[..]

Daar ben je wel aan toe dan. :D

cafca heeft al een tijdje niets meer gepost op Fok!. Die is gewoon aan het genieten van zijn extra lange vakantie, neem ik aan.
:W fijne dag allemaal
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391508
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:17 schreef just me het volgende:

[..]

:W fijne dag allemaal
Ben er ook weg van.
Fijne dag. :W
Ain't it funny how it is
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:18:58 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_181391511

En een fijne dag allemaal. Ook voor livelink :*

Ik ga werken en ben vandaag pas om 18:30 uur thuis.
Make love, not war ☮
pi_181391622
Goeiemorgennnn *O*
pi_181391768
Goedemorgen dames. :P

Apparatuur afstoffen in het draaihok vandaag, updaten en eens zien of dan alles nog werkt. c_/
L2B's Mixcloud
pi_181391880
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181396067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen dames. :P

Apparatuur afstoffen in het draaihok vandaag, updaten en eens zien of dan alles nog werkt. c_/
En dan draaien vanavond? :D
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:50:23 #26
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181396273
Broodje gyros met tzatziki :9
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181396449
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:41 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

En dan draaien vanavond? :D
Ja hopelijk. Linux gaat 'm niet meer worden en Win 10 staat de hele ochtend al updates te installeren. Alles werkte wel, maar nu nog afwachten tot na de updates. :9
L2B's Mixcloud
pi_181397909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Broodje gyros met tzatziki :9
Amai, lekker stinken dan :P
pi_181398279
Goeiemorgen. c_/
Sterkte, livelink.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181400425
Het werkt.
L2B's Mixcloud
pi_181400585
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:50 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^
Na de updates van Win 10 waren wel de instellingen van Mixxx weer weg, maar het doet 't. En je mic ook. :P
L2B's Mixcloud
pi_181400738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Na de updates van Win 10 waren wel de instellingen van Mixxx weer weg, maar het doet 't. En je mic ook. :P
*O* Beter!
pi_181401731
Ja die microfoon en mixer had ik een paar dagen geleden ook nog aan iemand anders aangeraden. Die wil gaan vloggen. Op straat is een cameraatje met een eenvoudige microfoon (zoals een Takstar SGC-598) gewoon voldoende, maar haar kennende wil ze ook gaan zingen enzo. :)

_O- Nu wordt het waarschijnlijk een iPhone X! _O-
pi_181401823
Vloggen, wat een sneuheid is dat
pi_181401961
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergste is nog dat men er goed geld mee kan verdienen :r

Kijk, is het nou ECHT iets goeds, prima, maar nee, het is vaak paupervolk dat pauperdingen doet en ander paupervolk dat dat geweldig vindt :r
pi_181401963
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet er ook niks van hebben. :N
pi_181401983
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ergste is nog dat men er goed geld mee kan verdienen :r

Kijk, is het nou ECHT iets goeds, prima, maar nee, het is vaak paupervolk dat pauperdingen doet en ander paupervolk dat dat geweldig vindt :r
Tja en kijk die treitervlogger nu eens. Zijn bedje is gespreid voor z'n toekomst.
Van kansloze aso-lul die mensen het leven zuur maakt naar een celebrity met goed inkomen.
pi_181402211
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja en kijk die treitervlogger nu eens. Zijn bedje is gespreid voor z'n toekomst.
Van kansloze aso-lul die mensen het leven zuur maakt naar een celebrity met goed inkomen.
Hij heeft wat voor het AD gedaan en heeft een contract getekend bij een of ander hiphoplabel, waar nog niks van is verschenen. Dus een goed inkomen zal hij niet hebben.
Hij heeft ook gezegd dat zijn excuses destijds nep waren en is kennelijk de studio van QMusic uitgegooid omdat hij te laat was en al 2 keer niet was komen opdagen bij eerdere afspraken.
Dat gastje kan wellicht een jaartje teren op die bijnaam, maar daarna wordt hij echt niet meer voor interviews, programma's e.d. gevraagd (en krijgt daar dus ook geen geld voor).

Dat gezegd hebbende: vloggers zijn natuurlijk dieptriest. Het is triest dat men daarvan kan leven.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181402244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij heeft wat voor het AD gedaan en heeft een contract getekend bij een of ander hiphoplabel, waar nog niks van is verschenen. Dus een goed inkomen zal hij niet hebben.
Hij heeft ook gezegd dat zijn excuses destijds nep waren en is kennelijk de studio van QMusic uitgegooid omdat hij te laat was en al 2 keer niet was komen opdagen bij eerdere afspraken.
Dat gastje kan wellicht een jaartje teren op die bijnaam, maar daarna wordt hij echt niet meer voor interviews, programma's e.d. gevraagd (en krijgt daar dus ook geen geld voor).

Dat gezegd hebbende: vloggers zijn natuurlijk dieptriest. Het is triest dat men daarvan kan leven.
_O- Zo dan! Hij verkloot het dus duidelijk voor zichzelf! :D ^O^
pi_181402277
En @ triestheid: tja blijkbaar zijn er wel mensen die het interessant vinden. Als je zo rijk kunt worden à la PewDiePie; prima toch? :)
pi_181402309
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:07 schreef ToT het volgende:
En @ triestheid: tja blijkbaar zijn er wel mensen die het interessant vinden. Als je zo rijk kunt worden à la PewDiePie; prima toch? :)
Oh, ik neem het die vloggers niet kwalijk. Die springen in een gat in de markt. Het is heel slim.
Maar dat neemt niet weg dat ik het dieptriest vind :)
pi_181402401
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Oh, ik neem het die vloggers niet kwalijk. Die springen in een gat in de markt. Het is heel slim.
Maar dat neemt niet weg dat ik het dieptriest vind :)
Whehe, snap ik! :P
Maar toch; blijkbaar doen dat soort lui toch wel iets goeds. :)
Op Youtube zijn er sowieso ook genoeg channels met leuke inhoud van amateurs met een camera die zich druk maken om iets anders wat er op Youtube is, of over feminisme, immigratie, of die reviews maken van spullen die ze gekocht hebben of plaatsen waar ze naar toe gaan enz.
Kan best interessant zijn! :Y
pi_181402479
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:06 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo dan! Hij verkloot het dus duidelijk voor zichzelf! :D ^O^
had je anders verwacht? Dom en arrogant, dat loopt uiteindelijk vanzelf spaak.

Maar al die vlogsters die een filmpje van minstens een kwartier volkwaken over het uitpakken van een beautybox etc, ze kunnen er niks van, na 10 secondes ben ik al afgehaakt. Pas zag ik er eentje die volgens mij echt alles wat ze op een dag doet vastlegt, ze begon in badjas met een onuitgeslapen hoofd, camera wiebelde haar huis door, vriend nam het even over een deed grappig met bril op, bril af en toen zag je op megasnelheid versneld dat ze de keukenkastjes had schoongemaakt en ingericht. Vervolgens zag je hoe ze knus op de bank zat met een kopje thee en zwierde de camera nog even langs haar leuk gestylede woonkamer. Ik keek zonder geluid, ik was op zoek naar ideetjes voor het inrichten van keukenkastjes en dat was de titel van haar vlog, maar wat een ellende
pi_181402509
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehe, snap ik! :P
Maar toch; blijkbaar doen dat soort lui toch wel iets goeds. :)
Op Youtube zijn er sowieso ook genoeg channels met leuke inhoud van amateurs met een camera die zich druk maken om iets anders wat er op Youtube is, of over feminisme, immigratie, of die reviews maken van spullen die ze gekocht hebben of plaatsen waar ze naar toe gaan enz.
Kan best interessant zijn! :Y
Er is idd een verschil tussen vloggers. Sommigen doen alles voor de likes en follows. Anderen vinden het leuk dat anderen dat wat zij doen leuk vinden, maar het gaat ze meer om wat ze doen omdat zij het zélf leuk/belangrijk vinden.
pi_181402677
Ik volg zelf https://www.youtube.com/user/woltersworld
Die heeft video's over reizen. Wat mee te nemen, wat niet mee te nemen, wat te doen, wat niet te doen, positieve en negatieve zaken over bestemmingen, realistische verwachtingen, hoe geld te besparen tijdens/voor het reizen etc. Het zijn geen toeristische "alles is hier fantastisch!" video's.
Dat soort vlogs vind ik prima.
Maar vlogs van die Krol? (heet ie zo?), dat is gewoon alles doen om maar geld te verdienen. Die mag wel iets doen om voor een Darwin Award in aanmerking te komen.
pi_181402678
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

had je anders verwacht? Dom en arrogant, dat loopt uiteindelijk vanzelf spaak.

Maar al die vlogsters die een filmpje van minstens een kwartier volkwaken over het uitpakken van een beautybox etc, ze kunnen er niks van, na 10 secondes ben ik al afgehaakt. Pas zag ik er eentje die volgens mij echt alles wat ze op een dag doet vastlegt, ze begon in badjas met een onuitgeslapen hoofd, camera wiebelde haar huis door, vriend nam het even over een deed grappig met bril op, bril af en toen zag je op megasnelheid versneld dat ze de keukenkastjes had schoongemaakt en ingericht. Vervolgens zag je hoe ze knus op de bank zat met een kopje thee en zwierde de camera nog even langs haar leuk gestylede woonkamer. Ik keek zonder geluid, ik was op zoek naar ideetjes voor het inrichten van keukenkastjes en dat was de titel van haar vlog, maar wat een ellende
Pfff vreselijk!
Ik heb weer een aantal microfoon-reviews bekeken (voor die kennis dus), maar bij een aantal van die filmpjes kon ik bijna tot de helft doorzappen vanwege het loze geneuzel dat er voor kwam. En wat ik echt HE-LE-MAAL NIET begrijp is die unboxing video's: heeft iemand een nieuwe microfoon/kopteleofoon/whatever gekocht, laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen! :')_________! Geen informatie over het product zelf of een review over hoe goed dat het is, nee: alleen dat het uit de verpakking gehaald wordt! _O-
pi_181402744
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Pfff vreselijk!
Ik heb weer een aantal microfoon-reviews bekeken (voor die kennis dus), maar bij een aantal van die filmpjes kon ik bijna tot de helft doorzappen vanwege het loze geneuzel dat er voor kwam. En wat ik echt HE-LE-MAAL NIET begrijp is die unboxing video's: heeft iemand een nieuwe microfoon/kopteleofoon/whatever gekocht, laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen! :')_________! Geen informatie over het product zelf of een review over hoe goed dat het is, nee: alleen dat het uit de verpakking gehaald wordt! _O-
unboxing is inderdaad zo’n teleurstelling, is me ook al vaker overkomen. Echt, why?
pi_181402748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik volg zelf https://www.youtube.com/user/woltersworld
Die heeft video's over reizen. Wat mee te nemen, wat niet mee te nemen, wat te doen, wat niet te doen, positieve en negatieve zaken over bestemmingen, realistische verwachtingen, hoe geld te besparen tijdens/voor het reizen etc. Het zijn geen toeristische "alles is hier fantastisch!" video's.
Dat soort vlogs vind ik prima.
Maar vlogs van die Krol? (heet ie zo?), dat is gewoon alles doen om maar geld te verdienen. Die mag wel iets doen om voor een Darwin Award in aanmerking te komen.
Ik kijk o.a. naar AronRa, Cinemasins, Ozzy Man Reviews, Screen Junkies, Thunderf00t, Chris Ray Gun, ElectroBOOM, Paul Joseph Watson, Sam O'Nella Academy, Kurzgesagt - In a nutshell, Logicked (hoewel dat de laatste tijd minder is), ShoeOnHead (ook minder) en Thoughty2.
pi_181402879
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef ToT het volgende:
laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen!
Zo bekijk ik wel eens video's over het oplossen van zaken als een autolampje, waarbij je de halve wagen moet slopen om erbij te komen, of over laptops, hoe zo'n kreng open te krijgen.

9 van de 10 x krijg je inderdaad nietszeggend geleuter over van alles en nog wat, maar niet over het onderwerp. Of ze hebben een inleiding van een kwartier wat nergens over gaat.

Gelukkig ben ik erg geduldig. :P
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:39:56 #51
114177 Diaan73
pi_181403172
Ik heb van de week een filmpje gekeken over het sluiten van een zak kattenvoer. Ik snap het nog steeds niet. Het lukt me ook niet. :@ Dus lang leve de tape! *O*
Make love, not war ☮
pi_181403215
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb van de week een filmpje gekeken over het sluiten van een zak kattenvoer. Ik snap het nog steeds niet. Het lukt me ook niet. :@ Dus lang leve de tape! *O*
:D Dat probleem is hier met vleeswarenverpakkingen. Wat een ondingen.
L2B's Mixcloud
pi_181403216
En wat zie ik als ik Youtube open?

_O-
pi_181403226
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef ToT het volgende:
En wat zie ik als ik Youtube open?

[ afbeelding ]

_O-
Lol.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:43:28 #55
114177 Diaan73
pi_181403266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja die krijg ik ook bijna nooit fatsoenlijk open. _O-
Make love, not war ☮
pi_181403288
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja die krijg ik ook bijna nooit fatsoenlijk open. _O-
'Hersluitbaar'. Maar natuurlijk..
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:45:56 #57
114177 Diaan73
pi_181403336
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:Y Zeker!

Ow ik moet naar de trein. Tot later :W
Make love, not war ☮
pi_181403356
Later. :)
L2B's Mixcloud
pi_181403364
Mijn beste vriend voor het openen van verpakkingen is een groot scherp mes, ik heb echt geen kracht in mijn vingers
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:05 #60
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_181403424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers. *O*

En oh ja: :O

:W
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_181403431
De makkelijkste manier ja. En dan alle vleeswaren bij elkaar in een plastic zak mieteren. Het scheurt meestal als ik de aanwijzingen volg.
L2B's Mixcloud
pi_181403455
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers. *O*

Eej! Kom je nu net je bed uitrollen? :D Hoe was het gisteren bij het feest?
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:50:32 #63
38344 knokkels
pi_181403466
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Een vriendin van mijn zus zat in een taakgroep voor een betere dop voor een of andere drinkfles. Iets met drinkyoghurt.

Een taakgroep!
pi_181403491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef knokkels het volgende:

[..]

Een vriendin van mijn zus zat in een taakgroep voor een betere dop voor een of andere drinkfles. Iets met drinkyoghurt.

Een taakgroep!
_O- Maar is de dop er uiteindelijk gekomen, is dan de vraag.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:52:22 #65
38344 knokkels
pi_181403509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Eej! Kom je nu net je bed uitrollen? :D Hoe was het gisteren bij het feest?
Nee joh ik was om 8 uur wakker. Beetje in de tuin gezeten, binnen een filmpje gekeken. Koffie gedronken. Volgens mij is mijn koffie stuk, ik ben nog niet wakker. :)

Het was best leuk daar in die wijk, alleen was er in de directe omgeving niet zo heel veel te doen.
pi_181403517
Doppen van pakken vla, yoghurt etc krijg ik vaak ook niet open, daar heb ik in principe Symph voor.
pi_181403560
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:W Doeidoei!
pi_181403566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef knokkels het volgende:

[..]

:W Kerel!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:55:56 #69
38344 knokkels
pi_181403574
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

treinze *O*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:56:11 #70
38344 knokkels
pi_181403582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Maar is de dop er uiteindelijk gekomen, is dan de vraag.
Ik geloof het wel _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:57:04 #71
38344 knokkels
pi_181403611
Ik weet niet of couchsurfing bekend is hier? Ik zou er vandaag eentje krijgen. Laat ie het op het laatste moment afweten. Nou ja, meer nasi voor mij *O*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:57:44 #72
38344 knokkels
pi_181403631
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:55 schreef ToT het volgende:

[..]

:W Kerel!
Ahoy :W
pi_181403686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:57 schreef knokkels het volgende:
Ik weet niet of couchsurfing bekend is hier? Ik zou er vandaag eentje krijgen. Laat ie het op het laatste moment afweten. Nou ja, meer nasi voor mij *O*
vriendin heeft regelmatig couchsurfers en ze stopt er veel tijd in, geen idee waar ze die tijd en energie vandaan haalt met haar drukke leven.

Volgende week zaterdag rommelmarkt in jouw buurt, helaas hebben we al andere plannen voor die dag
pi_181403749
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:52 schreef knokkels het volgende:

[..]

Nee joh ik was om 8 uur wakker. Beetje in de tuin gezeten, binnen een filmpje gekeken. Koffie gedronken. Volgens mij is mijn koffie stuk, ik ben nog niet wakker. :)

Het was best leuk daar in die wijk, alleen was er in de directe omgeving niet zo heel veel te doen.
Zit je gewoon te genieten! Ja dat is de bedoeling niet. :{ Lekker hè, een beetje in je tuin hangen zo 's morgens vroeg met c_/ . Het onkruid staat alleen ietwat aan de hoge kant hier, want het bulkt van de wespen en af en toe zo'n bromtol hoornaar. Ze worden actief als de temperatuur hoog genoeg is voor ze, maar ja, dat is redelijk vlot met die hitte van de afgelopen tijd.

Dan staat het onkruid mij er prima tot de wespen vertrokken zijn naar andere oorden.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:01:40 #75
38344 knokkels
pi_181403757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

vriendin heeft regelmatig couchsurfers en ze stopt er veel tijd in, geen idee waar ze die tijd en energie vandaan haalt met haar drukke leven.

Volgende week zaterdag rommelmarkt in jouw buurt, helaas hebben we al andere plannen voor die dag
Oh ja. Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg. Ze hebben mijn nummer in ieder geval.
WIjkmanifestatie de schooten toch?
pi_181403812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef knokkels het volgende:

[..]

Oh ja. Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg. Ze hebben mijn nummer in ieder geval.
WIjkmanifestatie de schooten toch?
https://www.meukisleuk.nl(...)wijk-den-helder.html
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:04:04 #77
38344 knokkels
pi_181403819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zit je gewoon te genieten! Ja dat is de bedoeling niet. :{ Lekker hè, een beetje in je tuin hangen zo 's morgens vroeg met c_/ . Het onkruid staat alleen ietwat aan de hoge kant hier, want het bulkt van de wespen en af en toe zo'n bromtol hoornaar. Ze worden actief als de temperatuur hoog genoeg is voor ze, maar ja, dat is redelijk vlot met die hitte van de afgelopen tijd.

Dan staat het onkruid mij er prima tot de wespen vertrokken zijn naar andere oorden.
Warm water, pakketje zout (zo'n 150 grams zakje bij de AH oid), scheutje afwasmiddel en schoonmaakazijn. Dat in een gieter of zo'n pompspuitdinges. Wanneer het lekker warm is, en de zon schijnt goed, even dat spul er overheen gooien. Gaat het dood van. Daarnaast is het niet milieubelastend.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:05:09 #78
38344 knokkels
pi_181403847
quote:
Joh, da's wel erg heel erg extreem in mijn buurt _O-
pi_181403897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:04 schreef knokkels het volgende:

[..]

Warm water, pakketje zout (zo'n 150 grams zakje bij de AH oid), scheutje afwasmiddel en schoonmaakazijn. Dat in een gieter of zo'n pompspuitdinges. Wanneer het lekker warm is, en de zon schijnt goed, even dat spul er overheen gooien. Gaat het dood van. Daarnaast is het niet milieubelastend.
Het is verboden om met azijn te spuiten en zout mag je ook niet gebruiken. Ik doe niet anders. :7 Maar het staat er zo weer joh. ;(
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:07:57 #80
38344 knokkels
pi_181403910
En ik heb gisteren de timer gevonden van mijn kookplaat :D

quote:
*O* *O* Goodmen - Give It Up (Batacuda Refrescante Mix) *O* *O*
pi_181403922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

Op het digitale display?
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:08:58 #82
38344 knokkels
pi_181403927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Het is verboden om met azijn te spuiten en zout mag je ook niet gebruiken. Ik doe niet anders. :7 Maar het staat er zo weer joh. ;(
Ja en het alternatief is roundup. Maar dat mag je weer niet van mij :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:09:30 #83
38344 knokkels
pi_181403938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Op het digitale display?
:Y!
Ineens kreeg ik door hoe ik hem moest gebruiken. Werkte het ook nog eens :o
pi_181403954
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ja en het alternatief is roundup. Maar dat mag je weer niet van mij :P
Niets mis met Monsanto! :( Onbegrijpelijk dat die zooi gebruikt mag worden. Die Roundup zooi van vroeger was nog vele malen erger.
L2B's Mixcloud
pi_181404059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:09 schreef knokkels het volgende:

[..]

:Y!
Ineens kreeg ik door hoe ik hem moest gebruiken. Werkte het ook nog eens :o
Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte. :D
L2B's Mixcloud
pi_181404145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte. :D
ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.
pi_181404228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dus nu heb je perfect gekookte eitjes!!?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:23:55 #88
38344 knokkels
pi_181404262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja heel fijn is dat _O- :D

En ik hoef hem niet schoon te maken. Wat overblijft wordt gecremeerd :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:24:24 #89
38344 knokkels
pi_181404271
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:22 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Dus nu heb je perfect gekookte eitjes!!?
Nog niet. :P
Bijna :P
pi_181404299
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.
Hier staat een kleine Tefal oven, die meestal rond de 200 graden staat. Het meeste lukt aardig op die temperatuur. Dat mechanische heeft inderdaad ook zo zijn voordelen. Zo'n kleine oven kost geen lor en doet zijn werk prima. Dat stel je ook in enkele seconden in.

De ventilator bij de oven van Muis bleef nog na loeien als de oven al uit stond. Erg hinderlijk als je dan zit te eten.
L2B's Mixcloud
pi_181404305
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:23 schreef knokkels het volgende:
Wat overblijft wordt gecremeerd :P
_O- Dat gaat meuren.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:26:37 #92
38344 knokkels
pi_181404309
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Gewoon vanuit de luie stoel met de smartphone koken. knopje om de koelkast te openen/sluiten, knopje voor de kip, knopje om voor te verwarmen, knopje om de oven te openen/sluiten enzo
pi_181404325
De oven hier (van de vorige bewoner) is zo vaak gepoetst dat je het pijltje van de temperatuur niet meer kunt zien! :') De getallen staan nog wel op de knop, maar ik weet bij God niet waar ik het getalletje naar toe moet draaien om die temperatuur te krijgen.
Als ik de 200 gewoon kaarsrecht naar boven gericht heb staan ZOU je denken dat het 200 graden moet zijn, maar het eten verkoolt razendsnel op die stand! _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:27:32 #94
38344 knokkels
pi_181404329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Dat gaat meuren.
Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekje :P
pi_181404340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef knokkels het volgende:

[..]

Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekje :P
Dat wil ik ook als we in de toekomst een nieuwe aanrecht kopen met inbouwapparatuur! :Y

ooit... :')
pi_181404351
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef ToT het volgende:
De oven hier (van de vorige bewoner) is zo vaak gepoetst dat je het pijltje van de temperatuur niet meer kunt zien! :') De getallen staan nog wel op de knop, maar ik weet bij God niet waar ik het getalletje naar toe moet draaien om die temperatuur te krijgen.
Als ik de 200 gewoon kaarsrecht naar boven gericht heb staan ZOU je denken dat het 200 graden moet zijn, maar het eten verkoolt razendsnel op die stand! _O-
Dat lijkt het koffieapparaat van mijn moeder wel. Niets meer op te lezen.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:28:49 #97
38344 knokkels
pi_181404353
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat wil ik ook als we in de toekomst een nieuwe aanrecht kopen met inbouwapparatuur! :Y

ooit... :')
handig :P

Alhoewel die spelfout iets minder handig is :D
pi_181404364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef knokkels het volgende:

[..]

Whehehe!
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:29:19 #99
38344 knokkels
pi_181404369
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dat lijkt het koffieapparaat van mijn moeder wel. Niets meer op te lezen.
Jouw moeder klinkt als een geschikte dame. Koffiegrootverbruikster.
pi_181404390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:29 schreef knokkels het volgende:

[..]

Of ze heeft gewoon sinds 1930 geen nieuwe koffiezetapparaat meer gekocht! :T
pi_181404392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:29 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ja, die werkt wel wat weg op een dag.
L2B's Mixcloud
pi_181404401
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Ze poetst gewoon zo hard.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:31:59 #103
38344 knokkels
pi_181404433
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef ToT het volgende:

[..]

_O-
pi_181404435
Er zal in de toekomst wel een oven op werkhoogte komen hier. Dat gebuk moet maar eens over zijn.
L2B's Mixcloud
pi_181404450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Ze poetst gewoon zo hard.
_O- Net als eigenaren van gloednieuwe auto's die het embleem en de chromen elementen elke keer zo hard oppoetsen dat je het na een paar jaar moet vervangen! _O-
Ik heb een Alfa Romeo gehad waarbij er amper meer zichtbaar was wat er op het embleem stond! :')
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:32:52 #106
38344 knokkels
pi_181404453
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zal in de toekomst wel een oven op werkhoogte komen hier. Dat gebuk moet maar eens over zijn.
Ja, na een tijdje wordt je dat gefluit en die commentaren over je bouwvakkersspleet ook wel eens zat he?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:33:42 #107
38344 knokkels
pi_181404477
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Net als eigenaren van gloednieuwe auto's die het embleem en de chromen elementen elke keer zo hard oppoetsen dat je het na een paar jaar moet vervangen! _O-
Ik heb een Alfa Romeo gehad waarbij er amper meer zichtbaar was wat er op het embleem stond! :')
Da's natuurlijk ook wel het beste. Niet iedereen hoeft te weten dat je een Alfa Romeo rijdt :P
pi_181404499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:33 schreef knokkels het volgende:

[..]

Da's natuurlijk ook wel het beste. Niet iedereen hoeft te weten dat je een Alfa Romeo rijdt :P
Dat zijn de mooiste logo's :{w
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:35:43 #109
38344 knokkels
pi_181404522
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:34 schreef Driepink het volgende:

[..]

Dat zijn de mooiste logo's :{w
Mag ik een pink van jou? Ik heb de mijne al 41 jaar niet gezien :@
pi_181404530
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef knokkels het volgende:

[..]

_O- :D !
pi_181404535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef knokkels het volgende:

[..]

Heb jij een ringvinger voor me dan?
pi_181404538
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Hahaha! _O- Een ex van me stond eindelijk eens iets schoon te maken, poetst ze het chroomlaagje van de keukenkraan af. Dat bleek gewoon een goedkoop kont plastic dinkie te wezen. Althans, de dop.
L2B's Mixcloud
pi_181404543
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Driepink het volgende:

[..]

Zie nickname! ;)
pi_181404555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Hahaha! _O- Een ex van me stond eindelijk eens iets schoon te maken, poetst ze het chroomlaagje van de keukenkraan af. Dat bleek gewoon een goedkoop kont plastic dinkie te wezen. Althans, de dop.
Damn, balen! :D
pi_181404567
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Zie nickname! ;)
Ohhhhhhhhhh

Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt voel ik me best schuldig nu :@
pi_181404569
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ja, na een tijdje wordt je dat gefluit en die commentaren over je bouwvakkersspleet ook wel eens zat he?
_O-
L2B's Mixcloud
pi_181404589
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:37 schreef Driepink het volgende:

[..]

Ohhhhhhhhhh

Foei, schaam je! :T ;)
pi_181404617
Wie draait er? De automatische piloot?
pi_181404621
quote:

[..]

Ohhhhhhhhhh

Verander snel je naam in Driepik dan! Dan vergeten mensen het zo.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:39:31 #120
38344 knokkels
pi_181404630
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Driepink het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kies maar uit >:)
pi_181404631
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Driepink het volgende:
L2B's Mixcloud
pi_181404638
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Driepink het volgende:
:Y Guppy, de geautomatiseerde database. :)
Je kunt verzoekjes indienen op www.radio49.nl :)
pi_181404640
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Verander snel je naam in Driepik dan! Dan vergeten mensen het zo.
Dan moet ik eerst een 2e pik krijgen ;(
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:40:19 #124
38344 knokkels
pi_181404653
quote:

[..]

Ohhhhhhhhhh

Whehehehe doesnie? :D

Toch helemaal nergens voor nodig :P
pi_181404654
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef Driepink het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst een 2e pik krijgen ;(
Ff bij de buurman aanbellen. :D
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:41:02 #126
38344 knokkels
pi_181404668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O-
pi_181404676
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Heb ik niet :D
pi_181404685
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:41 schreef Driepink het volgende:

[..]

Heb ik niet :D
Dan wordt het lastig als je ff een pik wil. :P
pi_181404702
Zeg, er was helegaar geen elektriek koffiezetdinges in 1930. Toen kauwden ze zelf de bonen nog fijn en namen een slok kokend water.
L2B's Mixcloud
pi_181404709
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan wordt het lastig als je ff een pik wil. :P
Ik heb mn eigen pik, hoef die van een ander niet :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:43:07 #131
38344 knokkels
pi_181404734
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, er was helegaar geen elektriek koffiezetdinges in 1930. Toen kauwden ze zelf de bonen nog fijn en namen een slok kokend water.
Dat waren die eckte eckte!
pi_181404740
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Driepink het volgende:

[..]

Ik heb mn eigen pik, hoef die van een ander niet :P
_O- ^O^

Maar dan blijf je dus wel Driepink en niet Driepik! :T
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:43:34 #133
38344 knokkels
pi_181404750
Zal ik er eventueel wat deuntjes inmieteren? Tenzij,uhh.. I dunno .. Lucky wil O-)
pi_181404752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:43 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dat waren die eckte eckte!
it's time for the percolator.
L2B's Mixcloud
pi_181404756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
_O- ^O^
pi_181404762
quote:
Zal ik er eventueel wat deuntjes inmieteren? Tenzij,uhh.. I dunno .. Lucky wil O-)
*O*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:45:18 #137
38344 knokkels
pi_181404804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

it's time for the percolator.
_O- _O-

Ik verslikte me
pi_181404832
Wat draait Knokkels?
pi_181404838
quote:
Ooh, ik vind het prima hoor. Was toch een beetje de bedoeling om vanavond te gaan draaien. ff roken nog. :7
L2B's Mixcloud
pi_181404843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:45 schreef knokkels het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik verslikte me
:D
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:47:20 #141
38344 knokkels
pi_181404860
quote:
Programma van vandaag
18:46 - 20:45 DJ Knokkels - Hij die zonder pink is :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:47:31 #142
38344 knokkels
pi_181404868
Maar P!nk is er wel. Dus _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:48:43 #143
38344 knokkels
pi_181404897
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:46 schreef Driepink het volgende:
Wat draait Knokkels?
Dat is altijd wel een vraag. Meestal weet ik het zelf niet eens.
Neem nou P!nk. Die heb ik nooit gedraaid.

Eigenlijk wel alles. Behalve Palingsound, schlager (ik wil Vout niet voor het hoovt stoten)

Mocht je iets willen horen, doe vooral een verzoekje. Zit het niet in het genre wat momenteel gedraaid wordt? is dat heel erg? Nee toch?
Dat bedoel ik. Dus. Daarom draaien we het gewoon
pi_181404914
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:46 schreef Driepink het volgende:
Wat draait Knokkels?
Hij heeft een vrij uitgebreid scala aan stijlen, maar het lijkt me sterk als VNV Nation niet langs komt huppelen! :P
pi_181404928
_O- Wat een titel, dit nummer! :D
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:50:26 #146
38344 knokkels
pi_181404947
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij heeft een vrij uitgebreid scala aan stijlen, maar het lijkt me sterk als VNV Nation niet langs komt huppelen! :P
Ik kwam er vandaag achter dat Liebestod afgeleid is van Schubert _O-
pi_181404964
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Zegt me niks
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:51:44 #148
38344 knokkels
pi_181404990
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Driepink het volgende:

[..]

Zegt me niks
Wat is jouw ding zeg maar zo'n beetje? :D
pi_181404994
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Driepink het volgende:

[..]

Zegt me niks
En dat verbaast me weer niks! :D :P
pi_181404995
En ik naar boven spurten om te draaien joh, dacht ik. _O-
L2B's Mixcloud
pi_181405005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef knokkels het volgende:

[..]

Wat is jouw ding zeg maar zo'n beetje? :D
Uptempo hardcore :D
pi_181405013
Driepink houdt van waspoeder iirc.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_181405018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:26 schreef knokkels het volgende:

[..]

Gewoon vanuit de luie stoel met de smartphone koken. knopje om de koelkast te openen/sluiten, knopje voor de kip, knopje om voor te verwarmen, knopje om de oven te openen/sluiten enzo
alleen hebben we geen smartphone
pi_181405024
Eigenlijk alles van euforische hardstyle tot bijna terror
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:53:43 #155
38344 knokkels
pi_181405051
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:52 schreef Driepink het volgende:
Eigenlijk alles van euforische hardstyle tot bijna terror
Hoe komt dit in de buurt?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:54:34 #156
38344 knokkels
pi_181405074
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ik naar boven spurten om te draaien joh, dacht ik. _O-
:@ _O-

Ga je toch na mij? Ik bedoel, ik zal toch eens moeten eten _O-
pi_181405076
Ben je wel online, knok?
L2B's Mixcloud
pi_181405083
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:53 schreef knokkels het volgende:

[..]

Hoe komt dit in de buurt?
Dichtbij genoeg, want ik luister mijn muzieksmaak alleen in het weekend :P

Doordeweeks luister ik ALLES
pi_181405085
Dit is Gup toch? :D
L2B's Mixcloud
pi_181405086
Dit lijkt me eerder Gup.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:55:17 #161
38344 knokkels
pi_181405088
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

alleen hebben we geen smartphone
Verlengbare stok. werkt ook.
pi_181405103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:54 schreef knokkels het volgende:

[..]

:@ _O-

Ga je toch na mij? Ik bedoel, ik zal toch eens moeten eten _O-
Begin jij eerst maar .
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:55:56 #163
38344 knokkels
pi_181405106
Wordt nu afgespeeld : Massiel - La, la, la?
pi_181405113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:55 schreef knokkels het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Massiel - La, la, la?
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:56:20 #165
38344 knokkels
pi_181405117
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Begin jij eerst maar .
Ik was al een kleine 10 minuten begonnen :P
pi_181405124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:56 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik was al een kleine 10 minuten begonnen :P
Klonk als Gup. :@
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:57:46 #167
38344 knokkels
pi_181405143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Klonk als Gup. :@
Ik kom er nu net achter :P
pi_181405158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:57 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik kom er nu net achter :P
_O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:00:14 #169
38344 knokkels
pi_181405192
Nou ja...

ehh..

Niemand die net novocain for the soul hoorde? Live renditie van de DJ Knokkels jingle?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:01:21 #170
38344 knokkels
pi_181405215
De encoder draait. Ik zou dus, technisch gezien, verbonden moeten zijn...
pi_181405223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:00 schreef knokkels het volgende:
Nou ja...

ehh..

Niemand die net novocain for the soul hoorde? Live renditie van de DJ Knokkels jingle?
Ik hoor enkel jaren 80 muziek?
pi_181405228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:00 schreef knokkels het volgende:
Nou ja...

ehh..

Nope, nog niets, knok.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:02:09 #173
38344 knokkels
pi_181405236
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:01 schreef Driepink het volgende:

[..]

Ik hoor enkel jaren 80 muziek?
Ik ook. En tocg draai ik nu Erykah Badu Ft The Roots
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:02:59 #174
38344 knokkels
pi_181405254
* knokkels gaat even een reboot proberen
pi_181405257
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:02 schreef knokkels het volgende:

[..]

Got trouble, man? :P
pi_181405259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:02 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik hoor een hele hoge zangstem, lijkt op 70s muziek
pi_181405338
Dont stop it now
pi_181405344
Ze kunnen beter Keesie en de regenband oprichten. Kan geen zon meer zien.
L2B's Mixcloud
pi_181405375
Vroeger klonk dit onwijs swingend. Nu komt het heel gematigd over.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:12:01 #180
38344 knokkels
pi_181405445
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Got trouble, man? :P
Ergens wel.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:16:55 #181
38344 knokkels
pi_181405528
3:10 al ingelogd. Ik zou nu wel ergens te horen moeten zijn.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:17:07 #182
38344 knokkels
pi_181405529
Maar dat ben ik dus niet. Ik snap het niet
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:17:46 #183
38344 knokkels
pi_181405541
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:06 schreef Driepink het volgende:
Dont stop it now
Geen idee, maar ik ben ingelogd op de correcte wijze, ik ben alleen niet te horen :
pi_181405635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:17 schreef knokkels het volgende:
Maar dat ben ik dus niet. Ik snap het niet
Ja hee, goeie eerste indruk voor Driepink, man! ^O^ ;) :P
pi_181405645
Maar zou het te maken kunnen hebben met dat Papercut laatst ook weer te horen was?
pi_181405686
Ik ga wat proberen als het knok zo niet lukt, want dit klinkt nog guppig
pi_181405697
Oh lucky neemt over.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:26:27 #188
38344 knokkels
pi_181405711
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:23 schreef ToT het volgende:
Maar zou het te maken kunnen hebben met dat Papercut laatst ook weer te horen was?
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga wat proberen als het knok zo niet lukt, want dit klinkt nog guppig
Lucky is even aan het checken.. maar zijn muzieksmaak kennende is dit niet gelukt?
pi_181405720
Ik kom er niet op.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:26:56 #190
38344 knokkels
pi_181405726
LW heeft in ieder geval geen issues
pi_181405758
Probeer nu eens lucky
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:28:34 #192
38344 knokkels
pi_181405764
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:23 schreef ToT het volgende:
Dat en dit zullen wel ergens een link hebben.
pi_181405785
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
Probeer nu eens lucky
Ja, dat werkte heel even, maar hij blijft afkoppelen.
L2B's Mixcloud
pi_181405830
Ik test zelf even zo
pi_181405853
Zelfde probleem nu, wel online, maar niet te horen.
L2B's Mixcloud
pi_181405876
401 error met VDJ die gisteren wel werkte. Nu mixx even kijken.
pi_181405897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zelfde probleem nu, wel online, maar niet te horen.
Kan het misschien zijn dat er op jouw laptop nog iets staat wat automatisch verbinding met de stream maakt, wat problemen kan veroorzaken? Dat met die Papercuts hebben we ook echt in geen maanden meer gehad eigenlijk. :@
Aan de andere kant; die laptop gebruik je natuurlijk ook wel vaker zo tussendoor, dus daar kan het haast niet aan liggen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:35:06 #198
38344 knokkels
pi_181405908
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja, dat werkte heel even, maar hij blijft afkoppelen.
Er wordt ingelogd met juiste gebruikersnaam/wachtwoordcombi; gebruikersnaam/wachtwoord worden herkend, login gebeurt en dan komt gup er direct overheen.
Lijkt me dat Gup toch nog ergens een timingsissue heeft
pi_181405915
Lijkt iets serverside.
pi_181405928
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Kan het misschien zijn dat er op jouw laptop nog iets staat wat automatisch verbinding met de stream maakt, wat problemen kan veroorzaken? Dat met die Papercuts hebben we ook echt in geen maanden meer gehad eigenlijk. :@
Aan de andere kant; die laptop gebruik je natuurlijk ook wel vaker zo tussendoor, dus daar kan het haast niet aan liggen.
Gisteren zat ik op een andere laptop beneden. :)
L2B's Mixcloud
pi_181405937
Server answered: HTTP/1.0 401 Unauthorized.
pi_181405940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Gisteren zat ik op een andere laptop beneden. :)
Ow! :D Daar gaat die theorie dan weer! :P

En _O- @ dit nummer in deze situatie! :')
pi_181405947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:35 schreef knokkels het volgende:

[..]

Er wordt ingelogd met juiste gebruikersnaam/wachtwoordcombi; gebruikersnaam/wachtwoord worden herkend, login gebeurt en dan komt gup er direct overheen.
Lijkt me dat Gup toch nog ergens een timingsissue heeft

Het ligt in ieder geval niet aan ons. :D
L2B's Mixcloud
pi_181405955
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow! :D Daar gaat die theorie dan weer! :P

En _O- @ dit nummer in deze situatie! :')
:D _O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:37:04 #205
38344 knokkels
pi_181405957
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Lijkt iets serverside.
Heb net gekeken naar de serverstatus en die was goed.

Maar dat was de openbare site, ik heb volgens mij geen rechten om directe info op te vragen
pi_181405976
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Server answered: HTTP/1.0 401 Unauthorized.
Gaat dit om de virtuele server?
L2B's Mixcloud
pi_181405987
Kan Melting hier iets aan doen? Of moeten we contact opnemen met Hiryu?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:38:25 #208
38344 knokkels
pi_181405988
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
HTTP/1.0 401 Unauthorized.
Dan zou het dus een wachtwoordissue moeten zijn. En die was goed in alle gevallen
pi_181405993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Gaat dit om de virtuele server?
Frosty.radio49.nl waar je op moet inloggen.
Geen idee hoe het precies opgebouwd is :@
pi_181405998
Als dat het geval is, kan Melting het herstarten.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:39:05 #211
38344 knokkels
pi_181406000
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:38 schreef ToT het volgende:
Kan Melting hier iets aan doen? Of moeten we contact opnemen met Hiryu?
Ik zit al in de aanslag wanneer Hiryu ingeschakeld moet worden.
pi_181406007
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:38 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Frosty.radio49.nl waar je op moet inloggen.
Geen idee hoe het precies opgebouwd is :@
Dat heeft Rob in zijn beheer toch? :@
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:39:52 #213
38344 knokkels
pi_181406017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als dat het geval is, kan Melting het herstarten.
In dat geval ga ik mijn nasi effe opbakken :Y
pi_181406030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dan krijg je nasi goreng :P
pi_181406032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef knokkels het volgende:

[..]

Goed plan. Eet smakelijk straks. :)
L2B's Mixcloud
pi_181406079
Ik kan melting wel een appje sturen, maar is hij niet de hort op, vind het dan zo flauw om hem te storen :@
pi_181406109
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan melting wel een appje sturen, maar is hij niet de hort op, vind het dan zo flauw om hem te storen :@
App Vout dan ff; die hangt volgens mij altijd wel thuis voor de buis als Melting uitbundig zit te feesten op carnavalsmuziek! :Y
pi_181406120
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dan had ie maar geen radio directeur moeten worden hoor. :P

Denk eerder dat hij het zal waarderen.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:44:40 #219
38344 knokkels
pi_181406131
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:43 schreef ToT het volgende:

[..]

App Vout dan ff; die hangt volgens mij altijd wel thuis voor de buis als Melting uitbundig zit te feesten op carnavalsmuziek! :Y
whehehe

Ik heb Rob net even een berichtje gestuurd in any case
pi_181406136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:44 schreef knokkels het volgende:

[..]

whehehe

^O^
pi_181406151
Neuriën dan maar?
L2B's Mixcloud
pi_181406156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:44 schreef knokkels het volgende:

[..]

whehehe

Alleen Melting kan er tegenwoordig in toch?

Anyway, * OscarMopperkont heeft ook getest, kan ook geen verbinding maken.
pi_181406185
Heb een appje gestuurd.
pi_181406279
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Heb een appje gestuurd.
Gisterenavond werkte het nog prima toen jij ging draaien. Dat was even erg leuk, _O-
L2B's Mixcloud
pi_181406298
Whatsapp bellen blijft irritant, maar melting is niet thuis. Even proberen in contact te komen met MM, die zou ook moeten kunnen rebooten.
pi_181406382
En weer een appje de deur uit :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:55:58 #227
38344 knokkels
pi_181406387
El Presidente gaat de Gupdokter ook even aanspreken
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:56:12 #228
38344 knokkels
pi_181406396
Lemon Jelly O+
pi_181406405
'T is hier gewoon drukker dan tijdens sommige shows :')
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:57:21 #230
38344 knokkels
pi_181406422
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
'T is hier gewoon drukker dan tijdens sommige shows :')
_O-

Crisisteambijeenkomst ditdat
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:58:02 #231
38344 knokkels
pi_181406437
En dan blijkt dit gewoon een of andere oefening te zijn om te kijken hoe we zouden reageren _O-
pi_181406452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Gisterenavond werkte het nog prima toen jij ging draaien. Dat was even erg leuk, _O-
Lekker klooien met knopjes en effectjes ja :D
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:58:59 #233
38344 knokkels
pi_181406454
Ah, Hiryu dus toch
pi_181406520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:58 schreef knokkels het volgende:
Ah, Hiryu dus toch
Dan komt het wel in orde. Die is er snel bij zeg. :)
L2B's Mixcloud
pi_181406550
Hebben jullie de boel weer gemold?
pi_181406576
Werd straks aangesproken door 2 gasten netjes in pak van De kerk van Jezus Christus van de heiligen der laatste dagen.
Waren helemaal niet opdringerig, maar toen ik gezegd had geen interesse vroeg een van die 2, wat voor een horloge heb je om? Mooi ding wel. LOL
Die zag ik niet aankomen :@
pi_181406577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Prachtig rooster is er in eventjes tijd ontstaan, dat wel. :D
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:03:24 #238
38344 knokkels
pi_181406581
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan komt het wel in orde. Die is er snel bij zeg. :)
Nee in de zin van: Die's gupdokter. Die moet Gup even een schopje geven
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:04:20 #239
38344 knokkels
pi_181406599
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Werd straks aangesproken door 2 gasten netjes in pak van De kerk van Jezus Christus van de heiligen der laatste dagen.
Waren helemaal niet opdringerig, maar toen ik gezegd had geen interesse vroeg een van die 2, wat voor een horloge heb je om? Mooi ding wel. LOL
Als je eerlijk aangeeft dat je geen interesse hebt in hun praatjes, zijn die LDS lui best wel relaxed :D
pi_181406607
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dat was in de hoop dat je daarna wél in was voor een gesprek zeker.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:05:58 #241
38344 knokkels
pi_181406623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:

Het ging ongeveer zo
pi_181406635
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

"Wist jij, dat om in het koninkrijk van Jezus Christus onze verlosser te komen, je al je aardse zaken achter moet laten? Die horloge kun je dus niet meenemen; je verschijnt naakt voor de Heere. En om te zorgen dat die ontmoeting goed zal verlopen hebben wij hier een boekje voor u en nodigen wij u uit om bij één van onze bijeenkomsten te komen. Alstublieft, hier is het boekje!"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:07:00 #243
38344 knokkels
pi_181406644
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nee joh, dat was een seintje voor die twee brede LDS thugs in het steegje om klaar te staan.

Wat nou jij wil ons verhaal niet uithoren? HIER MET DAT HORLOGE!
pi_181406645
Er lijkt wat te gebeuren. Stiltes tussendoor....
pi_181406646
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef knokkels het volgende:

[..]

Nee in de zin van: Die's gupdokter. Die moet Gup even een schopje geven
Hmm, vissenvoer halen, winkels dicht. Zal wel even duren nog.
L2B's Mixcloud
pi_181406653
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:06 schreef ToT het volgende:

[..]

"Wist jij, dat om in het koninkrijk van Jezus Christus onze verlosser te komen, je al je aardse zaken achter moet laten? Die horloge kun je dus niet meenemen; je verschijnt naakt voor de Heere. En om te zorgen dat die ontmoeting goed zal verlopen hebben wij hier een boekje voor u en nodigen wij u uit om bij één van onze bijeenkomsten te komen. Alstublieft, hier is het boekje!"
_O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:07:52 #247
38344 knokkels
pi_181406661
quote:

[..]

Of ineens een dode blik vertonen en verder praten in het Aramees.
pi_181406663
quote:

[..]

"Oh, en wij nemen uw horloge wel mee. U kunt 'm tóch niet meenemen naar uw afspraak met de Heere."
pi_181406670
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Oh, en wij nemen uw horloge wel mee. U kunt 'm tóch niet meenemen naar uw afspraak met de Heere."
"Oh nee? Maar hoe kom ik dan op tijd?"
pi_181406671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

Of ineens een dode blik vertonen en verder praten in het Aramees.
Of in tongen! *O*
pi_181406677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

_O- idd! :D
pi_181406684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

"Oh nee? Maar hoe kom ik dan op tijd?"
Hij roept je wel tot zich als de tijd daar is! :Y :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:09:04 #253
38344 knokkels
pi_181406687
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Of in tongen! *O*
Om daarna HUN eerstgeborene te offeren?
pi_181406698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

Nee joh, dat was een seintje voor die twee brede LDS thugs in het steegje om klaar te staan.

Wat nou jij wil ons verhaal niet uithoren? HIER MET DAT HORLOGE!
Bwhehe! Een paar weken geleden had ik er 2 aan de deur. Je herkende ze al van een kilometer afstand. Echt van die gereformeerde smoeltjes. O+ Een man en soort van vrouw geloof ik toch.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:10:02 #255
38344 knokkels
pi_181406701
Dít gebeurt er dus als Gup een onvoorziene downtime heeft. CRAZINESS! MAAAAAAAAAAYHEM! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
pi_181406705
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:09 schreef knokkels het volgende:

[..]

Om daarna HUN eerstgeborene te offeren?
Nee dat is ouderwets; tegenwoordig is het gewoon een schaap die je in richting van Mekka moet slachten en dan roep je ff dat je dat in zijn naam doet! :T
pi_181406713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Bwhehe! Een paar weken geleden had ik er 2 aan de deur. Je herkende ze al van een kilometer afstand. Echt van die gereformeerde smoeltjes. O+ Een man en soort van vrouw geloof ik toch.
Als je van tevoren al weet dat ze je hun religie willen verkopen, dan moet je opendoen met "Heil Satan".
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:10:42 #258
38344 knokkels
pi_181406716
quote:

[..]

Wel mooie pakken altijd.

Misschien wat veel stijfsel _O-
pi_181406724
Daar hebben ze Magere Hein voor. Maar om met de woorden van mijn vader te spreken: 'die is ook dik geworden hoor!'
L2B's Mixcloud
pi_181406734
quote:

[..]

Heb je ook met Jehova's getuigen.
Laatst belde iemand aan; ouwe smoel, ouderwets kapsel, klapper in de hand en ze begon in een net iets te vriendelijke toon te praten. "Oh dank u wel dat u de deur voor mij open doet!"

Ja, toen wist ik wel genoeg! :')
pi_181406744
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee dat is ouderwets; tegenwoordig is het gewoon een schaap die je in richting van Mekka moet slachten en dan roep je ff dat je dat in zijn naam doet! :T
En in hun geloof was het ook nog eens een ram in plaats van een schaap.
pi_181406750
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je van tevoren al weet dat ze je hun religie willen verkopen, dan moet je opendoen met "Heil Satan".
Schijnt ook niet te helpen; dan komen ze juist vaker terug om jouw ziel te proberen te redden.
pi_181406754
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

_O- Het was een tamelijk kort gesprek.
L2B's Mixcloud
pi_181406786
Sinds ik hier woon, zijn er volgens mij 2 of 3 keer mensen langs geweest die vonden dat ik iets anders moest geloven. Bij het minste of geringste wat ze zeggen of doen wat in die richting komt, doe ik de deur gewoon dicht zonder iets te zeggen. Geen zin om nog meer energie aan nonsens te verspillen.
pi_181406789
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Laatst belde iemand aan; ouwe smoel, ouderwets kapsel, klapper in de hand en ze begon in een net iets te vriendelijke toon te praten. "Oh dank u wel dat u de deur voor mij open doet!"

Hahaha! Hier zei ze iets dergelijks als, we hebben het vandaag over Go... bonk, deur dicht. Hoorde ik ze nog prettige middag zeggen. _O-
L2B's Mixcloud
pi_181406819
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Hahaha! Hier zei ze iets dergelijks als, we hebben het vandaag over Go... bonk, deur dicht. Hoorde ik ze nog prettige middag zeggen. _O-
_O- Tering! :D

Ja ik wilde het gesprek ook direct afkappen, maar ze propte me snel een folder in de klauwen en taaide toen zelf al meteen af! ^O^
pi_181406840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinds ik hier woon, zijn er volgens mij 2 of 3 keer mensen langs geweest die vonden dat ik iets anders moest geloven. Bij het minste of geringste wat ze zeggen of doen wat in die richting komt, doe ik de deur gewoon dicht zonder iets te zeggen. Geen zin om nog meer energie aan nonsens te verspillen.
Hier exact hetzelfde, hoewel er soms nog een pffff bij me uit komt voordat de deur dicht gaat. Ik vind het een aantasting van je privacy en ze staan je ook nog eens voor te liegen.

Maak er geen woord meer aan vuil.
L2B's Mixcloud
pi_181406844
It's alive!!
pi_181406851
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
It's alive!!
Jeuj! Snel hoor.
L2B's Mixcloud
pi_181406852
quote:
It's alive!!
*O* *O* *O*
pi_181406862
Geen idee hoe/wie/wat/waar/waarom, maar dacht toch even weer te proberen na het geluid.
pi_181406879
Dus wie wil zo?
pi_181406880
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Tering! :D

Ja ik wilde het gesprek ook direct afkappen, maar ze propte me snel een folder in de klauwen en taaide toen zelf al meteen af! ^O^
Voortaan opendoen met een aansteker en vervolgens de brandende folder weer terugduwen een optie? :P
L2B's Mixcloud
pi_181406885
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
Dus wie wil zo?
Als knok niet gaat, wil ik wel.
L2B's Mixcloud
pi_181406893
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voortaan opendoen met een aansteker en vervolgens de brandende folder weer terugduwen een optie? :P
_O- Gast! :D
pi_181406904
quote:
It's alive!!
Voor de techneuten: de RabbitMQ server was gecrashed, maar de dokter heeft 'm weer rechtop gezet.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_181406916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:19 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Voor de techneuten: de RabbitMQ server was gecrashed, maar de dokter heeft 'm weer rechtop gezet.
:( Klote konijnen ook altijd weer!

^O^ Maar thx @ de dokter!
pi_181406920
quote:

[..]

Fijne man die dokter :Y
pi_181406925
quote:

[..]

Snel hoor, dank je, Rob! :)
L2B's Mixcloud
pi_181406939
L2B is 20:30 goed? En hoelang dan?
pi_181406948
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
L2B is 20:30 goed? En hoelang dan?
Prima, 2 uur graag, Raf. :)
L2B's Mixcloud
pi_181406958
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Prima, 2 uur graag, Raf. :)
Mooi dan hoef ik niet te sjezen :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:25:00 #283
38344 knokkels
pi_181407021
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Toen ging de deadbolt er ineens op? :)
pi_181407022
Met iets met house, lol.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:25:20 #285
38344 knokkels
pi_181407029
Now Playing: Lemon Jelly - Kneel Before Your God _O-
pi_181407034
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Met iets met house, lol.
Wist niet meer wat er stond :@
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:26:02 #287
38344 knokkels
pi_181407043
quote:

[..]

*O*

pi_181407056
Damn, ik hoor wat ik zelf draai maar zie het nu in winamp.
pi_181407058
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:25 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Wist niet meer wat er stond :@
Nou en joh, die titel maakt niets uit. :D
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:27:51 #290
38344 knokkels
pi_181407081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Als knok niet gaat, wil ik wel.
*O*

Ik ben mezelf aan het voeden. :P

Mijn nieuwe bord puilt ietwat over _O-
pi_181407098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:27 schreef knokkels het volgende:

[..]

*O*

Ik ben mezelf aan het voeden. :P

Mijn nieuwe bord puilt ietwat over _O-
Je eet nog steeds zo veel en niet dikker worden?
L2B's Mixcloud
pi_181407112
Of had ik mijn tijd niet tot 20:30 doorgezet. haha
pi_181407119
quote:

[..]

Dank aan de dokter. :D
Ain't it funny how it is
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:29:52 #294
38344 knokkels
pi_181407131
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Bij mij was het meer:"Nou zeg, dat vond ik best wel onvriendelijk van die meneer. "

Ik kwam net mijn bed uit. Ain't got no time for that
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:30:14 #295
38344 knokkels
pi_181407142
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Je eet nog steeds zo veel en niet dikker worden?
Ik kan niet minder eten :P
Dan ben ik over een half uur weer hongerig :Y

Het lúkt me niet eens om dikker te worden _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:31:21 #296
38344 knokkels
pi_181407171
Dope Show \m/
pi_181407180
Doet niet.
L2B's Mixcloud
pi_181407207
Activeer live uitzending, maar geen melding dat ie verbonden is.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:32:56 #299
38344 knokkels
pi_181407218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Activeer live uitzending, maar geen melding dat ie verbonden is.
Doe nog es?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:33:49 #300
38344 knokkels
pi_181407249
Een L2B!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:34:16 #301
38344 knokkels