abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181390905

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  donderdag 23 augustus 2018 @ 06:20:42 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181390976
De morgenstront bedoel je zeker :(
Goedemorgen :W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181391091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
_O-

Goedemorgen Oscar en livelink. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_181391317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
Jij schijt 's ochtends je bed vol? :o of 1 van je kinderen?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:00:44 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181391369
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 07:52 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Jij schijt 's ochtends je bed vol? :o of 1 van je kinderen?
Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181391384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.
In dat geval... sterkte. :{
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:03:52 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:00 schreef livelink het volgende:

[..]

-O- dat is heel vervelend

c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_181391405
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:03 schreef just me het volgende:

[..]

-O- dat is heel vervelend

c_/ goedemorgen c_/
Goedemorgen. :W
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:06:38 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391407
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:06 schreef Melting het volgende:

[..]

Beetje aan het genieten van de rust in je vakantie ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391418
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:06 schreef just me het volgende:

[..]

Beetje aan het genieten van de rust in je vakantie ?
:Y
Heerlijk. Heb al 3 dagen niets gedaan. *O*

Zo meteen richting Amsterdam. Niets bijzonders doen, maar gewoon even eruit. :s)
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:11:09 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391438
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:07 schreef Melting het volgende:

[..]

:Y
Heerlijk. Heb al 3 dagen niets gedaan. *O*

Zo meteen richting Amsterdam. Niets bijzonders doen, maar gewoon even eruit. :s)
Goed bezig jij :Y

Ik ga zo naar Leiden om daar nog even te helpen :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391442
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:12:24 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391446
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef brother52 het volgende:
:W goedemorgen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391449
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:11 schreef just me het volgende:

[..]

Goed bezig jij :Y

Ik ga zo naar Leiden om daar nog even te helpen :)
Laatste dagje zeker?
Succes met klussen/de kabouter bezig houden. :P
Ain't it funny how it is
pi_181391452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef brother52 het volgende:
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:14:18 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391469
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef Melting het volgende:

[..]

Laatste dagje zeker?
Succes met klussen/de kabouter bezig houden. :P
Morgen is de grote verhuisdag en dan komt daarna kabouter 3.0 hier logeren en zaterdagmiddag komt kabouter 1.0 logeren, daarna een rustig weekje, heb ik dan wel verdiend :)

btw ik heb cafca al een tijdje niet meer gezien hier, die moet toch wel terug zijn van vakantie :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391495
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:14 schreef just me het volgende:

[..]

Morgen is de grote verhuisdag en dan komt daarna kabouter 3.0 hier logeren en zaterdagmiddag komt kabouter 1.0 logeren, daarna een rustig weekje, heb ik dan wel verdiend :)

btw ik heb cafca al een tijdje niet meer gezien hier, die moet toch wel terug zijn van vakantie :D
Daar ben je wel aan toe dan. :D

cafca heeft al een tijdje niets meer gepost op Fok!. Die is gewoon aan het genieten van zijn extra lange vakantie, neem ik aan.
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2018 @ 08:17:20 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181391500
quote:
4s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:16 schreef Melting het volgende:

[..]

Daar ben je wel aan toe dan. :D

cafca heeft al een tijdje niets meer gepost op Fok!. Die is gewoon aan het genieten van zijn extra lange vakantie, neem ik aan.
:W fijne dag allemaal
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_181391508
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:17 schreef just me het volgende:

[..]

:W fijne dag allemaal
Ben er ook weg van.
Fijne dag. :W
Ain't it funny how it is
  donderdag 23 augustus 2018 @ 08:18:58 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_181391511

En een fijne dag allemaal. Ook voor livelink :*

Ik ga werken en ben vandaag pas om 18:30 uur thuis.
Make love, not war ☮
pi_181391622
Goeiemorgennnn *O*
pi_181391768
Goedemorgen dames. :P

Apparatuur afstoffen in het draaihok vandaag, updaten en eens zien of dan alles nog werkt. c_/
L2B's Mixcloud
pi_181391880
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181396067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen dames. :P

Apparatuur afstoffen in het draaihok vandaag, updaten en eens zien of dan alles nog werkt. c_/
En dan draaien vanavond? :D
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:50:23 #26
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181396273
Broodje gyros met tzatziki :9
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181396449
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:41 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

En dan draaien vanavond? :D
Ja hopelijk. Linux gaat 'm niet meer worden en Win 10 staat de hele ochtend al updates te installeren. Alles werkte wel, maar nu nog afwachten tot na de updates. :9
L2B's Mixcloud
pi_181397909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Broodje gyros met tzatziki :9
Amai, lekker stinken dan :P
pi_181398279
Goeiemorgen. c_/
Sterkte, livelink.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181400425
Het werkt.
L2B's Mixcloud
pi_181400585
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:50 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^
Na de updates van Win 10 waren wel de instellingen van Mixxx weer weg, maar het doet 't. En je mic ook. :P
L2B's Mixcloud
pi_181400738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Na de updates van Win 10 waren wel de instellingen van Mixxx weer weg, maar het doet 't. En je mic ook. :P
*O* Beter!
pi_181401731
Ja die microfoon en mixer had ik een paar dagen geleden ook nog aan iemand anders aangeraden. Die wil gaan vloggen. Op straat is een cameraatje met een eenvoudige microfoon (zoals een Takstar SGC-598) gewoon voldoende, maar haar kennende wil ze ook gaan zingen enzo. :)

_O- Nu wordt het waarschijnlijk een iPhone X! _O-
pi_181401823
Vloggen, wat een sneuheid is dat
pi_181401961
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergste is nog dat men er goed geld mee kan verdienen :r

Kijk, is het nou ECHT iets goeds, prima, maar nee, het is vaak paupervolk dat pauperdingen doet en ander paupervolk dat dat geweldig vindt :r
pi_181401963
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet er ook niks van hebben. :N
pi_181401983
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ergste is nog dat men er goed geld mee kan verdienen :r

Kijk, is het nou ECHT iets goeds, prima, maar nee, het is vaak paupervolk dat pauperdingen doet en ander paupervolk dat dat geweldig vindt :r
Tja en kijk die treitervlogger nu eens. Zijn bedje is gespreid voor z'n toekomst.
Van kansloze aso-lul die mensen het leven zuur maakt naar een celebrity met goed inkomen.
pi_181402211
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja en kijk die treitervlogger nu eens. Zijn bedje is gespreid voor z'n toekomst.
Van kansloze aso-lul die mensen het leven zuur maakt naar een celebrity met goed inkomen.
Hij heeft wat voor het AD gedaan en heeft een contract getekend bij een of ander hiphoplabel, waar nog niks van is verschenen. Dus een goed inkomen zal hij niet hebben.
Hij heeft ook gezegd dat zijn excuses destijds nep waren en is kennelijk de studio van QMusic uitgegooid omdat hij te laat was en al 2 keer niet was komen opdagen bij eerdere afspraken.
Dat gastje kan wellicht een jaartje teren op die bijnaam, maar daarna wordt hij echt niet meer voor interviews, programma's e.d. gevraagd (en krijgt daar dus ook geen geld voor).

Dat gezegd hebbende: vloggers zijn natuurlijk dieptriest. Het is triest dat men daarvan kan leven.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181402244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij heeft wat voor het AD gedaan en heeft een contract getekend bij een of ander hiphoplabel, waar nog niks van is verschenen. Dus een goed inkomen zal hij niet hebben.
Hij heeft ook gezegd dat zijn excuses destijds nep waren en is kennelijk de studio van QMusic uitgegooid omdat hij te laat was en al 2 keer niet was komen opdagen bij eerdere afspraken.
Dat gastje kan wellicht een jaartje teren op die bijnaam, maar daarna wordt hij echt niet meer voor interviews, programma's e.d. gevraagd (en krijgt daar dus ook geen geld voor).

Dat gezegd hebbende: vloggers zijn natuurlijk dieptriest. Het is triest dat men daarvan kan leven.
_O- Zo dan! Hij verkloot het dus duidelijk voor zichzelf! :D ^O^
pi_181402277
En @ triestheid: tja blijkbaar zijn er wel mensen die het interessant vinden. Als je zo rijk kunt worden à la PewDiePie; prima toch? :)
pi_181402309
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:07 schreef ToT het volgende:
En @ triestheid: tja blijkbaar zijn er wel mensen die het interessant vinden. Als je zo rijk kunt worden à la PewDiePie; prima toch? :)
Oh, ik neem het die vloggers niet kwalijk. Die springen in een gat in de markt. Het is heel slim.
Maar dat neemt niet weg dat ik het dieptriest vind :)
pi_181402401
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Oh, ik neem het die vloggers niet kwalijk. Die springen in een gat in de markt. Het is heel slim.
Maar dat neemt niet weg dat ik het dieptriest vind :)
Whehe, snap ik! :P
Maar toch; blijkbaar doen dat soort lui toch wel iets goeds. :)
Op Youtube zijn er sowieso ook genoeg channels met leuke inhoud van amateurs met een camera die zich druk maken om iets anders wat er op Youtube is, of over feminisme, immigratie, of die reviews maken van spullen die ze gekocht hebben of plaatsen waar ze naar toe gaan enz.
Kan best interessant zijn! :Y
pi_181402479
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:06 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Zo dan! Hij verkloot het dus duidelijk voor zichzelf! :D ^O^
had je anders verwacht? Dom en arrogant, dat loopt uiteindelijk vanzelf spaak.

Maar al die vlogsters die een filmpje van minstens een kwartier volkwaken over het uitpakken van een beautybox etc, ze kunnen er niks van, na 10 secondes ben ik al afgehaakt. Pas zag ik er eentje die volgens mij echt alles wat ze op een dag doet vastlegt, ze begon in badjas met een onuitgeslapen hoofd, camera wiebelde haar huis door, vriend nam het even over een deed grappig met bril op, bril af en toen zag je op megasnelheid versneld dat ze de keukenkastjes had schoongemaakt en ingericht. Vervolgens zag je hoe ze knus op de bank zat met een kopje thee en zwierde de camera nog even langs haar leuk gestylede woonkamer. Ik keek zonder geluid, ik was op zoek naar ideetjes voor het inrichten van keukenkastjes en dat was de titel van haar vlog, maar wat een ellende
pi_181402509
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehe, snap ik! :P
Maar toch; blijkbaar doen dat soort lui toch wel iets goeds. :)
Op Youtube zijn er sowieso ook genoeg channels met leuke inhoud van amateurs met een camera die zich druk maken om iets anders wat er op Youtube is, of over feminisme, immigratie, of die reviews maken van spullen die ze gekocht hebben of plaatsen waar ze naar toe gaan enz.
Kan best interessant zijn! :Y
Er is idd een verschil tussen vloggers. Sommigen doen alles voor de likes en follows. Anderen vinden het leuk dat anderen dat wat zij doen leuk vinden, maar het gaat ze meer om wat ze doen omdat zij het zélf leuk/belangrijk vinden.
pi_181402677
Ik volg zelf https://www.youtube.com/user/woltersworld
Die heeft video's over reizen. Wat mee te nemen, wat niet mee te nemen, wat te doen, wat niet te doen, positieve en negatieve zaken over bestemmingen, realistische verwachtingen, hoe geld te besparen tijdens/voor het reizen etc. Het zijn geen toeristische "alles is hier fantastisch!" video's.
Dat soort vlogs vind ik prima.
Maar vlogs van die Krol? (heet ie zo?), dat is gewoon alles doen om maar geld te verdienen. Die mag wel iets doen om voor een Darwin Award in aanmerking te komen.
pi_181402678
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

had je anders verwacht? Dom en arrogant, dat loopt uiteindelijk vanzelf spaak.

Maar al die vlogsters die een filmpje van minstens een kwartier volkwaken over het uitpakken van een beautybox etc, ze kunnen er niks van, na 10 secondes ben ik al afgehaakt. Pas zag ik er eentje die volgens mij echt alles wat ze op een dag doet vastlegt, ze begon in badjas met een onuitgeslapen hoofd, camera wiebelde haar huis door, vriend nam het even over een deed grappig met bril op, bril af en toen zag je op megasnelheid versneld dat ze de keukenkastjes had schoongemaakt en ingericht. Vervolgens zag je hoe ze knus op de bank zat met een kopje thee en zwierde de camera nog even langs haar leuk gestylede woonkamer. Ik keek zonder geluid, ik was op zoek naar ideetjes voor het inrichten van keukenkastjes en dat was de titel van haar vlog, maar wat een ellende
Pfff vreselijk!
Ik heb weer een aantal microfoon-reviews bekeken (voor die kennis dus), maar bij een aantal van die filmpjes kon ik bijna tot de helft doorzappen vanwege het loze geneuzel dat er voor kwam. En wat ik echt HE-LE-MAAL NIET begrijp is die unboxing video's: heeft iemand een nieuwe microfoon/kopteleofoon/whatever gekocht, laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen! :')_________! Geen informatie over het product zelf of een review over hoe goed dat het is, nee: alleen dat het uit de verpakking gehaald wordt! _O-
pi_181402744
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Pfff vreselijk!
Ik heb weer een aantal microfoon-reviews bekeken (voor die kennis dus), maar bij een aantal van die filmpjes kon ik bijna tot de helft doorzappen vanwege het loze geneuzel dat er voor kwam. En wat ik echt HE-LE-MAAL NIET begrijp is die unboxing video's: heeft iemand een nieuwe microfoon/kopteleofoon/whatever gekocht, laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen! :')_________! Geen informatie over het product zelf of een review over hoe goed dat het is, nee: alleen dat het uit de verpakking gehaald wordt! _O-
unboxing is inderdaad zo’n teleurstelling, is me ook al vaker overkomen. Echt, why?
pi_181402748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik volg zelf https://www.youtube.com/user/woltersworld
Die heeft video's over reizen. Wat mee te nemen, wat niet mee te nemen, wat te doen, wat niet te doen, positieve en negatieve zaken over bestemmingen, realistische verwachtingen, hoe geld te besparen tijdens/voor het reizen etc. Het zijn geen toeristische "alles is hier fantastisch!" video's.
Dat soort vlogs vind ik prima.
Maar vlogs van die Krol? (heet ie zo?), dat is gewoon alles doen om maar geld te verdienen. Die mag wel iets doen om voor een Darwin Award in aanmerking te komen.
Ik kijk o.a. naar AronRa, Cinemasins, Ozzy Man Reviews, Screen Junkies, Thunderf00t, Chris Ray Gun, ElectroBOOM, Paul Joseph Watson, Sam O'Nella Academy, Kurzgesagt - In a nutshell, Logicked (hoewel dat de laatste tijd minder is), ShoeOnHead (ook minder) en Thoughty2.
pi_181402879
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef ToT het volgende:
laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen!
Zo bekijk ik wel eens video's over het oplossen van zaken als een autolampje, waarbij je de halve wagen moet slopen om erbij te komen, of over laptops, hoe zo'n kreng open te krijgen.

9 van de 10 x krijg je inderdaad nietszeggend geleuter over van alles en nog wat, maar niet over het onderwerp. Of ze hebben een inleiding van een kwartier wat nergens over gaat.

Gelukkig ben ik erg geduldig. :P
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:39:56 #51
114177 Diaan73
pi_181403172
Ik heb van de week een filmpje gekeken over het sluiten van een zak kattenvoer. Ik snap het nog steeds niet. Het lukt me ook niet. :@ Dus lang leve de tape! *O*
Make love, not war ☮
pi_181403215
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb van de week een filmpje gekeken over het sluiten van een zak kattenvoer. Ik snap het nog steeds niet. Het lukt me ook niet. :@ Dus lang leve de tape! *O*
:D Dat probleem is hier met vleeswarenverpakkingen. Wat een ondingen.
L2B's Mixcloud
pi_181403216
En wat zie ik als ik Youtube open?

_O-
pi_181403226
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef ToT het volgende:
En wat zie ik als ik Youtube open?

[ afbeelding ]

_O-
Lol.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:43:28 #55
114177 Diaan73
pi_181403266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja die krijg ik ook bijna nooit fatsoenlijk open. _O-
Make love, not war ☮
pi_181403288
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja die krijg ik ook bijna nooit fatsoenlijk open. _O-
'Hersluitbaar'. Maar natuurlijk..
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:45:56 #57
114177 Diaan73
pi_181403336
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:Y Zeker!

Ow ik moet naar de trein. Tot later :W
Make love, not war ☮
pi_181403356
Later. :)
L2B's Mixcloud
pi_181403364
Mijn beste vriend voor het openen van verpakkingen is een groot scherp mes, ik heb echt geen kracht in mijn vingers
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:05 #60
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_181403424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers. *O*

En oh ja: :O

:W
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_181403431
De makkelijkste manier ja. En dan alle vleeswaren bij elkaar in een plastic zak mieteren. Het scheurt meestal als ik de aanwijzingen volg.
L2B's Mixcloud
pi_181403455
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers. *O*

Eej! Kom je nu net je bed uitrollen? :D Hoe was het gisteren bij het feest?
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:50:32 #63
38344 knokkels
pi_181403466
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Een vriendin van mijn zus zat in een taakgroep voor een betere dop voor een of andere drinkfles. Iets met drinkyoghurt.

Een taakgroep!
pi_181403491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef knokkels het volgende:

[..]

Een vriendin van mijn zus zat in een taakgroep voor een betere dop voor een of andere drinkfles. Iets met drinkyoghurt.

Een taakgroep!
_O- Maar is de dop er uiteindelijk gekomen, is dan de vraag.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:52:22 #65
38344 knokkels
pi_181403509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Eej! Kom je nu net je bed uitrollen? :D Hoe was het gisteren bij het feest?
Nee joh ik was om 8 uur wakker. Beetje in de tuin gezeten, binnen een filmpje gekeken. Koffie gedronken. Volgens mij is mijn koffie stuk, ik ben nog niet wakker. :)

Het was best leuk daar in die wijk, alleen was er in de directe omgeving niet zo heel veel te doen.
pi_181403517
Doppen van pakken vla, yoghurt etc krijg ik vaak ook niet open, daar heb ik in principe Symph voor.
pi_181403560
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:W Doeidoei!
pi_181403566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef knokkels het volgende:

[..]

:W Kerel!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:55:56 #69
38344 knokkels
pi_181403574
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

treinze *O*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:56:11 #70
38344 knokkels
pi_181403582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Maar is de dop er uiteindelijk gekomen, is dan de vraag.
Ik geloof het wel _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:57:04 #71
38344 knokkels
pi_181403611
Ik weet niet of couchsurfing bekend is hier? Ik zou er vandaag eentje krijgen. Laat ie het op het laatste moment afweten. Nou ja, meer nasi voor mij *O*
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:57:44 #72
38344 knokkels
pi_181403631
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:55 schreef ToT het volgende:

[..]

:W Kerel!
Ahoy :W
pi_181403686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:57 schreef knokkels het volgende:
Ik weet niet of couchsurfing bekend is hier? Ik zou er vandaag eentje krijgen. Laat ie het op het laatste moment afweten. Nou ja, meer nasi voor mij *O*
vriendin heeft regelmatig couchsurfers en ze stopt er veel tijd in, geen idee waar ze die tijd en energie vandaan haalt met haar drukke leven.

Volgende week zaterdag rommelmarkt in jouw buurt, helaas hebben we al andere plannen voor die dag
pi_181403749
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:52 schreef knokkels het volgende:

[..]

Nee joh ik was om 8 uur wakker. Beetje in de tuin gezeten, binnen een filmpje gekeken. Koffie gedronken. Volgens mij is mijn koffie stuk, ik ben nog niet wakker. :)

Het was best leuk daar in die wijk, alleen was er in de directe omgeving niet zo heel veel te doen.
Zit je gewoon te genieten! Ja dat is de bedoeling niet. :{ Lekker hè, een beetje in je tuin hangen zo 's morgens vroeg met c_/ . Het onkruid staat alleen ietwat aan de hoge kant hier, want het bulkt van de wespen en af en toe zo'n bromtol hoornaar. Ze worden actief als de temperatuur hoog genoeg is voor ze, maar ja, dat is redelijk vlot met die hitte van de afgelopen tijd.

Dan staat het onkruid mij er prima tot de wespen vertrokken zijn naar andere oorden.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:01:40 #75
38344 knokkels
pi_181403757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

vriendin heeft regelmatig couchsurfers en ze stopt er veel tijd in, geen idee waar ze die tijd en energie vandaan haalt met haar drukke leven.

Volgende week zaterdag rommelmarkt in jouw buurt, helaas hebben we al andere plannen voor die dag
Oh ja. Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg. Ze hebben mijn nummer in ieder geval.
WIjkmanifestatie de schooten toch?
pi_181403812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef knokkels het volgende:

[..]

Oh ja. Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg. Ze hebben mijn nummer in ieder geval.
WIjkmanifestatie de schooten toch?
https://www.meukisleuk.nl(...)wijk-den-helder.html
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:04:04 #77
38344 knokkels
pi_181403819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zit je gewoon te genieten! Ja dat is de bedoeling niet. :{ Lekker hè, een beetje in je tuin hangen zo 's morgens vroeg met c_/ . Het onkruid staat alleen ietwat aan de hoge kant hier, want het bulkt van de wespen en af en toe zo'n bromtol hoornaar. Ze worden actief als de temperatuur hoog genoeg is voor ze, maar ja, dat is redelijk vlot met die hitte van de afgelopen tijd.

Dan staat het onkruid mij er prima tot de wespen vertrokken zijn naar andere oorden.
Warm water, pakketje zout (zo'n 150 grams zakje bij de AH oid), scheutje afwasmiddel en schoonmaakazijn. Dat in een gieter of zo'n pompspuitdinges. Wanneer het lekker warm is, en de zon schijnt goed, even dat spul er overheen gooien. Gaat het dood van. Daarnaast is het niet milieubelastend.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:05:09 #78
38344 knokkels
pi_181403847
quote:
Joh, da's wel erg heel erg extreem in mijn buurt _O-
pi_181403897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:04 schreef knokkels het volgende:

[..]

Warm water, pakketje zout (zo'n 150 grams zakje bij de AH oid), scheutje afwasmiddel en schoonmaakazijn. Dat in een gieter of zo'n pompspuitdinges. Wanneer het lekker warm is, en de zon schijnt goed, even dat spul er overheen gooien. Gaat het dood van. Daarnaast is het niet milieubelastend.
Het is verboden om met azijn te spuiten en zout mag je ook niet gebruiken. Ik doe niet anders. :7 Maar het staat er zo weer joh. ;(
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:07:57 #80
38344 knokkels
pi_181403910
En ik heb gisteren de timer gevonden van mijn kookplaat :D

quote:
*O* *O* Goodmen - Give It Up (Batacuda Refrescante Mix) *O* *O*
pi_181403922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

Op het digitale display?
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:08:58 #82
38344 knokkels
pi_181403927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Het is verboden om met azijn te spuiten en zout mag je ook niet gebruiken. Ik doe niet anders. :7 Maar het staat er zo weer joh. ;(
Ja en het alternatief is roundup. Maar dat mag je weer niet van mij :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:09:30 #83
38344 knokkels
pi_181403938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Op het digitale display?
:Y!
Ineens kreeg ik door hoe ik hem moest gebruiken. Werkte het ook nog eens :o
pi_181403954
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ja en het alternatief is roundup. Maar dat mag je weer niet van mij :P
Niets mis met Monsanto! :( Onbegrijpelijk dat die zooi gebruikt mag worden. Die Roundup zooi van vroeger was nog vele malen erger.
L2B's Mixcloud
pi_181404059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:09 schreef knokkels het volgende:

[..]

:Y!
Ineens kreeg ik door hoe ik hem moest gebruiken. Werkte het ook nog eens :o
Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte. :D
L2B's Mixcloud
pi_181404145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte. :D
ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.
pi_181404228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dus nu heb je perfect gekookte eitjes!!?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:23:55 #88
38344 knokkels
pi_181404262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja heel fijn is dat _O- :D

En ik hoef hem niet schoon te maken. Wat overblijft wordt gecremeerd :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:24:24 #89
38344 knokkels
pi_181404271
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:22 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Dus nu heb je perfect gekookte eitjes!!?
Nog niet. :P
Bijna :P
pi_181404299
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.
Hier staat een kleine Tefal oven, die meestal rond de 200 graden staat. Het meeste lukt aardig op die temperatuur. Dat mechanische heeft inderdaad ook zo zijn voordelen. Zo'n kleine oven kost geen lor en doet zijn werk prima. Dat stel je ook in enkele seconden in.

De ventilator bij de oven van Muis bleef nog na loeien als de oven al uit stond. Erg hinderlijk als je dan zit te eten.
L2B's Mixcloud
pi_181404305
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:23 schreef knokkels het volgende:
Wat overblijft wordt gecremeerd :P
_O- Dat gaat meuren.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:26:37 #92
38344 knokkels
pi_181404309
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Gewoon vanuit de luie stoel met de smartphone koken. knopje om de koelkast te openen/sluiten, knopje voor de kip, knopje om voor te verwarmen, knopje om de oven te openen/sluiten enzo
pi_181404325
De oven hier (van de vorige bewoner) is zo vaak gepoetst dat je het pijltje van de temperatuur niet meer kunt zien! :') De getallen staan nog wel op de knop, maar ik weet bij God niet waar ik het getalletje naar toe moet draaien om die temperatuur te krijgen.
Als ik de 200 gewoon kaarsrecht naar boven gericht heb staan ZOU je denken dat het 200 graden moet zijn, maar het eten verkoolt razendsnel op die stand! _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:27:32 #94
38344 knokkels
pi_181404329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- Dat gaat meuren.
Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekje :P
pi_181404340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef knokkels het volgende:

[..]

Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekje :P
Dat wil ik ook als we in de toekomst een nieuwe aanrecht kopen met inbouwapparatuur! :Y

ooit... :')
pi_181404351
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef ToT het volgende:
De oven hier (van de vorige bewoner) is zo vaak gepoetst dat je het pijltje van de temperatuur niet meer kunt zien! :') De getallen staan nog wel op de knop, maar ik weet bij God niet waar ik het getalletje naar toe moet draaien om die temperatuur te krijgen.
Als ik de 200 gewoon kaarsrecht naar boven gericht heb staan ZOU je denken dat het 200 graden moet zijn, maar het eten verkoolt razendsnel op die stand! _O-
Dat lijkt het koffieapparaat van mijn moeder wel. Niets meer op te lezen.
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:28:49 #97
38344 knokkels
pi_181404353
quote:
2s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat wil ik ook als we in de toekomst een nieuwe aanrecht kopen met inbouwapparatuur! :Y

ooit... :')
handig :P

Alhoewel die spelfout iets minder handig is :D
pi_181404364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef knokkels het volgende:

[..]

Whehehe!
L2B's Mixcloud
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:29:19 #99
38344 knokkels
pi_181404369
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dat lijkt het koffieapparaat van mijn moeder wel. Niets meer op te lezen.
Jouw moeder klinkt als een geschikte dame. Koffiegrootverbruikster.
pi_181404390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:29 schreef knokkels het volgende:

[..]

Jouw moeder klinkt als een geschikte dame. Koffiegrootverbruikster.
Of ze heeft gewoon sinds 1930 geen nieuwe koffiezetapparaat meer gekocht! :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')