SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
De morgenstront bedoel je zeker![]()
Goedemorgen
Jij schijt 's ochtends je bed vol?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 06:20 schreef livelink het volgende:
De morgenstront bedoel je zeker![]()
Goedemorgen
Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 07:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij schijt 's ochtends je bed vol?of 1 van je kinderen?
In dat geval... sterkte.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schijt gewoon op deze morgen. Ik heb nog geen enkele puf voor de dag die voor me ligt.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:03 schreef just me het volgende:
[..]dat is heel vervelend
goedemorgen
Beetje aan het genieten van de rust in je vakantie ?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Beetje aan het genieten van de rust in je vakantie ?
Goed bezig jijquote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk. Heb al 3 dagen niets gedaan.
Zo meteen richting Amsterdam. Niets bijzonders doen, maar gewoon even eruit.
quote:
Laatste dagje zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Goed bezig jij
Ik ga zo naar Leiden om daar nog even te helpen
Morgen is de grote verhuisdag en dan komt daarna kabouter 3.0 hier logeren en zaterdagmiddag komt kabouter 1.0 logeren, daarna een rustig weekje, heb ik dan wel verdiendquote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Laatste dagje zeker?
Succes met klussen/de kabouter bezig houden.
Daar ben je wel aan toe dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:14 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen is de grote verhuisdag en dan komt daarna kabouter 3.0 hier logeren en zaterdagmiddag komt kabouter 1.0 logeren, daarna een rustig weekje, heb ik dan wel verdiend
btw ik heb cafca al een tijdje niet meer gezien hier, die moet toch wel terug zijn van vakantie
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ben je wel aan toe dan.
cafca heeft al een tijdje niets meer gepost op Fok!. Die is gewoon aan het genieten van zijn extra lange vakantie, neem ik aan.
En dan draaien vanavond?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen dames.![]()
Apparatuur afstoffen in het draaihok vandaag, updaten en eens zien of dan alles nog werkt.
Ja hopelijk. Linux gaat 'm niet meer worden en Win 10 staat de hele ochtend al updates te installeren. Alles werkte wel, maar nu nog afwachten tot na de updates.quote:
Na de updates van Win 10 waren wel de instellingen van Mixxx weer weg, maar het doet 't. En je mic ook.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na de updates van Win 10 waren wel de instellingen van Mixxx weer weg, maar het doet 't. En je mic ook.
Ergste is nog dat men er goed geld mee kan verdienenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Vloggen, wat een sneuheid is dat
Ik moet er ook niks van hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Vloggen, wat een sneuheid is dat
Tja en kijk die treitervlogger nu eens. Zijn bedje is gespreid voor z'n toekomst.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ergste is nog dat men er goed geld mee kan verdienen
Kijk, is het nou ECHT iets goeds, prima, maar nee, het is vaak paupervolk dat pauperdingen doet en ander paupervolk dat dat geweldig vindt
Hij heeft wat voor het AD gedaan en heeft een contract getekend bij een of ander hiphoplabel, waar nog niks van is verschenen. Dus een goed inkomen zal hij niet hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en kijk die treitervlogger nu eens. Zijn bedje is gespreid voor z'n toekomst.
Van kansloze aso-lul die mensen het leven zuur maakt naar een celebrity met goed inkomen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft wat voor het AD gedaan en heeft een contract getekend bij een of ander hiphoplabel, waar nog niks van is verschenen. Dus een goed inkomen zal hij niet hebben.
Hij heeft ook gezegd dat zijn excuses destijds nep waren en is kennelijk de studio van QMusic uitgegooid omdat hij te laat was en al 2 keer niet was komen opdagen bij eerdere afspraken.
Dat gastje kan wellicht een jaartje teren op die bijnaam, maar daarna wordt hij echt niet meer voor interviews, programma's e.d. gevraagd (en krijgt daar dus ook geen geld voor).
Dat gezegd hebbende: vloggers zijn natuurlijk dieptriest. Het is triest dat men daarvan kan leven.
Oh, ik neem het die vloggers niet kwalijk. Die springen in een gat in de markt. Het is heel slim.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:07 schreef ToT het volgende:
En @ triestheid: tja blijkbaar zijn er wel mensen die het interessant vinden. Als je zo rijk kunt worden à la PewDiePie; prima toch?
Whehe, snap ik!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik neem het die vloggers niet kwalijk. Die springen in een gat in de markt. Het is heel slim.
Maar dat neemt niet weg dat ik het dieptriest vind
had je anders verwacht? Dom en arrogant, dat loopt uiteindelijk vanzelf spaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan! Hij verkloot het dus duidelijk voor zichzelf!
![]()
Er is idd een verschil tussen vloggers. Sommigen doen alles voor de likes en follows. Anderen vinden het leuk dat anderen dat wat zij doen leuk vinden, maar het gaat ze meer om wat ze doen omdat zij het zélf leuk/belangrijk vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, snap ik!
Maar toch; blijkbaar doen dat soort lui toch wel iets goeds.
Op Youtube zijn er sowieso ook genoeg channels met leuke inhoud van amateurs met een camera die zich druk maken om iets anders wat er op Youtube is, of over feminisme, immigratie, of die reviews maken van spullen die ze gekocht hebben of plaatsen waar ze naar toe gaan enz.
Kan best interessant zijn!
Pfff vreselijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je anders verwacht? Dom en arrogant, dat loopt uiteindelijk vanzelf spaak.
Maar al die vlogsters die een filmpje van minstens een kwartier volkwaken over het uitpakken van een beautybox etc, ze kunnen er niks van, na 10 secondes ben ik al afgehaakt. Pas zag ik er eentje die volgens mij echt alles wat ze op een dag doet vastlegt, ze begon in badjas met een onuitgeslapen hoofd, camera wiebelde haar huis door, vriend nam het even over een deed grappig met bril op, bril af en toen zag je op megasnelheid versneld dat ze de keukenkastjes had schoongemaakt en ingericht. Vervolgens zag je hoe ze knus op de bank zat met een kopje thee en zwierde de camera nog even langs haar leuk gestylede woonkamer. Ik keek zonder geluid, ik was op zoek naar ideetjes voor het inrichten van keukenkastjes en dat was de titel van haar vlog, maar wat een ellende
unboxing is inderdaad zo’n teleurstelling, is me ook al vaker overkomen. Echt, why?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff vreselijk!
Ik heb weer een aantal microfoon-reviews bekeken (voor die kennis dus), maar bij een aantal van die filmpjes kon ik bijna tot de helft doorzappen vanwege het loze geneuzel dat er voor kwam. En wat ik echt HE-LE-MAAL NIET begrijp is die unboxing video's: heeft iemand een nieuwe microfoon/kopteleofoon/whatever gekocht, laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen!_________! Geen informatie over het product zelf of een review over hoe goed dat het is, nee: alleen dat het uit de verpakking gehaald wordt!
Ik kijk o.a. naar AronRa, Cinemasins, Ozzy Man Reviews, Screen Junkies, Thunderf00t, Chris Ray Gun, ElectroBOOM, Paul Joseph Watson, Sam O'Nella Academy, Kurzgesagt - In a nutshell, Logicked (hoewel dat de laatste tijd minder is), ShoeOnHead (ook minder) en Thoughty2.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik volg zelf https://www.youtube.com/user/woltersworld
Die heeft video's over reizen. Wat mee te nemen, wat niet mee te nemen, wat te doen, wat niet te doen, positieve en negatieve zaken over bestemmingen, realistische verwachtingen, hoe geld te besparen tijdens/voor het reizen etc. Het zijn geen toeristische "alles is hier fantastisch!" video's.
Dat soort vlogs vind ik prima.
Maar vlogs van die Krol? (heet ie zo?), dat is gewoon alles doen om maar geld te verdienen. Die mag wel iets doen om voor een Darwin Award in aanmerking te komen.
Zo bekijk ik wel eens video's over het oplossen van zaken als een autolampje, waarbij je de halve wagen moet slopen om erbij te komen, of over laptops, hoe zo'n kreng open te krijgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:21 schreef ToT het volgende:
laten ze in een filmpje alleen zien hoe ze dat ding uit de verpakking halen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb van de week een filmpje gekeken over het sluiten van een zak kattenvoer. Ik snap het nog steeds niet. Het lukt me ook niet.Dus lang leve de tape!
Lol.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef ToT het volgende:
En wat zie ik als ik Youtube open?
[ afbeelding ]
Ja die krijg ik ook bijna nooit fatsoenlijk open.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat probleem is hier met vleeswarenverpakkingen. Wat een ondingen.
'Hersluitbaar'. Maar natuurlijk..quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die krijg ik ook bijna nooit fatsoenlijk open.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'Hersluitbaar'. Maar natuurlijk..
Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat probleem is hier met vleeswarenverpakkingen. Wat een ondingen.
Eej! Kom je nu net je bed uitrollen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers.![]()
En oh ja:
Een vriendin van mijn zus zat in een taakgroep voor een betere dop voor een of andere drinkfles. Iets met drinkyoghurt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'Hersluitbaar'. Maar natuurlijk..
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn zus zat in een taakgroep voor een betere dop voor een of andere drinkfles. Iets met drinkyoghurt.
Een taakgroep!
Nee joh ik was om 8 uur wakker. Beetje in de tuin gezeten, binnen een filmpje gekeken. Koffie gedronken. Volgens mij is mijn koffie stuk, ik ben nog niet wakker.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej! Kom je nu net je bed uitrollen?Hoe was het gisteren bij het feest?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Zeker!
Ow ik moet naar de trein. Tot later
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb voor heel weinig een stel containers bij de action vandaan gehaald. Vleeswarenverpakking open, klaar met brood, in de container. Blijft het een stuk langer vers.![]()
En oh ja:
treinzequote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Zeker!
Ow ik moet naar de trein. Tot later
Ik geloof het welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maar is de dop er uiteindelijk gekomen, is dan de vraag.
Ahoyquote:
vriendin heeft regelmatig couchsurfers en ze stopt er veel tijd in, geen idee waar ze die tijd en energie vandaan haalt met haar drukke leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:57 schreef knokkels het volgende:
Ik weet niet of couchsurfing bekend is hier? Ik zou er vandaag eentje krijgen. Laat ie het op het laatste moment afweten. Nou ja, meer nasi voor mij
Zit je gewoon te genieten! Ja dat is de bedoeling niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh ik was om 8 uur wakker. Beetje in de tuin gezeten, binnen een filmpje gekeken. Koffie gedronken. Volgens mij is mijn koffie stuk, ik ben nog niet wakker.![]()
Het was best leuk daar in die wijk, alleen was er in de directe omgeving niet zo heel veel te doen.
Oh ja. Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg. Ze hebben mijn nummer in ieder geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vriendin heeft regelmatig couchsurfers en ze stopt er veel tijd in, geen idee waar ze die tijd en energie vandaan haalt met haar drukke leven.
Volgende week zaterdag rommelmarkt in jouw buurt, helaas hebben we al andere plannen voor die dag
https://www.meukisleuk.nl(...)wijk-den-helder.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja. Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg. Ze hebben mijn nummer in ieder geval.
WIjkmanifestatie de schooten toch?
Warm water, pakketje zout (zo'n 150 grams zakje bij de AH oid), scheutje afwasmiddel en schoonmaakazijn. Dat in een gieter of zo'n pompspuitdinges. Wanneer het lekker warm is, en de zon schijnt goed, even dat spul er overheen gooien. Gaat het dood van. Daarnaast is het niet milieubelastend.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je gewoon te genieten! Ja dat is de bedoeling niet.Lekker hè, een beetje in je tuin hangen zo 's morgens vroeg met
. Het onkruid staat alleen ietwat aan de hoge kant hier, want het bulkt van de wespen en af en toe zo'n bromtol hoornaar. Ze worden actief als de temperatuur hoog genoeg is voor ze, maar ja, dat is redelijk vlot met die hitte van de afgelopen tijd.
Dan staat het onkruid mij er prima tot de wespen vertrokken zijn naar andere oorden.
Joh, da's wel erg heel erg extreem in mijn buurtquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://www.meukisleuk.nl(...)wijk-den-helder.html
Het is verboden om met azijn te spuiten en zout mag je ook niet gebruiken. Ik doe niet anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Warm water, pakketje zout (zo'n 150 grams zakje bij de AH oid), scheutje afwasmiddel en schoonmaakazijn. Dat in een gieter of zo'n pompspuitdinges. Wanneer het lekker warm is, en de zon schijnt goed, even dat spul er overheen gooien. Gaat het dood van. Daarnaast is het niet milieubelastend.
quote:![]()
Goodmen - Give It Up (Batacuda Refrescante Mix)
![]()
![]()
Op het digitale display?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:
En ik heb gisteren de timer gevonden van mijn kookplaat
[..]
Ja en het alternatief is roundup. Maar dat mag je weer niet van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is verboden om met azijn te spuiten en zout mag je ook niet gebruiken. Ik doe niet anders.Maar het staat er zo weer joh.
quote:
Niets mis met Monsanto!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en het alternatief is roundup. Maar dat mag je weer niet van mij
Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]!
Ineens kreeg ik door hoe ik hem moest gebruiken. Werkte het ook nog eens
ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:07 schreef knokkels het volgende:
En ik heb gisteren de timer gevonden van mijn kookplaat
[..]
Ja heel fijn is datquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi makkelijk. Muis had een inbouwoven met een erg makkelijk menu in het display staan. Voorgeprogrammeerde dingen en je kon zelf ook invoeren en aanpassen. Paar keer klikken en de oven regelde de rest. Zal wel bij iedere moderne oven zo zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte.
Nog niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dus nu heb je perfect gekookte eitjes!!?
Hier staat een kleine Tefal oven, die meestal rond de 200 graden staat. Het meeste lukt aardig op die temperatuur. Dat mechanische heeft inderdaad ook zo zijn voordelen. Zo'n kleine oven kost geen lor en doet zijn werk prima. Dat stel je ook in enkele seconden in.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.
Gewoon vanuit de luie stoel met de smartphone koken. knopje om de koelkast te openen/sluiten, knopje voor de kip, knopje om voor te verwarmen, knopje om de oven te openen/sluiten enzoquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap nooit wat van dat soort dingen, geef mij maar gewoon een knop voor de stand en een knop voor de temperatuur. Mijn vader had zo’n ingewikkelde oven, die kreeg ik niet aan de praat. Net als van die ovens die je opnieuw moet aanzetten als je ze even open hebt gehad. Narigheid. Symph wil hier in de nieuwe keuken apparatuur met allerlei snufjes en opties, gaat niet gebeuren, want ik ben de kok hier in huis.
Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekjequote:
Dat wil ik ook als we in de toekomst een nieuwe aanrecht kopen met inbouwapparatuur!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekje
Dat lijkt het koffieapparaat van mijn moeder wel. Niets meer op te lezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef ToT het volgende:
De oven hier (van de vorige bewoner) is zo vaak gepoetst dat je het pijltje van de temperatuur niet meer kunt zien!De getallen staan nog wel op de knop, maar ik weet bij God niet waar ik het getalletje naar toe moet draaien om die temperatuur te krijgen.
Als ik de 200 gewoon kaarsrecht naar boven gericht heb staan ZOU je denken dat het 200 graden moet zijn, maar het eten verkoolt razendsnel op die stand!
handigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wil ik ook als we in de toekomst een nieuwe aanrecht kopen met inbouwapparatuur!
ooit...
Whehehe!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er blijf alleen as over. De deur blijft dicht tot de pyrolise klaar is. Kan letterlijk niet open. Na afloop alleen een nat doekje
Jouw moeder klinkt als een geschikte dame. Koffiegrootverbruikster.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt het koffieapparaat van mijn moeder wel. Niets meer op te lezen.
Of ze heeft gewoon sinds 1930 geen nieuwe koffiezetapparaat meer gekocht!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw moeder klinkt als een geschikte dame. Koffiegrootverbruikster.
Ja, die werkt wel wat weg op een dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw moeder klinkt als een geschikte dame. Koffiegrootverbruikster.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon sinds 1930 geen nieuwe koffiezetapparaat meer gekocht!
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon sinds 1930 geen nieuwe koffiezetapparaat meer gekocht!
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze poetst gewoon zo hard.
Ja, na een tijdje wordt je dat gefluit en die commentaren over je bouwvakkersspleet ook wel eens zat he?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zal in de toekomst wel een oven op werkhoogte komen hier. Dat gebuk moet maar eens over zijn.
Da's natuurlijk ook wel het beste. Niet iedereen hoeft te weten dat je een Alfa Romeo rijdtquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Net als eigenaren van gloednieuwe auto's die het embleem en de chromen elementen elke keer zo hard oppoetsen dat je het na een paar jaar moet vervangen!
Ik heb een Alfa Romeo gehad waarbij er amper meer zichtbaar was wat er op het embleem stond!
Dat zijn de mooiste logo'squote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook wel het beste. Niet iedereen hoeft te weten dat je een Alfa Romeo rijdt
Mag ik een pink van jou? Ik heb de mijne al 41 jaar niet gezienquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag ik een pink van jou? Ik heb de mijne al 41 jaar niet gezien
Heb jij een ringvinger voor me dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag ik een pink van jou? Ik heb de mijne al 41 jaar niet gezien
Hahaha!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Net als eigenaren van gloednieuwe auto's die het embleem en de chromen elementen elke keer zo hard oppoetsen dat je het na een paar jaar moet vervangen!
Ik heb een Alfa Romeo gehad waarbij er amper meer zichtbaar was wat er op het embleem stond!
Zie nickname!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb jij een ringvinger voor me dan?
Damn, balen!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha!Een ex van me stond eindelijk eens iets schoon te maken, poetst ze het chroomlaagje van de keukenkraan af. Dat bleek gewoon een goedkoop kont plastic dinkie te wezen. Althans, de dop.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje wordt je dat gefluit en die commentaren over je bouwvakkersspleet ook wel eens zat he?
Foei, schaam je!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt voel ik me best schuldig nu
Verander snel je naam in Driepik dan! Dan vergeten mensen het zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb jij een ringvinger voor me dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kies maar uit
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Driepink het volgende:
Wie draait er? De automatische piloot?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:38 schreef Driepink het volgende:
Wie draait er? De automatische piloot?
Dan moet ik eerst een 2e pik krijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verander snel je naam in Driepik dan! Dan vergeten mensen het zo.
Whehehehe doesnie?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh
Ff bij de buurman aanbellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een 2e pik krijgen
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff bij de buurman aanbellen.
Heb ik nietquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff bij de buurman aanbellen.
Ik heb mn eigen pik, hoef die van een ander nietquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig als je ff een pik wil.
Dat waren die eckte eckte!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, er was helegaar geen elektriek koffiezetdinges in 1930. Toen kauwden ze zelf de bonen nog fijn en namen een slok kokend water.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen pik, hoef die van een ander niet
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, er was helegaar geen elektriek koffiezetdinges in 1930. Toen kauwden ze zelf de bonen nog fijn en namen een slok kokend water.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:43 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er eventueel wat deuntjes inmieteren? Tenzij,uhh.. I dunno .. Lucky wil
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
it's time for the percolator.
Ooh, ik vind het prima hoor. Was toch een beetje de bedoeling om vanavond te gaan draaien. ff roken nog.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:43 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er eventueel wat deuntjes inmieteren? Tenzij,uhh.. I dunno .. Lucky wil
quote:Programma van vandaag
18:46 - 20:45 DJ Knokkels - Hij die zonder pink is
Dat is altijd wel een vraag. Meestal weet ik het zelf niet eens.quote:
Hij heeft een vrij uitgebreid scala aan stijlen, maar het lijkt me sterk als VNV Nation niet langs komt huppelen!quote:
Ik kwam er vandaag achter dat Liebestod afgeleid is van Schubertquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij uitgebreid scala aan stijlen, maar het lijkt me sterk als VNV Nation niet langs komt huppelen!
Zegt me niksquote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft een vrij uitgebreid scala aan stijlen, maar het lijkt me sterk als VNV Nation niet langs komt huppelen!
Wat is jouw ding zeg maar zo'n beetje?quote:
Uptempo hardcorequote:Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is jouw ding zeg maar zo'n beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |