Ik vind Kyiv meer de cultuur van het land weergeven dan als ik het opschrijf als Kiev (lol)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:54 schreef GGMM het volgende:
Kyiv ?
Ik dacht altijd Kiev
Mooie OP trouwensEen stuk beter dan die van Doublepain gisteren.
Schrijf dan ФК Динамо Киïвquote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Kyiv meer de cultuur van het land weergeven dan als ik het opschrijf als Kiev (lol)
Benieuwd of de vriendschap wederzijds is danquote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ik weer de steun krijg van mijn vrienden(DP, Coco, Davy en mexicano) uit het psv topic. Gisteren ben ik helemaal los gegaan toen psv had gescoord en ook tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht van hun ook de volle support.
JAAAAtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 22-08-2018 om 17:13:13We gaan vanavond een testje doen. Op deze pagina vind je tijdens Ajax - Dinamo Kiev heatmaps en uitgebreide statistieken van de wedstrijd https://t.co/KnGgwPwXy0 #ajadin reageer retweet
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:43 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 22-08-2018 om 17:13:13We gaan vanavond een testje doen. Op deze pagina vind je tijdens Ajax - Dinamo Kiev heatmaps en uitgebreide statistieken van de wedstrijd https://t.co/KnGgwPwXy0 #ajadin reageer retweet
Heb je al zitten bidden in de kerk?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ik weer de steun krijg van mijn vrienden(DP, Coco, Davy en mexicano) uit het psv topic. Gisteren ben ik helemaal los gegaan toen psv had gescoord en ook tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht van hun ook de volle support.
Welk geluk?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal het geluk van Ten Hag nu over zijn?
2 keer ontsnappen tegen kutclubsquote:
Tegen Heracles was het gewoon puntverlies dus helemaal geen ontsnapping en Ajax was gewoon de betere tegen VVV en kreeg uiteindelijk een terechte penantie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 keer ontsnappen tegen kutclubs
Dat lijkt me echt vreselijk om tussen te staan om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
Zo hard balen dat ik geen tickets meer kn krijgen
https://www.facebook.com/Fside76Amsterdam/videos/517068415398113/
Sierhuis er niet bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Erg matige bank. De Wit en Johnsen
Wat een kut plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Erg matige bank. De Wit en Johnsen
Blijkbaar niet fit ofzo, anders snap ik die keuze niet voor die andere twee middelmatige talenten.quote:
Deze georchestreerde triestheid zie je alleen bij Ajax. Verder geen haat maar alles aan deze sfeer is nep:quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze georchestreerde triestheid zie je alleen bij Ajax. Verder geen haat maar alles aan dit is nep:
- onder een brug staan zodat het geluid harder klinkt
- trommeltjes
- 50% is provincialen die een avondje boos komen kijken en filmpjes komen maken van hoe stoer het wel niet was
Ach het ene liedje is wat leuker dan de ander, maar denk dat dat niet zo boeit als je daar staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk om tussen te staan om eerlijk te zijn.
En die liedjes zijn ook allemaal niet zo boeiend (lol)
Hier tussen willen staanquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoor eigenlijk zelden goede liedjes bij voetbalwedstrijden, allemaal zo geforceerdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ach het ene liedje is wat leuker dan de ander, maar denk dat dat niet zo boeit als je daar staat.
Volgens mij is het ook omdat de spelers over die brug gaan straks, dus is het ook om de spelers extra aan te moedigen. Maargoed, als je die brug hebt en het daardoor vetter klinkt, waarom er niet onder staan. Met zn tienduizenden daar klint het sws wel vet.
Tuurlijk zijn er idd veel provinciaaltjes bij, maargoed dat ben ik ook, maar gaan filmen en niet meedoen is wel kut idd. Ze hebben vooral opgeroepen dat niet te doen.
Ik heb zo'n bloedhekel aan die gast met luidspreker, doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze georchestreerde triestheid zie je alleen bij Ajax. Verder geen haat maar alles aan deze sfeer is nep:
- onder een brug staan zodat het geluid harder klinkt
- trommeltjes
- 50% is provincialen die een avondje boos komen kijken en filmpjes komen maken van hoe stoer het wel niet was
En straks ook weer een of andere gozer in zn blote bast met een luidspreker die de liedjes gaat voorzingen
Hihihi.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier tussen willen staan![]()
Net een stel zwervers zo onder een brug
Sorry maar de sneuheid spat ervanaf, lekker druk en stoer doen en mensen een beuk geven omdat je een lijntje hebt gesnoven. In je blote buik breed rondlopen met een gebreid masker. Het lijkt wel een slechte sketch.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ach het ene liedje is wat leuker dan de ander, maar denk dat dat niet zo boeit als je daar staat.
Volgens mij is het ook omdat de spelers over die brug gaan straks, dus is het ook om de spelers extra aan te moedigen. Maargoed, als je die brug hebt en het daardoor vetter klinkt, waarom er niet onder staan. Met zn tienduizenden daar klint het sws wel vet.
Tuurlijk zijn er idd veel provinciaaltjes bij, maargoed dat ben ik ook, maar gaan filmen en niet meedoen is wel kut idd. Ze hebben vooral opgeroepen dat niet te doen.
Zie hier de onderlaag van de voetbalsupporters.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry maar de sneuheid spat ervanaf, lekker druk en stoer doen en mensen een beuk geven omdat je een lijntje hebt gesnoven. In je blote buik breed rondlopen met een gebreid masker. Het lijkt wel een slechte sketch.
FlodderGODquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
RTL7 zendt betere comedy's uit.
Married with Children![]()
Flodder
twitter:bartf twitterde op woensdag 22-08-2018 om 20:30:05Ajax sinds de start van vorig seizoen in alle competities:43 wedstrijden met Neres - 4 keer verloren4 wedstrijden zonder Neres - 3 keer verloren#ajadyn reageer retweet
Ik vind dat je het jaar schoon moet beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag voor de 100e keer die aflevering met die vliegtuigbom gezien
Boh boh.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hélène lekker penetreren vanaf het middenveld.
Met de punt naar voren spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hélène lekker penetreren vanaf het middenveld.
Ach denk maar zo: je hebt er geen enkele invloed op.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga jullie eerlijk zeggen, ik ben zenuwachtig.
Wat wel logisch is als de resultaten beter gaan natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:41 schreef Liftdeur het volgende:
Ligt het aan mij of wordt EtH iets aangenamer om naar te luisteren?
Ligt denk ik aan jouquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:41 schreef Liftdeur het volgende:
Ligt het aan mij of wordt EtH iets aangenamer om naar te luisteren?
Zonde, ik zou wel voor diepgang zorgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach denk maar zo: je hebt er geen enkele invloed op.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wel logisch is als de resultaten beter gaan natuurlijk
Misschien begin ik ook wel aan dat gebrabbel te wennen.quote:
Taditsjquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp vindt Tadic een geweldige speler
Dit is toch grappig omdat hij hem een week geleden helemaal niets vondquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijp vindt Tadic een geweldige speler
Hij zei zelf vorige week dat hij vond dat hij onzin uit sloeg omdat ze de tijd moesten vullenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is toch grappig omdat hij hem een week geleden helemaal niets vond
Miss dat ze het dan eens wat meer voetbal inhoudelijk moeten nemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zei zelf vorige week dat hij vond dat hij onzin uit sloeg omdat ze de tijd moesten vullen
Dat dacht je verkeerdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Beginnen ze nou nog niet, ik dacht 20.45.
Feyenoord heeft de boot allang gemist johquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord moet helemaal opnieuw beginnen.
Dan kunnen Johan en Wilfred het niet meer volgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Miss dat ze het dan eens wat meer voetbal inhoudelijk moeten nemen.
Unuvarquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:47 schreef skysherrif het volgende:
Unuvar stond ook onder die brug god
Je kan dat soort dingen moeilijk meten, maar ben benieuwd wat de invloed is geweest van het niet meedoen in de jupiler league van jong feyenoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de boot allang gemist joh
Wafelchips? Hou op hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Champions League sponsor
![]()
![]()
LAYS CHIPS
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cringe?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:50 schreef R-woud88 het volgende:
Die reclame van Ziggo met Gullit en Max, man man man
Ik denk dat Wilfred meer voetbal kijkt dan Johan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen Johan en Wilfred het niet meer volgen.
Ze hadden net weer aansluiting toen onder Koeman, eindelijk weer wat geld en veel talenten. En daarna trappen ze weer in de oude Feyenoordval door oude middelmaat te kopen want "daar hebben we toch al een kampioenschap mee gepakt"quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de boot allang gemist joh
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan nog gekker
[ afbeelding ]
Dat scheelt maar zes miljoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan dat soort dingen moeilijk meten, maar ben benieuwd wat de invloed is geweest van het niet meedoen in de jupiler league van jong feyenoord.
Hoe komt het nou eigenlijk dat de begroting van feyenoord veel lager is dan die van een PSV trouwens?
Klopt, baggertijd. Maar ja COMMERCIEquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Veel te laat toch. Zeker als je naar het stadion gaat en de volgende dag moet werken.
Wellicht, maar hij wil het ook nooit inhoudelijk over voetbal hebben maar gooit liever het "VUILE KLOOTZAK"-filmpje er dan nog inquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfred meer voetbal kijkt dan Johan.
Echt totaal krankzinnig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan nog gekker
[ afbeelding ]
Ja dat is vooral ergerlijk als het dan net interessant is en Wilfred gaat schijtlollig doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht, maar hij wil het ook nooit inhoudelijk over voetbal hebben maar gooit liever het "VUILE KLOOTZAK"-filmpje er dan nog in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan nog gekker
[ afbeelding ]
Zou best kunnen dat het invloed heeft gehad ja..quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan dat soort dingen moeilijk meten, maar ben benieuwd wat de invloed is geweest van het niet meedoen in de jupiler league van jong feyenoord.
Hoe komt het nou eigenlijk dat de begroting van feyenoord veel lager is dan die van een PSV trouwens?
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is vooral ergerlijk als het dan net interessant is en Wilfred gaat schijtlollig doen.Als het nou een leuk nieuw filmpje is of in de juiste context wordt laten zien, maar niet 300x zo'n filmpje waarin ze er al een tijdje op wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Vooral bij VI Oranje blijft thuis was het echt heel irritant en nooit goed getimed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het nou een leuk nieuw filmpje is of in de juiste context wordt laten zien, maar niet 300x zo'n filmpje waarin ze er al een tijdje op wachten.
Met dat schijtsoundboard ook nog eensquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral bij VI Oranje blijft thuis was het echt heel irritant en nooit goed getimed.
Je bent niet volwassen als je elke post moet afsluiten met een waardeloze emoticonquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet legendarisch doen. Maar er ligt me hier toch een partij heerlijke lamsleverspiezen op de grill. Ik ben volwassen joh.²
Ja doodzonde, vooral omdat Ajax en PSV de miljoenen gaan pakken en met dat geld kunnen ze straks makkelijker hun top positie houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden net weer aansluiting toen onder Koeman, eindelijk weer wat geld en veel talenten. En daarna trappen ze weer in de oude Feyenoordval door oude middelmaat te kopen want "daar hebben we toch al een kampioenschap mee gepakt".
Het is mals man. Lekker gekruid. Heerlijke kop muntthee bij. Man man man.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet volwassen als je elke post moet afsluiten met een waardeloze emoticon
Ik ben bang dat Feyenoord meer achterstand gaat oplopen doordat ze VVF terug willen betalen en er moet ook een nieuw stadion komen/renovatie. En daar hebben ze al helemaal geen geld voorquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja doodzonde, vooral omdat Ajax en PSV de miljoenen gaan pakken en met dat geld kunnen ze straks makkelijker hun top positie houden.
Niet omdat ik voor Feyenoord ben maar zou doodzonde zijn voor net Nederlandse voetbal als Feyenoord definitief weg zou vallen richting de subtop
John de Mol de opper-hebreeuw. Die zit er niet voor onze lol. Nee, keiharde dukaten op zijn chest laten bouncen.quote:
Klopt wel hoor, daarom vind ik het ergens ook wel zonde dat ze zoveel wanbeleid daar voeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja doodzonde, vooral omdat Ajax en PSV de miljoenen gaan pakken en met dat geld kunnen ze straks makkelijker hun top positie houden.
Niet omdat ik voor Feyenoord ben maar zou doodzonde zijn voor net Nederlandse voetbal als Feyenoord definitief weg zou vallen richting de subtop
Wytse is ook primaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Ziggy ja? Dan ga ik daarheen!
Ja, ik heb geen Veronica.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Ziggy ja? Dan ga ik daarheen!
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord meer achterstand gaat oplopen doordat ze VVF terug willen betalen en er moet ook een nieuw stadion komen/renovatie. En daar hebben ze al helemaal geen geld voor
Ja is eeuwig zondequote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, daarom vind ik het ergens ook wel zonde dat ze zoveel wanbeleid daar voeren.
Blind en Frenkie moesten al lachen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik wist dat ie kwam, maar meer dat het zo mooi is om de hymne te horen en ajax te zien
Volgens mij wel ja gezien de hele aankledingquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Play-offs is toch officieel een CL duel, zoals de voorrondes dat niet zijn?
Lekker opgelet dit seizoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:59 schreef superniger het volgende:
Who the fuck is die nummer 12 van Ajax?
EIGEN JEUGDquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:59 schreef superniger het volgende:
Who the fuck is die nummer 12 van Ajax?
Spijkerman is nu lekker Groningen aan het kapot maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Winter is nu de Spijkerman op de bank
Fam de Boer heeft broekje al uit gedaanquote:
Die waren al kapot maar die mongool gaat het nog even versnellenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Spijkerman is nu lekker Groningen aan het kapot maken.
Maar ipv de multomap met vrije trappennemers, heeft hij straks de LIVE PASSMAP VAN PIETER ZWARTGOD in zijn handenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Winter is nu de Spijkerman op de bank
Alleen de rest kon er niks van.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:03 schreef Zorro het volgende:
BATE had dan toch een beter keepertje.
Lucky ajax
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ajax heeft wel veel "gelukjes" zeg
Die hebben geen ZIyech die je zo vrij zet, maargoed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zo kan zelfs Feyenoord de Champions League wel halen.
Ik zie Toornstra dat niet doen neequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die hebben geen ZIyech die je zo vrij zet, maargoed.
Ik zie NAC dit eerder lukken dan feyenoordquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hap hapquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd met PSV bezig? Ben je de scarface van Ajax?
Zou mooi zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
2 Nederlandse clubs in de CL
Nou nee dan moeten ze eerst een keer 2e worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Onderschat een avondje NAC niet neequote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zie NAC dit eerder lukken dan feyenoord
Als Kiev nu scoort krijg je een heel andere wedstrijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit zit nu al een stuk relaxer haha
1 - 0 is eigenlijk ook wel prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als Kiev nu scoort krijg je een heel andere wedstrijd.
Dank je. Ze heeft wat heerlijke lamsspiezen voor me gegrild. Ik mag er zijn man.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je. Ze heeft wat heerlijke lamsspiezen voor me gegrild. Ik mag er zijn man.²
Prima goal,niks mis meequote:
Zeg dat maar tegen het scorebord.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:09 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ondanks het gebrek aan ruimte toch behoorlijk zwak ingeschoten van de Don.
Mij hoor je niet klagen vriend.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen het scorebord.²
Ik zat serieus nog te balen wat een klote schot dat wel niet was, tot ik iedereen zag juichenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:09 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ondanks het gebrek aan ruimte toch behoorlijk zwak ingeschoten van de Don.
vrolijk offerfeestquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je. Ze heeft wat heerlijke lamsspiezen voor me gegrild. Ik mag er zijn man.²
Ben jij een act van jezelf of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen het scorebord.²
Jep.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zat serieus nog te balen wat een klote schot dat wel niet was, tot ik iedereen zag juichen
Erg vermoeiond ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ben jij een act van jezelf of zo?
Laten we het nou niet jinxen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Kiev kan er helemaal niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Tien, tien, tien, we willen 10!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Nu moet het verdulleme wel 4-0 worden hoor!
Ik voel je, dit team heeft zo ontzettend veel voetbal ingekapseld.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ben jij een act van jezelf of zo?
In Europa moeten nederlandse clubs gewoon winnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dj Day V die ajax niet wil jinxen, wat een dag.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Europa moeten nederlandse clubs gewoon winnen.
Oke danquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je, dit team heeft zo ontzettend veel voetbal ingekapseld.²
Klopt ik gunde het PSV gister ookquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eens, zeker voor ajax nog een lange weg te gaan, maar zou toch prachtig zijn als we straks gewoon 2 clubs in de CL hebben.quote:
GGMM en Onlogisch waren toen nergens te bekennen, KingRoland was er, maar die kwam ook niet echt over alsof hij voor PSV was.quote:
Mooie neger joh. Zo betrouwbaar.quote:
Dan is de winnaar al duidelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Wordt Kiev nou gesponsord door die UEFA Say No To Racism campagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |