Ik vind Kyiv meer de cultuur van het land weergeven dan als ik het opschrijf als Kiev (lol)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:54 schreef GGMM het volgende:
Kyiv ?
Ik dacht altijd Kiev
Mooie OP trouwensEen stuk beter dan die van Doublepain gisteren.
Schrijf dan ФК Динамо Киïвquote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Kyiv meer de cultuur van het land weergeven dan als ik het opschrijf als Kiev (lol)
Benieuwd of de vriendschap wederzijds is danquote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ik weer de steun krijg van mijn vrienden(DP, Coco, Davy en mexicano) uit het psv topic. Gisteren ben ik helemaal los gegaan toen psv had gescoord en ook tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht van hun ook de volle support.
JAAAAtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 22-08-2018 om 17:13:13We gaan vanavond een testje doen. Op deze pagina vind je tijdens Ajax - Dinamo Kiev heatmaps en uitgebreide statistieken van de wedstrijd https://t.co/KnGgwPwXy0 #ajadin reageer retweet
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:43 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 22-08-2018 om 17:13:13We gaan vanavond een testje doen. Op deze pagina vind je tijdens Ajax - Dinamo Kiev heatmaps en uitgebreide statistieken van de wedstrijd https://t.co/KnGgwPwXy0 #ajadin reageer retweet
Heb je al zitten bidden in de kerk?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat ik weer de steun krijg van mijn vrienden(DP, Coco, Davy en mexicano) uit het psv topic. Gisteren ben ik helemaal los gegaan toen psv had gescoord en ook tijdens de wedstrijd, dus ik verwacht van hun ook de volle support.
Welk geluk?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal het geluk van Ten Hag nu over zijn?
2 keer ontsnappen tegen kutclubsquote:
Tegen Heracles was het gewoon puntverlies dus helemaal geen ontsnapping en Ajax was gewoon de betere tegen VVV en kreeg uiteindelijk een terechte penantie.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 keer ontsnappen tegen kutclubs
Dat lijkt me echt vreselijk om tussen te staan om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
Zo hard balen dat ik geen tickets meer kn krijgen
https://www.facebook.com/Fside76Amsterdam/videos/517068415398113/
Sierhuis er niet bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Erg matige bank. De Wit en Johnsen
Wat een kut plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Erg matige bank. De Wit en Johnsen
Blijkbaar niet fit ofzo, anders snap ik die keuze niet voor die andere twee middelmatige talenten.quote:
Deze georchestreerde triestheid zie je alleen bij Ajax. Verder geen haat maar alles aan deze sfeer is nep:quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze georchestreerde triestheid zie je alleen bij Ajax. Verder geen haat maar alles aan dit is nep:
- onder een brug staan zodat het geluid harder klinkt
- trommeltjes
- 50% is provincialen die een avondje boos komen kijken en filmpjes komen maken van hoe stoer het wel niet was
Ach het ene liedje is wat leuker dan de ander, maar denk dat dat niet zo boeit als je daar staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk om tussen te staan om eerlijk te zijn.
En die liedjes zijn ook allemaal niet zo boeiend (lol)
Hier tussen willen staanquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoor eigenlijk zelden goede liedjes bij voetbalwedstrijden, allemaal zo geforceerdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ach het ene liedje is wat leuker dan de ander, maar denk dat dat niet zo boeit als je daar staat.
Volgens mij is het ook omdat de spelers over die brug gaan straks, dus is het ook om de spelers extra aan te moedigen. Maargoed, als je die brug hebt en het daardoor vetter klinkt, waarom er niet onder staan. Met zn tienduizenden daar klint het sws wel vet.
Tuurlijk zijn er idd veel provinciaaltjes bij, maargoed dat ben ik ook, maar gaan filmen en niet meedoen is wel kut idd. Ze hebben vooral opgeroepen dat niet te doen.
Ik heb zo'n bloedhekel aan die gast met luidspreker, doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze georchestreerde triestheid zie je alleen bij Ajax. Verder geen haat maar alles aan deze sfeer is nep:
- onder een brug staan zodat het geluid harder klinkt
- trommeltjes
- 50% is provincialen die een avondje boos komen kijken en filmpjes komen maken van hoe stoer het wel niet was
En straks ook weer een of andere gozer in zn blote bast met een luidspreker die de liedjes gaat voorzingen
Hihihi.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier tussen willen staan![]()
Net een stel zwervers zo onder een brug
Sorry maar de sneuheid spat ervanaf, lekker druk en stoer doen en mensen een beuk geven omdat je een lijntje hebt gesnoven. In je blote buik breed rondlopen met een gebreid masker. Het lijkt wel een slechte sketch.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ach het ene liedje is wat leuker dan de ander, maar denk dat dat niet zo boeit als je daar staat.
Volgens mij is het ook omdat de spelers over die brug gaan straks, dus is het ook om de spelers extra aan te moedigen. Maargoed, als je die brug hebt en het daardoor vetter klinkt, waarom er niet onder staan. Met zn tienduizenden daar klint het sws wel vet.
Tuurlijk zijn er idd veel provinciaaltjes bij, maargoed dat ben ik ook, maar gaan filmen en niet meedoen is wel kut idd. Ze hebben vooral opgeroepen dat niet te doen.
Zie hier de onderlaag van de voetbalsupporters.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry maar de sneuheid spat ervanaf, lekker druk en stoer doen en mensen een beuk geven omdat je een lijntje hebt gesnoven. In je blote buik breed rondlopen met een gebreid masker. Het lijkt wel een slechte sketch.
FlodderGODquote:Op woensdag 22 augustus 2018 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
RTL7 zendt betere comedy's uit.
Married with Children![]()
Flodder
twitter:bartf twitterde op woensdag 22-08-2018 om 20:30:05Ajax sinds de start van vorig seizoen in alle competities:43 wedstrijden met Neres - 4 keer verloren4 wedstrijden zonder Neres - 3 keer verloren#ajadyn reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |