Idd!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja dom hè, iedereen weet dat, dat "hunnie" moet zijn
Dat kan niet. Alleen blanken zijn racisten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
De paar Hindoestanen die ik ken zijn ook echt enorm racistisch, vooral tegen mensen die donkerder zijn dan zij.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat kan niet. Alleen blanken zijn racisten.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:20 schreef the-eye het volgende:
Wel een beetje weinig moeite voor je openingspost.
Waar zijn de plaatjes zodat ik weet over watvoor dames het gaat
Koelie’squote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:33 schreef Unlucky1 het volgende:
Hindoes worden Curry's genoemd toch?
idd je kan er zelfs een boete voor krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef Ferdii het volgende:
Beginnen met “Hey ppssstt meisje” is ook geen garantie voor succes
Engelsen beheerst?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Aziaten zijn van nature nogal hautain. Net zoals dat Italianen van nature lawaaiig en druk zijn, Amerikanen joviaal, Nederlanders stug, Engelsen beheerst en Duitsers correct.
Haha ja al die Aziatische culturen lijken erg op elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Aziaten zijn van nature nogal hautain. Net zoals dat Italianen van nature lawaaiig en druk zijn, Amerikanen joviaal, Nederlanders stug, Engelsen beheerst en Duitsers correct.
Marokkanen zijn ook populair binnen de Hindoestaanse gemeenschapquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
De paar Hindoestanen die ik ken zijn ook echt enorm racistisch, vooral tegen mensen die donkerder zijn dan zij.
Koelies nemen zichzelf veel te serieus. Onsympathieke kutlui.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 01:45 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Denken allemaal Bollywood ster te zijn
Roepen hoe knap een niet-Europese bevolkingsgroep is en dan aan komen zetten met plaatjes van de vrouwen die het meest op Europeanen lijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 01:05 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hindoestaanse grietjes![]()
Dees![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
hun = henquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja 99% van hun zijn knappe dames. Maar waarom zo arrogant?
Alsof je meteen met ze wil daten of trouwen als je een praatje probeert te maken bij de bushalte.
klopt wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
Goed gezegd, vriend.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Engelsen beheerst?![]()
Verder TS, zit er bij elk volk vervelende types bij: de meeste hindoestaanse vrouwen die ik ken zijn juist best tof, dus wellicht tref je net de verkeerden of heb je een uitstraling van net kut.
Ze zijn donkerwit.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Koelies nemen zichzelf veel te serieus. Onsympathieke kutlui.
Vind je het gek dat hindoestaanse mannen vreemd gaan , hindoestaanse vrouwen zijn vet lelijk man , ik zou mezelf laten faceliften of zelfmoord plegen als ik zo lelijk als een hindoestaanse vrouw wasquote:Op donderdag 23 augustus 2018 14:02 schreef PartyHard het volgende:
Je moet ze ook als een Hindoestaanse man benaderen: "Helo my deer show bobs open vagene"
Is nou je enige bijdrage op Fok! 2 posts waarin je vrouwen van een bepaalde afkomst zit te bashen in een oud topic?quote:
Daar ken ik er ook een paar van, hebben een teringhekel aan negers en marokkanen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
Dat zie je in heel Azië. Een lichte huid is daar het schoonheidsideaal. Je kunt daar ook overal van die whitening producten kopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
Klopt wel wat hij zegt. Alleen blanken kunnen racistisch zijn wat meteen de bestempeling is dat blanken masterrace zijn.quote:
Sommas zijn de inferieurste der inferieuren.quote:Op vrijdag 9 november 2018 05:12 schreef Atak het volgende:
Hindoestanen worden toch doorgaans gezien als het volk met de lelijkste vrouwen ter wereld of vergis ik me dat? In de VS bijv waar veel Hindoestanen wonen worden ze als de bodem van de seks-chain gezien. Het is natuurlijk smaak en in de westerse wereld het zo. Misschien is TS een van die getinte minderheden die een fetish heeft om zijn piemel in curry te stoppen.
Ik zit nu te twijfelen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 09:04 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Sommas zijn de inferieurste der inferieuren.
Omdat ze knap zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2018 09:04 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Sommas zijn de inferieurste der inferieuren.
Ahmet levert kwaliteitquote:Op vrijdag 9 november 2018 11:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Maharadj, broer. Roti haal ik alleen bij een echte koelie.
Dit dus. En ik spreek uit eigen ervaring! Status en uiterlijk vertoon zijn enorm belangrijk in die cultuur. Genant gewoon hoe ze anderen beoordelen en kleineren. Zelfreflectie is over het algemeen afwezig en ze weten het altijd beter (in theorie, niet in de praktijk). Verder zijn hindoestaanse vrouwen erg pleasend gericht, onzeker en jaloers!quote:Op donderdag 8 november 2018 21:59 schreef faf het volgende:
Hindoestaanse vrouwen zijn super status en impressie gericht,
En knap? Uhm, valt wel mee toch.. Er zitten hele schattige/verzorgde exemplaren tussen, maar ook mindere.
Arrogant vind ik ook wel meevallen, als jij aardig doet zijn ze toch gewoon aardig terug.
wat jammer nou.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit dus. En ik spreek uit eigen ervaring! Status en uiterlijk vertoon zijn enorm belangrijk in die cultuur. Genant gewoon hoe ze anderen beoordelen en kleineren. Zelfreflectie is over het algemeen afwezig en ze weten het altijd beter (in theorie, niet in de praktijk). Verder zijn hindoestaanse vrouwen erg pleasend gericht, onzeker en jaloers!
Ze zijn inderdaad vaak mooi qua uiterlijk in de jonge jaren, helaas met het vorderen van de leeftijd neemt het gewicht ook toe. Tel daarbij op de geringe lengte en het mooie is snel verdwenen ...
quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:54 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Echt een retard, kan niet eens normaal een foto posten.
Tapi mofo, brada.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:54 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Echt een retard, kan niet eens normaal een foto posten.
fa waka killquote:
quote:Op maandag 12 november 2018 07:36 schreef stokj het volgende:
fa waka mi boy, alla sannie boeng? if ie wang tak nengre djaso dang ie moes doe a sannie.![]()
![]()
oh okayquote:Op maandag 12 november 2018 07:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij begrijpt het wel en zal er op reageren (is een groet en vraag of alles goed is)
Waren de negers dat niet?quote:Op vrijdag 9 november 2018 05:12 schreef Atak het volgende:
Hindoestanen worden toch doorgaans gezien als het volk met de lelijkste vrouwen ter wereld of vergis ik me dat? In de VS bijv waar veel Hindoestanen wonen worden ze als de bodem van de seks-chain gezien. Het is natuurlijk smaak en in de westerse wereld het zo. Misschien is TS een van die getinte minderheden die een fetish heeft om zijn piemel in curry te stoppen.
Werkt prima hierquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef Ferdii het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja 99% van hun zijn knappe dames
quote:Op maandag 12 november 2018 07:36 schreef stokj het volgende:
fa waka mi boy, alla sannie boeng? if ie wang tak nengre djaso dang ie moes doe a sannie.![]()
![]()
quote:
Als je echt wilt weten waarom een knappe Hindoestaanse dame zo arrogant is is omdat jij je moet bewijzen waarom jij de geschikte man voor haar bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alsof je meteen met ze wil daten of trouwen als je een praatje probeert te maken bij de bushalte.
Klopt daar zou mijn "op een na lelijkste vrouw ter wereld" topic over gaan! Deze manwijf:quote:Op zaterdag 10 november 2018 02:22 schreef Maikuuul het volgende:
Vond de vrouwen in Sri Lanka toch het minst knappe van de landen waar ik tot nu toe ben geweest.
Ditquote:Op vrijdag 9 november 2018 05:12 schreef Atak het volgende:
Ja verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sommige hindoestaanse en afgandhistaanse dames zijn wel schoon en netjes en hebben geen snor of baard en stinken niet.quote:
Dan zeg je tegen die mensen dat ze vies zijn en stinken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige Hindoestaanse en afgandhistaanse dames zijn wel schoon, netjes, hebben geen snor of baard en stinken niet.
Maar tegenwoordig is minimale persoonlijke hygiëne helaas ver te zoeken bij mensen.
Nou, in een van mijn topics kwam er een delegatie uit India voor werkbezoek naar ons bedrijf. Man man man, die vrouwelijke delegatieleider stonk, liet scheten in het openbaar en stonk uit haar bek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:30 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen die mensen dat ze vies zijn en stinken.
Had ik ook gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, in een van mijn topics kwam er een delegatie uit India voor werkbezoek naar ons bedrijf. Man man man, die vrouwelijke delegatieleider stonk, liet scheten in het openbaar en stonk uit haar bek.
En dan bij het afscheid een uitnodiging geven om een tegenbezoek te houden. Gelukkig heb ik één van de mensen onder mij naar daar gestuurd.
Typisch mensen uit die oorden, zouden een inreisverbod voor die landenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, in een van mijn topics kwam er een delegatie uit India voor werkbezoek naar ons bedrijf. Man man man, die vrouwelijke delegatieleider stonk, liet scheten in het openbaar en stonk uit haar bek.
En dan bij het afscheid een uitnodiging geven om een tegenbezoek te houden. Gelukkig heb ik één van de mensen onder mij naar daar gestuurd.
Hou je niet van exotisch en uitdagend?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Typisch mensen uit die oorden, zouden een inreisverbod voor die landen
Op het vlak van eten en natuur wel, niet op het vlak van mensenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je niet van exotisch en uitdagend?![]()
![]()
Juist ja, tegenwoordig is minimale persoonlijke hygiene ver te zoeken. Zowel bij mannen als bij vrouwen. Niet dat iedereen perfect is maar je kan toch even een minuutje of 2 meer de tijd nemen om je gebit te verzorgen of niet een week lang letterlijk hetzelfde aan te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Op het vlak van eten en natuur wel, niet op het vlak van mensen
Welk restaurant?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:22 schreef Daarnaast het volgende:
Er kan bij ons niet gereserveerd worden, gewoon gezellig aanschuiven! Is er geen plek, start dan vast met een drankje aan de bar. Onze borrelkaart stilt je eerste trek.
Oh wanneer is het en waar? Dan schuiven we aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Geen restaurant maar een Hindoestaanse bruiloft.
Ik wil dit ook graag weten... voor een vriend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh wanneer is het en waar? Dan schuiven we aan.
Hoe kunnen we er achter komen denk je?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik wil dit ook graag weten... voor een vriend.
In Hamburg 6 april begint om 15 uur. Ze hebben een zaal gehuurd daar maar ben de naam vergeten. Zal het even opzoekenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh wanneer is het en waar? Dan schuiven we aan.
Inderdaad. Britten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 23:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Haha ja al die Aziatische culturen lijken erg op elkaar.
Engelsen beheerst? Grootste paupernatie van Europa.
Ja graag!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:18 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
In Hamburg 6 april begint om 15 uur. Ze hebben een zaal gehuurd daar maar ben de naam vergeten. Zal het even opzoeken
En hebben een hele moddervettige, vooral vleesetende en rijke koolhydratgerelateerd voedsel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Britten.![]()
Steevast ladderzat wanneer je hen ergens op vakantie tegenkomt en agressief. Hopelijk voeren EU-landen een visumplicht straks voor de Britten in, na Brexit, opdat je minder Britten op vakantie tegenkomt.
En het eten is er nog smeriger dan in Oekraïne en dat is best wel een kunst om iets voor te schotelen dat nog smeriger is dan Oekraïens eten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:49 schreef stokj het volgende:
[..]
En hebben een hele moddervettige, vooral vleesetende en rijke koolhydratgerelateerd voedsel.
Ach ja, beesten...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En het eten is er nog smeriger dan in Oekraïne en dat is best wel een kunst om iets voor te schotelen dat nog smeriger is dan Oekraïens eten.
Ik ben nooit in het VK geweest moet ik toegeven, maar vrienden van me wel en zij hebben me de horrorverhalen medegedeeld, waardoor ik tot de conclusie ben gekomen het VK niet te bezoeken. Zelfs de Lonely Planet-reisgids waarschuwt voor het Britse eten.
Ik dank alle Friese Goden nog altijd dagelijks dat ik niet in het V.K. geboren ben.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach ja, beesten...
De Queen eet wel gezond en bescheiden.
Gisteren toevallig met collega's over gehad dat je in Engeland wel arm moet zijn als je niet in de stad woont en geen landhuis hebt maar een klein karig schuurtje.
Tja je kiest het niet uit waar je wordt geboren helaas he. Je zal ook maar in Andorra zijn geboren. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik dank alle Friese Goden nog altijd dagelijks dat ik niet in het V.K. geboren ben.
Nederland/Fryslan is ook niet alles, ik was liever in Oostenrijk of zo geboren of Liechtenstein, maar het VK of de andere Anglosaksische 'Dreckländer΅ zijn helemaal 'Scheisse'.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:27 schreef ManianMan het volgende:
Terechte klacht heb een klasgenote gehad uit sri lanka en precies hetgeen wat in je op staat is de waarheid
Ja 99% van hun zijn spuuglelijke dames. Maar waarom zo arrogant?
Grappig dat je er zo een mening over hebt zonder er ooit geweest te zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En het eten is er nog smeriger dan in Oekraïne en dat is best wel een kunst om iets voor te schotelen dat nog smeriger is dan Oekraïens eten.
Ik ben nooit in het VK geweest moet ik toegeven, maar vrienden van me wel en zij hebben me de horrorverhalen medegedeeld, waardoor ik tot de conclusie ben gekomen het VK niet te bezoeken. Zelfs de Lonely Planet-reisgids waarschuwt voor het Britse eten.
https://www.lonelyplanet.(...)od-the-worlds-worst/quote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:25 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Grappig dat je er zo een mening over hebt zonder er ooit geweest te zijn
Inderdaad te veel Bollywoodquote:Op maandag 25 maart 2019 08:12 schreef dagobertE6 het volgende:
koelie dames hebben zwaar grote issues
kijken veels te veel drama series
geestelyk niet in orde
bah
en ze hebben enorm grote hekel aan negersquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:55 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
en ze hebben enorm grote hekel aan negers
daarom zijn ze grootste voorstanders van zwarte piet
Terwijl ze zelf zwart zijn
gewoon omdat ze nog net geen slaaf waren van engelsen maar wel koelie
zwaar groot issues
zwaar beta vooral die sukkel mannetjes
Ze dneken ze zijn donkerwit
99% is wel veel. Wat denk je van 25%?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inderdaad dit dus. Toen ik met de bus naar kantoor ging had ik dit in Amstelveen. Daar had je twee haltes waarbij je je in India/ pakistan waande. Tot die halte rook het fris/ normaal in de bus. Maar vanaf dat momentquote:Op vrijdag 9 november 2018 14:04 schreef Vissenkom3 het volgende:
Als ik denk aan Hindoestaans, denk ik aan de ochtendwalm in het openbaar vervoer (curry gemixt met zweet) en het vettige haar.
Zou ze niet doen.
Mannen die geen hindu dames kunnen regelen? Bestaat dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
De Bombay Express zoals dat in de volksmond wordt genoemd (een Indier die sinds 2 jaar bij ons werkt zocht een woonplek in Amsterdam. We raadden hem Amstelveen aan maar hij was daar al geweest en had dezelfde klachten als hierboven. Nu woont hij in Noord).quote:Op maandag 22 april 2019 09:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Inderdaad dit dus. Toen ik met de bus naar kantoor ging had ik dit in Amstelveen. Daar had je twee haltes waarbij je je in India/ pakistan waande. Tot die halte rook het fris/ normaal in de bus. Maar vanaf dat moment.. Helemaal leuk als er één naast je kwam zitten
Je hebt verschillende soorten van deze dames. Je hebt de groep die alcohol drinkt en/of rookt en makkelijk meegaand is. Je hebt de groep die altijd met hun hoofd ergens anders zijn en je hebt een groep waar je nooit kans zal maken omdat ze netjes en secuur zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
Mannen die geen hindu dames kunnen regelen? Bestaat dat?
Zelfs mr nice guy maakt kans
Man man manquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef wadslak het volgende:
Ik moest opeens spontaan poepen van deze toppa.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:13 schreef Hiddendoe het volgende:
FF wat gegoogld gaat dan over een tram verbinding maar d ebus verbinding is dus ook echt flink verpest. Ik heb de onderstaande website gelezen ik kan mij de onvrede van de buren wel voorstellenquote:Op maandag 22 april 2019 10:11 schreef stokj het volgende:
[..]
De Bombay Express zoals dat in de volksmond wordt genoemd (een Indier die sinds 2 jaar bij ons werkt zocht een woonplek in Amsterdam. We raadden hem Amstelveen aan maar hij was daar al geweest en had dezelfde klachten als hierboven. Nu woont hij in Noord).
[..]
Je hebt verschillende soorten van deze dames. Je hebt de groep die alcohol drinkt en/of rookt en makkelijk meegaand is. Je hebt de groep die altijd met hun hoofd ergens anders zijn en je hebt een groep waar je nooit kans zal maken omdat ze netjes en secuur zijn.
Ja, er rijdt nu een bus omdat ze ergens aan dat metrospoor aan het bouwen zijn ofzo. Maar de bus is net zo erg ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:05 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
FF wat gegoogld gaat dan over een tram verbinding maar d ebus verbinding is dus ook echt flink verpest. Ik heb de onderstaande website gelezen ik kan mij de onvrede van de buren wel voorstellen
https://amsterdamshallowm(...)pats-amstelveen.html
Bus 300, die nam ik vroeger naar kantoor. En daar maakte ik zelf dus mee... Wat een penetrerende geur zegquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, er rijdt nu een bus omdat ze ergens aan dat metrospoor aan het bouwen zijn ofzo. Maar de bus is net zo erg ja.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bus 300, die nam ik vroeger naar kantoor. En daar maakte ik zelf dus mee... Wat een penetrerende geur zegik krijg bijna last van mijn maag als ik er aan terug denk.
Qua karakter (in Nederland) over het algemeen vriendelijke mensen hoor. Ze werken hard in de IT etc maar wie gaat ze eens leren om een afzuigkap te installeren in de woning? En om niet in kleding dat stinkt het huis uit te gaan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan je mooi de ziektewet een tijdje in toch
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, er rijdt nu een bus omdat ze ergens aan dat metrospoor aan het bouwen zijn ofzo. Maar de bus is net zo erg ja.
Ik zat een keer in de bus en toen kwam een kleine jongen naast mij zitten en zijn moeder aan de andere kant van het gangpad. Zegt die jongen dat hij zich verveelt. Zegt die moeder ga maar zingen. Nou, die jongen kon Kuch Kuch Hota Hai en Khabi Kushi Khabi Kham woord voor woord zingen![]()
![]()
![]()
Minimale persoonlijke hygiene is bij iedereen tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Qua karakter (in Nederland) over het algemeen vriendelijke mensen hoor. Ze werken hard in de IT etc maar wie gaat ze eens leren om een afzuigkap te installeren in de woning? En om niet in kleding dat stinkt het huis uit te gaan?
Dagoebert!!!!!quote:Op woensdag 24 april 2019 08:01 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met super veel lading make up ben ik zelfs lekkerquote:Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Dagoebert!!!!!
Maar sommige hindoestaanse meiden vallen wel mee.
Man man man...quote:Op woensdag 24 april 2019 09:56 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Met super veel lading make up ben ik zelfs lekker
Slechte genen, nog slechter persoonlijkheid.quote:
Aha, tja. Ik ken er wel een paar die oke zijn. Maar de doorsnee; daar is wel wat mee.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:46 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Slechte genen, nog slechter persoonlijkheid.
Ken geen een hindoestaan bij wie er geen steekje los zit.
Too much issues
De hindoestaanse meiden die ik kende:quote:Op woensdag 24 april 2019 15:46 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Too much issues
Heerlijke meezing nummers altijd.quote:Op maandag 29 april 2019 16:33 schreef stokj het volgende:
Voor TS en iedereen en @:kluun1985:
Kabhi Khushi Kabhie Gham - Say Shava Shava
Say Shava Shava Say Shava Shava
Roop Hai Tera Sona Soni Teri Payal
Roop Hai Tera Sona Sona Soni Teri Payal
Chanchana Chhan Aise Chhanke Karde Sab Ko Ghayal
Keh Raha Aankhon Ka Kaajal Ishq Mein Jeena Marna
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Roop Hai Mera Sona Soni Meri Payal
Roop Hai Mera Sona Sona Soni Meri Payal
Hey Keh Raha Aankhon Ka Kaajal Ishq Mein Jeena Marna
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya We Aaja Maahi Mahiya We Aaja
Say Shava
Aaja Gori Nachle Ay Shava Nachle We Nachle Ay Shava
Dekha Tenu Pehli Pehli Baar We Hone Laga Dil Bekaraar We
Raba Mainu Ki Ho Gaya Dil Jaaniye Haay Mainu Ki Ho Gaya
Sun Ke Teri Baatein Sone Yaar We Mahi Mainu Tere Naal Pyaar We
Hay Main Mar Jaawa Dil Jaaniye Haay Main Mar Jaawa
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Bhangda Say Shava Shava
In Kadmon Mein Saasein Waar De Rab Se Bhi Zyaada Tujhe Pyaar De
Rabba Maino Maaf Karen Rabba Khair Ya Hai Maino Maaf Karen
Tum To Meri Jind Meri Jaan We Meri Tu Zameen Hai Aasmaan We
Tujh Bin Main Ki Kara Rabba Khair Ya Haay Wa Main Ki Kara
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Bhangda Say Shava Shava
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Bhangda Say Shava Shava
quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
@:Plompzakker dit is het beeld dat ik bij jou heb![]()
Probeer die dansbewegingen maar eens na te doenquote:Op maandag 29 april 2019 19:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heerlijke meezing nummers altijd.
Man man man...quote:Op maandag 29 april 2019 19:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik dit bij jou en pferdelul
tussen zitten.quote:Op maandag 29 april 2019 20:05 schreef Marsenal het volgende:
Het leukste van Hindoestanen vind ik dat als je aan ze vraagt wie de mooiste Hindoestaanse vrouwen zijn die ze kennen, ze altijd van die semi-blanke verwesterde Hindoestanen opnoemen. Ze weten zelf ook wel dat er veel [quote]lelijke stinkerds
Sowieso je moeder.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
95 procent van de nederlandse vrouwen zijn toch ook gewoon lelijk....
Ben je zelf zwart?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:55 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
en ze hebben enorm grote hekel aan negers
daarom zijn ze grootste voorstanders van zwarte piet
Terwijl ze zelf zwart zijn
gewoon omdat ze nog net geen slaaf waren van engelsen maar wel koelie
zwaar groot issues
zwaar beta vooral die sukkel mannetjes
Ze dneken ze zijn donkerwit
Werkt nooitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef Ferdii het volgende:
Wat een enorm anticlimaxnummertje, komt totaal niet overeen met de video. Kapot bombarderen zie ik als oplossing.quote:Op maandag 29 april 2019 16:33 schreef stokj het volgende:
Voor TS en iedereen en @:kluun1985:
Kabhi Khushi Kabhie Gham - Say Shava Shava
Roop Hai Tera Sona Soni Teri Payal
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Roop Hai Mera Sona Soni Meri Payal
Roop Hai Mera Sona Sona Soni Meri Payal
Hey Keh Raha Aankhon Ka Kaajal Ishq Mein Jeena Marna
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Say Shava
Dekha Tenu Pehli Pehli Baar We Hone Laga Dil Bekaraar We
Raba Mainu Ki Ho Gaya Dil Jaaniye Haay Mainu Ki Ho Gaya
Sun Ke Teri Baatein Sone Yaar We Mahi Mainu Tere Naal Pyaar We
Hay Main Mar Jaawa Dil Jaaniye Haay Main Mar Jaawa
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Bhangda Say Shava Shava
In Kadmon Mein Saasein Waar De Rab Se Bhi Zyaada Tujhe Pyaar De
Rabba Maino Maaf Karen Rabba Khair Ya Hai Maino Maaf Karen
Tum To Meri Jind Meri Jaan We Meri Tu Zameen Hai Aasmaan We
Tujh Bin Main Ki Kara Rabba Khair Ya Haay Wa Main Ki Kara
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Bhangda Say Shava Shava
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Mahiya Say Shava Shava
Bhangda Say Shava Shava
Kan wel jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:12 schreef HansCojona het volgende:
Als ze wat ouder worden stinken ze altijd zo naar zweet die vrouwen. Geen idee hoe dat kan. Misschien door al dat pittige eten?
Klopt. Ze vinden zichzelf donkerwitquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
Goed ingeburgerd dusquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
Afrikanen kunne toch ook racistisch zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:32 schreef Brybry het volgende:
[..]
Klopt. Ze vinden zichzelf donkerwit
Allemaal blank bloed.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 01:05 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hindoestaanse grietjes![]()
Dees![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:46 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Slechte genen, nog slechter persoonlijkheid.
Too much issues
Neeeeee man. Ik ben een zwart gat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:36 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Het is een zwarte die het zegt
Dat zijn die vreetkruiden die je ruikt.quote:
Dat is binnen elke cultuur dat de meid als kwetsbaarder word gezien met een andere kleur jongenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Nederturk het volgende:
Mijn beste maat is Hindu (ken hem al 13 jaar) en hij is wel chil. Echter merk ik zelf vaak ook dat binnen hun cultuur ook wel issues zijn. Hij heeft zelf al 8 jaar een relatie met een blanke meid en er zijn geen problemen. Echter heb ik voorbeelden gezien dat als het omgekeerd gebeurt het wel een probleem is.
Gek is dat ja. Ook bij Turken die kapot gingen schelden op de ex-vriendin van Max Verstappen die Turks is. En dat zijn de types die bij elke scheet discriminatie roepen. Of Mocros met negers. Vader van mijn ex (Christen) noemde mij het ergste soort mens omdat ik geen religie heb. Religie en (extreem) nationalisme zijn fuckedup.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is binnen elke cultuur dat de meid als kwetsbaarder word gezien met een andere kleur jongen
Vreemd zou denken dat dat gecompenseerd wordt door ¤¤¤¤ bij die gastquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:43 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Gek is dat ja. Ook bij Turken die kapot gingen schelden op de ex-vriendin van Max Verstappen die Turks is. En dat zijn de types die bij elke scheet discriminatie roepen. Of Mocros met negers. Vader van mijn ex (Christen) noemde mij het ergste soort mens omdat ik geen religie heb. Religie en (extreem) nationalisme zijn fuckedup.
Sowieso niet aan beginnen.quote:
Dit, zolang mensen andere mensen niet lastigvallen met hun gedoe of dramatisch gaan doen is het goed. Je moet het ook maar net treffen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Nederturk het volgende:
Mijn beste maat is Hindu (ken hem al 13 jaar) en hij is wel chil. Echter merk ik zelf vaak ook dat binnen hun cultuur ook wel issues zijn. Hij heeft zelf al 8 jaar een relatie met een blanke meid en er zijn geen problemen. Echter heb ik voorbeelden gezien dat als het omgekeerd gebeurt het wel een probleem is.
Valt mee tochquote:Op zondag 8 november 2020 23:24 schreef Sander166 het volgende:
Valt me op dat 99% van die vrouwen een platte reet heeft
De vrouwen uit de stad zijn wel goed gevormd. De vrouwen uit dorpen (bepaalde generaties) zijn wat minder maar die hebben vast ook andere kwaliteiten!quote:Op zondag 8 november 2020 23:24 schreef Sander166 het volgende:
Ze zitten ook 24/7 in die sweatshops!quote:Op zondag 8 november 2020 23:24 schreef Sander166 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Nee ze hebben een hele slechte lichaamsbouw. Die vrouwen hebben echt geen mooie lichamen.
Hindoestaan is nogal een breed begrip, he je moet bv India zien als de verenigde staten van India, je hebt regios waar ze idd niet de knapste zijn, maar andere regio"s weer wel als Indiers mixen met Europeanen resulteerd dat vaak in knappe mensen, maar ja wat is knapquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Nee ze hebben een hele slechte lichaamsbouw. Die vrouwen hebben echt geen mooie lichamen.
slechte genes, slechte persoonlijkheid, verschrikkelijk cultuurquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:22 schreef Sander166 het volgende:
[..]
En vooral als ze zelf zo donker als roet zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:25 schreef Klaploper het volgende:
Maar binnenvoering wel mooi roze?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:51 schreef Rickocum het volgende:
Altijd hele duidelijke straie en schaamlippen gr gr
Mijn vrouw komt uit papoea nieuw guinea maatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef Fushia2 het volgende:
@:flippingcoin laat je dit zeggen over jullie vrouwen?
Juist, ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt uit papoea nieuw guinea maat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |