Begin 2017 ook toegevoegd.quote:
Meen dat ze nog een contract tot eind volgend jaar (?) voor de internationale tak van Netflix hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:36 schreef Breuls het volgende:
Interessant in een Disney-context: vanaf zaterdag zijn The Avengers, Captain America: The First Avenger, Avengers: Age of Ultron, Ant-Man, Iron Man 2, Iron Man 3, Thor: Ragnarok en Coco (opnieuw/nog steeds/voor het eerst) op Netflix te zien.
Er lijkt dus vooralsnog geen "we gaan zelf iets beginnen, dus we halen onze content bij Netflix weg"-situatie bij Disney te spelen.
Ja, ik neem aan dat bestaande contracten gewoon netjes doorlopen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Meen dat ze nog een contract tot eind volgend jaar (?) voor de internationale tak van Netflix hebben.
Alleen komen de nieuw uit te komen films vanaf 2019 niet meer op Netflix.quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:36 schreef Breuls het volgende:
Interessant in een Disney-context: vanaf zaterdag zijn The Avengers, Captain America: The First Avenger, Avengers: Age of Ultron, Ant-Man, Iron Man 2, Iron Man 3, Thor: Ragnarok en Coco (opnieuw/nog steeds/voor het eerst) op Netflix te zien.
Er lijkt dus vooralsnog geen "we gaan zelf iets beginnen, dus we halen onze content bij Netflix weg"-situatie bij Disney te spelen.
Dat verwacht ik ook niet, nee.quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen komen de nieuw uit te komen films vanaf 2019 niet meer op Netflix.
Dat heeft Disney al aangekondigd.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 19:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat bestaande contracten gewoon netjes doorlopen.
quote:The Walt Disney Company heeft bekendgemaakt in 2019 in de VS met een eigen videostreamingplatform voor consumenten te komen. Dat betekent dat het bedrijf in dat jaar de overeenkomst met Netflix in de VS beëindigt. Voor de Benelux verandert er vooralsnog niks.
Netflix laat in een officiële reactie weten dat de beëindiging van de overeenkomst met Disney alleen geldt voor de situatie in de VS. De overeenkomsten die Netflix heeft met Disney voor andere landen buiten de VS, blijven zoals ze zijn.
https://tweakers.net/nieu(...)n-videoplatform.html
Als ik alleen al aan Coco denk inderdaadquote:
het is een Netflix original, seizoen 1quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:04 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
Ik zie hem niet op netflix staan?
ooooooh heerlijk! Tot over een weekquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:36 schreef Breuls het volgende:
Ik vond safe leuk, vooral het einde dus zeker afkijken!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
Netflix gaat 14 boeken van harlan Coben verfilmen
Gaaf!
Heb al diverse boeken van hem gelezen en die worden nu dus verfilmd!.
En ik wist niet dat Safe ook van hem was, dus een reden meer om die te kijken.
Ik heb het gevonden, raar want toen ik gister zoekfunctie gebruikte was hij er niet maar nu wel! Kijk het nuquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:14 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een Netflix original, seizoen 1
Ik ben inmiddels over de helft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan de Finse politieserie Karppi (TV Series 2018â2019) - IMDb
Veelbelovend.
Ook in mijn lijst staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan de Finse politieserie Karppi (TV Series 2018ÃĸÂÂ2019) - IMDb
Veelbelovend.
Coco op Netflixquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:36 schreef Breuls het volgende:
Ja hier ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over de helft.
Prima serie.
Je kunt namelijk niet wegklikkenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg steeds dezelfde trailer tussen de afleveringen door. En het is een serie die me echt 0,0 interesseert (Zion).
Dat zouden ze wel beter kunnen doen.
Nu drie of vier afleveringen erin, vermakelijk en prikkelend.quote:
Ja zeker wel natuurlijk maar ik ben vooralsnog gewoon benieuwd naar wat ze doen. Het is niet super storend en kan zelfs handig zijn als ze meer compatible series tonen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt namelijk niet wegklikken
Het is storend genoeg om hier over te komen klagen, maar niet genoeg om weg te klikken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja zeker wel natuurlijk maar ik ben vooralsnog gewoon benieuwd naar wat ze doen. Het is niet super storend en kan zelfs handig zijn als ze meer compatible series tonen.
Doorskippen deed ik al nooit bij die 20-25 seconden tussen afleveringen.
begint de disney streamings dienst ook meteen in europa of wordt hij eerst in amerika uitgerold? want dat zou kunnen betekenen dat wij nog wat langer van disney films kunnen genieten via netflix.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:03 schreef speknek het volgende:
Coco eindelijk. En Thor wílde ik ook nog zien. Maar dit zat allemaal nog in de deal met Disney. Ze zijn juist al wat weg aan het halen, want de VS had al lang Coco en ook The Last Jedi, en die krijgen wij dus een stuk korter lijkt het.
Geen idee over de uitrol, vwb het aanbod zal er niet veel nieuws meer bijkomen door de lopende dealsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
begint de disney streamings dienst ook meteen in europa of wordt hij eerst in amerika uitgerold? want dat zou kunnen betekenen dat wij nog wat langer van disney films kunnen genieten via netflix.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
We gaan wel hard naar Wall-E toe zo
Klagen? Ik evalueer en geef m'n mening. Het was nogal groots in het nieuws afgelopen week en daar haak ik dan graag op in.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is storend genoeg om hier over te komen klagen, maar niet genoeg om weg te klikken.
We gaan wel hard naar Wall-E toe zo
Luiheid.quote:
Heel tof inderdaad. Ik heb pas 1 aflevering gezien, maar dit is wel het type docu waar ik een groot fan van ben.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Die tiendelige vietnam documentaire is wel geweldig zeg (er staat ook een zesdelige op die heb ik niet gezien) maar gewoon 10 delen a ~2 uur per deel, zoveel detail en zo duidelijk en van zoveel kanten belicht, echt een geweldige docu serie....
https://www.netflix.com/nl/title/80997770
Ik ben bij aflevering 4... (heb er dus drie gezien)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Heel tof inderdaad. Ik heb pas 1 aflevering gezien, maar dit is wel het type docu waar ik een groot fan van ben.
Dezelfde maker heeft ook een serie gemaakt over de burgeroorlog in de VS, hopelijk komt die er ook nog op.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering 4... (heb er dus drie gezien)
The War en Prohabition is ook goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 12:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Dezelfde maker heeft ook een serie gemaakt over de burgeroorlog in de VS, hopelijk komt die er ook nog op.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grown Ups – 2010 6 1:42 uur | IMDb ★ 6,0
Audio: Engels | Genre: Comedy, Slapstick | Acteurs: Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock
Vijf jeugdvrienden herenigen zich na 30 jaar in een huisje aan een meer om te treuren over het verlies van hun oude basketbalcoach en zich weer als kinderen te gedragen.
Mersal – 2017 16 2:41 uur | IMDb ★ 8,2
Audio: Tamil | Genre: Actie, Drama | Acteurs: Joseph Vijay, S.J. Surya, Kajal Aggarwal
Een rechercheur arresteert een arts wegens misdaden tegen medische professionals, maar vindt later de echte dader in een verhaal over wraak, corruptie en magie.
Mom – 2017 12 2:18 uur | IMDb ★ 7,3
Audio: Hindi | Genre: Drama, Misdaad, Thriller | Acteurs: Sridevi, Akshaye Khanna, Sajal Ali
Nadat een meisje op een feestje wordt aangerand, besluit haar woedende stiefmoeder de levens te verwoesten van de vier daders die ongestraft bleven.
Naam Shabana – 2017 16 2:20 uur | IMDb ★ 6,3
Audio: Hindi | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Tapsee Pannu, Akshay Kumar, Manoj Bajpayee
Een opvliegende jonge vrouw krijgt hulp van een spionagedienst om de moord op haar geliefde te wreken. In ruil hiervoor moet ze zich bewijzen als hun nieuwe meesterspion.
Pad Man – 2018 9 2:10 uur | IMDb ★ 8,1
Audio: Hindi | Genre: Biografisch drama, Offbeat, Romantisch | Acteurs: Akshay Kumar, Sonam Kapoor, Radhika Apte
Ondanks vernedering en tegenwerking brengt een ondernemer hygiënisch en goedkoop maandverband op de markt dat zelfs de armste Indiase vrouwen zich kunnen veroorloven.
Parmanu: The Story of Pokhran – 2018 12 2:03 uur | IMDb ★ 8,0
Audio: Hindi | Genre: Drama | Acteurs: John Abraham, Boman Irani, Diana Penty
Een toegewijde ambtenaar zet zijn carričre op het spel omdat hij vindt dat India een nucleaire grootmacht moet worden. Maar hij ondervindt verzet uit het buitenland.
Qarib Qarib Singlle aka Almost Single – 2017 6 1:59 uur | IMDb ★ 7,0
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Irrfan Khan, Parvathy, Neha Dhupia
Een 35-jarige weduwe maakt schoorvoetend gebruik van een dating-app en gaat met een sympathieke dichter op reis om zijn drie exen te bezoeken.
Spyder – 2017 16 2:19 uur | IMDb ★ 7,0
Audio: Telugu | Genre: Actie, Misdaad, Thriller | Acteurs: Mahesh Babu, Rakul Preet Singh, S.J. Surya
Een medewerker van de geheime dienst luistert telefoons af en stuit zo op een seriemoordenaar. Nu moet hij de moordenaar opsporen en zijn volgende stappen dwarsbomen.
Tamasha – 2015 6 2:12 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Hindi | Genre: Drama, Fantasy, Sci-Fi | Acteurs: Ranbir Kapoor, Deepika Padukone, Piyush Mishra
Ved en Tara ontmoeten elkaar op vakantie. Ze voelen zich verbonden, maar spreken af hun echte identiteit geheim te houden. Jaren later komen ze elkaar weer tegen.
Toilet: Ek Prem Katha – 2017 12 2:25 uur | IMDb ★ 7,3
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Akshay Kumar, Bhumi Pednekar, Divyendu Sharma
Een vrouw verlaat haar man vlak na de bruiloft als ze erachter komt dat zijn huis geen toilet heeft. Hij gaat naarstig op zoek naar moderne sanitaire voorzieningen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Zo herkenbaar...quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:31 schreef Aether het volgende:
Een vrouw verlaat haar man vlak na de bruiloft als ze erachter komt dat zijn huis geen toilet heeft. Hij gaat naarstig op zoek naar moderne sanitaire voorzieningen.
ja, gezien én leukquote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:59 schreef Aether het volgende:
Iemand Magic for Humans gekeken? Leuk om tussendoor te kijken.
Net de jaren 70 hier, toen velen geen bad of douche hadden en wekelijks naar het badhuis gingen.quote:
Vulling, zodat ze kunnen zeggen: 'xxxxxx titels beschikbaar!'quote:Op donderdag 30 augustus 2018 09:56 schreef Odaiba het volgende:
Wat is dat met al die Indiaanse films..... Leuk hoor, maar ik zie liever meer andere Aziatische content
Ik heb net de eerste aflevering gezien. Inderdaad leuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:59 schreef Aether het volgende:
Kijken, geweldige serie! Chookity!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Grappig. Ik keek laatst de docuserie Afflicted.. Over mensen die ziek zijn enz. En daar zit dus ook een jongen in die lyme heeft en zijn grote droom was om een serie af te maken waar hij met een vriend mee bezig was. Serie heet Final Space en staat ook gewoon op Netflix nu.Wat leuk voor hem! En ook nog best hoge score op imdb.
Ja, ik vind het ook leuk. Leuker dan Mindfuck.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 20:59 schreef Aether het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:56 schreef KingRadler het volgende:
Weet iemand nog een film/serie waar je een traantje moet laten.
Hachi a dog's talequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:56 schreef KingRadler het volgende:
Ik trek de trailer al niet en ga die film dus gewoon nooit kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hachi a dog's tale
Brullen. Snot. Gierende uithalen, alles. En niet pas aan het eind maar zo ongeveer driekwart van de film lang.
Bijna niemand die ik ken, zowel mannen als vrouwen, kwamen daar doorheen zonder huilen.
Edit: sorry die staat kennelijk niet meer op Netflix![]()
dat is wel een goeie tranentrekker idd..quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hachi a dog's tale
Brullen. Snot. Gierende uithalen, alles. En niet pas aan het eind maar zo ongeveer driekwart van de film lang.
Bijna niemand die ik ken, zowel mannen als vrouwen, kwamen daar doorheen zonder huilen.
Edit: sorry die staat kennelijk niet meer op Netflix![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:56 schreef KingRadler het volgende:
die proberen? al is die lang niet zo enorm heftig als hachi (en animatie, das toch ook een heel andere belevingquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 01:16 schreef mschol het volgende:
Net Violet Evergarden afgekeken.. Toch best een tearjerker
erg mooi
Open Housequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:56 schreef KingRadler het volgende:
Grave of the fireflies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 10:56 schreef KingRadler het volgende:
Deadlinequote:Alfonso Cuaron’s highly personal drama Roma received a joyfully teary-eyed response at its official world premiere screening here at the Venice Film Festivalon Thursday night. The black-and-white movie which marks the Oscar winning Gravity helmer’s return to the Sala Grande was met by a seven-minute standing ovation that lasted through the credits sequence and was punctuated with cheers for Cuaron’s three lead actresses, Yalitza Aparicio, Nancy Garcia and Marina de Tavira.
Hollywood Reporterquote:An immersive bath in some of the most luxuriantly beautiful black-and-white images you've ever seen, this is the work of a great filmmaker who exhibits absolute control and confidence in what he's doing.
Ik las wat reviews op imdb over "grown men crying in the bathroom of the cinema" en kan me er echt alles bij voorstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik trek de trailer al niet en ga die film dus gewoon nooit kijken
Heb net ep 6 aangezet and loving it. Stuk donkerder dan seizoen 1.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:00 schreef JayHovah het volgende:
Iemand al wat van Ozark S2 geproefd?
Heb 3 afl gekeken maar ik trek het niet meer, erger me dood aan haarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan de Finse politieserie Karppi (TV Series 2018ÃĸÂÂ2019) - IMDb
Veelbelovend.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bareilly Ki Barfi – 2017 AL 1:50 uur | IMDb ★ 7,5
Audio: Hindi | Genre: Comedy, Drama, Excentriek, Romantisch | Acteurs: Ayushmann Khurrana, Kriti Sanon, Rajkummar Rao
Bohemienne Bitti wordt verliefd op de auteur van haar favoriete boek en probeert met de hulp van een lokale drukkerij haar nieuwe liefde te vinden.
Cars 3 – 2017 AL 1:42 uur | IMDb ★ 6,8
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Avontuur | Acteurs: Owen Wilson, Cristela Alonzo, Chris Cooper
De mooie vrouwelijke racewagen Cruz Ramirez helpt oud-kampioen Bliksem McQueen met een comeback terwijl hij wordt geconfronteerd met een nieuwe generatie hightechracers.
Chennai Express – 2013 12 2:14 uur | IMDb ★ 6,0
Audio: Hindi | Genre: Actie, Avontuur, Comedy | Acteurs: Shah Rukh Khan, Deepika Padukone, Nikitin Dheer
Een droevige reis krijgt voor Rahul een vrolijke wending als hij onderweg is om de as van zijn opa uit te strooien, maar een vrouw ontmoet en verliefd wordt.
Comedy Lineup, The (deel 2) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Cynisch | Acteurs: Janelle James, Matteo Lane, Aisling Bea
Een diverse groep aanstormende comedians geeft een optreden van een kwartier ten beste in deze showcaseserie voor stand-upcomedy.
Inside the Criminal Mind (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire
Kom meer te weten over de gedachtengangen en immorele gedragingen die kenmerkend zijn voor de allerergste criminelen.
La Catedral del Mar (seizoen 1) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Drama | Acteurs: Daniel Grao, Ginés García Millán, Ķscar Hernández
In het 14e-eeuwse Barcelona is een horige vastberaden om rijkdom en vrijheid te bereiken, maar stuit daarbij op minachting van de adel en achterdocht van de inquisitie.
Las leyes de la termodinámica aka The Laws of Thermodynamics – 2018 9 1:40 uur - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Comedy, Romantisch | Acteurs: Vito Sanz, Berta Vázquez, Chino Darín
Een natuurkundige gebruikt de wetten van thermodynamica om romantiek en relaties te beschrijven, maar zijn theorieën blijken niet te kloppen als hij zelf de liefde vindt.
Ozark (seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original | IMDb ★ 8,3
Audio: Engels | Genre: Drama, Thriller | Acteurs: Jason Bateman, Laura Linney, Sofia Hublitz
Een financieel adviseur verhuist met zijn gezin van Chicago naar de Ozarks in Missouri, waar hij binnen vijf jaar 500 miljoen dollar moet witwassen voor een drugsbaas.
Paradise PD (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Absurd, Comedy | Acteurs: Tom Kenny, David Herman, Sarah Chalke
Een gedreven jonge agent sluit zich aan bij het chaotische landelijke politiekorps dat zijn vader leidt. Ze stuntelen, ruziën en snuiven hun weg door een grote drugszaak.
Ultimate Beastmaster (seizoen 3) – 2017 9 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Tiki Barber, CM Punk, Terry Crews
In deze intense serie strijden topatleten uit de VS en andere landen op een zware hindernisbaan om geldprijzen, roem en nationale trots.
xXx: The Return of Xander Cage – 2017 12 1:47 uur | IMDb ★ 5,2
Audio: Engels | Genre: Actie, Avontuur | Acteurs: Vin Diesel, Donnie Yen, Samuel L. Jackson
Xander Cage keert terug uit zijn zelfgekozen ballingschap om de CIA te helpen bij het vinden van ‘Pandora's Box’, een apparaat dat satellieten verandert in kernkoppen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ben halverwege, maar nog niet echt overtuigd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 23:05 schreef Skull-splitter het volgende:
The Innocents
Snel het volgende seizoen pls.
Sterker nog; met de komst van Disney en ongetwijfeld nog andere diensten, en wellicht wanneer een bestaande dienst als Videoland nog meer goede series koopt/laat maken, wordt de versplintering alleen maar erger.quote:Op zaterdag 1 september 2018 06:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
Je hebt nu eenmaal meerdere streamingdiensten, hier doe je niets aan.
Is het leuk ja? Dit is van de makers van Brickleberry toch? Die stijl is in ieder geval gelijk en dat vond ik eigenlijk maar een slechte serie. De trailer van PPD is wel okay, maar ja, dat gebeurt vaker.quote:
Ik vind het leuk, maar blijft natuurlijk een smaak ding.quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het leuk ja? Dit is van de makers van Brickleberry toch? Die stijl is in ieder geval gelijk en dat vond ik eigenlijk maar een slechte serie. De trailer van PPD is wel okay, maar ja, dat gebeurt vaker.
Één aflevering gezien, ik kon er ook wel om lachen. Wel een beetje onderbroekenlol.quote:Op zaterdag 1 september 2018 11:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar blijft natuurlijk een smaak ding.
Brickleberry heb ik nog niet gezien trouwens.
Deze al gezien? Stargate: Origins (TV Series 2018ÃĸÂÂ ) - IMDbquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:23 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand waar je Stargate of battlestar Galactica kan streamen?
Ja heb ik paar afleveringen van gezien. Is niet echt een volwaardige serie. Ze gaan de serie waarschijnlijk wel weer produceren, gezien de positieve reacties op Star Trekquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:17 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Deze al gezien? Stargate: Origins (TV Series 2018â ) - IMDb
Ik wist helemaal niet dat ze met een nieuwe serie bezig waren
Dat was een webserie met korte afleveringen. Niet iedereen was er even positief over. Zelf nog niet gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 12:17 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Deze al gezien? Stargate: Origins (TV Series 2018ÃĸÂÂ ) - IMDb
Ik wist helemaal niet dat ze met een nieuwe serie bezig waren
Ja, zitten leuke dingen tussenquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
Netflix heeft vandaag 65 nieuwe films en series toegevoegd lees ik
Dan hoop ik niet dat ze een nieuwe Jack Oneill etc doen. Gewoon helemaal een nieuwe stargate lijkt me tofquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja heb ik paar afleveringen van gezien. Is niet echt een volwaardige serie. Ze gaan de serie waarschijnlijk wel weer produceren, gezien de positieve reacties op Star Trek
Lijkt me heerlijk als ze dat gaan doen. Ik heb nog nooit de laatste seizoen van Atlantis gezienquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was een webserie met korte afleveringen. Niet iedereen was er even positief over. Zelf nog niet gezien.
Wil zelf ook nog steeds gewoon SG-1 en Atlantis op Netflix, prima bingemateriaal.
ergens een lijst?quote:Op zaterdag 1 september 2018 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
Outlanderquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
Die vond ik wel zeer vermakelijk. Ook erg jammer dat ze Universe net op het moment dat het leuk begon te worden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 12:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als ze dat gaan doen. Ik heb nog nooit de laatste seizoen van Atlantis gezien
Waar kan je precies zien wat er allemaal is toegevoegd? Want in die New release sectie staan bij mij vaak dingen die echt al eeuwen erop staan en ik al lang heb gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2018 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zitten leuke dingen tussen
tnxquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
https://www.xgn.nl/nieuw-op-netflix-week-35/all
Vooral heel erg veel films dus, handjevol seriesquote:Op zaterdag 1 september 2018 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
https://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |