Ok. Maar waarom zou je wel bij hem blijven? Want dat is eigenlijk de vraag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
Dat moet nog maar blijken...quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ondertussen wil ik mijn vriend niet kwijt. We hebben een verleden samen en een fijne toekomst.
Vooral zo doorgaan dan jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik ging/ga kapot van schuldgevoel. Het is slopend, oneerlijk en daarom ben ik ermee gestopt, hoe enorm moeilijk ik het ook vind. Ik heb ondertussen een andere werkgever en ben met allerlei activiteiten bezig om het, en vooral hem, proberen te vergeten. Maar dat gaat niet makkelijk. Hij heeft een nieuwe partner, maar we hebben laatst nog samen wat gedronken. Hij heeft aangegeven ook nog continue met mij in zijn hoofd te zitten.
Verder wat hij zegt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
Uitmaken want je vriend verdient beter dan jou. Je bent geen slachtoffer, je ging vreemd omdat je dat wilde.
Bkecht het op, ga uit elkaar en betaal de SOA-test van je aanstaande ex-vriend om te laten zien dat je nog enig fatsoen in je donder hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik wil graag eerlijke adviezen, meningen, wat te doen in deze situatie?
Graag gedaan.quote:Alvast bedankt!
Tja, het is een klassiek probleem. Je bent verre van de enige. Sterker, ik denk dat het gros van de mensen er zo in staat na verloop van tijd.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
Is serieus, als mijn vrouw zou vertellen dat ze zich al vijf maanden door een ander laat uitwonen is dat het tweede wat ik zou doen na haar de deur te wijzen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:48 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Soa test opmerkingen zijn onnodig. Ik kom hier voor serieuze adviezen.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Hij heeft een nieuwe partner
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:50 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Maar ik wil verder met mijn vriend.
Het minste wat je nu kunt doen is het opbiechten. Dit ben je hem verplicht, vind ik. Kan hij beslissen of hij nog door met jou wil.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik verder wil en ga met mijn vriend, maar de ander blijft in mijn hoofd. Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet. Wat jij zegt zargon (optie 1), dat ga en wil ik doen. Maar het is even heel moeilijk en warrig, ook omdat ik niet open kan zijn.
Het is wel zo eerlijk als je je vriend dezelfde keus laat maken met alle kaarten op tafel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik verder wil en ga met mijn vriend, maar de ander blijft in mijn hoofd. Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet. Wat jij zegt zargon (optie 1), dat ga en wil ik doen. Maar het is even heel moeilijk en warrig, ook omdat ik niet open kan zijn.
ik zeg absoluut niet wat ik denk dat jullie willen horen, ik zeg echt wat ik wil: ik wil absoluut verder met mijn vriend. Ik ga geen 5 jaar weggooien. Maar die verliefde gevoelens voor een ander zijn er nog wel en de mindere verlangens naar mijn vriend toe ook. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
En wie houd je voor de gek? Je hebt laatst nog wat met die collega gedronken.
Zeg eens even eerlijk wat je wil in plaats van zeggen wat je denkt dat anderen willen horen.
Ik vraag me af hoe je zoiets de rest van je leven kunt blijven negeren. Gewoon nooit meer over praten? Dit gaat elk mens toch uiteindelijk opbreken? Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt me zeker ongezond om met dit geheim te moeten leven. Vooral als je bij je vriend blijft en samen een toekomst wil bouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Die geen ene klote waard zijn als je niet eerlijk bent over het feit dat je vijf (!!!) maanden met een ander hebt lopen kloten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik ga geen 5 jaar weggooien.
Zeg eens eerlijk: geef jij je vriend en jullie relatie wel een eerlijke kans als je contact blijft hebben met die andere gast?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
ik zeg absoluut niet wat ik denk dat jullie willen horen, ik zeg echt wat ik wil: ik wil absoluut verder met mijn vriend. Ik ga geen 5 jaar weggooien. Maar die verliefde gevoelens voor een ander zijn er nog wel en de mindere verlangens naar mijn vriend toe ook. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
Ik zou willen stellen dat ze het 100% verneukt heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
Die geen ene klote waard zijn als je niet eerlijk bent over het feit dat je vijf (!!!) maanden met een ander hebt lopen kloten.
8% van die vijf jaar heb je letterlijk al verneukt..
Hoe ver ben je nou met die collega gegaan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.quote:
Mens, ga jezelf schamen en vertel je vent wat voor een overspelig stuk vreten je bent.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.
allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je zoiets de rest van je leven kunt blijven negeren. Gewoon nooit meer over praten? Dit gaat elk mens toch uiteindelijk opbreken? Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt me zeker ongezond om met dit geheim te moeten leven. Vooral als je bij je vriend blijft en samen een toekomst wil bouwen.
Ik zou ook kiezen voor de psycholoog, lijkt me niet onverstandig in jouw situatie.
Dusseh, jullie passen goed bij elkaar.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben... het is enorm triest, wanhopig en ik had nooit gedacht dat ik mij zo zou gedragen. Geloof me als ik zeg dat mezelf ook totaal niet begrijp.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: geef jij je vriend en jullie relatie wel een eerlijke kans als je contact blijft hebben met die andere gast?
En hierom is het dus handig om te kappen met je relatie om even rust te hebben voor jezelf. Tijd om alles in een rijtje te zetten. En dan pas weer een relate aangaat.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben... het is enorm triest, wanhopig en ik had nooit gedacht dat ik mij zo zou gedragen. Geloof me als ik zeg dat mezelf ook totaal niet begrijp.
Daar zijn psychologen niet voor. Jij verneukt het en wilt nu uithuilen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn. Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
Het is een serieus advies. Jij slaapt met een andere man, die mogelijk ook met meerdere vrouwen tegelijk slaapt. Dat vormt een risico voor soa's, ook al vrij je veilig. Een condoom beschermt niet tegen elke soa.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:48 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Soa test opmerkingen zijn onnodig. Ik kom hier voor serieuze adviezen.
@Puntenjager, dat zou betekenen dat veel mensen in langere relaties daar tegenaan lopen en het accepteren. Het is niet dat uk niet opgewonden meer word, maar er is geen echt verlangen. Het is fijn, maar niet zo vol opwinding meer. Pff, moeilijk uitleggen. HEt is een klote situatie.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet.
Moet je jezelf nog overtuigen om het af te breken met die collega?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben....
Dat je hem van de andere kant ook onterecht over jou laat denken geeft al aan hoe verrot je vanbinnen bent..quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door.
Gevalletje having the cake and eating it too. In vrijwel elke relatie gaat die spanning naar verloop van tijd weg.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn. Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
En het niet eens op willen biechten maakt het nog schandaliger.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:50 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat je hem van de andere kant ook onterecht over jou laat denken geeft al aan hoe verrot je vanbinnen bent..
Waarom ga je dan vreemd als je dat allemaal zegt te voelen? Juist dan kun je dat toch niet over je hart krijgen? Zeker niet meermaals en jarenlang? Ik voel me al smerig als ik met door zulke verhalen probeer voor te stellen wat zo iemand doet...quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ja.....in zo'n relatie ga je niet vreemd en als dan biecht je alles op.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je bent oud en verstandig genoeg om dit allemaal te weten voordat je vreemdging; je hebt twee jaar lang met die collega van je zitten flikflooien.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn.
Ah, de eerste keer dat je ook echt aangeeft vreemd gegaan te zijn.quote:Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
Daar had je aan moeten denken toen je hem besodemieterde. Toen stoer, nu stoer.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:16 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je hebt ergens gelijk, dat weet ik ook wel. Maar ik ben zo bang dat als ik alles opbiecht, onze relatie dan al helemaal kapot is. Dit doordat mijn vriend niet met mij verder wil of het vertrouwen en respect zo enorm is aangetast dat het geen zin meer heeft om het te proberen. Ik weet hoe mijn vriend zijn kijk is op relaties en vertrouwen en ik ben bang dat hij er niet mee kan leven. Daarom wil ik het liever vergeten en achter mij laten en op een andere manier werken aan de relatie.
dat kan en wil ik ook wel zeggen maar in de praktijk blijkt dat moeilijk. Dan heb ik een zwak moment (of hij) en zoek je toch weer contact. Heb het een paar maanden volgehouden, totdat hij weer begon te praten en heb dan recentelijk toch weer met hem afgesproken. Alleen om hem gewoon even te zien en te spreken.. Slaat nergens op, maar dat verlangen blijft toch heel erg. Niet alleen qua intimiteit maar ook gewoon de gesprekken en het samenzijn. Nu spreken we elkaar dagelijks via de app. Ik vind het moeilijk om het contact te verbreken want hij blijft in mijn hoofd rondspoken.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Moet je jezelf nog overtuigen om het af te breken met die collega?
Ik vind het namelijk op z'n zachts heel vreemd dat je nog steeds aangeeft dat je het contact met die collega gaat verminderen. Ik zou eerder "ik verbreek het contact" of "ik heb het contact verbroken" verwachten. Weet je wel, concrete acties.
weet ik niet. Voordat ik in deze situatie zat, had ik net zo gereageerd als jij. Het is ook onbegrijpelijk en smerig, dat vind ik zelf ook.. Het klinkt heel raar en warrig, maar ik begrijp jou en ik begrijp mezelf ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom ga je dan vreemd als je dat allemaal zegt te voelen? Juist dan kun je dat toch niet over je hart krijgen? Zeker niet meermaals en jarenlang? Ik voel me al smerig als ik met door zulke verhalen probeer voor te stellen wat zo iemand doet...
Dat zal hij ook gedacht hebben, komt hij even mooi bedrogen uit. Het is ook niet dat je 1 keertje de fout in bent gegaan. Wees in ieder geval eerlijk want dit kan je niet voor altijd voor hem verzwijgen. Je kunt het naar hem toe niet maken, maar ook zelf ga je daar uiteindelijk aan onderdoor.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Die kans is heel goed aanwezig en ik zou hem daarin zeker geen ongelijk geven. Maar toon in ieder geval nog iets van respect naar hem door het op te biechten. Dan is het aan hem om te beslissen of hij samen wil blijven met iemand die niet te vertrouwen is. Jij hebt met die beslissing te dealen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:16 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je hebt ergens gelijk, dat weet ik ook wel. Maar ik ben zo bang dat als ik alles opbiecht, onze relatie dan al helemaal kapot is. Dit doordat mijn vriend niet met mij verder wil of het vertrouwen en respect zo enorm is aangetast dat het geen zin meer heeft om het te proberen. Ik weet hoe mijn vriend zijn kijk is op relaties en vertrouwen en ik ben bang dat hij er niet mee kan leven. Daarom wil ik het liever vergeten en achter mij laten en op een andere manier werken aan de relatie.
Dus je moet de rest van je leven leven in een relatie die knelt en schuurt en boven alles laat je hem in een relatie zitten met een partner die niet gelukkig is en aan andere jongens denkt en niet te vertrouwen is? Maar dat doe je omdat je hem niet kwijt wil.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.
Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.
Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
Tja, dat blijft ook zo omdat jij niet helemaal lekker in de relatie zit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik lees nog steeds heel weinig specifiek waarom je met hem verder wil. Het komt op mij meer over dat je niet wil stoppen dan dat je wil doorgaan. Ik hoop dat je dat verschil snapt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:42 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
@VEM2012, het is een combinatie. Er is liefde, vertrouwen en inderdaad er zit zoveel in deze relatie. Ik zie en wil daadwerkelijk een toekomst met hem. Ik Weet ook niet wat mij mankeert nu, daarom denk ik erover om een psycholoog te bezoeken. Ik ben verliefd op iemand anders dan mijn vriend. Maar hoe ga ik daarmee om?
Je weet dus dat het wat dat betreft gewoon over is, dus hou je de leugen nog wat langer voor zodat jij hebt wat je wilt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:16 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Dat gevoel dat je niet direct drijfnatte kut meer krijgt als je aan je vriend denkt lijkt me vrij normaal na 5 jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee, en juist op zo'n moment besef je misschien wat meer wat je kunt verliezen. Maar in de eerste plaats ging dit al mis om een bepaalde reden.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je weet dus dat het wat dat betreft gewoon over is, dus hou je de leugen nog wat langer voor zodat jij hebt wat je wilt.
Dat is geen houden van.
Op het moment dat je relatie alleen nog maar bestaat door te liegen ben je in feite alles al kwijt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, en juist op zo'n moment besef je misschien wat meer wat je kunt verliezen. Maar in de eerste plaats ging dit al mis om een bepaalde reden.
maar wat wil je horen? Wat hoor je te zeggen? Ik wil met hem verder omdat ik mijn leven met hem prettig vind, van hem houd, een toekomst met hem wil.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds heel weinig specifiek waarom je met hem verder wil. Het komt op mij meer over dat je niet wil stoppen dan dat je wil doorgaan. Ik hoop dat je dat verschil snapt.
bedenk dat dan voor je de ander neukt ?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
maar wat wil je horen? Wat hoor je te zeggen? Ik wil met hem verder omdat ik mijn leven met hem prettig vind, van hem houd, een toekomst met hem wil.
Maar die toekomst lieg je m voor. Vind je dat eerlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
maar wat wil je horen? Wat hoor je te zeggen? Ik wil met hem verder omdat ik mijn leven met hem prettig vind, van hem houd, een toekomst met hem wil.
je beschrijft het wel heel erg klote.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus je moet de rest van je leven leven in een relatie die knelt en schuurt en boven alles laat je hem in een relatie zitten met een partner die niet gelukkig is en aan andere jongens denkt en niet te vertrouwen is? Maar dat doe je omdat je hem niet kwijt wil.
Wow.
je zoekt gewoon een nat kutje bedenk dat dat over 5 jaar bij de ander ook niet meer is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
je beschrijft het wel heel erg klote.
De vlam is weg. Die ik wel bij een ander heb momenteel.
TS is vooral met zichzelf bezig.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar die toekomst lieg je m voor. Vind je dat eerlijk?
Bewust opgezocht.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
En over 5 jaar ben je niet meer verliefd op je nieuwe vlam. Dan maar weer een nieuwe?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
toepasselijke usernamequote:Op maandag 20 augustus 2018 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
TS is vooral met zichzelf bezig.
Dat vlammetje heb jij heel bewust aan gehouden. Zoiets heet van 2 walletjes eten. Thuis je veilige vertrouwde vriendje en buiten je spannende geile sex.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wat je kiest, dus ik wil niets specifieks horen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Dat antwoord bevalt haar niet, dus is het makkelijker een eigen waarheid te creeren. Die van die fijne toekomst.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wat je kiest, dus ik wil niets specifieks horen.
Ik maak alleen op uit wat je schrijft dat je vooral bij hem wil blijven op basis van wat jullie hadden en niet wat jullie hebben. En dat je niet kiest voor hem, maar kiest om niet te stoppen. Passief.
Jij bent de enige die die vraag echt kan beantwoorden. Ik probeer jou alleen iets aan te geven waarmee je die vraag kan beantwoorden. Voor zover je hem wil beantwoorden.
Dat gevoel heb ik ook, maar dat is aan haar. Als zij zichzelf wil voor blijven liegen, ook goed.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat antwoord bevalt haar niet, dus is het makkelijker een eigen waarheid te creeren. Die van die fijne toekomst.
:’) de antwoorden passen niet in het straatje en je gaat....quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:03 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ok, het is duidelijk allemaal. Bedankt voor de opmerkingen en adviezen.
Success de komende jaren met die spannende flirt van het werk.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:03 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ok, het is duidelijk allemaal. Bedankt voor de opmerkingen en adviezen.
Denk eens even niet aan jezelf. Wat verdient jouw vriend? Eerlijkheid? Of jouw leugens?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.
Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.
Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wat je kiest, dus ik wil niets specifieks horen.
Ik maak alleen op uit wat je schrijft dat je vooral bij hem wil blijven op basis van wat jullie hadden en niet wat jullie hebben. En dat je niet kiest voor hem, maar kiest om niet te stoppen. Passief.
Jij bent de enige die die vraag echt kan beantwoorden. Ik probeer jou alleen iets aan te geven waarmee je die vraag kan beantwoorden. Voor zover je hem wil beantwoorden.
als je van hem houd kan je alleen maar eerlijk zijn anders hou je vooral van jezelf of van liegenquote:Op maandag 20 augustus 2018 22:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.
Ik weet het niet. Dat is mijn antwoord, maar voor jou is dat geen antwoord. Of ik besef misschien zelf niet dat het geen antwoord is. Ik ben in de war. Ik weet dat ik bij mijn vriend wil blijven en van hem houd.
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Denk eens even niet aan jezelf. Wat verdient jouw vriend? Eerlijkheid? Of jouw leugens?
Je hebt je dus maanden laten neuken door een ander. Hij heeft het recht dat te weten.
Heel raar dat je niets gaat opbiechten. Maargoed, je zult je vast heel zielig voelen. Totdat je op de volgende stijve lul van een ander valt.
tips genoeg dunkt me , alleen ze staan je niet aan / passen niet in je straatjequote:Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
De meesten hier vinden je gedrag naar gal zelfzuchtig. Nog steeds heb je het alleen maar over je eigen gevoel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat
Ik zou het maar gewoon opbiechten want vroeg of laat komt het toch wel uit. Geef hem de keuze of hij verder met je gaat of niet. Je was niet eerlijk, maar wees het nu dan wel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:17 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Hij verdient inderdaad eerlijkheid. Ik ga aan mijzelf en de situatie werken.
Dan verdien je hem zeker niet. Al vraag ik me dat sowieso al af.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...
snap ik hoor. Ik ik denk veel teveel aan mezelf nu, ben heel erg in de war. Heb voor mezelf gezegd dat het vergeten kan worden en dat het onnodig is om het op te rakelen, dat ik de hele periode gewoon vergeet alsof het niet is gebeurd maar ik begrijp ooo dat het niet eerlijk is of getuigt van respect.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...
Niet alles komt altijd uit, maar je hebt gelijk .. Ben alleen bang dat onze relatie dan helemaal kapot is en er geen ruimte is voor een kans. Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou het maar gewoon opbiechten want vroeg of laat komt het toch wel uit. Geef hem de keuze of hij verder met je gaat of niet. Je was niet eerlijk, maar wees het nu dan wel.
Succes!
Als je wat minder met jezelf bezig had geweest had je dit kunnen bedenken voordat je een nieuwe smaak raketsaus ging proberen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.
Dat had je je dan eerder moeten bedenken. Ik hoop dat je hiervan zult leren.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Niet alles komt altijd uit, maar je hebt gelijk .. Ben alleen bang dat onze relatie dan helemaal kapot is en er geen ruimte is voor een kans. Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.
Bedankt. Ik ga afsluiten en alles laten bezinken.
Als je dat heel zeker wist had je het ons niet gevraagd.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.
Ik weet het niet. Dat is mijn antwoord, maar voor jou is dat geen antwoord. Of ik besef misschien zelf niet dat het geen antwoord is. Ik ben in de war. Ik weet dat ik bij mijn vriend wil blijven en van hem houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |