abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181327300
Goedemiddag allemaal,

Niet dat ik er trots op ben. Helemaal niet, maar ik moet het kwijt. Ik heb niemand waarmee ik hierover kan communiceren, hoewel ik ernaar neig om naar een psycholoog te gaan om mijn situatie te bespreken.

Ik ben vorig jaar te ver gegaan met een collega. Zonder in teveel details te treden, probeer ik het inzichtelijk te maken, ook voor mezelf. Het is twee jaar geleden begonnen toen ik daar kwam werken. Er was interesse in elkaar. Hij had een vriendin, dat ging uit en daardoor kwamen we steeds dichterbij elkaar. Vorig jaar is het helemaal verkeerd gegaan voor een aantal maanden, dit allemaal terwijl ik mijn partner heb. Nu bijna vijf jaar een relatie.

Maar ik weet niet of ik gelukkig ben binnen mijn relatie. Ja, ik ben gelukkig met mijn vriend en ik houd zielsveel van hem. Maar dat verliefde gevoel, de kriebel als ik hem zie en de spanning zijn weg. Ook als ik mijn best doe. Het voelt heel vertrouwd en geborgen tussen ons, maar ik mis van mijn kant de spanning. Er is gevoel, maar niet meer dat verliefde gevoel, terwijl ik weet dat mijn vriend dat nog wel heeft.

Ik wil mijn vriend niet kwijt, want houden van is er wel. Soms voel ik nog wel een soort kriebel, dan bekruipt de gedachte mij spontaan dat ik zoveel van hem houd, maar ik heb niet meer dat opgewonden gevoel bij hem vol spanning en verlangen. Dit had (heb) ik bij mijn collega wel.

Ik ging/ga kapot van schuldgevoel. Het is slopend, oneerlijk en daarom ben ik ermee gestopt, hoe enorm moeilijk ik het ook vind. Ik heb ondertussen een andere werkgever en ben met allerlei activiteiten bezig om het, en vooral hem, proberen te vergeten. Maar dat gaat niet makkelijk. Hij heeft een nieuwe partner, maar we hebben laatst nog samen wat gedronken. Hij heeft aangegeven ook nog continue met mij in zijn hoofd te zitten.

Ondertussen wil ik mijn vriend niet kwijt. We hebben een verleden samen en een fijne toekomst. Er is stabiliteit, maar ook twijfel. Ik heb hem niks gezegd en dat wil ik ook zo houden. Hij denkt nu dat ik slecht in mijn vel zit doordat ik niet weet op het gebied van carrière. Erover praten met mensen kan ik niet. Niet met mijn moeder, zusje, vriendinnen of wie dan ook. Ik wil graag eerlijke adviezen, meningen, wat te doen in deze situatie?

Alvast bedankt!
  maandag 20 augustus 2018 @ 18:08:18 #2
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_181327506
Dacht je dan dat dat verliefde gevoel voor de rest van je leven zou duren? Bij je vriend gaat het waarschijnlijk ook een keer weg hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator maandag 20 augustus 2018 @ 18:08:46 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181327516
Uitmaken want je vriend verdient beter dan jou. Je bent geen slachtoffer, je ging vreemd omdat je dat wilde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181327560
Het is niet ongewoon dat je niet meer hetzelfde voelt na 5 jaar tov wat je in het begin voelde.

Maar wees eens eerlijk: waarom ben je nog wel bij hem? Het klinkt meer als de combi gemak, vertrouwd, teveel geïnvesteerd in de relatie en niet los willen laten, enz.

Wat allemaal voorbodes zijn van een breuk.
pi_181327655
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
pi_181327841
gewoon dumpen en een ander zoeken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_181327864
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
Ok. Maar waarom zou je wel bij hem blijven? Want dat is eigenlijk de vraag.
  maandag 20 augustus 2018 @ 18:22:29 #8
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_181327888
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ondertussen wil ik mijn vriend niet kwijt. We hebben een verleden samen en een fijne toekomst.
Dat moet nog maar blijken...
pi_181328070
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

Ik ging/ga kapot van schuldgevoel. Het is slopend, oneerlijk en daarom ben ik ermee gestopt, hoe enorm moeilijk ik het ook vind. Ik heb ondertussen een andere werkgever en ben met allerlei activiteiten bezig om het, en vooral hem, proberen te vergeten. Maar dat gaat niet makkelijk. Hij heeft een nieuwe partner, maar we hebben laatst nog samen wat gedronken. Hij heeft aangegeven ook nog continue met mij in zijn hoofd te zitten.
Vooral zo doorgaan dan ja :')14.gif

En wat is de relevantie van de laatste zin? Even aangeven dat hij dus nog wel een optie is, ook al is hij bezet? :') Wel mooi hoor, jullie zouden elkaar wel echt verdienen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
Uitmaken want je vriend verdient beter dan jou. Je bent geen slachtoffer, je ging vreemd omdat je dat wilde.
Verder wat hij zegt.
know'm sayin?
word? word.
pi_181328151
Een fijne toekomst? Ik vermoed zomaar dat jouw vriend daar anders over denkt als blijkt dat hij al die tijd een illusie leefde.
pi_181328204
quote:
Ik wil graag eerlijke adviezen, meningen, wat te doen in deze situatie?
Bkecht het op, ga uit elkaar en betaal de SOA-test van je aanstaande ex-vriend om te laten zien dat je nog enig fatsoen in je donder hebt.
quote:
Alvast bedankt!
Graag gedaan.
pi_181328264
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Tja, het is een klassiek probleem. Je bent verre van de enige. Sterker, ik denk dat het gros van de mensen er zo in staat na verloop van tijd.

Ik ben bang dat er geen oplossing voor is. Je kunt natuurlijk gewoon bij elkaar blijven terwijl je eigenlijk niet meer echt warm (lees: geil) van de ander wordt. Of je beëindigt de relatie.
Optie 1 is permanent suboptimaal
Optie 2 is tijdelijk kut. Veel kutter, maar misschien wel verstandiger. Tenzij je stabiliteit en zekerheid belangrijker vindt en een relatie zonder echte aantrekkingskracht ook prima vindt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181328377
@VEM2012, het is een combinatie. Er is liefde, vertrouwen en inderdaad er zit zoveel in deze relatie. Ik zie en wil daadwerkelijk een toekomst met hem. Ik Weet ook niet wat mij mankeert nu, daarom denk ik erover om een psycholoog te bezoeken. Ik ben verliefd op iemand anders dan mijn vriend. Maar hoe ga ik daarmee om?
pi_181328508
Soa test opmerkingen zijn onnodig. Ik kom hier voor serieuze adviezen.

@Puntenjager, dat zou betekenen dat veel mensen in langere relaties daar tegenaan lopen en het accepteren. Het is niet dat uk niet opgewonden meer word, maar er is geen echt verlangen. Het is fijn, maar niet zo vol opwinding meer. Pff, moeilijk uitleggen. HEt is een klote situatie.
pi_181328584
Alors ja dat staat er een beetje dom, maar dat heeft hij inderdaad gezegd. Maar ik wil verder met mijn vriend. Dat klinkt ook raar met alles wat ik beschrijf en de afwezigheid van spanning en verlangen, maar ik zie hem jn mijn toekomst. Altijd al gedaan. Hoewel ik wel fantaseer over een relatie met de ander, maar dat hoort ook bij verliefdheid natuurlijk.
pi_181328648
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:48 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Is serieus, als mijn vrouw zou vertellen dat ze zich al vijf maanden door een ander laat uitwonen is dat het tweede wat ik zou doen na haar de deur te wijzen.

Leugenachtige kutwijven geloof ik namelijk nooit zo als ze zeggen dat een SOA-test niet nodig zou zijn.
pi_181328676
Dacht je nou echt dat dat verliefde gevoel voor altijd blijft? Wees realistisch, het maakt plaats voor vertrouwdheid, houden van enzo. Maar goed als jij verliefdheid eist dan zoek je toch elke zoveel jaar weer een nieuwe? De tweede heb je al gevonden.

Ohja en jij blijft je gevoel voeden, door hem te idealiseren, door met hem af te spreken. Ik durf te wedden dat je nog met hem appt ook. Gaat niet werken.
know'm sayin?
word? word.
pi_181328752
quote:
Hij heeft een nieuwe partner
:')

Daar is de aap.
pi_181328852
Het is wel opmerkelijk altijd weer. Wist bij het lezen van de titel dat er een ander in het spel was.

Okay, zoals vele anderen heb jij twee problemen, en die haal je door elkaar. Wat je moet doen is ze apart benaderen en oplossen.

Probleem 1: niet genoeg gevoelens voor je partner.

Probleem 2: gevoelens voor een ander binnen een relatie.

Je hebt het hoofdprobleem (1) groter gemaakt door het niet tijdig aan te pakken en door probleem 2 te introduceren.

Het antwoord weet je zelf ook al, maar dat zul je toch niet doen, want niet fijn. Komt-ie: zowel met je partner als je collega breken; blijkbaar zijn beide mannen niet goed genoeg om er eentje uit te kiezen.

En dan kun je een paar dingen doen, waaronder:
- Kiezen voor je partner, breken met collega. Dit houdt wel in: je gaat godverdomme hard werken aan je relatie; heb je dat er niet voor over, houd er dan maar meteen mee op.

- Kiezen voor collega: blijkbaar werkt het niet met je partner en in plaats van eraan werken koos jij ervoor om ruimte te maken voor een ander. Die ander vind je wel spannend, hem zie je wel zitten. Ga maar een poging wagen om te kijken of hij echt wel zo leuk is.

Maar we weten allemaal al wat je gaat doen. Dooretteren met een relatie dat niet werkt en aanpappen met een ander omdat dat zooo fijn voelt.
pi_181329005
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:50 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Maar ik wil verder met mijn vriend.
Waarom?

En wie houd je voor de gek? Je hebt laatst nog wat met die collega gedronken.

Zeg eens even eerlijk wat je wil in plaats van zeggen wat je denkt dat anderen willen horen.
pi_181329070
Iets wat scheef is recht lullen :')

Maak het dan gewoon uit, laffe kut.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181329164
Goede basis voor de rest van jullie fijne toekomst. Leven bouwen op een leugen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181329214
Wat heb je nou met die collega gedaan dan? Potje tongen of seks?
Dit, dus.
pi_181329333
Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik verder wil en ga met mijn vriend, maar de ander blijft in mijn hoofd. Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet. Wat jij zegt zargon (optie 1), dat ga en wil ik doen. Maar het is even heel moeilijk en warrig, ook omdat ik niet open kan zijn.
pi_181329374
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik verder wil en ga met mijn vriend, maar de ander blijft in mijn hoofd. Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet. Wat jij zegt zargon (optie 1), dat ga en wil ik doen. Maar het is even heel moeilijk en warrig, ook omdat ik niet open kan zijn.
Het minste wat je nu kunt doen is het opbiechten. Dit ben je hem verplicht, vind ik. Kan hij beslissen of hij nog door met jou wil.

Ik zou je het huis uit schoppen in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 19:15:38 ]
pi_181329413
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Het is wel zo eerlijk als je je vriend dezelfde keus laat maken met alle kaarten op tafel.

Jij ging vreemd, dan moet je ook zo flink zijn om dat te vertellen. (Of je weet natuurlijk al wat het resultaat is, aangezien de leugen al maanden speelt)
pi_181329475
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom?

En wie houd je voor de gek? Je hebt laatst nog wat met die collega gedronken.

Zeg eens even eerlijk wat je wil in plaats van zeggen wat je denkt dat anderen willen horen.
ik zeg absoluut niet wat ik denk dat jullie willen horen, ik zeg echt wat ik wil: ik wil absoluut verder met mijn vriend. Ik ga geen 5 jaar weggooien. Maar die verliefde gevoelens voor een ander zijn er nog wel en de mindere verlangens naar mijn vriend toe ook. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
pi_181329536
Dat je verliefd wordt is ook niet zo erg, dat je dat gevoel hebt gevoed door op zn paal te gaan zitten wel.
pi_181329667
quote:
Ik vraag me af hoe je zoiets de rest van je leven kunt blijven negeren. Gewoon nooit meer over praten? Dit gaat elk mens toch uiteindelijk opbreken? Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt me zeker ongezond om met dit geheim te moeten leven. Vooral als je bij je vriend blijft en samen een toekomst wil bouwen.

Ik zou ook kiezen voor de psycholoog, lijkt me niet onverstandig in jouw situatie.
pi_181329669
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik ga geen 5 jaar weggooien.
Die geen ene klote waard zijn als je niet eerlijk bent over het feit dat je vijf (!!!) maanden met een ander hebt lopen kloten.

8% van die vijf jaar heb je letterlijk al verneukt..
pi_181329699
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

ik zeg absoluut niet wat ik denk dat jullie willen horen, ik zeg echt wat ik wil: ik wil absoluut verder met mijn vriend. Ik ga geen 5 jaar weggooien. Maar die verliefde gevoelens voor een ander zijn er nog wel en de mindere verlangens naar mijn vriend toe ook. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
Zeg eens eerlijk: geef jij je vriend en jullie relatie wel een eerlijke kans als je contact blijft hebben met die andere gast?
pi_181329703
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef Deshain het volgende:

[..]

Die geen ene klote waard zijn als je niet eerlijk bent over het feit dat je vijf (!!!) maanden met een ander hebt lopen kloten.

8% van die vijf jaar heb je letterlijk al verneukt..
Ik zou willen stellen dat ze het 100% verneukt heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 19:25:26 ]
pi_181329740
quote:
Hoe ver ben je nou met die collega gegaan?

Alleen emotioneel of ook fysiek?
pi_181329760
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar is de aap.
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.
pi_181329840
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.
Mens, ga jezelf schamen en vertel je vent wat voor een overspelig stuk vreten je bent.
pi_181329871
Dus je gaat vreemd, je blijft fantaseren over die ander, je mist het verlangen naar je vriend, enje wilt graag verder met je vriend maar je gaat door met je leugens.
🤔
Nee fijne vriendin ben je....ik hoop eigenlijk dat iemand je vriend inlicht.
Of dat je zelf zo verstandig wordt en het hem verteld.
Want hoe dan ook blijf jij je vriend bedonderen en dat heeft ie niet verdient.
pi_181329928
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef lolnoob123 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je zoiets de rest van je leven kunt blijven negeren. Gewoon nooit meer over praten? Dit gaat elk mens toch uiteindelijk opbreken? Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt me zeker ongezond om met dit geheim te moeten leven. Vooral als je bij je vriend blijft en samen een toekomst wil bouwen.

Ik zou ook kiezen voor de psycholoog, lijkt me niet onverstandig in jouw situatie.
allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.

Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.

Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
pi_181329943
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Dusseh, jullie passen goed bij elkaar.

Hij blijft doorgaan met jou terwijl hij een vriendin heeft.
Jij blijft doorgaan met hem wanneer jij een vriend hebt.

Weet je, stel anders een double date voor, en probeer je vriend te koppelen aan zijn vriendin. Win-win voor iedereen.
pi_181330041
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk: geef jij je vriend en jullie relatie wel een eerlijke kans als je contact blijft hebben met die andere gast?
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben... het is enorm triest, wanhopig en ik had nooit gedacht dat ik mij zo zou gedragen. Geloof me als ik zeg dat mezelf ook totaal niet begrijp.
pi_181330164
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben... het is enorm triest, wanhopig en ik had nooit gedacht dat ik mij zo zou gedragen. Geloof me als ik zeg dat mezelf ook totaal niet begrijp.
En hierom is het dus handig om te kappen met je relatie om even rust te hebben voor jezelf. Tijd om alles in een rijtje te zetten. En dan pas weer een relate aangaat.

Op deze manier blijf je er pleisters op plakken, het fundament blijft zwak en kan elk moment instorten.
pi_181330303
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
Daar zijn psychologen niet voor. Jij verneukt het en wilt nu uithuilen.
pi_181330359
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn. Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
pi_181330395
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn. Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
pi_181330433
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:48 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

@Puntenjager, dat zou betekenen dat veel mensen in langere relaties daar tegenaan lopen en het accepteren. Het is niet dat uk niet opgewonden meer word, maar er is geen echt verlangen. Het is fijn, maar niet zo vol opwinding meer. Pff, moeilijk uitleggen. HEt is een klote situatie.
Het is een serieus advies. Jij slaapt met een andere man, die mogelijk ook met meerdere vrouwen tegelijk slaapt. Dat vormt een risico voor soa's, ook al vrij je veilig. Een condoom beschermt niet tegen elke soa.
pi_181330445
quote:
Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet.
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben....
Moet je jezelf nog overtuigen om het af te breken met die collega?

Ik vind het namelijk op z'n zachts heel vreemd dat je nog steeds aangeeft dat je het contact met die collega gaat verminderen. Ik zou eerder "ik verbreek het contact" of "ik heb het contact verbroken" verwachten. Weet je wel, concrete acties.
pi_181330475
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door.
Dat je hem van de andere kant ook onterecht over jou laat denken geeft al aan hoe verrot je vanbinnen bent..
pi_181330477
quote:
Gevalletje having the cake and eating it too. In vrijwel elke relatie gaat die spanning naar verloop van tijd weg.
pi_181330534
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:50 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dat je hem van de andere kant ook onterecht over jou laat denken geeft al aan hoe verrot je vanbinnen bent..
En het niet eens op willen biechten maakt het nog schandaliger.

Arme kerel.
pi_181330541
quote:
Waarom ga je dan vreemd als je dat allemaal zegt te voelen? Juist dan kun je dat toch niet over je hart krijgen? Zeker niet meermaals en jarenlang? Ik voel me al smerig als ik met door zulke verhalen probeer voor te stellen wat zo iemand doet...
know'm sayin?
word? word.
pi_181330584
quote:
Ja.....in zo'n relatie ga je niet vreemd en als dan biecht je alles op.
Wat praat je nou over houden van als je zo met je vriend omgaat alsof ie dom is?
Dit is beledigend voor hem en zegt heel veel over jou.
pi_181330688
quote:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn.
Je bent oud en verstandig genoeg om dit allemaal te weten voordat je vreemdging; je hebt twee jaar lang met die collega van je zitten flikflooien.

Houd dat sentimele bullshit voor je, het zorgt er namelijk voor dat ik nog méér een hekel aan je gedrag krijg. Met mij vast ook anderen die dit lezen.

quote:
Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
Ah, de eerste keer dat je ook echt aangeeft vreemd gegaan te zijn.

Okay, nu komt het: geef je daadwerkelijk om je vriend? Dan moet je nu juist afstand van 'm nemen.

Je bent kapot in je hoofd, mijns inziens. Je moet jezelf weer in orde krijgen, voordat je ook maar een beetje nuttig kan zijn in de relatie. Dit zijn niet de dingen die je wil aanhoren... Het aanmodderen wil je niet voor je vriend doen, wil je ook niet voor je relatie doen, maar doen om jezelf weer een beetje goed te voelen.

Als je écht om je vriend geeft, als je écht om je relatie geeft, dan zou je het namelijk anders aanpakken:
- Alles opbiechten. Relaties zijn gebouwd op vertrouwen en eerlijkheid. Je hebt dat beschadigd, aan jou om de verantwoordelijkheid te nemen.
- Naast spijt betuigen, het ook uit handen geven: je gunt de ander de mogelijkheid om te kiezen of hij met je verder wil. Gun hem het geluk dat hij verdient.
- En blijkt het dat hij met je verder wil, kunnen jullie echt aan jullie relatie werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 19:58:43 ]
pi_181331028
Verliefdheid gaat weg, na een verloop van tijd gaat dat ook bij persoon B weg. Ik zou eerder kiezen voor de stabiliteit en weten wat je aan elkaar hebt. Verliefdheid is een soort drugs die je oogkleppen opdoet. Wie weet blijkt hij anders te zijn dan dat hij is en eerst showen we toch de mooie kanten van onszelf.
pi_181331071
Je hebt ergens gelijk, dat weet ik ook wel. Maar ik ben zo bang dat als ik alles opbiecht, onze relatie dan al helemaal kapot is. Dit doordat mijn vriend niet met mij verder wil of het vertrouwen en respect zo enorm is aangetast dat het geen zin meer heeft om het te proberen. Ik weet hoe mijn vriend zijn kijk is op relaties en vertrouwen en ik ben bang dat hij er niet mee kan leven. Daarom wil ik het liever vergeten en achter mij laten en op een andere manier werken aan de relatie.
pi_181331204
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:16 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je hebt ergens gelijk, dat weet ik ook wel. Maar ik ben zo bang dat als ik alles opbiecht, onze relatie dan al helemaal kapot is. Dit doordat mijn vriend niet met mij verder wil of het vertrouwen en respect zo enorm is aangetast dat het geen zin meer heeft om het te proberen. Ik weet hoe mijn vriend zijn kijk is op relaties en vertrouwen en ik ben bang dat hij er niet mee kan leven. Daarom wil ik het liever vergeten en achter mij laten en op een andere manier werken aan de relatie.
Daar had je aan moeten denken toen je hem besodemieterde. Toen stoer, nu stoer.
Dit, dus.
pi_181331221
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Moet je jezelf nog overtuigen om het af te breken met die collega?

Ik vind het namelijk op z'n zachts heel vreemd dat je nog steeds aangeeft dat je het contact met die collega gaat verminderen. Ik zou eerder "ik verbreek het contact" of "ik heb het contact verbroken" verwachten. Weet je wel, concrete acties.
dat kan en wil ik ook wel zeggen maar in de praktijk blijkt dat moeilijk. Dan heb ik een zwak moment (of hij) en zoek je toch weer contact. Heb het een paar maanden volgehouden, totdat hij weer begon te praten en heb dan recentelijk toch weer met hem afgesproken. Alleen om hem gewoon even te zien en te spreken.. Slaat nergens op, maar dat verlangen blijft toch heel erg. Niet alleen qua intimiteit maar ook gewoon de gesprekken en het samenzijn. Nu spreken we elkaar dagelijks via de app. Ik vind het moeilijk om het contact te verbreken want hij blijft in mijn hoofd rondspoken.

Dan beloof ik te stoppen, of hij, maar houd je dat niet vol. Net als een soort verslaving (hoewel dat dus ook in mijn hoofs zit). Wel ben ik daar weggegaan en heb ik een andere werkplek.
pi_181331261
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:52 schreef alors het volgende:

[..]

Waarom ga je dan vreemd als je dat allemaal zegt te voelen? Juist dan kun je dat toch niet over je hart krijgen? Zeker niet meermaals en jarenlang? Ik voel me al smerig als ik met door zulke verhalen probeer voor te stellen wat zo iemand doet...
weet ik niet. Voordat ik in deze situatie zat, had ik net zo gereageerd als jij. Het is ook onbegrijpelijk en smerig, dat vind ik zelf ook.. Het klinkt heel raar en warrig, maar ik begrijp jou en ik begrijp mezelf ook niet.
pi_181332927
quote:
Dat zal hij ook gedacht hebben, komt hij even mooi bedrogen uit. Het is ook niet dat je 1 keertje de fout in bent gegaan. Wees in ieder geval eerlijk want dit kan je niet voor altijd voor hem verzwijgen. Je kunt het naar hem toe niet maken, maar ook zelf ga je daar uiteindelijk aan onderdoor.

En het is natuurlijk volkomen normaal dat de lust na een aantal jaar minder wordt, dat zal ook met een nieuwe liefde zo zijn. Daar komen andere zaken zoals liefde en vertrouwen voor terug. Ga je daarom iedere paar jaar een goede relatie om zeep helpen?
pi_181333024
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:16 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Die kans is heel goed aanwezig en ik zou hem daarin zeker geen ongelijk geven. Maar toon in ieder geval nog iets van respect naar hem door het op te biechten. Dan is het aan hem om te beslissen of hij samen wil blijven met iemand die niet te vertrouwen is. Jij hebt met die beslissing te dealen.
pi_181333071
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.

Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.

Dus je moet de rest van je leven leven in een relatie die knelt en schuurt en boven alles laat je hem in een relatie zitten met een partner die niet gelukkig is en aan andere jongens denkt en niet te vertrouwen is? Maar dat doe je omdat je hem niet kwijt wil.

Wow.
pi_181333100
quote:
Tja, dat blijft ook zo omdat jij niet helemaal lekker in de relatie zit.
pi_181333259
Denk je dat verliefdheid 60 jaar lang stand houdt? Nee, dat gaat over op 'houden van'. Kennelijk heb je dat niet meer. Dat kan, hoeft niet perse verkeerd te zijn. Maar wees dan ook eerlijk tegen je vriend. Zeg dat je vreemd bent gegaan en leg de keuze bij hem.
pi_181333269
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:42 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
@VEM2012, het is een combinatie. Er is liefde, vertrouwen en inderdaad er zit zoveel in deze relatie. Ik zie en wil daadwerkelijk een toekomst met hem. Ik Weet ook niet wat mij mankeert nu, daarom denk ik erover om een psycholoog te bezoeken. Ik ben verliefd op iemand anders dan mijn vriend. Maar hoe ga ik daarmee om?
Ik lees nog steeds heel weinig specifiek waarom je met hem verder wil. Het komt op mij meer over dat je niet wil stoppen dan dat je wil doorgaan. Ik hoop dat je dat verschil snapt.
pi_181333282
quote:
Je weet dus dat het wat dat betreft gewoon over is, dus hou je de leugen nog wat langer voor zodat jij hebt wat je wilt.

Dat is geen houden van.
pi_181333296
quote:
Dat gevoel dat je niet direct drijfnatte kut meer krijgt als je aan je vriend denkt lijkt me vrij normaal na 5 jaar.

Verder wees eerlijk en leg de keuze bij je vriend i.p.v. voor hem te denken.

Stel hij verbreekt de relatie had je dat moeten bedenken voor je maanden liep aan te kloten en te stokslobberen bij de ander

[ Bericht 0% gewijzigd door Joene op 20-08-2018 21:21:51 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181333333
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je weet dus dat het wat dat betreft gewoon over is, dus hou je de leugen nog wat langer voor zodat jij hebt wat je wilt.

Dat is geen houden van.
Nee, en juist op zo'n moment besef je misschien wat meer wat je kunt verliezen. Maar in de eerste plaats ging dit al mis om een bepaalde reden.
pi_181333508
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, en juist op zo'n moment besef je misschien wat meer wat je kunt verliezen. Maar in de eerste plaats ging dit al mis om een bepaalde reden.
Op het moment dat je relatie alleen nog maar bestaat door te liegen ben je in feite alles al kwijt.
pi_181333671
Je hebt toch van die fake shit programma's op Net5 die hier over gaan. Niet om aan te zien.

Maar als je dan zoiets leest blijkt dat zulke mensen ook echt zo leven. Ga je schamen ofzo.

En dan nog de Nederlandse geestelijke gezondheidszorg gaan belasten met deze zelf veroorzaakte issues. :')
It All Goes Back in the Box
pi_181334145
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees nog steeds heel weinig specifiek waarom je met hem verder wil. Het komt op mij meer over dat je niet wil stoppen dan dat je wil doorgaan. Ik hoop dat je dat verschil snapt.
maar wat wil je horen? Wat hoor je te zeggen? Ik wil met hem verder omdat ik mijn leven met hem prettig vind, van hem houd, een toekomst met hem wil.
pi_181334178
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

maar wat wil je horen? Wat hoor je te zeggen? Ik wil met hem verder omdat ik mijn leven met hem prettig vind, van hem houd, een toekomst met hem wil.
bedenk dat dan voor je de ander neukt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181334193
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Maar die toekomst lieg je m voor. Vind je dat eerlijk?
pi_181334291
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus je moet de rest van je leven leven in een relatie die knelt en schuurt en boven alles laat je hem in een relatie zitten met een partner die niet gelukkig is en aan andere jongens denkt en niet te vertrouwen is? Maar dat doe je omdat je hem niet kwijt wil.

Wow.
je beschrijft het wel heel erg klote.

De vlam is weg. Die ik wel bij een ander heb momenteel.
pi_181334378
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

je zoekt gewoon een nat kutje bedenk dat dat over 5 jaar bij de ander ook niet meer is.

Maar ga nu eerst je vriend even vragen of die je nog moet.
pi_181334399
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar die toekomst lieg je m voor. Vind je dat eerlijk?
TS is vooral met zichzelf bezig.
pi_181334408
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Bewust opgezocht.
Dit, dus.
pi_181334442
quote:

[..]

En over 5 jaar ben je niet meer verliefd op je nieuwe vlam. Dan maar weer een nieuwe?
pi_181334502
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

TS is vooral met zichzelf bezig.
toepasselijke username
pi_181334593
quote:

[..]

Dat vlammetje heb jij heel bewust aan gehouden. Zoiets heet van 2 walletjes eten. Thuis je veilige vertrouwde vriendje en buiten je spannende geile sex.

Iedereen snapt toch dat je met een paar jaar elkaar wel zo’n beetje ontdekt hebt en dat ie enorme spanning wel weg is. Als je daar naar opzoek wilt blijven gaan moet je misschien geen vastr relatie beginnen.
pi_181334606
quote:

[..]

Mij maakt het niet uit wat je kiest, dus ik wil niets specifieks horen.

Ik maak alleen op uit wat je schrijft dat je vooral bij hem wil blijven op basis van wat jullie hadden en niet wat jullie hebben. En dat je niet kiest voor hem, maar kiest om niet te stoppen. Passief.

Jij bent de enige die die vraag echt kan beantwoorden. Ik probeer jou alleen iets aan te geven waarmee je die vraag kan beantwoorden. Voor zover je hem wil beantwoorden.
pi_181334673
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik maak alleen op uit wat je schrijft dat je vooral bij hem wil blijven op basis van wat jullie hadden en niet wat jullie hebben. En dat je niet kiest voor hem, maar kiest om niet te stoppen. Passief.

Jij bent de enige die die vraag echt kan beantwoorden. Ik probeer jou alleen iets aan te geven waarmee je die vraag kan beantwoorden. Voor zover je hem wil beantwoorden.
Dat antwoord bevalt haar niet, dus is het makkelijker een eigen waarheid te creeren. Die van die fijne toekomst.
pi_181334693
Ok, het is duidelijk allemaal. Bedankt voor de opmerkingen en adviezen.
pi_181334703
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat antwoord bevalt haar niet, dus is het makkelijker een eigen waarheid te creeren. Die van die fijne toekomst.
Dat gevoel heb ik ook, maar dat is aan haar. Als zij zichzelf wil voor blijven liegen, ook goed.
pi_181334722
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:03 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
:’) de antwoorden passen niet in het straatje en je gaat....
pi_181334834
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:03 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Success de komende jaren met die spannende flirt van het werk.
It All Goes Back in the Box
pi_181334842
quote:

[..]

Denk eens even niet aan jezelf. Wat verdient jouw vriend? Eerlijkheid? Of jouw leugens?

Je hebt je dus maanden laten neuken door een ander. Hij heeft het recht dat te weten.

Heel raar dat je niets gaat opbiechten. Maargoed, je zult je vast heel zielig voelen. Totdat je op de volgende stijve lul van een ander valt.
Whatever...
pi_181334917
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.

Ik weet het niet. Dat is mijn antwoord, maar voor jou is dat geen antwoord. Of ik besef misschien zelf niet dat het geen antwoord is. Ik ben in de war. Ik weet dat ik bij mijn vriend wil blijven en van hem houd.
pi_181334950
Als je van hem zou houden, zou je je ook in hem verplaatsen. Dat blijkt echt nergens uit.
Whatever...
pi_181334966
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.

Ik weet het niet. Dat is mijn antwoord, maar voor jou is dat geen antwoord. Of ik besef misschien zelf niet dat het geen antwoord is. Ik ben in de war. Ik weet dat ik bij mijn vriend wil blijven en van hem houd.
als je van hem houd kan je alleen maar eerlijk zijn anders hou je vooral van jezelf of van liegen
pi_181335001
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Denk eens even niet aan jezelf. Wat verdient jouw vriend? Eerlijkheid? Of jouw leugens?

Je hebt je dus maanden laten neuken door een ander. Hij heeft het recht dat te weten.

Heel raar dat je niets gaat opbiechten. Maargoed, je zult je vast heel zielig voelen. Totdat je op de volgende stijve lul van een ander valt.
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
pi_181335040
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
tips genoeg dunkt me , alleen ze staan je niet aan / passen niet in je straatje
pi_181335125
Hij verdient inderdaad eerlijkheid :). Ik ga aan mijzelf en de situatie werken.
pi_181335154
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

De meesten hier vinden je gedrag naar gal zelfzuchtig. Nog steeds heb je het alleen maar over je eigen gevoel.

En het vriend dan? Hoe zal hij zich voelen? Neem aan geen open relatie... Maar dan nog, zelfs in een open relatie is het maar de vraag hoe zoiets zou vallen. Polyamorie zijn maar weinigen voor in.

Kortom: als je met een ander wilt neuken spreek je dat met je vriend af. Je gaat niet maanden met een ander neuken en verliefd worden enzo. Dan is je andere relatie zo goed als over.
Whatever...
pi_181335194
quote:

[..]

Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat
Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...
pi_181335211
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:17 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Hij verdient inderdaad eerlijkheid :). Ik ga aan mijzelf en de situatie werken.
Ik zou het maar gewoon opbiechten want vroeg of laat komt het toch wel uit. Geef hem de keuze of hij verder met je gaat of niet. Je was niet eerlijk, maar wees het nu dan wel.

Succes!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 22:21:03 ]
pi_181335236
Pak wel alvast even wat kleding bij elkaar.
pi_181335256
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...
Dan verdien je hem zeker niet. Al vraag ik me dat sowieso al af.
Whatever...
pi_181335479
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

snap ik hoor. Ik ik denk veel teveel aan mezelf nu, ben heel erg in de war. Heb voor mezelf gezegd dat het vergeten kan worden en dat het onnodig is om het op te rakelen, dat ik de hele periode gewoon vergeet alsof het niet is gebeurd maar ik begrijp ooo dat het niet eerlijk is of getuigt van respect.
pi_181335559
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zou het maar gewoon opbiechten want vroeg of laat komt het toch wel uit. Geef hem de keuze of hij verder met je gaat of niet. Je was niet eerlijk, maar wees het nu dan wel.

Succes!
Niet alles komt altijd uit, maar je hebt gelijk .. Ben alleen bang dat onze relatie dan helemaal kapot is en er geen ruimte is voor een kans. Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.

Bedankt. Ik ga afsluiten en alles laten bezinken.
pi_181335774
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.
Als je wat minder met jezelf bezig had geweest had je dit kunnen bedenken voordat je een nieuwe smaak raketsaus ging proberen.

Ik heb het idee dat er helemaal geen kwartje valt en je gewoon een 'normale' reactie probeert te simuleren in je posts. Je beschrijving van je gedachtes en gevoelens zijn compleet egocentrisch en empathieloos maar in je reacties probeer je toe doen alsof je niet zo bent. Ik geloof het niet..
pi_181335903
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Niet alles komt altijd uit, maar je hebt gelijk .. Ben alleen bang dat onze relatie dan helemaal kapot is en er geen ruimte is voor een kans. Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.

Bedankt. Ik ga afsluiten en alles laten bezinken.
Dat had je je dan eerder moeten bedenken. Ik hoop dat je hiervan zult leren.
pi_181336055
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Als je dat heel zeker wist had je het ons niet gevraagd. ;)

Ik snap dat wat ik schrijf confronterend is en niet wat je wil horen. Maar ik heb helaas geen ander antwoord voor je dan dat wat jij ook schrijft vooral lijkt op het behouden van de status quo en niet ziet op een perspectief voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')