Ok. Maar waarom zou je wel bij hem blijven? Want dat is eigenlijk de vraag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
Dat moet nog maar blijken...quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ondertussen wil ik mijn vriend niet kwijt. We hebben een verleden samen en een fijne toekomst.
Vooral zo doorgaan dan jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik ging/ga kapot van schuldgevoel. Het is slopend, oneerlijk en daarom ben ik ermee gestopt, hoe enorm moeilijk ik het ook vind. Ik heb ondertussen een andere werkgever en ben met allerlei activiteiten bezig om het, en vooral hem, proberen te vergeten. Maar dat gaat niet makkelijk. Hij heeft een nieuwe partner, maar we hebben laatst nog samen wat gedronken. Hij heeft aangegeven ook nog continue met mij in zijn hoofd te zitten.
Verder wat hij zegt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
Uitmaken want je vriend verdient beter dan jou. Je bent geen slachtoffer, je ging vreemd omdat je dat wilde.
Bkecht het op, ga uit elkaar en betaal de SOA-test van je aanstaande ex-vriend om te laten zien dat je nog enig fatsoen in je donder hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik wil graag eerlijke adviezen, meningen, wat te doen in deze situatie?
Graag gedaan.quote:Alvast bedankt!
Tja, het is een klassiek probleem. Je bent verre van de enige. Sterker, ik denk dat het gros van de mensen er zo in staat na verloop van tijd.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Nee dat niet maar ik mis dat gevoel dat ik ernaar verlang om hem te zien, dat ik hem mis als ik hem twee dagen niet zie of dat ik de kleding van zijn lijf wil scheuren. Dat heb ik niet meer. En dat terwijl ik hem nog steeds heel knap en aantrekkelijk vind. De vlam is weg. Als ik hem twee dagen niet zie vind ik het fijn om hem weer te zien, om hem te knuffelen, maar het grote verlangen is er niet meer. Ik hoop dat ik het nu heb verduidelijkt.
Is serieus, als mijn vrouw zou vertellen dat ze zich al vijf maanden door een ander laat uitwonen is dat het tweede wat ik zou doen na haar de deur te wijzen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:48 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Soa test opmerkingen zijn onnodig. Ik kom hier voor serieuze adviezen.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:57 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Hij heeft een nieuwe partner
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:50 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Maar ik wil verder met mijn vriend.
Het minste wat je nu kunt doen is het opbiechten. Dit ben je hem verplicht, vind ik. Kan hij beslissen of hij nog door met jou wil.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik verder wil en ga met mijn vriend, maar de ander blijft in mijn hoofd. Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet. Wat jij zegt zargon (optie 1), dat ga en wil ik doen. Maar het is even heel moeilijk en warrig, ook omdat ik niet open kan zijn.
Het is wel zo eerlijk als je je vriend dezelfde keus laat maken met alle kaarten op tafel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik heb voor mijzelf de keuze gemaakt dat ik verder wil en ga met mijn vriend, maar de ander blijft in mijn hoofd. Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet. Wat jij zegt zargon (optie 1), dat ga en wil ik doen. Maar het is even heel moeilijk en warrig, ook omdat ik niet open kan zijn.
ik zeg absoluut niet wat ik denk dat jullie willen horen, ik zeg echt wat ik wil: ik wil absoluut verder met mijn vriend. Ik ga geen 5 jaar weggooien. Maar die verliefde gevoelens voor een ander zijn er nog wel en de mindere verlangens naar mijn vriend toe ook. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
En wie houd je voor de gek? Je hebt laatst nog wat met die collega gedronken.
Zeg eens even eerlijk wat je wil in plaats van zeggen wat je denkt dat anderen willen horen.
Ik vraag me af hoe je zoiets de rest van je leven kunt blijven negeren. Gewoon nooit meer over praten? Dit gaat elk mens toch uiteindelijk opbreken? Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt me zeker ongezond om met dit geheim te moeten leven. Vooral als je bij je vriend blijft en samen een toekomst wil bouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Die geen ene klote waard zijn als je niet eerlijk bent over het feit dat je vijf (!!!) maanden met een ander hebt lopen kloten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik ga geen 5 jaar weggooien.
Zeg eens eerlijk: geef jij je vriend en jullie relatie wel een eerlijke kans als je contact blijft hebben met die andere gast?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:18 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
ik zeg absoluut niet wat ik denk dat jullie willen horen, ik zeg echt wat ik wil: ik wil absoluut verder met mijn vriend. Ik ga geen 5 jaar weggooien. Maar die verliefde gevoelens voor een ander zijn er nog wel en de mindere verlangens naar mijn vriend toe ook. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt.
Ik zou willen stellen dat ze het 100% verneukt heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
Die geen ene klote waard zijn als je niet eerlijk bent over het feit dat je vijf (!!!) maanden met een ander hebt lopen kloten.
8% van die vijf jaar heb je letterlijk al verneukt..
Hoe ver ben je nou met die collega gegaan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.quote:
Mens, ga jezelf schamen en vertel je vent wat voor een overspelig stuk vreten je bent.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.
allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je zoiets de rest van je leven kunt blijven negeren. Gewoon nooit meer over praten? Dit gaat elk mens toch uiteindelijk opbreken? Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten maar het lijkt me zeker ongezond om met dit geheim te moeten leven. Vooral als je bij je vriend blijft en samen een toekomst wil bouwen.
Ik zou ook kiezen voor de psycholoog, lijkt me niet onverstandig in jouw situatie.
Dusseh, jullie passen goed bij elkaar.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Al voordat hij weer een vriendin had, had ik de hele affaire gestopt. Het is in principe ong 2 jaar bezig. Niet dat het stopte toen hij weer een vriendin kreeg. Nu heeft hij dus een paar maanden een vriendin en spreken we elkaar alsnog. En in de beginperiode had hij een langdurige relatie maar dat ging al snel uit.
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben... het is enorm triest, wanhopig en ik had nooit gedacht dat ik mij zo zou gedragen. Geloof me als ik zeg dat mezelf ook totaal niet begrijp.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: geef jij je vriend en jullie relatie wel een eerlijke kans als je contact blijft hebben met die andere gast?
En hierom is het dus handig om te kappen met je relatie om even rust te hebben voor jezelf. Tijd om alles in een rijtje te zetten. En dan pas weer een relate aangaat.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben... het is enorm triest, wanhopig en ik had nooit gedacht dat ik mij zo zou gedragen. Geloof me als ik zeg dat mezelf ook totaal niet begrijp.
Daar zijn psychologen niet voor. Jij verneukt het en wilt nu uithuilen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
[..]
Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn. Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
Het is een serieus advies. Jij slaapt met een andere man, die mogelijk ook met meerdere vrouwen tegelijk slaapt. Dat vormt een risico voor soa's, ook al vrij je veilig. Een condoom beschermt niet tegen elke soa.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:48 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Soa test opmerkingen zijn onnodig. Ik kom hier voor serieuze adviezen.
@Puntenjager, dat zou betekenen dat veel mensen in langere relaties daar tegenaan lopen en het accepteren. Het is niet dat uk niet opgewonden meer word, maar er is geen echt verlangen. Het is fijn, maar niet zo vol opwinding meer. Pff, moeilijk uitleggen. HEt is een klote situatie.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:14 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Wordt ook tijd dat ik hem overal verwijder en ons contact helemaal stop zet.
Moet je jezelf nog overtuigen om het af te breken met die collega?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
dat niet, daarom moet ik het ook afbreken. Heb ik ook geprobeerd maar dat is erg moeilijk. Hij Blijft toch in mijn hoofd zitten, ik blijf de verlangens hebben....
Dat je hem van de andere kant ook onterecht over jou laat denken geeft al aan hoe verrot je vanbinnen bent..quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door.
Gevalletje having the cake and eating it too. In vrijwel elke relatie gaat die spanning naar verloop van tijd weg.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Weet je hoe het voelt om een relatie te hebben met iemand waar je heel veel van houdt? Waar je echt een toekomst mee ziet? Dat je hem ziet en je een onbeschrijfelijk warm gevoel krijgt. Je vertrouwt je partner door en door, je bent gek op je partner en je kent hem door en door. De aantrekkingskracht zit ook wel goed, maar het is niet meer zo spannend als de beginperiode? Niet meer dat spannende, opgewonden gevoel. De seks is niet meer heel spectaculair qua gevoel. Wat misschien volkomen logisch is.. maar je weet dat dit alsnog de persoon is waar je je leven mee wil opbouwen. Dat heb ik met mijn vriend. Ik zou het heel erg vinden om niet meer met hem te zijn. Erger dan dat ik nooit geen contact heb met degene met wie ik ben vreemdgegaan. En dat laat me zien dat ik de relatie niet moet verbreken en juist alles op alles moet zetten om het allemaal weer te voelen.
En het niet eens op willen biechten maakt het nog schandaliger.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:50 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat je hem van de andere kant ook onterecht over jou laat denken geeft al aan hoe verrot je vanbinnen bent..
Waarom ga je dan vreemd als je dat allemaal zegt te voelen? Juist dan kun je dat toch niet over je hart krijgen? Zeker niet meermaals en jarenlang? Ik voel me al smerig als ik met door zulke verhalen probeer voor te stellen wat zo iemand doet...quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ja.....in zo'n relatie ga je niet vreemd en als dan biecht je alles op.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |