abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181334502
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

TS is vooral met zichzelf bezig.
toepasselijke username
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181334593
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:49 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

je beschrijft het wel heel erg klote.

De vlam is weg. Die ik wel bij een ander heb momenteel.
Dat vlammetje heb jij heel bewust aan gehouden. Zoiets heet van 2 walletjes eten. Thuis je veilige vertrouwde vriendje en buiten je spannende geile sex.

Iedereen snapt toch dat je met een paar jaar elkaar wel zo’n beetje ontdekt hebt en dat ie enorme spanning wel weg is. Als je daar naar opzoek wilt blijven gaan moet je misschien geen vastr relatie beginnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181334606
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

maar wat wil je horen? Wat hoor je te zeggen? Ik wil met hem verder omdat ik mijn leven met hem prettig vind, van hem houd, een toekomst met hem wil.
Mij maakt het niet uit wat je kiest, dus ik wil niets specifieks horen.

Ik maak alleen op uit wat je schrijft dat je vooral bij hem wil blijven op basis van wat jullie hadden en niet wat jullie hebben. En dat je niet kiest voor hem, maar kiest om niet te stoppen. Passief.

Jij bent de enige die die vraag echt kan beantwoorden. Ik probeer jou alleen iets aan te geven waarmee je die vraag kan beantwoorden. Voor zover je hem wil beantwoorden.
pi_181334673
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik maak alleen op uit wat je schrijft dat je vooral bij hem wil blijven op basis van wat jullie hadden en niet wat jullie hebben. En dat je niet kiest voor hem, maar kiest om niet te stoppen. Passief.

Jij bent de enige die die vraag echt kan beantwoorden. Ik probeer jou alleen iets aan te geven waarmee je die vraag kan beantwoorden. Voor zover je hem wil beantwoorden.
Dat antwoord bevalt haar niet, dus is het makkelijker een eigen waarheid te creeren. Die van die fijne toekomst.
pi_181334693
Ok, het is duidelijk allemaal. Bedankt voor de opmerkingen en adviezen.
pi_181334703
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat antwoord bevalt haar niet, dus is het makkelijker een eigen waarheid te creeren. Die van die fijne toekomst.
Dat gevoel heb ik ook, maar dat is aan haar. Als zij zichzelf wil voor blijven liegen, ook goed.
pi_181334722
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:03 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
:’) de antwoorden passen niet in het straatje en je gaat....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181334834
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:03 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Success de komende jaren met die spannende flirt van het werk.
It All Goes Back in the Box
pi_181334842
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:31 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

allereerst: ik ga inderdaad naar een psycholoog. Huisarts afspraak maken en dan naar een psycholoog want ik zie zelf ook in hoe fucked up dit is.

Ik heb voor mezelf al voorgenomen dat ik dit niet ga opbiechten. Juist omdat ik een toekomst zie met hem en hij met mij. Ik wil het vergeten, doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden en uiteindelijk zal die hele situatie vervagen. Dat is ook moeilijk, juist omdat ik voorheen alles met hem deelde maar als ik het ga opbiechten helpt dat onze relatie niet verder. Ik doe hem alleen maar pijn. Daar blijf ik ook bij.

Maar moet er wel met iemand over kunnen praten want ergens ga ik er wel kapot aan.
Denk eens even niet aan jezelf. Wat verdient jouw vriend? Eerlijkheid? Of jouw leugens?

Je hebt je dus maanden laten neuken door een ander. Hij heeft het recht dat te weten.

Heel raar dat je niets gaat opbiechten. Maargoed, je zult je vast heel zielig voelen. Totdat je op de volgende stijve lul van een ander valt.
Whatever...
pi_181334917
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.

Ik weet het niet. Dat is mijn antwoord, maar voor jou is dat geen antwoord. Of ik besef misschien zelf niet dat het geen antwoord is. Ik ben in de war. Ik weet dat ik bij mijn vriend wil blijven en van hem houd.
pi_181334950
Als je van hem zou houden, zou je je ook in hem verplaatsen. Dat blijkt echt nergens uit.
Whatever...
pi_181334966
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet. Je vindt dat wat ik beschrijf over mijn vriend verleden tijd is.

Ik weet het niet. Dat is mijn antwoord, maar voor jou is dat geen antwoord. Of ik besef misschien zelf niet dat het geen antwoord is. Ik ben in de war. Ik weet dat ik bij mijn vriend wil blijven en van hem houd.
als je van hem houd kan je alleen maar eerlijk zijn anders hou je vooral van jezelf of van liegen
pi_181335001
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Denk eens even niet aan jezelf. Wat verdient jouw vriend? Eerlijkheid? Of jouw leugens?

Je hebt je dus maanden laten neuken door een ander. Hij heeft het recht dat te weten.

Heel raar dat je niets gaat opbiechten. Maargoed, je zult je vast heel zielig voelen. Totdat je op de volgende stijve lul van een ander valt.
Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
pi_181335040
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat, maar ik moet ermee stoppen en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik wilde sparren over mijn situatie, meer inzicht krijgen in mijn eigen situatie en gedrag.
tips genoeg dunkt me , alleen ze staan je niet aan / passen niet in je straatje
pi_181335125
Hij verdient inderdaad eerlijkheid :). Ik ga aan mijzelf en de situatie werken.
pi_181335154
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:12 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

De meesten hier vinden je gedrag naar gal zelfzuchtig. Nog steeds heb je het alleen maar over je eigen gevoel.

En het vriend dan? Hoe zal hij zich voelen? Neem aan geen open relatie... Maar dan nog, zelfs in een open relatie is het maar de vraag hoe zoiets zou vallen. Polyamorie zijn maar weinigen voor in.

Kortom: als je met een ander wilt neuken spreek je dat met je vriend af. Je gaat niet maanden met een ander neuken en verliefd worden enzo. Dan is je andere relatie zo goed als over.
Whatever...
pi_181335194
quote:

[..]

Het ging niet om seks. Het is dom dat ik ermee ben doorgegaan maar het ging niet om het seksuele. Het was (is) meer dan dat
Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...
pi_181335211
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:17 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Hij verdient inderdaad eerlijkheid :). Ik ga aan mijzelf en de situatie werken.
Ik zou het maar gewoon opbiechten want vroeg of laat komt het toch wel uit. Geef hem de keuze of hij verder met je gaat of niet. Je was niet eerlijk, maar wees het nu dan wel.

Succes!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 22:21:03 ]
pi_181335236
Pak wel alvast even wat kleding bij elkaar.
pi_181335256
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

Als je echt niet snapt wat je je vriend aandoet door dit niet aan hem te vertellen en denkt dit 'gewoon' te verzwijgen ben je idd rijp voor een psych...
Dan verdien je hem zeker niet. Al vraag ik me dat sowieso al af.
Whatever...
pi_181335479
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

snap ik hoor. Ik ik denk veel teveel aan mezelf nu, ben heel erg in de war. Heb voor mezelf gezegd dat het vergeten kan worden en dat het onnodig is om het op te rakelen, dat ik de hele periode gewoon vergeet alsof het niet is gebeurd maar ik begrijp ooo dat het niet eerlijk is of getuigt van respect.
pi_181335559
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zou het maar gewoon opbiechten want vroeg of laat komt het toch wel uit. Geef hem de keuze of hij verder met je gaat of niet. Je was niet eerlijk, maar wees het nu dan wel.

Succes!
Niet alles komt altijd uit, maar je hebt gelijk .. Ben alleen bang dat onze relatie dan helemaal kapot is en er geen ruimte is voor een kans. Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.

Bedankt. Ik ga afsluiten en alles laten bezinken.
pi_181335774
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:
Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.
Als je wat minder met jezelf bezig had geweest had je dit kunnen bedenken voordat je een nieuwe smaak raketsaus ging proberen.

Ik heb het idee dat er helemaal geen kwartje valt en je gewoon een 'normale' reactie probeert te simuleren in je posts. Je beschrijving van je gedachtes en gevoelens zijn compleet egocentrisch en empathieloos maar in je reacties probeer je toe doen alsof je niet zo bent. Ik geloof het niet..
pi_181335903
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:32 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Niet alles komt altijd uit, maar je hebt gelijk .. Ben alleen bang dat onze relatie dan helemaal kapot is en er geen ruimte is voor een kans. Ik weet zijn denkwijze en hoe hij in het leven staat.

Bedankt. Ik ga afsluiten en alles laten bezinken.
Dat had je je dan eerder moeten bedenken. Ik hoop dat je hiervan zult leren.
pi_181336055
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:09 schreef Pannenkoekenplantje het volgende:

[..]

Als je dat heel zeker wist had je het ons niet gevraagd. ;)

Ik snap dat wat ik schrijf confronterend is en niet wat je wil horen. Maar ik heb helaas geen ander antwoord voor je dan dat wat jij ook schrijft vooral lijkt op het behouden van de status quo en niet ziet op een perspectief voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')