twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
Johquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
Gelijkspel met doelpunten zou prima zijn
Geen Romeistertwitter:PSV twitterde op maandag 20-08-2018 om 12:17:42🙋🏼♂️ | Mark van Bommel neemt 21 spelers op in zijn selectie voor het uitduel met @FCBATE. https://t.co/DkSQGkdkum reageer retweet
dus die 1-3 kan ook in de prullenbak?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:33 schreef Doublepain het volgende:
Geen Romeistertwitter:PSV twitterde op maandag 20-08-2018 om 12:17:42🙋🏼♂️ | Mark van Bommel neemt 21 spelers op in zijn selectie voor het uitduel met @FCBATE. https://t.co/DkSQGkdkum reageer retweet
WTF
Nee, die 1-3 heeft dit al meegenomen, anders was het 1-7quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus die 1-3 kan ook in de prullenbak?
Jammer dat Locadia verkocht is h..quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, die 1-3 heeft dit al meegenomen, anders was het 1-7
die heeft het niet zo op voorronde CLquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jammer dat Locadia verkocht is h..
*EL. Dit is natuurlijk een stapje hoger h.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft het niet zo op voorronde CL
hij viel gisteren wel goed in, foutloos minuutjequote:Op maandag 20 augustus 2018 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
*EL. Dit is natuurlijk een stapje hoger h.
Ik wil wat zeggen over die club van hem die een speler van 17 miljoen gewoon op de bank laat, maar wij doen dat nu ook met een speler van 10 miljoenquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij viel gisteren wel goed in, foutloos minuutje
leuke transfer hoor maar hij heeft denk ik toch wat teveel tijd en ruimte nodig voor de PLquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil wat zeggen over die club van hem die een speler van 17 miljoen gewoon op de bank laat, maar wij doen dat nu ook met een speler van 10 miljoen
Zou hypocriet zijn dan
Dus daar gaat hij het ook niet redden?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij viel gisteren wel goed in, foutloos minuutje
geen idee maar het is geen goed teken als je op de bank zit en je ploeg wint, die Jahanbaks speelde helemaal niet.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus daar gaat hij het ook niet redden?
En dat zijn dan de twee duurste aankopen daar.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar het is geen goed teken als je op de bank zit en je ploeg wint, die Jahanbaks speelde helemaal niet.
Tsja, dat van Locadia had ik je ook wel kunnen voorspellen. (Zal ik waarschijnlijk ook wel gedaan hebben als je even terugzoekt).quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar het is geen goed teken als je op de bank zit en je ploeg wint, die Jahanbaks speelde helemaal niet.
Vuile nicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik juich mee met mijn vrienden van psv dp, mexi, davy en coco
Echt trainer h.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2246(...)ng-bate-borisov.html
Vanaf 1:13. Van Bommelgod.
topquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik juich mee met mijn vrienden van psv dp, mexi, davy en coco
Laten we ff heel eerlijk zijn:quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:53 schreef Doublepain het volgende:
Zou echt mooi zijn 2 NL clubs in de CL, PSV en Ajax moeten het NL voetbal weer redden zoals altijd helaas
Doe nou gewoon gezellig mee, met z'n allen voor Peesjevee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:27 schreef Platinumgoat het volgende:
Als Ajax supporter hoop ik daarom dat psv er gewoon uitgeknikkerd wordt, en daarna de EL serieus neemt en daar presteert. Dan hebben we en de punten voor het NL voetbal en mist psv wel ff die 40 miljoen uit de CL
Al loopt Ajax dit seizoen 200 miljoen uit, kampioen worden we tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:27 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Laten we ff heel eerlijk zijn:
Voor het NL voetbal zal het qua punten weinig uitmaken of een club in de EL speelt of CL. Die 4 bonuspunten worden opgeheven door het makkelijkere niveau in de EL en dus grotere kans op winst. Winst in EL telt even zwaar als winst in CL.
CL: 4 bonuspunten + 1/2 punten uit voorronde wedstrijd. In poulefase haal je in het beste geval 4 punten (2x winnen van nr4) = 9-10 punten
EL: 0 bonuspunten + 0/1 punt uit voorronde wedstrijd. In poulefase als groepshoofd zijn 4 overwinningen, gelijkspelletje en een nederlaag behoorlijk realistisch = 9-10 punten
Als Ajax supporter hoop ik daarom dat psv er gewoon uitgeknikkerd wordt, en daarna de EL serieus neemt en daar presteert. Dan hebben we en de punten voor het NL voetbal en mist psv wel ff die 40 miljoen uit de CL
Ajax moet de CL natuurlijk wel halen, zodat we financieel weer uitlopen. En dan gewoon in de poulefase 2x winnen van de nr 4 en bij gunstige loting zelfs voor plek 2 strijden.
Maar er is ook nog een aspect voor uitstraling van de competitie, dan is het beter als er twee Eredivisieploegen meedoen (en het geld krijgen uit die CL, anders lopen de andere landen nog meer uit).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:27 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Laten we ff heel eerlijk zijn:
Voor het NL voetbal zal het qua punten weinig uitmaken of een club in de EL speelt of CL. Die 4 bonuspunten worden opgeheven door het makkelijkere niveau in de EL en dus grotere kans op winst. Winst in EL telt even zwaar als winst in CL.
CL: 4 bonuspunten + 1/2 punten uit voorronde wedstrijd. In poulefase haal je in het beste geval 4 punten (2x winnen van nr4) = 9-10 punten
EL: 0 bonuspunten + 0/1 punt uit voorronde wedstrijd. In poulefase als groepshoofd zijn 4 overwinningen, gelijkspelletje en een nederlaag behoorlijk realistisch = 9-10 punten
Ajax moet de CL natuurlijk wel halen, zodat we financieel weer uitlopen. En dan gewoon in de poulefase 2x winnen van de nr 4 en bij gunstige loting zelfs voor plek 2 strijden.
krulletjes in de gel, dan moet het wel goed komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou PSV. Laat het maar zien.
Benieuwd of van Bommel ook internationaal goed voor de dag weet te komen.
Teze is de back-up voor Dumfries, Sadilek is een middenvelder die ook linksback kanquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn die Sadilek en Teze?
Ah ok, hoezo kunnen Thomas en die Sainsbury nog niet mee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Teze is de back-up voor Dumfries, Sadilek is een middenvelder die ook linksback kan
Geen idee, Thomas was nog niet helemaal fit dacht ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ok, hoezo kunnen Thomas en die Sainsbury nog niet mee?
Teze is de back-up voor Dumfries, Sadilek is een middenvelder die ook linksback kanquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn die Sadilek en Teze?
Waarschijnlijk weer 20.35 als die kut serie is afgelopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelaat begint de voorbeschouwing?
Maar ik haat Amerikaanse sitcoms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leek me wel een serie voor jou jr
owquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik haat Amerikaanse sitcoms.
Bij Kees & Co zat ook een lachband en dat was genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ow
alleen Amerikaanse? er zijn wel goeie Japanse sitcoms
Ronald op vakantiequote:
Nee, Copsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
Gooi Border Security erin als voorprogramma aub. Genotstelevisie.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Fuck de NOS. Veronica CL genot met Helenegodin.
Snap ik ook niet nee, maar contract is contract.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat Johan hier nog zin in heeft.
Gijp en Boskamp snap ik nog wel.
Allebei naar de Europa Liekquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft het volste vertrouwen erin
Wel 4 titels, waaronder 15 meiquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat ben je daarna wel vergeten Frank om Ajaxvoetbal te spelen.
Eerste twee seizoenen waren echt prima. Daarna tikkie terug tikkie breedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat ben je daarna wel vergeten Frank om Ajaxvoetbal te spelen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Drank met zijn 2 verschillende kleuren in beide ogen.
En krachtvoetbal en die lange halen naar voren waar hij het over had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen waren echt prima. Daarna tikkie terug tikkie breed
Wel met slechte voetballers, zeker als je het vergelijkt met de aankopen van de laatste paar jaar. Frank moest het doen met types als Zimling (waar hij wel blij mee wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen waren echt prima. Daarna tikkie terug tikkie breed
2015/16 (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En krachtvoetbal en die lange halen naar voren waar hij het over had.
Wie is daar nu het directeurtje dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn voor het RTL7-directeurtje
Nee, Gijp en Derksen vervullen het lollige BN'erschap in komend seizoen (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er weer lullige kut BN’ers zoals Sander Lantinga?
Dacht dat het directeurtje nog steeds bij RTL7 zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is daar nu het directeurtje dan?
Die was eerder dan de grote drie daarheenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht dat het directeurtje nog steeds bij RTL7 zit.Of is ie al over naar Veronica?
Hij is er daar al vroeg uitgegooidquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht dat het directeurtje nog steeds bij RTL7 zit.Of is ie al over naar Veronica?
Die was zelfs eerder over naar Veronica geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Harry Potter films?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die was eerder dan de grote drie daarheen.
Ja, dat wordt genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijk jij al naar die nieuwe film uit van fantastic beasts
Ja eens. Spelers als Vertonghen, Eriksen en Van der Wiel gingen toen weg. Daarna flinke dip.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel met slechte voetballers, zeker als je het vergelijkt met de aankopen van de laatste paar jaar. Frank moest het doen met types als Zimling (waar hij wel blij mee was)
Blijf me nog steeds afvragen hoe die is als het tegenzit ,temperament blijf je toch houden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:37 schreef Grifte het volgende:
Van Bommel komt inderdaad prima over. Verademing tov de voetballer.
Maar klaagde er nooit overquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel met slechte voetballers, zeker als je het vergelijkt met de aankopen van de laatste paar jaar. Frank moest het doen met types als Zimling (waar hij wel blij mee was)
In de laatste jaren heeft hij ook mede mogen bepalen en een blik kutspelers gehaald. Verantwoordelijk voor 2016.quote:
Prima toch. Vind hem wel een goede.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel komt nu heel goed over maar die gaat nog wel een paar keer uit zijn slof schieten. Mad van Bommel
Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel komt nu heel goed over maar die gaat nog wel een paar keer uit zijn slof schieten. Mad van Bommel
Maar Hlne is presentatrice en geen analist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:41 schreef TjjWester het volgende:
Dit is slecht, zet helene naast johan en wilfred als presentator, veel beter.
TjjWester is niet van de snuggere opmerkingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Hlne is presentatrice en geen analist.
We kijken allemaal liever naar Hlnequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er mis met Hendriks? Zien jullie liever Henrietje Schut of Tom Egberts?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Ik denk momenteel dat er nul Nederlandse ploegen doorgaan naar de CL.
Ik las net in het PSV topic dat PSV de beste sfeer van NL heeft in de CL (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het phillips stadion is niet veel beter.
Je dekt je gewoon in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Maatjequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het phillips stadion is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Ik dek me niet in.quote:
Zou op termijn nog goed kunnen zijn voor de punten..quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Ach, dat vind ik ook weer onzin. De CL --> 3e plek --> EL route is beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou op termijn nog goed kunnen zijn voor de punten..
Ajax gaat zeker door.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Vond de laatste jaren in de CL ook erg sfeervol. Meer dan bij Feyenoord en Ajax. (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las net in het PSV topic dat PSV de beste sfeer van NL heeft in de CL (lol)
Dan moet je geen loting als Real Madrid - Manchester United - Ajax - Inter krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik ook weer onzin. De CL --> 3e plek --> EL route is beter.
Ik hoor bij PSV altijd alleen maar dat HEEEEEEEEEEEE HOOOOO PSV EINDHOVUH eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Vond de laatste jaren in de CL inderdaad erg sfeervol. Meer dan bij Feyenoord en Ajax. (lol)
CSKA thuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Vond de laatste jaren in de CL ook erg sfeervol. Meer dan bij Feyenoord en Ajax. (lol)
Tegen Inter en Valencia wordt het heel vervelend, de andere zes ploegen moet je kunnen hebben uit pot 4.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan moet je geen loting als Real Madrid - Manchester United - Ajax - Inter krijgen
Ja leuk hoor, bij jullie alleen een mongool met een megafoon. Het is wat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor bij PSV altijd alleen maar dat HEEEEEEEEEEEE HOOOOO PSV EINDHOVUH eigenlijk.
9 ploegen in pot 4quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tegen Inter en Valencia wordt het heel vervelend, de andere zes ploegen moet je kunnen hebben uit pot 4.
En bij Feyenoord schijnen ze met lampjes terwijl ze PLEASE DON'T TAKE ME HOME scanderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, bij jullie alleen een mongool met een megafoon. Het is wat.
Rekenen is niet altijd makkelijkquote:
Ook Inter en Valencia moet je thuis wel kunnen hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tegen Inter en Valencia wordt het heel vervelend, de andere zes ploegen moet je kunnen hebben uit pot 4.
Klopt, ben geen Aad300quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Rekenen is niet altijd makkelijk
In principe kan je ook van de Real's en Barca's winnen in eigen huisquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Inter en Valencia moet je thuis wel kunnen hebben.
Oneensquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Marvelfilms zijn enorme aids.
De helft van de films waren goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit vind ik een gedurfde take.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inter ja, Valencia nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ploegen die Ajax gaan onderschatten en dan helemaal wegspelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit vind ik een gedurfde take.
Inzaghiquote:
Sprookjes voor pubers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
Eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Crytale palacequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:55 schreef franklop het volgende:
Van Bommel die net als De Boer een toptrainer wordt
Waar traint Frank tegenwoordig?
Het zijn vooral allemaal ontzettend voorspelbare films met weinig karakterontwikkeling en vooral een CGI-fest. Echt lachwekkend slecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sprookjes voor pubers.
Ontopic: PSV gaat losssssss
Valencia heeft bij uitstek een elftal dat op de reactie kan spelen. Zeker als ze Guedesjh nog terughalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ploegen die Ajax gaan onderschatten en dan helemaal wegspelen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:55 schreef franklop het volgende:
Van Bommel die zijn speler liet lopen
AardrijkskundeleraarGenotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:56 schreef Sked het volgende:
Leo Oldenburger of John van Vliet.
Keuzes, keuzes
Als iets geen karakterontwikkeling nodig heeft zijn het die films wel. Er wordt vanuit gegaan dat je van de personages alles al weet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn vooral allemaal ontzettend voorspelbare films met weinig karakterontwikkeling en vooral een CGI-fest. Echt lachwekkend slecht.
Dan gaat er dus iets mis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iets geen karakterontwikkeling nodig heeft zijn het die films wel. Er wordt vanuit gegaan dat je van de personages alles al weet.
Lozano ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ken niemand van dit basiselftal.
Maak jij je een beetje zorgen om Van Persie, Banshee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
De Jong als aanvoerder. Dan snap je het niet.
Eigenlijk niet. In principe oogt hij al jaren niet meer topfit. Maar de klasse heeft hij nog steeds.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maak jij je een beetje zorgen om Van Persie, Banshee?
Maar je moet bij films er nooit vanuit gaan dat iedereen het bronmateriaal heeft gelezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn genoeg prima films gemaakt. Ook genoeg aids.
Meer om zijn uitspraken in de media, of prik je daar doorheen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. In principe oogt hij al jaren niet meer topfit. Maar de klasse heeft hij nog steeds.
Dat is juist de doelgroep van die films. (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je moet bij films er nooit vanuit gaan dat iedereen het bronmateriaal heeft gelezen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan binnenkort weer naar Utrecht toe.
Samen met Labyad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan binnenkort weer naar Utrecht toe.
Muaw, hij is een beetje een demagoog. Maar dat was Anton Kuijt ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Meer om zijn uitspraken in de media, of prik je daar doorheen?
Volgens mij is de doelgroep bij dat soort blockbusters wel groter dan alleen het selecte groepje die de comics allemaal heeft gelezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is juist de doelgroep van die films. (lol)
veronicaquote:
neequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is juist de doelgroep van die films. (lol)
Dat is waar. En die komen allemaal massaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is de doelgroep bij dat soort blockbusters wel groter dan alleen het selecte groepje die de comics allemaal heeft gelezen.
Voetbal aan 't kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fair enough.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Muaw, hij is een beetje een demagoog. Maar dat was Anton Kuijt ook.
zo erg boeit PSV mij ook weer niet.quote:
Dan nog snap ik de aantrekkingskracht niet van die bombarie CGI scnes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar. En die komen allemaal massaal.
Maar die hebben de CL-rechten niet.quote:
zo lok je mensen naar de bios want daar ziet het er geweldig uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de aantrekkingskracht niet van die bombarie CGI scnes.
Maar dat boeit me zelfs nooit zo in films die mij wel aantrekken.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Mark van Bommel heeft een mooie puntneus man.
Dat is op de zender Q2 of zo.quote:
Zit je ook in de Starbucks met je latte en je macbook?quote:
En dan mogen de bioscopen het vaak ook alleen nog maar in 3D vertonen (lol)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo lok je mensen naar de bios want daar ziet het er geweldig uit
Ik vind die wereldjes altijd wel interessant. En lees dan voor de film mijzelf even in over de personages. Maar vind het vooral leuke filmpjes om even ontspannen met mijn vriendin te kijken ofzo na een drukke dag. Verwacht geen diepgang verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog snap ik de aantrekkingskracht niet van die bombarie CGI scnes.
Maar dat boeit me zelfs nooit zo in films die mij wel aantrekken.
xDquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit je ook in de Starbucks met je latte en je macbook?
Films in 3D hoeven van mij niet zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan mogen de bioscopen het vaak ook alleen nog maar in 3D vertonen (lol)
Ik ben er oprecht allergisch voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die wereldjes altijd wel interessant. En lees dan voor de film mijzelf even in over de personages. Maar vind het vooral leuke filmpjes om even ontspannen met mijn vriendin te kijken ofzo na een drukke dag. Verwacht geen diepgang verder.
nog niet qua plakplaatjes toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Bergwijn is toch een kloon van Depay man. Qua motoriek, techniek, eetpatroon en achterwerk.
Eens met deze man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Bergwijn is toch een kloon van Depay man. Qua motoriek, techniek, eetpatroon en achterwerk.
Ajax zal zo de VAR meekrijgen dus.quote:
Van de meeste mensen niet, en toch dringen filmmaatschappijen het op want extra poenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Films in 3D hoeven van mij niet zo.
Ik kijk uit naar de nieuwe Fantastic Beast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er oprecht allergisch voor
Sorry, ik bedoelde natuurlijk dat ik op 'de Belg' kijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit je ook in de Starbucks met je latte en je macbook?
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de nieuwe Fantastic Beast.
De beste man is verantwoordelijk voor het meest ongemakkelijk stukje tv ooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |