Ja joh ieder zn ding, tis geen wedstrijdquote:Op maandag 20 augustus 2018 01:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel jammer dezen
Nee gek ik bedoel met je sleurhut enzoquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh ieder zn ding, tis geen wedstrijd
Haha ja nu snap ik t, ik had n andere associatiequote:Op maandag 20 augustus 2018 02:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee gek ik bedoel met je sleurhut enzo
Was toevalig in Lommel waar ik dus woon![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja nu snap ik t, ik had n andere associatie
Was me niet bewust van mn username
Hihihi gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zelfs de lokale politie vond het grappig, ze hadden jullie dus gecontacteerd of je caravan weg was.![]()
Nog ff oefenen. Dan kan hij deze ook.quote:
Absoluut klassiekers, maar eerlijk gezegd vind ik muzikaal gezien Tool toch indrukwekkender.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Nog ff oefenen. Dan kan hij deze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Haha. Staat het geluid te hard?quote:
ahhhh die wilde ik net postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Deze vind ik ook zo geweldig van haar.quote:
Heerlijk absurde en oh zo vrouwelijk (e mafheid)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze vind ik ook zo geweldig van haar.
I put this moment here...
Die stem in het laatste gedeelte lijkt wat op Antony Hegarty.quote:
Al vaker de afgelopen week.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al vaker de afgelopen week.
Kwam door chufi.
Ik noem t liever bagger....quote:
Ik moest de naam even googlen, maar ken het natuurlijk. Ik had haar niet zo herkend in bovenstaand nummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Die stem in het laatste gedeelte lijkt wat op Antony Hegarty.
Te lang geleden. Hij is hier al een miljoen keer langs geweest. Gaat op een moment vervelen toch. Lijkt mij? Ik ben altijd opzoek naar iets nieuws. Iets wat ik nog niet ken. Wat ik niet wil missen omdat ik altijd naar hetzelfde luister.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik post hier eigenlijk nooit, maar damn wat is deze goed, te lang geleden
Je bent duidelijk een kennerquote:
Die wilde ik net posten, maar ging iets mis met de quote.quote:
Great minds think alike, grapjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten, maar ging iets mis met de quote.![]()
![]()
Britse humorquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Great minds think alike, grapje![]()
Ben wel een grote James Bond fan.
Yep, zo klopt ie welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mijn #1 Bond is Roger Moore #2 Sean Connery #3 Pierce Brosnan #4 Daniel Craig #5 George Lazenby #6 Timothy Dalton
Ben je mijn post geschiedenis aan het bekijken?quote:
Eh nee, ja nu welquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 01:51 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ben je mijn post geschiedenis aan het bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |