Ja joh ieder zn ding, tis geen wedstrijdquote:Op maandag 20 augustus 2018 01:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel jammer dezen
Nee gek ik bedoel met je sleurhut enzoquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh ieder zn ding, tis geen wedstrijd
Haha ja nu snap ik t, ik had n andere associatiequote:Op maandag 20 augustus 2018 02:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee gek ik bedoel met je sleurhut enzo
Was toevalig in Lommel waar ik dus woon![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja nu snap ik t, ik had n andere associatie
Was me niet bewust van mn username
Hihihi gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zelfs de lokale politie vond het grappig, ze hadden jullie dus gecontacteerd of je caravan weg was.![]()
Nog ff oefenen. Dan kan hij deze ook.quote:
Absoluut klassiekers, maar eerlijk gezegd vind ik muzikaal gezien Tool toch indrukwekkender.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Nog ff oefenen. Dan kan hij deze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Haha. Staat het geluid te hard?quote:
ahhhh die wilde ik net postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |