Eerst maar eens met mijn buren overleggenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bel een bedrijf dat gaten in beton kan boren en maak een paar prachtige doorgangen
Een persoon met een Bčta attitude moet zich onthouden om inhoudelijk te oordelen over het gedrag in casu bijdragen van mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je in zoveel subfora inmiddels verhitte reacties oproept en gisteren nog een modbreak hebt gekregen, misschien wordt het dan toch eens tijd om in de spiegel te kijken ipv de vermoorde onschuld te spelen.
En ja, dat is persoonlijk bedoeld dus dat leg je vast weer naast je neer, zoals je altijd zegt te doen.
Leuk! Welkom!quote:Op maandag 29 juli 2019 23:02 schreef thehogwhisperer het volgende:
Normaal gesproken zou ik nooit zomaar een account aanmaken voor 1 specifiek topic. Maar ik vind dit topic zó ontzettend leuk dat ik het echt niet kon laten.
Heel leuk om te zien dat jullie de perikelen van jullie buurtegels op de voet volgen :-D Ik volg graag mee!
Ennee, heeft één van jullie al het egelsnelweg bordje aangevraagd?
Groetjes, Merel (de coördinator van Egelwerkgroep Nederland :-))
Heee wat leuk!quote:Op maandag 29 juli 2019 23:02 schreef thehogwhisperer het volgende:
Normaal gesproken zou ik nooit zomaar een account aanmaken voor 1 specifiek topic. Maar ik vind dit topic zó ontzettend leuk dat ik het echt niet kon laten.
Heel leuk om te zien dat jullie de perikelen van jullie buurtegels op de voet volgen :-D Ik volg graag mee!
Ik kan je de camera's van Ring echt aanraden heel scherp beeld ook savonds/snachtsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 02:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Leuk! Welkom!
Hier zat ook weer een stekelachtige vriend in de tuin vanavond. Voorpootjes op een laag vogeldrinkbadje, dus wss wat aan het drinken.
Wordt tijd voor een camera in de tuin
Axis of Hikvision, sluit goed aan bij m'n NASquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kan je de camera's van Ring echt aanraden heel scherp beeld ook savonds/snachts
Welkom! Ik zal m'n vent eens vragen of hij onder de Henkboom een gat wil maken.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:02 schreef thehogwhisperer het volgende:
Zonder bordje wisten ze toch wel te ontsnappenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:06 schreef Koettie het volgende:
Vind die bordjes zo'n leuk idee! Ik heb er uiteraard geen, de prikkers moeten juist in m'n tuin blijven.
nog niet. Ik zal komende week eens een foto van de doorgang maken.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:02 schreef thehogwhisperer het volgende:
Haha ja true. Nu netjes dichtgemaakt dus alleen een echte tovenaar komt er nog uit!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zonder bordje wisten ze toch wel te ontsnappen
Volgende plegel gaat Tita hetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha ja true. Nu netjes dichtgemaakt dus alleen een echte tovenaar komt er nog uit!
Oh had deze foto helemaal gemist. Wat een mooi exemplaarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
nog niet. Ik zal komende week eens een foto van de doorgang maken.
[ afbeelding ] wel alvast een foto van een snelweggebruiker![]()
Wat leuk! Ik zou wel gewoon egelhuisje neerzetten en ook voer en water. Als ze toch al regelmatig komen, dan kunnen ze je best helpen met elke dag slakken vangen enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:04 schreef krijtlijk het volgende:
Egbert-Jan was er weer, heel luidruchtig de katten brokjes opeten, de kat heeft even gekeken en ging weer naar binnen. De egel komt nu elke nacht heb ik het vermoeden.
Imgur werkt wel fijnquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:45 schreef krijtlijk het volgende:
Waar kan ik een foto uploaden? Deed het eerder via tinypic maar die werkt niet meer. Heb nog een zelfgetimmerd nachthok voor een konijn hier staan, misschien hebben jullie ideeën hoe ik die kan ombouwen om het geschikt te maken voor een egel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |