abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 januari 2021 @ 19:22:47 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197311191
Pindakaas is in de Bonus *O*
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197316704
Joost net even bij de pindakaasbrokjes gezet.. Toen ik later keek zat hij er midden in. Vieze egels. :+ Maar hij heeft dus bewogen!
pi_197596584
Joost is dan wel verlegen maar hij eet echt meer dan prima! Zag hem gister door de tuin wandelen. Hij lijkt nog niet heel slaperig.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 20:56:53 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197596762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 20:50 schreef Koettie het volgende:
Joost is dan wel verlegen maar hij eet echt meer dan prima! Zag hem gister door de tuin wandelen. Hij lijkt nog niet heel slaperig.
Of hij kan niet slapen door fluitende vogels die denken dat de lente al is begonnen. Zoals bij mij in de tuin. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197772987
Heujj. Joost is van 610 gram naar 720 gegaan!
pi_198170763


827! :d
pi_198171080
Is ie al wakker met dit lekkere weer? Hoort ie niet nog wat langer te slapen? 🦔
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_198171302
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:15 schreef valentijn101 het volgende:
Is ie al wakker met dit lekkere weer? Hoort ie niet nog wat langer te slapen? 🦔
Ik denk dat hij niet echt echt geslapen heeft, misschien een paar daagjes. En nu mag hij wakker blijven want straks komen de slakken weer!
pi_198171505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:23 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet echt echt geslapen heeft, misschien een paar daagjes. En nu mag hij wakker blijven want straks komen de slakken weer!
Ohhh, daar heb ik er ook veel van in mijn tuin. Hij is welkom om in mijn tuin (naast het bos waar veel egels zitten) uitgezet te worden. *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:16:57 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198701838
Deze is zojuist wakker geworden *O* *O*


Even strekken _O-
pi_199953097
1 van de 4 egels die regelmatig m'n tuin komt bezoeken.

Wat pinda's, meelwormen en gepelde zonnebloempitten strooien en je kan rond dit uur vrij zeker wel een egel zien.
Ik hoorde meer egels maar dit was de enige die zich te goed deed aan de pinda's.

Dit krijgen ze overigens niet zo vaak, er is genoeg eten te vinden in m'n tuin, al was het maar de vele slakken :P



[ Bericht 28% gewijzigd door TheFreshPrince op 18-06-2021 23:04:00 ]
pi_205348431
Heel grote schop.
Onder andere door dit topic zojuist (hopelijk) een egel gered.
Vanmorgen fietste ik de stad in toen ik, vlakbij de doorgaande weg, een egel zag liggen. Op de terugweg lag het beestje nog precies zo. Afgestapt, klein duwtje gegeven met de vraag "ben je dood?" Antwoord was nee, want het beestje bewoog.
Maar het ging niet op de loop, het rode niet op en bleef liggen.
Beestje met een oud mondkapje uit de fietstas opgepakt en het viel me op dat het zich niet helemaal oprolde.
Toen met de egel in 1 hand naar huis gefietst en het beestje in een boodschappen krat gezet en daarna de dierenambulance gebeld.
Die hebben het met opgehaald en zij vonden, met als ik, dat het een erg mager beestje was. Hij scharrelde nu wel rond, maar zijn zijkanten waren ingevallen en bij aanraking rolde hij weer niet helemaal op. Ze hebben hem meegenomen naar de opvang.
Ik heb hem Stek genoemd... 🫣
pi_205348450
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:49 schreef Angelfrouk het volgende:
Heel grote schop.
Onder andere door dit topic zojuist (hopelijk) een egel gered.
Vanmorgen fietste ik de stad in toen ik, vlakbij de doorgaande weg, een egel zag liggen. Op de terugweg lag het beestje nog precies zo. Afgestapt, klein duwtje gegeven met de vraag "ben je dood?" Antwoord was nee, want het beestje bewoog.
Maar het ging niet op de loop, het rode niet op en bleef liggen.
Beestje met een oud mondkapje uit de fietstas opgepakt en het viel me op dat het zich niet helemaal oprolde.
Toen met de egel in 1 hand naar huis gefietst en het beestje in een boodschappen krat gezet en daarna de dierenambulance gebeld.
Die hebben het met opgehaald en zij vonden, met als ik, dat het een erg mager beestje was. Hij scharrelde nu wel rond, maar zijn zijkanten waren ingevallen en bij aanraking rolde hij weer niet helemaal op. Ze hebben hem meegenomen naar de opvang.
Ik heb hem Stek genoemd... 🫣
O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 15 juli 2022 @ 11:45:33 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205348945
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 10:49 schreef Angelfrouk het volgende:
..Vanmorgen fietste ik de stad in toen ik, vlakbij de doorgaande weg, een egel zag liggen. Op de terugweg lag het beestje nog precies zo. Afgestapt, klein duwtje gegeven met de vraag "ben je dood?" Antwoord was nee, want het beestje bewoog....
Dat gebeurd er nu als je verkeersbord jat


Charlotte Olthof baalt als een stekker. Voor de derde keer is een egelwaarschuwingsbord gestolen in Park Arenberg in De Bilt. ,,Zo jammer dit. Er lopen overal zwangere egelvrouwtjes rond. We hebben die borden hard nodig.”

Het begint op een vervelende traditie te lijken. Baldadige jongeren die 's nachts na een avondje stappen zo'n grappig egeltjesverkeersbord mee naar huis nemen. Uit balorigheid waarschijnlijk, en leuk om in de kamer te hangen. Maar Charlotte Olthof kan er de grap niet van inzien. ,,Het is diefstal en buitengewoon vervelend bovendien.”

https://www.ad.nl/auto/we(...)jammer-dit~af144835/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')