Yup.quote:
Dat is hip.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Storen jullie je trouwens ook zo enorm aan die amateuristische animaties en visuele vormgeving van FOX sports dit jaar? Konden ze het niet gewoon lekker houden hoe het was ipv terug te vallen op 80s-achtige looks.
Alsof het er in de 80s zo belabberd uitzag. Ik denk dat dit gewoon een nieuw dieptepunt is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Storen jullie je trouwens ook zo enorm aan die amateuristische animaties en visuele vormgeving van FOX sports dit jaar? Konden ze het niet gewoon lekker houden hoe het was ipv terug te vallen op 80s-achtige looks.
Ik zie 'm net ook. Ik sluit me volledig aan bij jouw post.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die reclame van Secret Escapes .nl niet zo leuk.
ik ook (als marketingstudent)quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie 'm net ook. Ik sluit me volledig aan bij jouw post.
Sssttt, vertel nou niet iedereen dat ik lang niet altijd serieus ben.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats is een van de betere acts in VBL.
VBL / [Keuken Kampioen Divisie] #2 Katgodquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten ze bij het schakelkanaal ook beelden zien van de eredivisie of niet?
Vooral als het de grote supportschare en het goede beleid van Vitesse betreft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats is een van de betere acts in VBL.
Daar vind ik het antwoord nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
VBL / [Keuken Kampioen Divisie] #2 Katgod
Nee, niet op het open net in ieder geval. Mag niet zei Pascal net.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten ze bij het schakelkanaal ook beelden zien van de eredivisie of niet?
Het programma heet nota bene ''Schakelkanaal Jupiler League''quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar vind ik het antwoord niet
Dus ze hebben het schakelkanaal eigenlijk verneukt met hun nieuwe constructiequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, niet op het open net in ieder geval. Mag niet zei Pascal net.
Daarom vroeg ik me het dus ook af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het programma heet nota bene ''Schakelkanaal Jupiler League''
Ik ben wel blij met het schakelgenot op het open kanaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ze hebben het schakelkanaal eigenlijk verneukt met hun nieuwe constructie![]()
Voor mensen zonder FOX Sports is het wel leuk jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met het schakelgenot op het open kanaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
ADO gaat gênant hard verliezen. Markeer mijn woorden.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
ADO gaat gênant hard verliezen. Markeer mijn woorden.
Ben benieuwd hoe feyenoord in de EL gaat presteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd hoe het BLONDE Dolly elftal met eiting de ligt Fde Jong vdBeek elftal zo graat presteren.....
Wie speelt met het pijltje naar voren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd hoe het BLONDE Dolly elftal met eiting de ligt Fde Jong vdBeek elftal zo graat presteren.....
Pijltje naar vorenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie speelt met het pijltje naar voren?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie speelt met het pijltje naar voren?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:48 schreef KingRoland het volgende:
ADO is weer eens lucky. Volgende week niet zeuren als ze de scheids tegen krijgen.
quote:
quote:
Tegen Bate was het niet saai.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:39 schreef GGMM het volgende:
1-0
Wat zullen ze bij PSV jaloers zijn zeg, dat Ajax met schitterend voetbal voor de dag komt, en zij weer een jaar lang naar die saaie troep moeten kijken.
En toch wordt Ajax geen kampioenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:39 schreef GGMM het volgende:
1-0
Wat zullen ze bij PSV jaloers zijn zeg, dat Ajax met schitterend voetbal voor de dag komt, en zij weer een jaar lang naar die saaie troep moeten kijken.
Feyenoord zeker niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En toch wordt Ajax geen kampioen
lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:39 schreef GGMM het volgende:
1-0
Jawel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En toch wordt Ajax geen kampioen
Nou... IDD ZEGquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
sprankelend voetbal, de PSV en Feyenoord supporters zijn jaloers hoor
Mijn vermoeden is dat Jojo te bang is om een degelijke weddenschap af te sluitenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de ongetwijfeld zeer hoge inzet zal zijn.
Vorige weddenschap ook gewonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat Jojo te bang is om een degelijke weddenschap af te sluiten
De vorige weddenschap won ik (Jupiler, remember?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vorige weddenschap ook gewonnen.
Noot noot UI.
Oh ja! Waarom had je dan een noot noot UI ook alweer? Ajax - Feijenoord wedstrijd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vorige weddenschap won ik (Jupiler, remember?)
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja! Waarom had je dan een noot noot UI ook alweer? Ajax - Feijenoord wedstrijd?
We hadden het over de vorige weddenschap, idioot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
Een UI.
Jeetje, wat een waaghalzen hier.
Ja, ik zag het, daarom reageerde ik er ook op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hadden het over de vorige weddenschap, idioot.
Ik ben, forumbeest als ik ben, bereid de inzet flink te verhogen. Ik ben alleen bang dat Jojo afhaaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, daarom reageerde ik er ook op.
Hier niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
Was FOK! net kapot? Ik kon geen tekst typen in het invulveld.
Mobiel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
Jeetje, ik hoop dat het weer goed met je gaat!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
Nee laptoppie, met Chrome. Heel raar. Ik vond het ook al verdacht stil bij die goal net, alsof er meerderen last van hebben/hadden.quote:
Woon je toevallig in Twente????quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee laptoppie, met Chrome. Heel raar. Ik vond het ook al verdacht stil bij die goal net, alsof er meerderen last van hebben/hadden.
Ach, 2-0, zo lekker eten, kan slechter he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jeetje, ik hoop dat het weer goed met je gaat!
Veel sterkte gewenst!
Nou dat is niet toevallig hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woon je toevallig in Twente????
Nah, als Emmen een goal had gemaakt was dit topic massaal ontploft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee laptoppie, met Chrome. Heel raar. Ik vond het ook al verdacht stil bij die goal net, alsof er meerderen last van hebben/hadden.
Insinueer je nou dat ik lieg? Want ik zei net dat ik er geen last van had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ggmm liegt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand, met uitzondering van supporters van beide ploegen, deze wedstrijd wil zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:18 schreef GGMM het volgende:
Als Emmen had gescoord dan had het hier waarschijnlijk vol gestaan met reacties.
Nu houden die mensen zich stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |