Daarom vroeg ik me het dus ook af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het programma heet nota bene ''Schakelkanaal Jupiler League''
Ik ben wel blij met het schakelgenot op het open kanaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ze hebben het schakelkanaal eigenlijk verneukt met hun nieuwe constructie![]()
Voor mensen zonder FOX Sports is het wel leuk jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met het schakelgenot op het open kanaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
ADO gaat gênant hard verliezen. Markeer mijn woorden.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
ADO gaat gênant hard verliezen. Markeer mijn woorden.
Ben benieuwd hoe feyenoord in de EL gaat presteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd hoe het BLONDE Dolly elftal met eiting de ligt Fde Jong vdBeek elftal zo graat presteren.....
Wie speelt met het pijltje naar voren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd hoe het BLONDE Dolly elftal met eiting de ligt Fde Jong vdBeek elftal zo graat presteren.....
Pijltje naar vorenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie speelt met het pijltje naar voren?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie speelt met het pijltje naar voren?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:48 schreef KingRoland het volgende:
ADO is weer eens lucky. Volgende week niet zeuren als ze de scheids tegen krijgen.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |