Knap dat jij de reden weet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor Ajax zijn omdat iedereen voor Ajax is getuigt daarentegen wel van klasse natuurlijk
Toen ik jong was nog wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Enlighten me. Oogstrelend voetbal zeker?
Ik wissel niet van club. Als je eenmaal fan bent dan ben je fan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nu dan?
Ja godverdomme. Zo wordt het lekker overzichtelijk hé.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nu dan?
Ik heb het nooit gehad over supporters die niets te zeggen hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef yats het volgende:
Als ajacied het hebben over een overgenomen club en supporters die niets te zeggen hebben
Raar.quote:
Mooi om te zien hoe jij mensen op hun plek zet maar toch eindigt met een compliment of positieve noot.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over supporters die niets te zeggen hebben.
Wat een bijzondere jongen ben jij!
Nou ja, dat komt omdat zowel GGMM en nickhguitar met dezelfde UI postten. Gelukkig heeft GGMM nu een andere UI uitgekozen.quote:
Een echte autist zou blij zijn als nick een andere UI had gekozen. Maar ok.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt omdat zowel GGMM en nickhguitar met dezelfde UI postten. Gelukkig heeft GGMM nu een andere UI uitgekozen.
Dat klopt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Dus ik ben tevreden met deze oplossingquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een echte autist zou blij zijn als nick een andere UI had gekozen. Maar ok.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Dus ik ben tevreden met deze oplossing
Yup.quote:
Dat is hip.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Storen jullie je trouwens ook zo enorm aan die amateuristische animaties en visuele vormgeving van FOX sports dit jaar? Konden ze het niet gewoon lekker houden hoe het was ipv terug te vallen op 80s-achtige looks.
Alsof het er in de 80s zo belabberd uitzag. Ik denk dat dit gewoon een nieuw dieptepunt is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Storen jullie je trouwens ook zo enorm aan die amateuristische animaties en visuele vormgeving van FOX sports dit jaar? Konden ze het niet gewoon lekker houden hoe het was ipv terug te vallen op 80s-achtige looks.
Ik zie 'm net ook. Ik sluit me volledig aan bij jouw post.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die reclame van Secret Escapes .nl niet zo leuk.
ik ook (als marketingstudent)quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie 'm net ook. Ik sluit me volledig aan bij jouw post.
Sssttt, vertel nou niet iedereen dat ik lang niet altijd serieus ben.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yats is een van de betere acts in VBL.
VBL / [Keuken Kampioen Divisie] #2 Katgodquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten ze bij het schakelkanaal ook beelden zien van de eredivisie of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |