quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn excuus dat ik de selecties van Heracles, Feyenoord en AZ niet uit mijn hoofd ken. Het werd net op fox gezegd in ieder geval.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem types als jou gewoon niet serieus. Blaren alleen de media na en verdiepen zich nergens in.
Voor Ajax zijn omdat iedereen voor Ajax is getuigt daarentegen wel van klasse natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2018 17:46 schreef GGMM het volgende:
Als je als Vitesse-supporter uberhaupt iets durft te zeggen over een supporter van een andere club dan maak je jezelf natuurlijk direct volkomen belachelijk. Vitesse is een club die is overgenomen door één of andere gare buitenlander, waar nu louter buitenlandse huurspelers voetballen. Er is werkelijk helemaal NIETS meer over van wat die club ooit mooi maakte. Als alles wat mooi was aan die club wordt afgepakt en je staat als supporter nog steeds dom te juichen dan ben je voor mij niks waard.
Knap dat jij de reden weet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor Ajax zijn omdat iedereen voor Ajax is getuigt daarentegen wel van klasse natuurlijk
Toen ik jong was nog wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Enlighten me. Oogstrelend voetbal zeker?
Ik wissel niet van club. Als je eenmaal fan bent dan ben je fan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nu dan?
Ja godverdomme. Zo wordt het lekker overzichtelijk hé.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nu dan?
Ik heb het nooit gehad over supporters die niets te zeggen hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef yats het volgende:
Als ajacied het hebben over een overgenomen club en supporters die niets te zeggen hebben
Raar.quote:
Mooi om te zien hoe jij mensen op hun plek zet maar toch eindigt met een compliment of positieve noot.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over supporters die niets te zeggen hebben.
Wat een bijzondere jongen ben jij!
Nou ja, dat komt omdat zowel GGMM en nickhguitar met dezelfde UI postten. Gelukkig heeft GGMM nu een andere UI uitgekozen.quote:
Een echte autist zou blij zijn als nick een andere UI had gekozen. Maar ok.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt omdat zowel GGMM en nickhguitar met dezelfde UI postten. Gelukkig heeft GGMM nu een andere UI uitgekozen.
Dat klopt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Dus ik ben tevreden met deze oplossingquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een echte autist zou blij zijn als nick een andere UI had gekozen. Maar ok.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Dus ik ben tevreden met deze oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |