Wel als je roots daar liggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen boeit tegenwoordig niemand meer.
Voor Onlo niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapsalon kan best lekker zijn, maar vreselijk machtig allemaal.
sow genadeloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga twee kapsalons verorberen, vet zwijn.
Ja we kennen die acts nu wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor Onlo niet.
Hij gaat altijd wel de week er na huilen als een klein kind dat hij zichzelf vies voelt.
Voor Emmen is dat natuurlijk gewoon een hele goede speler. Had het bij Heerenveen moeilijk maar kwam lang mee.quote:
Klopt, het is ook niet om aan te zien. Al jaren niet.quote:
Ik denk dat als Groningen een Twente doet dat dat de club goed zal doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:06 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet om aan te zien. Al jaren niet.
Maar zou wel fijn zijn als ze in de Eredivisie blijven.
Weer gewoon een seizoen grijs in de middenmoot daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:06 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet om aan te zien. Al jaren niet.
Maar zou wel fijn zijn als ze in de Eredivisie blijven.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als Groningen een Twente doet dat dat de club goed zal doen.
Ten Hag klaagde er vorige week nog over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:08 schreef O_o_ het volgende:
Ligt het aan mij of ligt in de ArenA wel een aardige grasmat, tegenwoordig?
Kunnen vooral financieel niet meekomen, en bij Groningen is het sowieso wel een keer tijd voor een frisse wind in het bestuur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer gewoon een seizoen grijs in de middenmoot daar.
Toch jammer dat Groningen en Heerenveen zo afgezakt zijn.
Misschien tijd voor een rijke eigenaar, en dat ze weer gewoon goed gaan scouten zoals vroeger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Kunnen vooral financieel niet meekomen, en bij Groningen is het sowieso wel een keer tijd voor een frisse wind in het bestuur.
Ten Hag weet niets van gras.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag klaagde er vorige week nog over.
Dat gaat een club als Groningen echt niet goed doen, ik weet het dus niet.quote:
Veldmate Suarez genot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een rijke eigenaar, en dat ze weer gewoon goed gaan scouten zoals vroeger.
Je geeft zelf al het antwoord, er moet een frisse wind komen en dat moet de kans krijgen om te gaan bouwen. Als het dan uiteindelijk niets wordt, dan is het not meant to be. Het is helemaal niet erg als de FC de Veendamrol krijgt in de provincie. Je ziet hoe leuk het is in de Eerste Divisie, nu.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:10 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Dat gaat een club als Groningen echt niet goed doen, ik weet het dus niet.
Leg eens uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |