quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:54 schreef O_o_ het volgende:
Ik eet zo een dubbele hamburger met een mix van bonen in pittige saus en rijst.
quote:
Die volgen de Dordrecht route, eerste speelronde verrassend winnen in een uitpot en daarna kansloos onderaan blijven staan.quote:
Dat verwacht ik ook ja, die kunnen er wel echt heel weinig van (hoewel ze met Slagveer al meer kwaliteit hebben dan Dordrecht toen in hun kleine teen had)quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die volgen de Dordrecht route, eerste speelronde verrassend winnen in een uitpot en daarna kansloos onderaan blijven staan.
Ik heb ook veel liever Sparta.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:00 schreef O_o_ het volgende:
Ik hoop dat Excelsior eruit gerot wordt dit seizoen.
Slagveer kwaliteit? Huh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook ja, die kunnen er wel echt heel weinig van (hoewel ze met Slagveer al meer kwaliteit hebben dan Dordrecht toen in hun kleine teen had)
Groningen boeit tegenwoordig niemand meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:03 schreef Liftdeur het volgende:
Verrek Groningen is ook aan het voetballen ja, gaan nog punten pakken ook.
Kapsalon kan best lekker zijn, maar vreselijk machtig allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga twee kapsalons verorberen, vet zwijn.
Dat zit er dik in. Alhoewel ze volgende week thuis tegen De Graafschap wel wat kunnen halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die volgen de Dordrecht route, eerste speelronde verrassend winnen in een uitpot en daarna kansloos onderaan blijven staan.
Niet zeiken, vreten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kapsalon kan best lekker zijn, maar vreselijk machtig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |