Ook daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Slopen is een groot woord.. ligt aan de situatie denk ik
Ben je bang voor Amsterdam?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben 1 sept in NL. Moeten we even meeten
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben 1 sept in NL. Moeten we even meeten
okee ik zal niet meer lelijk doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij bent sowieso leuk. Als je niet lelijk doet
tsja na 8 jaar ben ik in oktober toch ook nog wel single.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf aan. Je bent zoveel meer waard. ‘Tot zichzelf komen’ hou op hoor
als het nu niet is is nog niet mijn tijd blijkbaarquote:
Nu alleen nog niet lelijk zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee ik zal niet meer lelijk doen
Voor langdurige relaties niet nee. Maar een ONSje om even je ego op te vijzelen daarentegenquote:
Ik ben 27, blijkbaar is het mijn tijd ook nog niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als het nu niet is is nog niet mijn tijd blijkbaarvoor jou is het wat lastiger maar over een tijdje zul je het anders zien (miss wat minder emotioneel)
ik wil voorlopig niks serieus dan doe ik de ander alleen maar pijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als het nu niet is is nog niet mijn tijd blijkbaarvoor jou is het wat lastiger maar over een tijdje zul je het anders zien (miss wat minder emotioneel)
ja precies.. eerst verwerken.. doen wat jij wiltquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik wil voorlopig niks serieus dan doe ik de ander alleen maar pijn denk ik.
Weepee weet van wie het komtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje onnodig hé
Teleurstellend dit ieieiequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:47 schreef I. het volgende:
Kut, dat herinnert mij er aan dat ik nog een topic zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |