ja klopt maar reallife is echt wel andere koek hoor. Maar ja als de insteek een leuke date is en oprecht geen zorgen idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:16 schreef I. het volgende:
[..]
Naja, als je op het moment bent aangekomen dat je beiden echt graag wilt daten, dan kan het nooit afschuwelijk worden.. Dan ken je elkaar hopelijk al zo goed dat het niet finaal mis kan gaan..
Tenzij één van beiden gewoon niet oprecht is geweest, dan kan het wel raar gaan ja..
Je weet hoe ik er over denk inmiddels.. Je stelt het nu alleen maar weer twee dikke maanden uit.. Wat doe je jezelf aan manquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga ergens in oktober daten/meeten met mijn ex ja nog steeds onduidelijkheid.
ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nooit relaties gehad of gewoon niet gedate en meteen relatie in gedoken?
Je gaat niet ineens vanuit de DM daten, er gaan eerst skypesessies aan vooraf, dat scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt maar reallife is echt wel andere koek hoor. Maar ja als de insteek een leuke date is en oprecht geen zorgen idd.
ik had er al lang een punt achter gezetquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ga ergens in oktober daten/meeten met mijn ex ja nog steeds onduidelijkheid.
Ook geen behoefte aan gehad?quote:
ik niet ik stel volgende week voor. maar ze gaat in september 14 dagen alleen op reis door europa om tot zichzelf te komen en wil dat eerst doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:19 schreef I. het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er over denk inmiddels.. Je stelt het nu alleen maar weer twee dikke maanden uit.. Wat doe je jezelf aan man
Tuurlijk, oog in oog gesprekken zijn direct een stuk persoonlijker, daar kun je zoveel meer uit halen.. Maar idd, beide kan leuk zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt maar reallife is echt wel andere koek hoor. Maar ja als de insteek een leuke date is en oprecht geen zorgen idd.
Oh, hier niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat niet ineens vanuit de DM daten, er gaan eerst skypesessies aan vooraf, dat scheelt al een hoop
Zitten dus al kruiden bij, hoef je alleen kip en wokgroente toe te voegen, ik heb de wokgroente overgeslagen en minder kip gedaan. Tevens de kip gewokt in wokolie op hoog vuur en eerst 1 el en toen tussendoor nog een tweede erbij gedaan. (en daarna dus het water toegevoegd)quote:
Kan ze zelf tot zichzelf komen, maar ze houdt weer totaal geen rekening met jou, want jij blijft die hele tijd hoop houden..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik niet ik stel volgende week voor. maar ze gaat in september 14 dagen alleen op reis door europa om tot zichzelf te komen en wil dat eerst doen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
dat is toch niet koken doe ff normaal joh
lekker alles uit potjes en pakjes
mijn liefdesleven is echt altijd wel dramatisch geweest soms lag ook het ook aan mij maar merendeel dat mensen mij proberen te veranderen en dat ik niet goed genoeg was. En je gevoel geven minder te zijn (dat vind ik niet kloppen, ja gedrag kan je wel in schikken/aanpassen maar als iemand je hele persoonlijkheid wil veranderen zit er iets helemaal niet goed). Ja al lange tijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er al last van?
t is iig geen magnetronmaaltijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
dat is toch niet koken doe ff normaal joh
lekker alles uit potjes en pakjes
herkenbaar ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mijn liefdesleven is echt altijd wel dramatisch geweest soms lag ook het ook aan mij maar merendeel dat mensen mij proberen te veranderen en dat ik niet goed genoeg was. En je gevoel geven minder te zijn (dat vind ik niet kloppen, ja gedrag kan je wel in schikken/aanpassen maar als iemand je hele persoonlijkheid wil veranderen zit er iets helemaal niet goed). Ja al lange tijdmaar ja ik maak het mijzelf ook lastig want durf niet goed meer.
Nice.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zitten dus al kruiden bij, hoef je alleen kip en wokgroente toe te voegen, ik heb de wokgroente overgeslagen en minder kip gedaan. Tevens de kip gewokt in wokolie op hoog vuur en eerst 1 el en toen tussendoor nog een tweede erbij gedaan. (en daarna dus het water toegevoegd)
zit in de buurt van hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
t is iig geen magnetronmaaltijd
ja ok niet gelijk BAM tinderstyle achtig datenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat niet ineens vanuit de DM daten, er gaan eerst skypesessies aan vooraf, dat scheelt al een hoop
Komt vanzelf als je er behoefte aan hebt denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mijn liefdesleven is echt altijd wel dramatisch geweest soms lag ook het ook aan mij maar merendeel dat mensen mij proberen te veranderen en dat ik niet goed genoeg was. En je gevoel geven minder te zijn (dat vind ik niet kloppen, ja gedrag kan je wel in schikken/aanpassen maar als iemand je hele persoonlijkheid wil veranderen zit er iets helemaal niet goed). Ja al lange tijdmaar ja ik maak het mijzelf ook lastig want durf niet goed meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |