En toch kan Tadic dat ook best. Deed hij dinsdag wel namelijk. Nu was het toch heel veel breien. Ik had ook wel wat meer voorzetten van de zijkant verwacht. Mazraoui leek een beetje in te houden en ook Nico kwam niet heel vaak op aan de zijlijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax speelde na de blessure van Neres dus eigenlijk met vijf middenvelders. Geen enkele diepgang meer. Ajax heeft behoefte aan vers bloed op de flanken. Tadic en Ziyech zijn prachtige voetballers, maar van mij hoeven ze niet per se als buitenspelers te fungeren.
Je mist nu Kluivert toch wel. Ook wel jammer dat PSV nu met Bergwijn en Malen met twee buitenspelers uit de jeugd van Ajax op de flanken speelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax speelde na de blessure van Neres dus eigenlijk met vijf middenvelders. Geen enkele diepgang meer. Ajax heeft behoefte aan vers bloed op de flanken. Tadic en Ziyech zijn prachtige voetballers, maar van mij hoeven ze niet per se als buitenspelers te fungeren.
Maar die voorzetten vanaf de zijkant zijn niet zo rendabel, tenzij je het goed uitspeelt en dat je dan met een trekbal randje 16 of in de 16 kan afleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch kan Tadic dat ook best. Deed hij dinsdag wel namelijk. Nu was het toch heel veel breien. Ik had ook wel wat meer voorzetten van de zijkant verwacht. Mazraoui leek een beetje in te houden en ook Nico kwam niet heel vaak op aan de zijlijn.
Nee , eerder het besef dat een bewegend elftal beter is dan een stilstaand elftalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:34 schreef StarGazer het volgende:
Moet echt wat op de flanken bijkomen.
Maar dat kunnen ze gewoon niet altijd opbrengen tegen zaadploegen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , eerder het besef dat een bewegend elftal beter is dan een stilstaand elftal
Inderdaad. Hoop toch niet dat dit weer het beeld van het seizoen wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft alsnog het geluk van de kampioen dus.
Verdomme, PSV speelde gewoon ruk ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht net dat wij het te pakken hadden, nee dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoop toch niet dat dit weer het beeld van het seizoen wordt.
Nou ja, van wat ik ervan heb gezien kan dat Fortuna er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef marp0 het volgende:
[..]
Verdomme, PSV speelde gewoon ruk ook.
ook echt zo'n bal die via tweemaal de kluts voor de benen valtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht net dat wij het te pakken hadden, nee dus.
Ajax toch ook?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fortuna speelde een uurtje best aardig hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, van wat ik ervan heb gezien kan dat Fortuna er ook geen kut van.
dat werd vorig jaar ook gezegd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Dit gaat PSV toch niet het hele seizoen zo volhouden.
Ik schakelde ook na een uurtje in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Fortuna speelde een uurtje best aardig hoor.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Je wilt toch niet serieus dat hiervoor telkens gefloten wordt? Want dan hoor je iedere minuut een fluitsignaal. Het trekken aan het shirt was duidelijk niet de reden waarom hij uit balans wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan een shirt trekken is gewoon een overtreding, geen zware ofzo maar dus wel terecht afgefloten
Het is gewoon simpel. Niet zo opzichtig aan een shirtje trekken. Klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Daario het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus dat hiervoor telkens gefloten wordt? Want dan hoor je iedere minuut een fluitsignaal. Het trekken aan het shirt was duidelijk niet de reden waarom hij uit balans was
Als Ajax geen kampioen wordt moeten ze zich kapot schamen , geluk bij de ander of niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
We hebben het nog in eigen hand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Ajax geen kampioen wordt moeten ze zich kapot schamen , geluk bij de ander of niet.
''Ze gaan nog die dip krijgen '' etc etcquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
We hebben het nog in eigen hand.
Serieus ja? Na die vertoning in Venlo durf je dit te stellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Het mooie aan voetbal is dat het elk jaar dezelfde tendens is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ze gaan nog die dip krijgen '' etc etc
De excuses eindigen een keer hé
Tadic is ook gehaald voor vervanging van Ziyech. Niet als vleugel aanvallerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tadic is niet snel genoeg voor echte diepgang. Neres was de enige die je had.
Dan maar 80 miljoen uitgeven . Kapitaal op het veld en het breien en moeilijk doen gaat naar een hoger niveau.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het mooie aan voetbal is dat het elk jaar dezelfde tendens is.
Huh wauw ik dacht dat hij gewoon altijd nog in bed lag in coma.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:59 schreef Evertjan het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-vlak-bij-nouri.html
Dat dacht ik ook. Maar hij...leeft dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh wauw ik dacht dat hij gewoon altijd nog in bed lag in coma.
Leven is wel een groot woord voor die toestand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij...leeft dus
Naja, stephen hawkings leefde ook nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leven is wel een groot woord voor die toestand.
Maar dan ben ik wel benieuwd hoe hij dat ervaart.
ik ben vooral benieuwd of hij nog wel weet wie hij is. Hopelijk komt er nog een verbetering dat hij weer naar buiten kan maar weinig hoopvol vooralsnog hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij...leeft dus
Zijn hersenen werkte nog wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, stephen hawkings leefde ook nog.
leg dit vergelijk eens uit??quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, stephen hawkings leefde ook nog.
Ja, zijn broer zegt 'hij komt uit bed'. Maar dat klopt dus niet, al snap ik het dat hij het zo wil zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh wauw ik dacht dat hij gewoon altijd nog in bed lag in coma.
Nee dat snap ik, maar wel dat hij dus zijn ogen open heeft en niet meer in een coma daar ligt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zijn broer zegt 'hij komt uit bed'. Maar dat klopt dus niet, al snap ik het dat hij het zo wil zien.
Het is meer dat ze hem uit bed halen en in een stoel kwakken.
Als Allah het wil dan komt het allemaal vast weer goed. WK 2024 is hij er gewoon bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wel dat hij dus zijn ogen open heeft en niet meer in een coma daar ligt.
ik betwijfel het. De artsen waren vrij duidelijk dat de schade te groot is. Eigenlijk hoop ik dat hij zich er helemaal niet van bewust is, moet verschrikkelijk zijn om opgesloten te zitten in je eigen lichaam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wel dat hij dus zijn ogen open heeft en niet meer in een coma daar ligt.
We zitten allemaal opgesloten in onze lichamenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik betwijfel het. De artsen waren vrij duidelijk dat de schade te groot is. Eigenlijk hoop ik dat hij zich er helemaal niet van bewust is, moet verschrikkelijk zijn om opgesloten te zitten in je eigen lichaam.
Die reacties lijken eerder kleine bewegingen, reflexen...
Misschien ooit. 0.1% kans is toch 0.1%.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zitten allemaal opgesloten in onze lichamenmaarja daarom ben ik dus extreem nieuwsgierig naar hoe zo iemand dat ervaart. Maar is ook niet echt achter te komen want Nouri kan het niet meer vertellen.
als die naast mij komen zitten in de trein ga ik inderdaad een coupe verder zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Zijn familie heeft wel een hoog IS gehalte
De kans is gewoon 0% natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ooit. 0.1% kans is toch 0.1%.
moeilijke kwestie, persoonlijk zou ik liever hebben dat de stekker eruit zou gaan. Voor mijzelf maar ook dat familie door kan met hun leven. Ondoenlijk om toe te kijken naar iemand die nog ademt maar eigenlijk niet meer is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ooit. 0.1% kans is toch 0.1%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |