Leven is zwaar als vrouwquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en wil dat graag zo houden
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lekker toch joh. Kop koffie, beetje ouwehoeren, scherp gekapt weer naar buiten.
Iteejer snapt niets van het forum. Dat moet hij gewoon aan Yvonne overlaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan komt Iteejer ook zeiken dat we mensen buitensluiten.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Iteejer snapt niets van het forum. Dat moet hij gewoon aan Yvonne overlaten.
Ik weet wat de kapper van mijn vrouw kost, ja. Maar goed, kost wat maar dan heb je ook wat, hehequote:
Omdat -die het met jou eens is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Iteejer snapt niets van het forum. Dat moet hij gewoon aan Yvonne overlaten.
Mwah, valt wel mee, hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:22 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
maar ze verdienen wel minder dan mannen, t is toch wat...
Misschien moet ik het ook maar eens overwegen, ik zit graag aan mijn eigen kuifquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet wat de kapper van mijn vrouw kost, ja. Maar goed, kost wat maar dan heb je ook wat, hehe
yv vindt mij niet zo tof geloof ik.quote:
Klusje. Zsm in and outquote:
Ze is er weer als het goed isquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
Persoonlijke voorkeuren daargelaten toen yvonne actief was liep het imho een heel stuk gezonder op FOK
Oh dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze het forum prima begrijpt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
yv vindt mij niet zo tof geloof ik.
De mallerd..
leuk, waar ga je vliegen ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Met vluchtvoorbereiding bezig. Meteo ziet er gunstig uit.
Wat is jouw bijdrage eigenlijk dan alleen maar een beetje komen rellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat -die het met jou eens is.
Alle anderen -die niet jouw mening delen zijn nazi's![]()
Vlieg je zweef?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Met vluchtvoorbereiding bezig. Meteo ziet er gunstig uit.
Geen idee wie je quote, maar het antwoord is vrijwel zeker een beetje rellen en hopen dat er iemand hapt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is jouw bijdrage eigenlijk dan alleen maar een beetje komen rellen?
Temquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is jouw bijdrage eigenlijk dan alleen maar een beetje komen rellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |