Uit gaan en in de club mensen aanspreken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat sws maar doe dat maar eens
waarom is hij verdrietig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien wil Sked wel, moet toch zn verdriet wegzuipen
Vitesse is rausquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom is hij verdrietig?
alleen uitgaan doe ik niet dat gaat me iets te verquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit gaan en in de club mensen aanspreken?
terecht welquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen uitgaan doe ik niet dat gaat me iets te ver
wel jammer eigenlijk moet ik ok daar scheit aan hebben maar toch nee lastigquote:
Wil er ook niemand van je werk gaan stappen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen uitgaan doe ik niet dat gaat me iets te ver
ik heb nog niet zo'n vibe met mensen daar recent van werkgever gewisseldquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil er ook niemand van je werk gaan stappen?
Altijd toch.quote:
zekerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ook niet zeker of ik dat ooit heb gedaan, maar lijkt me wel echt tof om alleen in een lege bios te zitten bij een goede film
[ afbeelding ]
Heb ik (bijna) gehad. Met m'n broer naar een nachtvoorstelling geweest, die pas rond 3:00 's nachts afgelopen was, en geen premiere meer, zaten we daar met z'n tweeën te chillen in een lege zaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ook niet zeker of ik dat ooit heb gedaan, maar lijkt me wel echt tof om alleen in een lege bios te zitten bij een goede film
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |